gaat steeds beterquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Cageon het volgende:![]()
![]()
Alex begint t ook onder de knie te krijgen he?
quote:Dacht ff dat ik mezelf zag staan, maar dacht oiok al huh, we hebben daar nooit foto's geschoten
hier sporten we daadwerkelijk ipv er alleen maar over posten op foraquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:39 schreef BazzieK het volgende:
Wat eten jullie daar in die hoek joh, droog brood en groeiremmers?
Power rangersquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
damn lekker weermiddagje met vingers
wijzvingers naar t voorhoofd
maar met plakwegen
sliders weer een stukje gekrompen
Verkapt kijk-mij-insider-zijn postquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Alex begint t ook onder de knie te krijgen he?
Papier werkt op microniveau als schuurpapier, beter doekje gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat Cageon zegtAf en toe een doorweekt stukje keukenrol erop leggen en wat later er weer afhalen
Voor hardnekkige vliegjes die zal je wel hebben van 2 jaar
of langer erop laten liggen, of een beetje 'boenen' met je stukje keukenrol... dat doe ik tenminste
Vertel ff voor welke wedstrijd je dat doet danquote:
Mjah, gewoon laagste niveau inschrijven lijkt me verstandigerquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
deze is nog sneller dan die anderen allebei volvermogen
Deed gewoon 190 op teller, terwijl ik rechtop zat
Niveau 1 is dat echt zo erg ja? Stel hillybilly's die het leuk lijkt om eens met hun voorwiel over een curbstone te rijden, gewoon omdat het kan? En gewoon vrij rijden, van wat ik opgezocht heb ?
geen circuitdag... begeleiding hoeft niet perse
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:19 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-insider-zijn post
Volgens mij is voor Pepijn niks goed wat ik doequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Papier werkt op microniveau als schuurpapier, beter doekje gebruiken
Dat Pepijn dat niet even zegt joh
Nog niet, ONK Oss was een goed idee van BazzieKquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Al plannen wanneer jullie komen kijken?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Nog beter ga je gewoon niet, GS op circuit................
Mijn zegen heb je, en voor kleine krasjes kan je tandpasta gebruiken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens mij is voor Pepijn niks goed wat ik doe![]()
Maar lekker boeiend, op het moment dat m'n vizier verneukt is daardoor is de helm waarschijnlijk al lang aan vervanging toe
Voeding aan het gevenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, en voor kleine krasjes kan je tandpasta gebruiken.![]()
Qua olie en liefde voor je accu is er natuurlijk wel verbetering mogelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Wifebeater het volgende:
Nog beter ga je gewoon niet, GS op circuit................
Nee dat was weer om half vier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zon of geen zon, ik ga ff een stukje rijden..
Wheelies verplicht.
iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en idd
![]()
meeten @ dome![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |