Dank je wel, kijk het nu een beetje door elkaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:50 schreef banananasi het volgende:
Volgens mij is RTL bij seizoen 1, in een van de laatse eps en SBS bij seizoen 3, ep 9.
In amerika is het 5e seizoen bijna af (september begint 6). Er zijn vaak ~24 eps per seizoen.
Hier het Nederlandse topic: [NL] House M.D. #10 - "Everybody lies"quote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef Henk-B het volgende:
Aangezien er geen ander House topic is.
Welke seizoenen zijn er nu op tv?
Dus Rtl5 en Sbs6?
En hoeveel seizoenen zijn er in totaal?
Afleveringen seizoen 5: 24. Dvd-release seizoen 5: Amerika: augustus, Europa: oktober.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat de dvd box van seizoen 5 snel komt. Weet iemand hier toevallig wat over? En hoeveel episodes bevat seizoen 5 eigenlijk?
Ja, dat dacht ik ook. In één avondje even afkicken, gimme that too!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef RuiDaSilva het volgende:
Afkicken van Vicodin binnen 1 avond?!! Uh uh :S
Vond de vorige aflevering veel beter
*edit*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom House na 1 uur (in ieder geval al heel snel) zonder Vicodin al zulke afkickverschijnselen kreeg. Dat klopt toch niet? Niet dat ik er verstand van heb, maar het leek me wel heel snel.
En dat afkicken ging inderdaad wel heel erg makkelijk.
Heb de promo van volgende week gezien op you tube en dit was 1 v/d reacties: When women ovulate, their body temp drops to 93 - 97 degrees....UH OH!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef denB het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. In één avondje even afkicken, gimme that too!
Jammer dat volgende week season final is. Daarna gaan ze in de herfst weer verder.
Er gaan geruchten dat Cuddy zwanger raakt van House en een tweeling krijgt
Want House gaat daar vast als een normaal persoon mee om en begint nu een relatie met Cuddy zonder enig probleem..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel jammer, de spanning was leuk, die is nu helemaal weg.
Okay, daar heb je wel een punt. Maar ik blijf het jammer vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Want House gaat daar vast als een normaal persoon mee om en begint nu een relatie met Cuddy zonder enig probleem..
Ik heb altijd Engelse ondertitels, doe ik alleen bij House, voor de medische termen. Niet dat het echt veel uitmaakt, want zelfs de Nederlandse termen snap ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Siral het volgende:
Waarom is er voor geen een episode een GOED passende ondertitel? Dat vind ik echt zwaar irritant. Niet dat ik het niet kan volgen zonder ondertitels, maar het is toch wel handig met al die medische termen..
Nee true haha! Niet altijd nee, maar met een nederlandse vertaling is het wel makkelijker te snappen vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb altijd Engelse ondertitels, doe ik alleen bij House, voor de medische termen. Niet dat het echt veel uitmaakt, want zelfs de Nederlandse termen snap ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |