Je gaat er nog vanuit dat i heeft geslapenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef TataK het volgende:
BazzieK vannacht niet thuis gekomen!![]()
Had feest bij Avans in Tilburg met aantal studentes van een jaar of 20![]()
Rib-i ga eens even kijken (Professor Cobbenhagelaan)![]()
Waar zou hij dan toch hebben geslapen
Ik denk dat ie misbruikt isquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je gaat er nog vanuit dat i heeft geslapen
Het zal toch niet waar zijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zie 'm al aangifte doen bij z'n collega's. "en toen besprongen drie wilde meiden me en hebben me misbruikt. Vreselijk gewoon".quote:
Ze gaan eerst ff kijken wat de schade is en wat het eventueel kost, en anders idd andere motor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:45 schreef rib-1 het volgende:
[..]
![]()
Donorblok een optie of ga je nu voor een andere motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 04-04-2009 11:50:32 ]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, en voor kleine krasjes kan je tandpasta gebruiken.![]()
Qua olie en liefde voor je accu is er natuurlijk wel verbetering mogelijk.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Supertip!quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:42 schreef Geerd het volgende:Komt bekend voor. Is het alleen maar een nachtmerrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou we gaan duimen.![]()
quote:
Verhaal is geschikter voor een meet dan voor internetquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Moet je toch ff zeggen wie er het dichtste bij zat
100 euro voor een fietszadelquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
Voor bijna 100 piek een nieuw zadel gekocht voor de trapfiets.
Zou prima in de oude zadelhouder moeten passen volgens de verkoper.
Nou na een half uur gesleutel en het hele frame kromgetrokken te hebben nog niet.![]()
![]()
![]()
Door een leuke dame compleet voor lul gezet omdat je zei dat je bij de politie zat, waarna je in een donker steegje bent weggekropenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verhaal is geschikter voor een meet dan voor internet
http://www.motor-forum.nl(...)e-op-de-grond-1.html
TS gaat los
Afgelopen week vijf dagen naar het werk gefietst, en heb me daar toch pijn in me linkerbil.quote:
Zadel kapot, of te laagquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afgelopen week vijf dagen naar het werk gefietst, en heb me daar toch pijn in me linkerbil.
Maar ik ga ff voor de derde keer helemaal terug lopen naar de fietsenzaak.
Ben in staat die vent op zijn bek te rossen.
Zadel ziet er ondertussen niet nieuw meer uit.
of kun je nog zitten?quote:
Als je dan gewoon je fiets mee neemtquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Afgelopen week vijf dagen naar het werk gefietst, en heb me daar toch pijn in me linkerbil.
Maar ik ga ff voor de derde keer helemaal terug lopen naar de fietsenzaak.
Ben in staat die vent op zijn bek te rossen.
Zadel ziet er ondertussen niet nieuw meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |