gaat steeds beterquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Cageon het volgende:![]()
![]()
Alex begint t ook onder de knie te krijgen he?
quote:Dacht ff dat ik mezelf zag staan, maar dacht oiok al huh, we hebben daar nooit foto's geschoten
hier sporten we daadwerkelijk ipv er alleen maar over posten op foraquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:39 schreef BazzieK het volgende:
Wat eten jullie daar in die hoek joh, droog brood en groeiremmers?
Power rangersquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
damn lekker weermiddagje met vingers
wijzvingers naar t voorhoofd
maar met plakwegen
sliders weer een stukje gekrompen
Verkapt kijk-mij-insider-zijn postquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef Cageon het volgende:
[..]
Alex begint t ook onder de knie te krijgen he?
Papier werkt op microniveau als schuurpapier, beter doekje gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat Cageon zegtAf en toe een doorweekt stukje keukenrol erop leggen en wat later er weer afhalen
Voor hardnekkige vliegjes die zal je wel hebben van 2 jaar
of langer erop laten liggen, of een beetje 'boenen' met je stukje keukenrol... dat doe ik tenminste
Vertel ff voor welke wedstrijd je dat doet danquote:
Mjah, gewoon laagste niveau inschrijven lijkt me verstandigerquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
deze is nog sneller dan die anderen allebei volvermogen
Deed gewoon 190 op teller, terwijl ik rechtop zat
Niveau 1 is dat echt zo erg ja? Stel hillybilly's die het leuk lijkt om eens met hun voorwiel over een curbstone te rijden, gewoon omdat het kan? En gewoon vrij rijden, van wat ik opgezocht heb ?
geen circuitdag... begeleiding hoeft niet perse
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:19 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-insider-zijn post
Volgens mij is voor Pepijn niks goed wat ik doequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Papier werkt op microniveau als schuurpapier, beter doekje gebruiken
Dat Pepijn dat niet even zegt joh
Nog niet, ONK Oss was een goed idee van BazzieKquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Al plannen wanneer jullie komen kijken?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Nog beter ga je gewoon niet, GS op circuit................
Mijn zegen heb je, en voor kleine krasjes kan je tandpasta gebruiken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens mij is voor Pepijn niks goed wat ik doe![]()
Maar lekker boeiend, op het moment dat m'n vizier verneukt is daardoor is de helm waarschijnlijk al lang aan vervanging toe
Voeding aan het gevenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, en voor kleine krasjes kan je tandpasta gebruiken.![]()
Qua olie en liefde voor je accu is er natuurlijk wel verbetering mogelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:33 schreef Wifebeater het volgende:
Nog beter ga je gewoon niet, GS op circuit................
Nee dat was weer om half vier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:42 schreef Worldbeater het volgende:
Zon of geen zon, ik ga ff een stukje rijden..
Wheelies verplicht.
iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en idd
![]()
meeten @ dome![]()
Je gaat er nog vanuit dat i heeft geslapenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef TataK het volgende:
BazzieK vannacht niet thuis gekomen!![]()
Had feest bij Avans in Tilburg met aantal studentes van een jaar of 20![]()
Rib-i ga eens even kijken (Professor Cobbenhagelaan)![]()
Waar zou hij dan toch hebben geslapen
Ik denk dat ie misbruikt isquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je gaat er nog vanuit dat i heeft geslapen
Het zal toch niet waar zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zie 'm al aangifte doen bij z'n collega's. "en toen besprongen drie wilde meiden me en hebben me misbruikt. Vreselijk gewoon".quote:
Ze gaan eerst ff kijken wat de schade is en wat het eventueel kost, en anders idd andere motor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:45 schreef rib-1 het volgende:
[..]
![]()
Donorblok een optie of ga je nu voor een andere motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 04-04-2009 11:50:32 ]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, en voor kleine krasjes kan je tandpasta gebruiken.![]()
Qua olie en liefde voor je accu is er natuurlijk wel verbetering mogelijk.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Supertip!quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:42 schreef Geerd het volgende:Komt bekend voor. Is het alleen maar een nachtmerrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou we gaan duimen.![]()
quote:
Verhaal is geschikter voor een meet dan voor internetquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Moet je toch ff zeggen wie er het dichtste bij zat
100 euro voor een fietszadelquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
Voor bijna 100 piek een nieuw zadel gekocht voor de trapfiets.
Zou prima in de oude zadelhouder moeten passen volgens de verkoper.
Nou na een half uur gesleutel en het hele frame kromgetrokken te hebben nog niet.![]()
![]()
![]()
Door een leuke dame compleet voor lul gezet omdat je zei dat je bij de politie zat, waarna je in een donker steegje bent weggekropenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verhaal is geschikter voor een meet dan voor internet
http://www.motor-forum.nl(...)e-op-de-grond-1.html
TS gaat los
Afgelopen week vijf dagen naar het werk gefietst, en heb me daar toch pijn in me linkerbil.quote:
Zadel kapot, of te laagquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afgelopen week vijf dagen naar het werk gefietst, en heb me daar toch pijn in me linkerbil.
Maar ik ga ff voor de derde keer helemaal terug lopen naar de fietsenzaak.
Ben in staat die vent op zijn bek te rossen.
Zadel ziet er ondertussen niet nieuw meer uit.
of kun je nog zitten?quote:
Als je dan gewoon je fiets mee neemtquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afgelopen week vijf dagen naar het werk gefietst, en heb me daar toch pijn in me linkerbil.
Maar ik ga ff voor de derde keer helemaal terug lopen naar de fietsenzaak.
Ben in staat die vent op zijn bek te rossen.
Zadel ziet er ondertussen niet nieuw meer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie opvolger Geerdquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:08 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)itie-for-Sale-1.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Je bent wel druk bezig met je kontje vandaagquote:
We zijn een kwartier verder. Verslag?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:08 schreef Cageon het volgende:
wat een fucking vet circuit.
en SNEL![]()
Moest een partij werk verzetten om de ramshoek in te gaan, niet normaal![]()
HEERLIJK
uitgebreider verslag volgt als ik een beetje uitgerust ben
Leuke dag gehadquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:08 schreef Cageon het volgende:
wat een fucking vet circuit.
en SNEL![]()
Moest een partij werk verzetten om de ramshoek in te gaan, niet normaal![]()
HEERLIJK
uitgebreider verslag volgt als ik een beetje uitgerust ben
Wat is de schadequote:
Oh Yeah, die is mooi voor op m ijn werkquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:26 schreef Cageon het volgende:
certificaatLicentie kan nu aangevraagd / ontvangen worden
kan best iets jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:41 schreef Cageon het volgende:
ja, dat kan en moet platter, maar is GT en daar ben ik ook niet zo heel erg vriendjes mee![]()
1500 euro schade zit je snel aan,Maar het kan natuurlijk ook nog mee vallen.quote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef Geerd het volgende:
Cageon volgens mij ben jij de enigste die goed bezig is, en ja ikookhier wordt de schade rond de 1500 wordt het idd een andere motor.
Nu ff rug liggen.
1e keer op Assen is een tijd < 2min is erg netjes dacht ikquote:Op zondag 5 april 2009 09:12 schreef ikookhier het volgende:
Nice pics Cageon![]()
Welke tijd heb je eigenlijk gereden
Mjeh ik weet een beetje hoe je je nu voelt, KTM's enzo...quote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef Geerd het volgende:
Cageon volgens mij ben jij de enigste die goed bezig is, en ja ikookhier wordt de schade rond de 1500 wordt het idd een andere motor.
Nu ff rug liggen.
Volgens mij is iedereen op zijn manier goed bezig.quote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef Geerd het volgende:
Nu ff rug liggen.
iddquote:
ik heb al veel gehoord maar dat nog nietquote:
Jep is knik bij S/Fquote:Op zondag 5 april 2009 07:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
kan best iets jaGT is dat die knik bij S/F? verder neis hoor
circuit is dus een stuk sneller dan CPZ?
Voor alles is een eerste keerquote:Op zondag 5 april 2009 13:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik heb al veel gehoord maar dat nog niet
heHquote:Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
kleine edit: dat wheelyen nu ook alleen maar omdat de bruders stiekem doenverder is WB de enige die de afgelopen 3 jr. een fatsoenlijke route heeft voorgereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |