Haha, jaaaquote:
House M.D. will enter its sixth season in September 2009. Hugh Laurie has been confirmed as reprising the role of the series' protagonist Dr. Gregory House.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:
House komt toch terug voor een nieuw seizoen hé????????
Die spanning heeft wat mij betreft lang genoeg geduurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel jammer, de spanning was leuk, die is nu helemaal weg.
seizoen 3? toen hij in het ziekenhuis zelf aan het afkicken was (gedwongen door die irritante cop) en dat hij toen van de verpleger zijn pijnstillers kreeg? Die afleveringen? Ik denk dat het nu de eerste nacht echt detoxen wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef wonderer het volgende:
Hm. Beetje vreemd dat in seizoen drie het afkicken over zoveel episodes werd uitgesmeerd en het nu in een nachtje over was (wel puik geacteerd). Hij was de ochtend erna wel ineens erg helder en alles.
Wel een mooie case, maar als gangreen zo makkelijk opgelost kan worden, waarom wordt er dan steeds geamputeerd? Ben geen medicus, maar dit kwam me een beetje raar voor.
Chase is echt een wijfBeetje rationeel denken is er niet bij. Cameron had een prima punt.
Yeah, toen was het allemaal zo'n big deal. Hij leek niet eens pijn te hebben op het einde nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
seizoen 3? toen hij in het ziekenhuis zelf aan het afkicken was (gedwongen door die irritante cop) en dat hij toen van de verpleger zijn pijnstillers kreeg? Die afleveringen? Ik denk dat het nu de eerste nacht echt detoxen wasnu zal het zeker moeilijk blijven.... maar eerste nacht is het ergste....We zullen het volgende week zien
dat had ie vast wel, hij zag er vermoeid uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, toen was het allemaal zo'n big deal. Hij leek niet eens pijn te hebben op het einde nu
Cameron is ook zo ziekelijk eerlijk. Ik had het hem niet eens verteld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef wonderer het volgende:
Chase is echt een wijfBeetje rationeel denken is er niet bij. Cameron had een prima punt.
Waarschijnlijk is neuken met Cuddy een leukere manier om af te kicken dan een beetje zitten jammeren tegen een psycholoog in een kliniek.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
[..]
seizoen 3? toen hij in het ziekenhuis zelf aan het afkicken was (gedwongen door die irritante cop) en dat hij toen van de verpleger zijn pijnstillers kreeg? Die afleveringen? Ik denk dat het nu de eerste nacht echt detoxen wasnu zal het zeker moeilijk blijven.... maar eerste nacht is het ergste....We zullen het volgende week zien
dat ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is neuken met Cuddy een leukere manier om af te kicken dan een beetje zitten jammeren tegen een psycholoog in een kliniek.
Amber zei alleen "You're not a fan of other people's happiness either", waarop House een paar keer zei "I've / You've tried to kill Chase" - wel erg rigorous als gelukssabotage. Normaal is het alleen cynisch belachelijk maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:06 schreef Merkie het volgende:
Nee, zoals in de aflevering gezegd werd saboteert House altijd het geluk van mensen om zich heen. Zo ook met Chase & Cameron.
Onder invloed van verslavende middelen doe je rare dingen die je normaal niet zou doen? Denk maar eens aan die paddo-fransoos die zijn hond afgeslacht had na het nuttigen van die troep.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Amber zei alleen "You're not a fan of other people's happiness either", waarop House een paar keer zei "I've / You've tried to kill Chase" - wel erg rigorous als gelukssabotage. Normaal is het alleen cynisch belachelijk maken.
Mwah volgensmij houdt ie meer van een vrouw die tegengas geeft dan zo'n gewillig gevalletje als Cameron. Hij vindt het gewoon leuk om tussen die 2 te 'messen' omdat hij dat kan. Ouwe verslaafde lul die ie is, gaat de strijd aan met blonde God en weet soms een beetje te winnen. Dat geeft een kick!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Onderbewust wil House niets liever dan Cameron
Geheel offtopic, maar dat was Ab Klink-propaganda en niet waar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:55 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Onder invloed van verslavende middelen doe je rare dingen die je normaal niet zou doen? Denk maar eens aan die paddo-fransoos die zijn hond afgeslacht had na het nuttigen van die troep.
Ik heb even gezocht en het blijkt achteraf dat die man gelogen had: http://www.ad.nl/binnenland/article1514029.ecequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geheel offtopic, maar dat was Ab Klink-propaganda en niet waar.
Ja, drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en het blijkt achteraf dat die man gelogen had: http://www.ad.nl/binnenland/article1514029.ece
Toch blijf ik erbij dat mensen dingen doen onder invloed die ze normaal nuchter nooit zouden doen.
Door wie? Voor zover ik weet waren het alleen House en 'Amber' die er uberhaupt achter waren. Wilson en de rest hebben nooit vermoed dat House dit wel eens expres gedaan zou kunnen hebben, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het ook nogal vreemd, eerlijk gezegd, ook dat er niks meer over gezegd wordt.
Amber komt een paar afleveringen terug als House' onderbewuste, dat is wel veel sterker dan Denny die eindeloos "I'm here for you" bleef roepen zonder enige bedoeling.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Word een beetje moe van de hele "I see dead people" hype nu in tv-series.
House ziet Amber (House)
Izzie ziet Danny (Grey's Anatomy)
Booth ziet dooie soldaat (Bones)
En ook allemaal dit seizoen.
Het is bij House idd veel beter gedaan. Bij Bones is het bijna er tussendoor geglipt zonder dat het erg opviel en bij Grey's wordt het zo eindeloos uitgemolken. Volgens mij wilde ze die gast er gewoon weer in hebben voor de kijkcijfers en hebben ze pas later een plausibel scenario erbij bedacht.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:07 schreef TNA het volgende:
[..]
Amber komt een paar afleveringen terug als House' onderbewuste, dat is wel veel sterker dan Denny die eindeloos "I'm here for you" bleef roepen zonder enige bedoeling.
Laten we dit soort dingen in spoilers zetten, niet iedereen kijkt de trailers:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef EvilMarc het volgende:
Zou die big shock aan het einde een trio zijn tussen Cuddy, 13 en Cameron?
Daar dacht ik net zo aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, naar aanleiding van die eerste scene uit de laatste promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Dat denk ik ook iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het is bij House idd veel beter gedaan. Bij Bones is het bijna er tussendoor geglipt zonder dat het erg opviel en bij Grey's wordt het zo eindeloos uitgemolken. Volgens mij wilde ze die gast er gewoon weer in hebben voor de kijkcijfers en hebben ze pas later een plausibel scenario erbij bedacht.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Laten we dit soort dingen in spoilers zetten, niet iedereen kijkt de trailers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, naar aanleiding van die eerste scene uit de laatste promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lost en Rescue Me doen het al vanaf het beginquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Word een beetje moe van de hele "I see dead people" hype nu in tv-series.
House ziet Amber (House)
Izzie ziet Danny (Grey's Anatomy)
Booth ziet dooie soldaat (Bones)
En ook allemaal dit seizoen.
![]()
![]()
Lost telt niet meerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Lost en Rescue Me doen het al vanaf het beginDie hebben het monopolie op weird shit
![]()
![]()
screencap van de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rescue Mequote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Lost en Rescue Me doen het al vanaf het begin
![]()
Geweldige serie
Morgen nieuwe aflevering House downloaden, ben benieuwd![]()
![]()
Vannacht is het zover, de season's finale! Inmiddels zijn er vier sneek peaks verschenen met meer beelden dan in de promo's:
Ik ben zeer benieuwd naar de slot van het seizoen en hoe men verder gaat in S6. We zullen House vier maanden moeten missen na vannacht. You can't always get what you want.![]()
Ben nu bij Season 3 -episode 18, heb nog ff te gaan dus
![]()
Elke avond een aflevering (of 2)
Vind het echt een meesterlijke serie![]()
![]()
Bah, ze moeten nu echt kappen met die gevoelige House en Huddy, dacht dat ze bij aflevering 22 goed bezig waren, maar dit is niks. Hopelijk wel een waardige afsluiter vanavond en volgend seizoen weer een eikel van een HouseHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik hou er ook niet van, maar ik vind het een goede zet van de schrijvers. Soms heeft een serie een aantal alternatieve afleveringen nodig om het niveau te behouden zodat het niet saai wordt. Het begin van S5 was ook minder goed omdat Wilson weinig te zien was, maar de vierde aflevering was geniaal en daarna werd hun relatie alleen maar beter.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bah, ze moeten nu echt kappen met die gevoelige House en Huddy, dacht dat ze bij aflevering 22 goed bezig waren, maar dit is niks. Hopelijk wel een waardige afsluiter vanavond en volgend seizoen weer een eikel van een House
Los daarvan lijkt het me niet meer dan normaal dat House een keer de prijs moest betalen van zijn voortdurende Vicodingebruik en moeilijke emotionele situatie. Dat uit zich nu in een aantal afleveringen zwakke House, waardoor de cynische House in S6 ongetwijfeld sterker dan ooit terugkeert.![]()
Sorry hoor, maar die chick is echt eng aan het wordenI like! Ik ben benieuwd naar wat er met House gaat gebeuren en zn evil mind vanavond!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik kreeg ineens kippenvel toen Amber dat liedje begon te zingen,
ook al wist ik toch wel dat zoiets zou gebeuren![]()
![]()
Ik vond dat ook heel macaber, vooral omdat ze er zo bij begon te lachen en House er daar echt aan onderdoor ging. "Wilson..."quote:Op maandag 11 mei 2009 19:15 schreef banananasi het volgende:
Ik kreeg ineens kippenvel toen Amber dat liedje begon te zingen,
ook al wist ik toch wel dat zoiets zou gebeuren![]()
Nou, wat mij betreft haalt deze finale het niet bij vorig jaar
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
idd maar wel heftig met dat liedje en de trouwerij en dat House naar die kliniek gingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:04 schreef wonderer het volgende:
![]()
De laatste vijf minuten zijn de meest intense minuten House die ik ooit heb gezien. Sublieme aflevering. Wat een ongelofelijk sterke serie met bijbehorend acteerwerk. Seizoen 6 it is.![]()
Dat van vorig jaar was ook subliem he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:04 schreef wonderer het volgende:
![]()
Die finale is ook moeilijk te overtreffen, vond het een hele goede aflevering.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:04 schreef wonderer het volgende:
Dat einde was wel beetje verwarrend maar wel tof.![]()
![]()
whaaaah... nu kan ik haast niet wachten tot ik vanmiddag thuis komVanmorgen aangezet dus zal (hopelijk) straks klaar zijn met dowloaden
maar even 2 uurtjes vroeger naar huis
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
Helemaal mee eens, ik heb met open mond zitten kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
De laatste vijf minuten zijn de meest intense minuten House die ik ooit heb gezien. Sublieme aflevering. Wat een ongelofelijk sterke serie met bijbehorend acteerwerk. Seizoen 6 it is.
Ok stelletje hokboeren![]()
Die vrijpartij is dus nooit gebeurd?
En het eindigd met een psychiatric hospital?
Kan het allemaal nog niet bevatten.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!![]()
spoilers?Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik heb met open mond zitten kijkenIk heb ook ademloos gekeken naar die laatste minuten. De lippenstift en de Vicodin, Amber en Kutner, Cuddy die vervaagde en aan het einde de altijd trouwe Wilson in close-upquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef Psych-case het volgende:
Die vrijpartij is dus nooit gebeurd?
En het eindigd met een psychiatric hospital?
Kan het allemaal nog niet bevatten.De season's finale van vorig jaar was emotioneler, maar ik vond dit vele malen intenser. Nog nooit zo ademloos naar House gekeken.
![]()
Als een aflevering eenmaal is uitgezonden wordt er zonder spoilers geschreven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef Californium het volgende:
spoilers?![]()
en mensen die een leven hebben en moeten werken danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Als een aflevering eenmaal is uitgezonden wordt er zonder spoilers geschreven.
Die moeten dit topic niet openen totdat ze gekeken hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
en mensen die een leven hebben en moeten werken dan![]()
opzich waarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Die moeten dit topic niet openen totdat ze gekeken hebben.maar vind het dan wel spannend om alvast meningen te horen van wat mensen ervan vonden
Zonder letterlijk te lezen wat er gebeurd
Wow! Wat een aflevering. Dat plotse afkicken de vorige aflevering, waar we over klaagden, kon dus ook echt niet. Die laatste minuten waren echt sterk zeg. Pfffff... ik ben nu ook echt benieuwd naar volgend seizoen. House zonder House kan niet, maar zal hij er al uit zijn?![]()
![]()
Ik denk dat we een paar afleveringen krijgen vanuit het psychiatrische ziekenhuis, waarna hij gewoon weer Vicodin gaat slikken en de oude House wordt. Net zoals de verstoorde relatie met Wilson dit seizoen die na vier afleveringen weer hersteld was.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef pfaf het volgende:
Wow! Wat een aflevering. Dat plotse afkicken de vorige aflevering, waar we over klaagden, kon dus ook echt niet. Die laatste minuten waren echt sterk zeg. Pfffff... ik ben nu ook echt benieuwd naar volgend seizoen. House zonder House kan niet, maar zal hij er al uit zijn?![]()
Bij de vorige season's finale vond ik de beelden erg heftig. Het ene wow moment na de andere. Veel special effects. Nu was het intens qua gevoel dat overgebracht werd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook ademloos gekeken naar die laatste minuten. De lippenstift en de Vicodin, Amber en Kutner, Cuddy die vervaagde en aan het einde de altijd trouwe Wilson in close-upDe season's finale van vorig jaar was emotioneler, maar ik vond dit vele malen intenser. Nog nooit zo ademloos naar House gekeken.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!![]()
Ik had lange tijd het idee alsof ik naar een normale aflevering zat te kijken waar niet zoveel in gebeurde: "Is dit nou de finale?" En toen ineens op het einde ging het mega snel waardoor ik het nog amper kon volgen, omdat het verwarrend was wat nou wel en niet echt was geweest. Wel mooie parallel met de patiënt uiteindelijkMaar ik zou het eigenlijk nog een keer moeten kijken.
Ik vond het jammer dat ze de bruiloft er ook nog op het einde in hadden verwerkt. Het voelde alsof ze dat snel wilde afsluiten voor het nieuwe seizoen.I'll throw my apples if you get too close to me.![]()
Die overgang van reguliere aflevering naar grote ontwikkelingen en het contrast tussen de eenzame House en de gelukkige bruiloft (terwijl Chase en Cameron het altaar op liepen, liep House de trappen op) vond ik de aflevering juist zo sterk maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Appletree het volgende:
Ik had lange tijd het idee alsof ik naar een normale aflevering zat te kijken waar niet zoveel in gebeurde: "Is dit nou de finale?" En toen ineens op het einde ging het mega snel waardoor ik het nog amper kon volgen, omdat het verwarrend was wat nou wel en niet echt was geweest. Wel mooie parallel met de patiënt uiteindelijkMaar ik zou het eigenlijk nog een keer moeten kijken.
Ik vond het jammer dat ze de bruiloft er ook nog op het einde in hadden verwerkt. Het voelde alsof ze dat snel wilde afsluiten voor het nieuwe seizoen.![]()
Ik vond de eerste 8 minuten echt briljant en daarna is het einde natuurlijk ook weer mooi.If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.![]()
Dus hij heeft niet met Cuddy geneukt?
Goede omslag in de aflevering trouwens. Zat eerst nogal ongeïnteresseerd te kijken, maar toen dat moment met Cuddy kwam heb ik de rest van de aflevering echt geïntrigeerd zitten kijken. Hele goede season finale weer.
[ Bericht 23% gewijzigd door Jivis op 12-05-2009 15:12:31 ]Amen.![]()
Vanochtend gekeken. Wat een season final.
Ik was echt stomverbaasd. Mooi einde met een mooie cliffhanger. Erg jammer dat House de bruiloft mistte.
Kan niet wachten op september.. House EN Dexter.
-![]()
Je moet deze topics ook niet lezen de dag na de nieuwe EP als je die zelf nog niet hebt gezien.quote:
Das gewoon dom..
-![]()
Ik ben niet zo van die "het was maar een droom"-twists, hoewel het hier wel goed paste met dat hallucineren enzo. En ik ergerde me kapot aan de cameravoering. Konden ze dat ding niet een keer stil houden?
Verder wel mooi, natuurlijk, maar ik heb jammer genoeg niet zo ademloos zitten kijken als TNA. Oh, en ik wist al dat het de deo was op het moment dat z'n vriendinnetje het kwam brengen, ook jammer
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Ja, die cases stellen dit seizoen weinig meer voor, het gaat veel meer om House en z'n perikelen. Ook wel moeilijk om na vijf seizoenen nog iets origineels te bedenken lijkt me.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:50 schreef wonderer het volgende:
Verder wel mooi, natuurlijk, maar ik heb jammer genoeg niet zo ademloos zitten kijken als TNA. Oh, en ik wist al dat het de deo was op het moment dat z'n vriendinnetje het kwam brengen, ook jammer
Amen.![]()
Geweldige ep! Vooral de laatste momenten vond ik sterk. Wel enigszins jammer dat ze zo'n coole case in een finale stoppen en er daarom niet veel mee kunnen doen. Had meer ingezeten denk ik. Goede parallel, dat dan wel.
Wilson(no homo)
![]()
Dat die hersensplitsing misschien helemaal niet nodig was geweest, werd een beetje weggemoffeld. Dat was wel jammer. Net zoals een paar seizoenen geleden, die brandweerman wiens geheugen gewist werd dat achteraf ook niet noodzakelijk was. Dat soort dingen zijn heftig, maar werd nu ondergesneeuwd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, die cases stellen dit seizoen weinig meer voor, het gaat veel meer om House en z'n perikelen. Ook wel moeilijk om na vijf seizoenen nog iets origineels te bedenken lijkt me."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Wilson is een held idd. Een van m'n favoriete characters in de serie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef banananasi het volgende:
Geweldige ep! Vooral de laatste momenten vond ik sterk. Wel enigszins jammer dat ze zo'n coole case in een finale stoppen en er daarom niet veel mee kunnen doen. Had meer ingezeten denk ik. Goede parallel, dat dan wel.
[ afbeelding ]
Wilson(no homo)
Blijf het jammer van Kutner vinden. Die was ook erg tof.-![]()
Een van de mooiste momenten uit de afleveringquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
Wilson(no homo)
![]()
![]()
![]()
goede aflevering
Geniale aflevring, en geniale serie.
Beste serie die ík ooit gezien heb.Mensen die thee drinken plassen zittend.![]()
Cuddy is nooit met hem naar huis gegaan om hem te helpen detoxen.quote:I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!![]()
Ik vond de wel één van de beste afleveringen, hoop humor in het begin, met aardig wat drama op het einde. Acteerwerk was echt![]()
![]()
Niet de beste finale van House maar wel een hele goede.
Niet verwacht dat het zo zou lopen eigenlijk, ben dan ook erg benieuwd naar S6!
House
![]()
![]()
Wilson: Wow. Wow! One for each.
House: That's what she said. Haaa.
Wilson: How's the pain.
House: She's probably got some bruising.
![]()
![]()
Damn, wat een finale. De vorige was misschien erg sterk qua emotie, kreeg daar wel een brok van in m'n keel. Maar dit was intenser, dat moment dat House het door heeft. Ik hield volgens mij een tijdje m'n adem in. Briljant
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
"I've heard the sperm is very good today... I mean, the salmon"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:02 schreef banananasi het volgende:
Wilson: Wow. Wow! One for each.
House: That's what she said. Haaa.
Wilson: How's the pain.
House: She's probably got some bruising.
"... Go away"
"No other tables"![]()
Erg toffe finale, zeer sterk. Laatste 5 minuten waren echt supergoed, zeer intens! Whoeii! Kan niet wachten tot S6!
Whatever I want.![]()
Erg mooie finale inderdaad. Ik vond House zijn 'Terror' actie ook wel mooi. Zeker als je achter af weet dat er niks tussen hun gebeurt is. Dan is het niet zo raar dat ontslagen wordt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Zoals Wilson het al zei: "Woooow"
Wat een fucking sterke aflevering.. wat een geweldige season finale!!!
Zoals al gezegd werd zit je een beetje te wachten op het onheil omdat je weet dat het een SF is.. maar het blijft uit.. er gebeurd nites bijzonders.. it's all good.. en dan opeens komt er plots z'n twist in het verhaal!!
Geweldig mooi gedaan, House die helemaal niet echt afgekickt is en ook nooit de nacht doorgebracht heeft met Cuddy.. they sure had us fooled!!!
Lipstick dient als de vicodin... CB die helemaal niet echt weg is en op het einde van de ep vernietigend hard terugkomt.. de trouwerij van C&C wat het mooie in het leven symboliseerd terwijl House een trieste aftocht maakt naar een kliniek
Was mij trouwens niet duidelijk dat het een psych ward was totdat ik het op de gevel zag staan.. dacht in eerste instantie aan een gewone afkick kliniek.. maar dit is idd veel beter
IJskoud ook hoe formeel/zakelijk House tegen Wilson deed, die het er als vriend zichtbaar zwaar mee heeft dat hij House moet achterlaten en zelf niet meer voor hem kan doen
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik dit een waardige SF vond van een geweldige serieAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Goede finale heur.
Niet zo sterk als die van vorig seizoen, maar die valt dan ook niet te overtreffen. Sowieso is het lastig om een net zo heftige finale te maken, aangezien dat niet te bereiken valt zonder groot persoonlijk leed (= dood van een regulier karakter).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Was het nou dezelfde psych ward als waar Wilsons broer zit?"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Geheel passend bij de serie, omdat hun blikken alles zeiden. Prachtig gedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:IJskoud ook hoe formeel/zakelijk House tegen Wilson deed, die het er als vriend zichtbaar zwaar mee heeft dat hij House moet achterlaten en zelf niet meer voor hem kan doenGoede vraag, Wilson kwam er de vorige aflevering zelf mee, maar zei toen niets over zijn broer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef wonderer het volgende:
Was het nou dezelfde psych ward als waar Wilsons broer zit?![]()
Hulde, wat een finale!![]()
Kunnen ze niet wat meer vaart achter S6 zetten?
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!![]()
Klopt, interessante cases sneeuwen onder. Maar goed, het standaard ziek-medicijnen-weer-ziek-ingeving-in-de-40e-minuut-genezing werd ook wat saaiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat die hersensplitsing misschien helemaal niet nodig was geweest, werd een beetje weggemoffeld. Dat was wel jammer. Net zoals een paar seizoenen geleden, die brandweerman wiens geheugen gewist werd dat achteraf ook niet noodzakelijk was. Dat soort dingen zijn heftig, maar werd nu ondergesneeuwd.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: