nooit naar gekeken, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm
Cageon, was het niet gewoon een kwestie van een draadje doorknippen.
Ai niet zoon succes dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Tot 100-120 gaat het nog.
Daarna de snelweg op niet..... ....
Had een compleet filmpje achterelkaar. Pleurt de camera van de tank af op de snelweg...............
Zuignap is dus niet op alle snelheden berekend
Had de camera nog welmet een keychord bungelen maar dat brak los. Gevolg was een stuiterende camera en een zuignap die verdwenen was.. Camera doet het nog wel maar is ligt beschadigd. Filmpje is niet opgeslagen. Van wat ik in het display heb kunnen zien kn je wel een en ander herkennen maar daar houd het ook mee op.
DE schroefdraad van de zuignap is simpelweg te kort om em goed vast te kunnen zetten.
Tering, dat is mooi kut zeg.... dat je camera er zo goed van af is gekomenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Had een compleet filmpje achterelkaar. Pleurt de camera van de tank af op de snelweg...............
Had de camera nog welmet een keychord bungelen maar dat brak los. Gevolg was een stuiterende camera en een zuignap die verdwenen was.. Camera doet het nog wel maar is ligt beschadigd. Filmpje is niet opgeslagen. Van wat ik in het display heb kunnen zien kn je wel een en ander herkennen maar daar houd het ook mee op.
DE schroefdraad van de zuignap is simpelweg te kort om em goed vast te kunnen zetten.
Je was ook niet gewaarschuwd heHquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Ik maar denken dat 't een grapje was dat je de zuignap ging gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
daarom had ik em ook met een keychord om me nek bungelen......quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:46 schreef Wifebeater het volgende:
Goed topic
[..]
Je was ook niet gewaarschuwd heHSjees
Volgende keer gewoon een keycord gebruiken, misschien werkt dat beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
daarom had ik em ook met een keychord om me nek bungelen......
maar keychord was niet goed genoeg......
wijsneus alertquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:00 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een keycord gebruiken, misschien werkt dat beter
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, hij is er nog tenminste. Had em al lang op het nieuws verwacht bij de Afghanistan top
Dat je boven je raampje uit kan kijken joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Dacht ook nog dat ik jou zag rijden op de A12....
Had t raampje open, hoorde wat lekkere klappen tegemoet komen..
ja hoor Street Triple...
Tot ik me realiseerde dat die van jou niet zoveel geluid maakt.
kijk dat is t fijne aan nieuwe auto's!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat je boven je raampje uit kan kijken joh.![]()
En de laatste keer vroeg ik of de rit een beetje leuk was..quote:
Was ik nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de laatste keer vroeg ik of de rit een beetje leuk was..
Kom vermogen tekort.![]()
Mjeh nadeel daarvan is dat je als je voorover dr af gaat je vast op je motor zitquote:![]()
BWT.Check de houder van OPM de volgende keer.
Wat moet je daar dan ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
gvd werkt dat kut MF al wéér niet
Mazzel dat je camera het nog doet datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef bvvt het volgende:
..dat er niets extreem duurs kaduuk zou gaan maar slechts een uitprobeersel.
50 incl. verzending.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:13 schreef o-o het volgende:
Heb een nieuw zadel gevonden voor mijn ER5, gozer wil er 80 Euries voor hebben en dan komt er nog 10 euro verzenden bij
. Ik vind het wat stevig geprijsd. Ben ik zo zunig of klopt dit wel?
En gratis met een leasebak.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
ophalen is sneller
quote:Primeur: Honda Edison!
Nadat Honda de motorwereld afgelopen winter versteld deed staan met hun ABS op sportieve motoren, lijkt het erop dat ze komend najaar weer iedereen versteld zullen doen staan. Volgens de geruchten komt Honda met een hypermoderne elektrische sportmachine, die naar het schijnt is ontwikkeld met de codenaam Edison. De Honda is uitgerust met een 140 pk elektromotor. Met een keuzeschakelaar op het stuur kun je het vermogen reguleren tussen 60 en 140 pk, wat uiteraard weer ten goede komt aan de actieradius, die tussen de 60 en 200 kilometer moet liggen. De 'Edison' is uitgerust met de nieuwste accutechniek en vooral op dat vlak werkt Honda hard aan de ontwikkeling, omdat dit cruciaal is voor het welslagen van de elektrische motorfiets. Daarnaast is de machine uitgerust met het KERS-systeem, zoals dat dit seizoen ook voor het eerst gebruikt wordt in de Formule 1. Bij het afremmen wordt de energie opgeslagen in een vliegwiel, om bij het accelereren weer als ondersteuning te dienen voor de elektromotor. Een woordvoerder van Honda wilde de komst van de elektrische motor ontkennen noch bevestigen: "Ik kan de komst van de elektrische Honda motorfiets ontkennen noch bevestigen".
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
Primeur: Honda Edison!
Nadat Honda de motorwereld afgelopen winter versteld deed staan met hun ABS op sportieve motoren, lijkt het erop dat ze komend najaar weer iedereen versteld zullen doen staan. Volgens de geruchten komt Honda met een hypermoderne elektrische sportmachine, die naar het schijnt is ontwikkeld met de codenaam Edison. De Honda is uitgerust met een 140 pk elektromotor. Met een keuzeschakelaar op het stuur kun je het vermogen reguleren tussen 60 en 140 pk, wat uiteraard weer ten goede komt aan de actieradius, die tussen de 60 en 200 kilometer moet liggen. De 'Edison' is uitgerust met de nieuwste accutechniek en vooral op dat vlak werkt Honda hard aan de ontwikkeling, omdat dit cruciaal is voor het welslagen van de elektrische motorfiets. Daarnaast is de machine uitgerust met het KERS-systeem, zoals dat dit seizoen ook voor het eerst gebruikt wordt in de Formule 1. Bij het afremmen wordt de energie opgeslagen in een vliegwiel, om bij het accelereren weer als ondersteuning te dienen voor de elektromotor. Een woordvoerder van Honda wilde de komst van de elektrische motor ontkennen noch bevestigen: "Ik kan de komst van de elektrische Honda motorfiets ontkennen noch bevestigen".
verder dan ik nu komquote:
Ho ho tussen de 60 en 200quote:
Er zijn al accu's die met 5 tot 15 minuten je 180 km verder kunnen brengenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan moet je ipv 3 min bij een tankstation, 3 uur bij een stopcontact gaan 'tanken'
Nooit meer gewonden bij een ongeluk!quote:Kawasaki is overigens bezig met de brandstofcelwaterstofbommetjes
en daar wordt je was schoon vanquote:Op woensdag 1 april 2009 17:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorspelbare reactie alvast voorzijn:
Ben je niet bang dat je er te snel op uitgekeken raaktquote:Op woensdag 1 april 2009 16:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, de motoren kunnen weer goed gestald worden, de nieuwe poort staat. Zo nog even naar de praxis, wat nieuwe planken uitzoeken om de voor en achterkant even netjes af te timmeren![]()
Kan ik daarna mooi eindelijk eens gaan beunenen eens kijken wat de slijptol en een elektrodeprikker allemaal van een GS kunnen toveren
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:47 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je er te snel op uitgekeken raakt [ afbeelding ]
Mensen die denken dat leasebakken gratis zijnquote:
Was ook wel een beetje overdreven hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 15:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
[..]
Ho ho tussen de 60 en 200
[..]
Er zijn al accu's die met 5 tot 15 minuten je 180 km verder kunnen brengen
Kawasaki is overigens bezig met de brandstofcelwaterstofbommetjes
En wat probeer je daar te verstoppen in die hoek???quote:Op woensdag 1 april 2009 16:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, de motoren kunnen weer goed gestald worden, de nieuwe poort staat. Zo nog even naar de praxis, wat nieuwe planken uitzoeken om de voor en achterkant even netjes af te timmeren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik daarna mooi eindelijk eens gaan beunenen eens kijken wat de slijptol en een elektrodeprikker allemaal van een GS kunnen toveren
Dat heet bij ons in huis een eenhapscrackerquote:
Dat vind ik dan weer zieligquote:
Een brommerquote:Op woensdag 1 april 2009 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh dat daar in de hoek, even kijken of ik daar nog een goede pic van hebEen Honda NSR met 80cc MBX blok... goed voor een snelheid van 110kmpu
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat je boven je raampje uit kan kijken joh.![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat heet bij ons in huis een eenhapscracker![]()
Zie genoeg stukken hout op de fotoquote:[..]
En trouwens, dan moet je zo ver bukken
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:15 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat Cageon in de categorie OPM/Makster/Rib-i valt en niet Geerd/Roderick?
[..]
[..]
Zie genoeg stukken hout op de foto
Opruimen laat je gewoon door een ander doen
[ afbeelding ]
Hier een dropkick-terriërquote:Op woensdag 1 april 2009 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat heet bij ons in huis een eenhapscracker![]()
[ afbeelding ]
truequote:Op woensdag 1 april 2009 19:15 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat Cageon in de categorie OPM/Makster/Rib-i valt en niet Geerd/Roderick?
Als je'em toch al hebt.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef Wifebeater het volgende:
Mensen die denken dat leasebakken gratis zijn [![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je'em toch al hebt.Alleen ik tankte prive in het weekend met de leasbak.
Maar ben dan ook te goed voor deze wereld.Dat zijn de maandlasten voor een huis van 4 tonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou mooi wezen, zit nu op bijna 1.000 euro voor 250.000.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat zijn de maandlasten voor een huis van 4 ton
[..]
Maar ben dan ook te goed voor deze wereld.bruto of netto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder water, gas elektra en zulks eh.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zou mooi wezen, zit nu op bijna 1.000 euro voor 250.000.
Komt er bruto bij in je salaris, en gaat er onderaan de loonstrook netto af.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef Den_Haag het volgende:
bruto of netto?
Yeah, dat is geen hypotheekquote:Op woensdag 1 april 2009 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
zonder water, gas elektra en zulks eh.
stel ook niet veel voorquote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt er bruto bij in je salaris, en gaat er onderaan de loonstrook netto af.
Hoe het werkt weet ik niet, maar daardoor krijg je weer belasting terug. (teveel premie enzo)![]()
Dank u wel meneer de mesmaeker.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Mensen die denken dat leasebakken gratis zijn [ afbeelding ]
Ok, goedkoper als je iets gelijkwaardigs particulier probeert te hosselen en gelijkblijvende kosten![]()
Maar verder komt het over het algemeen incl. verantwoordelijkheid (ergo geen leven) + vaste lasten
Het is wel lekker makkelijk, daar niet van
OPM leek lang naast Cageon.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:15 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Moet die stonttube weer eens nodig leeg geknepen wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk eens aan, mijn moeder heeft net 2 van die grijpers gehaald van de week, dus alles is al in huisWanneer kom je op de koffie IOH?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zou mooi wezen, zit nu op bijna 1.000 euro voor 250.000.
Het is vandaag nationale harde noppen dagquote:
Nouja met deze temps gaat de winter vacht weer uit heyquote:Op donderdag 2 april 2009 15:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is vandaag nationale harde noppen dag![]()
[..]
Maar ben dan ook te goed voor deze wereld.Tegenover een leasebak staat vaak een bepaald niveau van hart voor de zaak, ergo het hele jaar door minus vakantie klaarstaan voor je baas werkgever (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en regelmatig lange reistijden. Een keertje (of vaker
) wat gratis ophalen weegt daar niet altijd tegenop. Daaromz niet altijd even praktisch als gedacht
Het kan ook goedkoper, maar dan rijd je wel ouder en minder luxe... of je pakt de motorMaar dat zeg ik, vaak is het toch wel makkelijk en je weet elke maand waar je aan toe bent
(En als je representatief moet zijn niet altijd haalbaar
)
Privé tanken tenzij expliciet in opdracht van baas ben je echt een dief van eigen portemonnee![]()
Niet de WW in gaan vond ik nog nobel en goed te praten, maar dit is gewoon domheH?quote:Is dat iets Brabants ofseauw
quote:![]()
![]()
Betaal je het huis af in +- 20 jaar ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt er bruto bij in je salaris, en gaat er onderaan de loonstrook netto af.
Hoe het werkt weet ik niet, maar daardoor krijg je weer belasting terug. (teveel premie enzo)![]()
[..]
Yeah, dat is geen hypotheek, dus nog eens >200 erbij.
zal gewoon 30jr zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Betaal je het huis af in +- 20 jaar ofzo
Yea, en is ook nog is gezellig! Hele dag lekker aan het knutselen geweest met me pa.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Anders ben je ff goed bezigideaal zo'n bus & pa
![]()
![]()
Moet vast wel een keer kunnen maar is momenteel erg druk.quote:hopelijk heeft ie een keer zin om wat van zijn mooie werk bij de B12 toe te passen![]()
Ja, moet je ook eens proberenquote:zou zeker ff alles poetsen, betere pics ehh
ook creatief geweest vandaagquote:Op donderdag 2 april 2009 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben benieuwd hoe het je af gaat Cageon, veel pics laten maken he![]()
![]()
Ik heb vandaag weer eens wat gedaan aan de andere GS.. subframe eraf geslepen, de tank snel voorzien van zwartVd week maar even wat materiaal halen om een nieuw subframe te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe het ook weer ongeveer moest worden... alles in de kont![]()
[ afbeelding ]
dat denk ik, of dat ook zo is, dunno.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja die lege plekken... Ik vind het wel mooi, niks onnodigs in het zicht, nutteloos plastic om dingen te verhullenJou zou dit mooier vinden? De kappen doortrekken? Ik denk eerlijk gezegd dat de kleur die ik uiteindelijk kies voor alles, bepalend is voor de hele motor.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:48 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
heH? [ afbeelding ] Is dat iets Brabants ofseauw [ afbeelding ]
scoolquote:Op donderdag 2 april 2009 22:45 schreef Cageon het volgende:
Moet vast wel een keer kunnen maar is momenteel erg druk.
Zal wel ff vragen als t wat rustiger is![]()
p0etsen is v00r p00ziesquote:Ja, moet je ook eens proberen![]()
pinlock heb ik der allang uitgetiefd, heb je toch niet nodig met deze tempsquote:Maar laarzen zijn al aardig schoon (schoon genoeg)
Helm is ook vrij schoon, heb oude gele pinlock van mijn pa hier, maar moet ff kijken of ik die met poets middel strak kan krijgen want t zicht wordt er niks beter van denk ik zo.![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben benieuwd hoe het je eraf gaat Cageon, veel pics laten maken he![]()
![]()
Ik herken het plaatje wel, maar zegt me verder nietsquote:
Ehquote:
Ben nogal aan t stomen als ik aan t racen ben denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
scool
[..]
p0etsen is v00r p00zies
[..]
pinlock heb ik der allang uitgetiefd, heb je toch niet nodig met deze temps
nat Doekje erop leggen, ff laten weken en naar paar minuten doekje eraf en alles eraf vegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:06 schreef Den_Haag het volgende:
waarmee poetsen jullie eigenlijk het vizier? ben er tot nu toe te lui voor geweest. heb 2 jaar vliegjes verzamelt
Naar mijn idee een stuk beterquote:Op donderdag 2 april 2009 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja die lege plekken... Ik vind het wel mooi, niks onnodigs in het zicht, nutteloos plastic om dingen te verhullenJou zou dit mooier vinden? De kappen doortrekken? Ik denk eerlijk gezegd dat de kleur die ik uiteindelijk kies voor alles, bepalend is voor de hele motor.
[ afbeelding ]
Wat Cageon zegtquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:06 schreef Den_Haag het volgende:
waarmee poetsen jullie eigenlijk het vizier? ben er tot nu toe te lui voor geweest. heb 2 jaar vliegjes verzamelt
wel opletten dat de hele handel niet uitdroogt anders schiet je er weer niks mee op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]
Naar mijn idee een stuk beterMaar goed, is niet mijn motor natuurlijk
[..]
Wat Cageon zegtAf en toe een doorweekt stukje keukenrol erop leggen en wat later er weer afhalen
Voor hardnekkige vliegjes die zal je wel hebben van 2 jaar
of langer erop laten liggen, of een beetje 'boenen' met je stukje keukenrol... dat doe ik tenminste
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
wel opletten dat de hele handel niet uitdroogt anders schiet je er weer niks mee op.
* Cageon spreekt uit ervaring
Safe facialquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:46 schreef ikookhier het volgende:
Hallo![]()
@ Cocktailprikker Waar blijft de slijptol actie![]()
@ Den_Haag ga eens meeten met Rib-i die spuit ze er zo voor je af
quote:
Hehquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:49 schreef ikookhier het volgende:
Cageon ik kan niet wachten op het foto verslagIOH maakt 1TB vrij
Coolquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Heh, me pa heb geen perskaart, ben bang dat het lastig wordt erg veel foto's te vergaren. (iig, komen wel veel foto's denk ik, maar niet zozeer veel verschillende gok ik)
Probeer ook nog een video camera te regelen, leuk voor de starts
hoe structureer jij alle foto's en shizzle?quote:
Volgens mij heeft IOH een database waar hij gigantische queries op los laatquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoe structureer jij alle foto's en shizzle?
Data in databases is wel een beetje twijfelachtig. imhoquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft IOH een database waar hij gigantische queries op los laat
Subframe is al los, lag er alleen ff bij zodat ik de kont erop kon leggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:46 schreef ikookhier het volgende:
Hallo![]()
@ Cocktailprikker Waar blijft de slijptol actie![]()
ik zou alles digitaliseren en dan in een DWH inlezen, feitentabel met circuit en rondetijden en wat fotodimensies om de boel compleet te makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
Data in databases is wel een beetje twijfelachtig. imho
meta-data in de database, over je data vind ik dan wel weer ok.![]()
Alleen lastig consistent te houden
Ok, ho even.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zou alles digitaliseren en dan in een DWH inlezen, feitentabel met circuit en rondetijden en wat fotodimensies om de boel compleet te maken
ah ok, geen verdere verdeling dus?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb gewoon mapjes op naam / Cageon / -XX- / -XX-Naakt met dank aan bazziek /
Die mag ik niet meer loggenquote:
Nee naam of meet en dan op datum/tijdquote:
Al keer gezien ja, best aantrekkelijk alleen had ik toen de blade al.quote:
deze is nog sneller dan die anderquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:30 schreef Cageon het volgende:
gewoon doen, ben ik ook begonnen, leuke baan schrijf je alleen wel minimaal in voor niveau 1+ want 1 is echt te triest.
Owja en neem je >25kw GS mee.
Nouja, die heb je ook bij vrijrijden hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
deze is nog sneller dan die anderen allebei volvermogen
Deed gewoon 190 op teller, terwijl ik rechtop zat
Niveau 1 is dat echt zo erg ja? Stel hillybilly's die het leuk lijkt om eens met hun voorwiel over een curbstone te rijden, gewoon omdat het kan? En gewoon vrij rijden, van wat ik opgezocht heb ?
vrijrijden kan ook, heb geen idee hoeveel harder dat gaat op zolder.quote:geen circuitdag... begeleiding hoeft niet perse
Klote man.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef Geerd het volgende:
Nou trophy word zo opgehaald door de anwb, toch die excenters ofzo gister nog een keer extra nagekeken iets vaster gedraaid en volgens mij iets te los dan te strak.
Kom net weer van werk trek hem door in zijn 1 ratel de ralel ketting weer helemaal los plus olie.
Word weer een duur geintje.
Ga nu maar weer ff naar de motort![]()
iK HAD ER OOK NOG BORGRINGEN IN.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef Geerd het volgende:
Nou trophy word zo opgehaald door de anwb, toch die excenters ofzo gister nog een keer extra nagekeken iets vaster gedraaid en volgens mij iets te los dan te strak.
Kom net weer van werk trek hem door in zijn 1 ratel de ralel ketting weer helemaal los plus olie.
Zal vast nog wel goedkoper zijn geweest die Bladiequote:Op vrijdag 3 april 2009 13:25 schreef Cageon het volgende:
Al keer gezien ja, best aantrekkelijk alleen had ik toen de blade al.
Zit er dik in ja, alleen zullen hun denk ik niet gaan erkennen dat het aan die bouten lag, hij begon al of ik er mee was omgevallenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:00 schreef Geerd het volgende:
jupquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal vast nog wel goedkoper zijn geweest die Bladie![]()
eerst hier maar is 2 jaar op rijden.quote:en idd pimp je veren.Al is het je eigendom, dus kan nog steeds.
R1 met MotoGP onstekingsvolgorde.
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit manquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit er dik in ja, alleen zullen hun denk ik niet gaan erkennen dat het aan die bouten lag, hij begon al of ik er mee was omgevallen
dude, wat doe jequote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik het zo lees op MF heb je ze veel en veel te vastgedraaid. En wel zo dat het draad kapot is.
Voor de as wel ja, te vast ook niet want de man van de anwb heeft hem nog ff opnieuw gespannen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
iK HAD ER OOK NOG BORGRINGEN IN.
kUT CAPS LOCK.
Voor de excenter is dat, kan de kettingspanning niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:18 schreef Geerd het volgende:
Voor de as wel ja, te vast ook niet want de man van de anwb heeft hem nog ff opnieuw gespannen.
Niks aan de hand
quote:Vertrouwen weer terug krijgen![]()
![]()
Als die volgende week weer klaar isquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de excenter is dat, kan de kettingspanning niet meer veranderen.
[..]Hij's toch weg naar de dealer..
Vanavond ff thuis maken, heb de speciale clip nog liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:34 schreef Geerd het volgende:
Uuh?? nee gewoon 2 bouten 1 aan elke zijde draai je vastof los, als dat niet vanzelf gaat.
Heb je pic mischien?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanavond ff thuis maken, heb de speciale clip nog liggen.![]()
Als ik het me goed herinneren zijn die bouten alleen maar extra borging.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:06 schreef Geerd het volgende:
ANWB gast zei ook al lijkt wel of die hem scheef heeft getrokken maar dat kan dus niet beide kanten draaien gelijk.
Ik vind wel apart heur, maar is even afwachten wat de schade, en vooral de oplossing is want alleen ff vervangen en weer rijden geloof ik niet zo in.
Als ik nou de 2 bouten (weer??) niet goed vast had gedraaid was het de heenweg wel gebeurt naar werk.
Baggerdingquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:13 schreef Geerd het volgende:
http://www.mamola.nl/?page=occasion_show&html=0&motor=205&sort=&fotoTonen=1&asc=
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinneren zijn die bouten alleen maar extra borging.
Zonder de as ook los te draaien geen verstelling.
Als dat ff konquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Baggerding, maar konden ze de cardan toch eens even overzetten.
Vorig jaar nog een dode gevallen, persoon reed zoveel langzamer dan de rest, van achteren aangereden door eentje van twee rijders die elkaar aan het opjagen waren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:43 schreef Cageon het volgende:
vrijrijden kan ook, heb geen idee hoeveel harder dat gaat op zolder.
Als je de minder ervaren ofzo, vrijrijden neemt voor de eerste keer zal dat wel goed uit moeten komen denk ik.
ja, en zijn benzine was op heb ik gehoordquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een dode gevallen, persoon reed zoveel langzamer dan de rest, van achteren aangereden door eentje van twee rijders die elkaar aan het opjagen waren.
Hij was overigens gewoon in de verkeede groep terecht gekomen.
Zwarte vlag ook niet gezien.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
damn lekker weermiddagje met vingers [ afbeelding ] wijzvingers naar t voorhoofd
maar met plakwegen [ afbeelding ] sliders weer een stukje gekrompen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:29 schreef stinkie het volgende:
Volgende week weer met de motor naar kantoor, retourtje Den Bosch a 19ct de kilometer. En ik zit naast MotoPort Den Bosch, dus alle onderdelen zijn te vervangen![]()
Dat zijn wel een beetje erg veel faktoren bij elkaar.quote:
Ik vind die gele stickers niet zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Cageon het volgende:![]()
![]()
Dacht ff dat ik mezelf zag staan, maar dacht oiok al huh, we hebben daar nooit foto's geschoten
Vorig jaar werd er iemand geweerd op Zandvoort die dat op zijn tank had.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:02 schreef Cageon het volgende:
Morgen ook de beschikking over een MiniDV camera
Dus foto en video footage van morgen![]()
![]()
Kan ik mooi bestuderen hoe (slecht) ik de GT neem bijvoorbeeld
vertel mij watquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn wel een beetje erg veel faktoren bij elkaar.![]()
Die cam komt niet op mijn motorquote:[..]
Ik vind die gele stickers niet zo.
[..]
Vorig jaar werd er iemand geweerd op Zandvoort die dat op zijn tank had.
Ik las op MF ook een paar die er die dag waren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:08 schreef Cageon het volgende:
vertel mij watKevJan heeft t zien gebeuren of is er langs gereden nadat t net gebeurd was geloof ik
dus die zou t beter moeten weten![]()
Jammer.quote:Die cam komt niet op mijn motor![]()
![]()
Spycam.quote:Daar komt alleen een bulletcam op/in/onder als er al iets op komt.
Niet op vluchtheuveltjes knallen he, wil een rustige week volgende weekquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:29 schreef stinkie het volgende:
Volgende week weer met de motor naar kantoor, retourtje Den Bosch a 19ct de kilometer. En ik zit naast MotoPort Den Bosch, dus alle onderdelen zijn te vervangen
Wat eten jullie daar in die hoek joh, droog brood en groeiremmers?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
damn lekker weermiddagje met vingers [ afbeelding ] wijzvingers naar t voorhoofd
maar met plakwegen [ afbeelding ] sliders weer een stukje gekrompen
[ afbeelding ]
gaat steeds beterquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Cageon het volgende:![]()
![]()
Alex begint t ook onder de knie te krijgen he?
quote:Dacht ff dat ik mezelf zag staan, maar dacht oiok al huh, we hebben daar nooit foto's geschoten
hier sporten we daadwerkelijk ipv er alleen maar over posten op foraquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:39 schreef BazzieK het volgende:
Wat eten jullie daar in die hoek joh, droog brood en groeiremmers?
Power rangersquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
damn lekker weermiddagje met vingers
wijzvingers naar t voorhoofd
maar met plakwegen
sliders weer een stukje gekrompen
Verkapt kijk-mij-insider-zijn postquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Alex begint t ook onder de knie te krijgen he?
Papier werkt op microniveau als schuurpapier, beter doekje gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat Cageon zegtAf en toe een doorweekt stukje keukenrol erop leggen en wat later er weer afhalen
Voor hardnekkige vliegjes die zal je wel hebben van 2 jaar
of langer erop laten liggen, of een beetje 'boenen' met je stukje keukenrol... dat doe ik tenminste
Vertel ff voor welke wedstrijd je dat doet danquote:
Mjah, gewoon laagste niveau inschrijven lijkt me verstandigerquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
deze is nog sneller dan die anderen allebei volvermogen
Deed gewoon 190 op teller, terwijl ik rechtop zat
Niveau 1 is dat echt zo erg ja? Stel hillybilly's die het leuk lijkt om eens met hun voorwiel over een curbstone te rijden, gewoon omdat het kan? En gewoon vrij rijden, van wat ik opgezocht heb ?
geen circuitdag... begeleiding hoeft niet perse
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:19 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-insider-zijn post
Volgens mij is voor Pepijn niks goed wat ik doequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Papier werkt op microniveau als schuurpapier, beter doekje gebruiken
Dat Pepijn dat niet even zegt joh
Nog niet, ONK Oss was een goed idee van BazzieKquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Al plannen wanneer jullie komen kijken?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Nog beter ga je gewoon niet, GS op circuit................
Mijn zegen heb je, en voor kleine krasjes kan je tandpasta gebruiken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens mij is voor Pepijn niks goed wat ik doe![]()
Maar lekker boeiend, op het moment dat m'n vizier verneukt is daardoor is de helm waarschijnlijk al lang aan vervanging toe
Voeding aan het gevenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, en voor kleine krasjes kan je tandpasta gebruiken.![]()
Qua olie en liefde voor je accu is er natuurlijk wel verbetering mogelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Wifebeater het volgende:
Nog beter ga je gewoon niet, GS op circuit................
Nee dat was weer om half vier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zon of geen zon, ik ga ff een stukje rijden..
Wheelies verplicht.
iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en idd
![]()
meeten @ dome![]()
Je gaat er nog vanuit dat i heeft geslapenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef TataK het volgende:
BazzieK vannacht niet thuis gekomen!![]()
Had feest bij Avans in Tilburg met aantal studentes van een jaar of 20![]()
Rib-i ga eens even kijken (Professor Cobbenhagelaan)![]()
Waar zou hij dan toch hebben geslapen
Ik denk dat ie misbruikt isquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je gaat er nog vanuit dat i heeft geslapen
Het zal toch niet waar zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zie 'm al aangifte doen bij z'n collega's. "en toen besprongen drie wilde meiden me en hebben me misbruikt. Vreselijk gewoon".quote:
Ze gaan eerst ff kijken wat de schade is en wat het eventueel kost, en anders idd andere motor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:45 schreef rib-1 het volgende:
[..]
![]()
Donorblok een optie of ga je nu voor een andere motor
[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 04-04-2009 11:50:32 ]Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, en voor kleine krasjes kan je tandpasta gebruiken.![]()
Qua olie en liefde voor je accu is er natuurlijk wel verbetering mogelijk.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Supertip!quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:42 schreef Geerd het volgende:Komt bekend voor. Is het alleen maar een nachtmerrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou we gaan duimen.![]()
quote:
Verhaal is geschikter voor een meet dan voor internetquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Moet je toch ff zeggen wie er het dichtste bij zat
100 euro voor een fietszadelquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
Voor bijna 100 piek een nieuw zadel gekocht voor de trapfiets.
Zou prima in de oude zadelhouder moeten passen volgens de verkoper.
Nou na een half uur gesleutel en het hele frame kromgetrokken te hebben nog niet.![]()
![]()
![]()
Door een leuke dame compleet voor lul gezet omdat je zei dat je bij de politie zat, waarna je in een donker steegje bent weggekropenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verhaal is geschikter voor een meet dan voor internet
http://www.motor-forum.nl(...)e-op-de-grond-1.html
TS gaat los
Afgelopen week vijf dagen naar het werk gefietst, en heb me daar toch pijn in me linkerbil.quote:
Zadel kapot, of te laagquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afgelopen week vijf dagen naar het werk gefietst, en heb me daar toch pijn in me linkerbil.
Maar ik ga ff voor de derde keer helemaal terug lopen naar de fietsenzaak.
Ben in staat die vent op zijn bek te rossen.
Zadel ziet er ondertussen niet nieuw meer uit.
of kun je nog zitten?quote:
Als je dan gewoon je fiets mee neemtquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afgelopen week vijf dagen naar het werk gefietst, en heb me daar toch pijn in me linkerbil.
Maar ik ga ff voor de derde keer helemaal terug lopen naar de fietsenzaak.
Ben in staat die vent op zijn bek te rossen.
Zadel ziet er ondertussen niet nieuw meer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag anders bazzie om advies die heeft vannacht veel ervaring opgedaan.quote:
Mooie opvolger Geerdquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:08 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)itie-for-Sale-1.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Je bent wel druk bezig met je kontje vandaagquote:
We zijn een kwartier verder. Verslag?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:08 schreef Cageon het volgende:
wat een fucking vet circuit.
en SNEL![]()
Moest een partij werk verzetten om de ramshoek in te gaan, niet normaal![]()
HEERLIJK
uitgebreider verslag volgt als ik een beetje uitgerust ben
Leuke dag gehadquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:08 schreef Cageon het volgende:
wat een fucking vet circuit.
en SNEL![]()
Moest een partij werk verzetten om de ramshoek in te gaan, niet normaal![]()
HEERLIJK
uitgebreider verslag volgt als ik een beetje uitgerust ben
Wat is de schadequote:
Oh Yeah, die is mooi voor op m ijn werkquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:26 schreef Cageon het volgende:
certificaatLicentie kan nu aangevraagd / ontvangen worden
kan best iets jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:41 schreef Cageon het volgende:
ja, dat kan en moet platter, maar is GT en daar ben ik ook niet zo heel erg vriendjes mee![]()
1500 euro schade zit je snel aan,Maar het kan natuurlijk ook nog mee vallen.quote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef Geerd het volgende:
Cageon volgens mij ben jij de enigste die goed bezig is, en ja ikookhier wordt de schade rond de 1500 wordt het idd een andere motor.
Nu ff rug liggen.
1e keer op Assen is een tijd < 2min is erg netjes dacht ikquote:Op zondag 5 april 2009 09:12 schreef ikookhier het volgende:
Nice pics Cageon![]()
Welke tijd heb je eigenlijk gereden
Mjeh ik weet een beetje hoe je je nu voelt, KTM's enzo...quote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef Geerd het volgende:
Cageon volgens mij ben jij de enigste die goed bezig is, en ja ikookhier wordt de schade rond de 1500 wordt het idd een andere motor.
Nu ff rug liggen.
Volgens mij is iedereen op zijn manier goed bezig.quote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef Geerd het volgende:
Nu ff rug liggen.
iddquote:
ik heb al veel gehoord maar dat nog nietquote:
Jep is knik bij S/Fquote:Op zondag 5 april 2009 07:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
kan best iets jaGT is dat die knik bij S/F? verder neis hoor
circuit is dus een stuk sneller dan CPZ?
Voor alles is een eerste keerquote:Op zondag 5 april 2009 13:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik heb al veel gehoord maar dat nog niet
heHquote:Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
kleine edit: dat wheelyen nu ook alleen maar omdat de bruders stiekem doenverder is WB de enige die de afgelopen 3 jr. een fatsoenlijke route heeft voorgereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |