idd maar wel heftig met dat liedje en de trouwerij en dat House naar die kliniek gingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:04 schreef wonderer het volgende:
Nou, wat mij betreft haalt deze finale het niet bij vorig jaar
Dat van vorig jaar was ook subliem he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:04 schreef wonderer het volgende:
Die finale is ook moeilijk te overtreffen, vond het een hele goede aflevering.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:04 schreef wonderer het volgende:
Helemaal mee eens, ik heb met open mond zitten kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef TNA het volgende:
De laatste vijf minuten zijn de meest intense minuten House die ik ooit heb gezien. Sublieme aflevering. Wat een ongelofelijk sterke serie met bijbehorend acteerwerk. Seizoen 6 it is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik heb met open mond zitten kijken
Ik heb ook ademloos gekeken naar die laatste minuten. De lippenstift en de Vicodin, Amber en Kutner, Cuddy die vervaagde en aan het einde de altijd trouwe Wilson in close-upquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef Psych-case het volgende:
Die vrijpartij is dus nooit gebeurd?
En het eindigd met een psychiatric hospital?
Kan het allemaal nog niet bevatten.
Als een aflevering eenmaal is uitgezonden wordt er zonder spoilers geschreven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef Californium het volgende:
spoilers?
en mensen die een leven hebben en moeten werken danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Als een aflevering eenmaal is uitgezonden wordt er zonder spoilers geschreven.
Die moeten dit topic niet openen totdat ze gekeken hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
en mensen die een leven hebben en moeten werken dan
opzich waarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Die moeten dit topic niet openen totdat ze gekeken hebben.
Ik denk dat we een paar afleveringen krijgen vanuit het psychiatrische ziekenhuis, waarna hij gewoon weer Vicodin gaat slikken en de oude House wordt. Net zoals de verstoorde relatie met Wilson dit seizoen die na vier afleveringen weer hersteld was.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:37 schreef pfaf het volgende:
Wow! Wat een aflevering. Dat plotse afkicken de vorige aflevering, waar we over klaagden, kon dus ook echt niet. Die laatste minuten waren echt sterk zeg. Pfffff... ik ben nu ook echt benieuwd naar volgend seizoen. House zonder House kan niet, maar zal hij er al uit zijn?
Bij de vorige season's finale vond ik de beelden erg heftig. Het ene wow moment na de andere. Veel special effects. Nu was het intens qua gevoel dat overgebracht werd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook ademloos gekeken naar die laatste minuten. De lippenstift en de Vicodin, Amber en Kutner, Cuddy die vervaagde en aan het einde de altijd trouwe Wilson in close-upDe season's finale van vorig jaar was emotioneler, maar ik vond dit vele malen intenser. Nog nooit zo ademloos naar House gekeken.
Die overgang van reguliere aflevering naar grote ontwikkelingen en het contrast tussen de eenzame House en de gelukkige bruiloft (terwijl Chase en Cameron het altaar op liepen, liep House de trappen op) vond ik de aflevering juist zo sterk maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Appletree het volgende:
Ik had lange tijd het idee alsof ik naar een normale aflevering zat te kijken waar niet zoveel in gebeurde: "Is dit nou de finale?" En toen ineens op het einde ging het mega snel waardoor ik het nog amper kon volgen, omdat het verwarrend was wat nou wel en niet echt was geweest. Wel mooie parallel met de patiënt uiteindelijkMaar ik zou het eigenlijk nog een keer moeten kijken.
Ik vond het jammer dat ze de bruiloft er ook nog op het einde in hadden verwerkt. Het voelde alsof ze dat snel wilde afsluiten voor het nieuwe seizoen.
Je moet deze topics ook niet lezen de dag na de nieuwe EP als je die zelf nog niet hebt gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |