quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:26 schreef Cageon het volgende:
certificaatLicentie kan nu aangevraagd / ontvangen worden
kan best iets jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:41 schreef Cageon het volgende:
ja, dat kan en moet platter, maar is GT en daar ben ik ook niet zo heel erg vriendjes mee![]()
1500 euro schade zit je snel aan,Maar het kan natuurlijk ook nog mee vallen.quote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef Geerd het volgende:
Cageon volgens mij ben jij de enigste die goed bezig is, en ja ikookhier wordt de schade rond de 1500 wordt het idd een andere motor.
Nu ff rug liggen.
1e keer op Assen is een tijd < 2min is erg netjes dacht ikquote:Op zondag 5 april 2009 09:12 schreef ikookhier het volgende:
Nice pics Cageon![]()
Welke tijd heb je eigenlijk gereden
Mjeh ik weet een beetje hoe je je nu voelt, KTM's enzo...quote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef Geerd het volgende:
Cageon volgens mij ben jij de enigste die goed bezig is, en ja ikookhier wordt de schade rond de 1500 wordt het idd een andere motor.
Nu ff rug liggen.
Volgens mij is iedereen op zijn manier goed bezig.quote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef Geerd het volgende:
Nu ff rug liggen.
iddquote:
ik heb al veel gehoord maar dat nog nietquote:
Jep is knik bij S/Fquote:Op zondag 5 april 2009 07:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
kan best iets jaGT is dat die knik bij S/F? verder neis hoor
circuit is dus een stuk sneller dan CPZ?
Voor alles is een eerste keerquote:Op zondag 5 april 2009 13:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik heb al veel gehoord maar dat nog niet
heHquote:Op zondag 5 april 2009 13:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
kleine edit: dat wheelyen nu ook alleen maar omdat de bruders stiekem doenverder is WB de enige die de afgelopen 3 jr. een fatsoenlijke route heeft voorgereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |