Betaal je het huis af in +- 20 jaar ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt er bruto bij in je salaris, en gaat er onderaan de loonstrook netto af.
Hoe het werkt weet ik niet, maar daardoor krijg je weer belasting terug. (teveel premie enzo)![]()
[..]
Yeah, dat is geen hypotheek, dus nog eens >200 erbij.
zal gewoon 30jr zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 19:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Betaal je het huis af in +- 20 jaar ofzo
Yea, en is ook nog is gezellig! Hele dag lekker aan het knutselen geweest met me pa.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Anders ben je ff goed bezigideaal zo'n bus & pa
![]()
![]()
Moet vast wel een keer kunnen maar is momenteel erg druk.quote:hopelijk heeft ie een keer zin om wat van zijn mooie werk bij de B12 toe te passen![]()
Ja, moet je ook eens proberenquote:zou zeker ff alles poetsen, betere pics ehh
ook creatief geweest vandaagquote:Op donderdag 2 april 2009 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben benieuwd hoe het je af gaat Cageon, veel pics laten maken he![]()
![]()
Ik heb vandaag weer eens wat gedaan aan de andere GS.. subframe eraf geslepen, de tank snel voorzien van zwartVd week maar even wat materiaal halen om een nieuw subframe te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe het ook weer ongeveer moest worden... alles in de kont![]()
[ afbeelding ]
dat denk ik, of dat ook zo is, dunno.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja die lege plekken... Ik vind het wel mooi, niks onnodigs in het zicht, nutteloos plastic om dingen te verhullenJou zou dit mooier vinden? De kappen doortrekken? Ik denk eerlijk gezegd dat de kleur die ik uiteindelijk kies voor alles, bepalend is voor de hele motor.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:48 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
heH? [ afbeelding ] Is dat iets Brabants ofseauw [ afbeelding ]
scoolquote:Op donderdag 2 april 2009 22:45 schreef Cageon het volgende:
Moet vast wel een keer kunnen maar is momenteel erg druk.
Zal wel ff vragen als t wat rustiger is![]()
p0etsen is v00r p00ziesquote:Ja, moet je ook eens proberen![]()
pinlock heb ik der allang uitgetiefd, heb je toch niet nodig met deze tempsquote:Maar laarzen zijn al aardig schoon (schoon genoeg)
Helm is ook vrij schoon, heb oude gele pinlock van mijn pa hier, maar moet ff kijken of ik die met poets middel strak kan krijgen want t zicht wordt er niks beter van denk ik zo.![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben benieuwd hoe het je eraf gaat Cageon, veel pics laten maken he![]()
![]()
Ik herken het plaatje wel, maar zegt me verder nietsquote:
Ehquote:
Ben nogal aan t stomen als ik aan t racen ben denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
scool
[..]
p0etsen is v00r p00zies
[..]
pinlock heb ik der allang uitgetiefd, heb je toch niet nodig met deze temps
nat Doekje erop leggen, ff laten weken en naar paar minuten doekje eraf en alles eraf vegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:06 schreef Den_Haag het volgende:
waarmee poetsen jullie eigenlijk het vizier? ben er tot nu toe te lui voor geweest. heb 2 jaar vliegjes verzamelt
Naar mijn idee een stuk beterquote:Op donderdag 2 april 2009 23:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja die lege plekken... Ik vind het wel mooi, niks onnodigs in het zicht, nutteloos plastic om dingen te verhullenJou zou dit mooier vinden? De kappen doortrekken? Ik denk eerlijk gezegd dat de kleur die ik uiteindelijk kies voor alles, bepalend is voor de hele motor.
[ afbeelding ]
Wat Cageon zegtquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:06 schreef Den_Haag het volgende:
waarmee poetsen jullie eigenlijk het vizier? ben er tot nu toe te lui voor geweest. heb 2 jaar vliegjes verzamelt
wel opletten dat de hele handel niet uitdroogt anders schiet je er weer niks mee op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:38 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]
Naar mijn idee een stuk beterMaar goed, is niet mijn motor natuurlijk
[..]
Wat Cageon zegtAf en toe een doorweekt stukje keukenrol erop leggen en wat later er weer afhalen
Voor hardnekkige vliegjes die zal je wel hebben van 2 jaar
of langer erop laten liggen, of een beetje 'boenen' met je stukje keukenrol... dat doe ik tenminste
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
wel opletten dat de hele handel niet uitdroogt anders schiet je er weer niks mee op.
* Cageon spreekt uit ervaring
Safe facialquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:46 schreef ikookhier het volgende:
Hallo![]()
@ Cocktailprikker Waar blijft de slijptol actie![]()
@ Den_Haag ga eens meeten met Rib-i die spuit ze er zo voor je af
quote:
Hehquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:49 schreef ikookhier het volgende:
Cageon ik kan niet wachten op het foto verslagIOH maakt 1TB vrij
Coolquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Heh, me pa heb geen perskaart, ben bang dat het lastig wordt erg veel foto's te vergaren. (iig, komen wel veel foto's denk ik, maar niet zozeer veel verschillende gok ik)
Probeer ook nog een video camera te regelen, leuk voor de starts
hoe structureer jij alle foto's en shizzle?quote:
Volgens mij heeft IOH een database waar hij gigantische queries op los laatquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoe structureer jij alle foto's en shizzle?
Data in databases is wel een beetje twijfelachtig. imhoquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft IOH een database waar hij gigantische queries op los laat
Subframe is al los, lag er alleen ff bij zodat ik de kont erop kon leggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:46 schreef ikookhier het volgende:
Hallo![]()
@ Cocktailprikker Waar blijft de slijptol actie![]()
ik zou alles digitaliseren en dan in een DWH inlezen, feitentabel met circuit en rondetijden en wat fotodimensies om de boel compleet te makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
Data in databases is wel een beetje twijfelachtig. imho
meta-data in de database, over je data vind ik dan wel weer ok.![]()
Alleen lastig consistent te houden
Ok, ho even.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zou alles digitaliseren en dan in een DWH inlezen, feitentabel met circuit en rondetijden en wat fotodimensies om de boel compleet te maken
ah ok, geen verdere verdeling dus?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:44 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb gewoon mapjes op naam / Cageon / -XX- / -XX-Naakt met dank aan bazziek /
Die mag ik niet meer loggenquote:
Nee naam of meet en dan op datum/tijdquote:
Al keer gezien ja, best aantrekkelijk alleen had ik toen de blade al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |