quote:Op woensdag 1 april 2009 19:15 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat Cageon in de categorie OPM/Makster/Rib-i valt en niet Geerd/Roderick?
[..]
[..]
Zie genoeg stukken hout op de foto
Opruimen laat je gewoon door een ander doen
[ afbeelding ]
Hier een dropkick-terriërquote:Op woensdag 1 april 2009 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat heet bij ons in huis een eenhapscracker![]()
[ afbeelding ]
truequote:Op woensdag 1 april 2009 19:15 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat Cageon in de categorie OPM/Makster/Rib-i valt en niet Geerd/Roderick?
Als je'em toch al hebt.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef Wifebeater het volgende:
Mensen die denken dat leasebakken gratis zijn [![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je'em toch al hebt.Alleen ik tankte prive in het weekend met de leasbak.
Maar ben dan ook te goed voor deze wereld.Dat zijn de maandlasten voor een huis van 4 tonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou mooi wezen, zit nu op bijna 1.000 euro voor 250.000.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat zijn de maandlasten voor een huis van 4 ton
[..]
Maar ben dan ook te goed voor deze wereld.bruto of netto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder water, gas elektra en zulks eh.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zou mooi wezen, zit nu op bijna 1.000 euro voor 250.000.
Komt er bruto bij in je salaris, en gaat er onderaan de loonstrook netto af.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef Den_Haag het volgende:
bruto of netto?
Yeah, dat is geen hypotheekquote:Op woensdag 1 april 2009 22:30 schreef koffiekoekje het volgende:
zonder water, gas elektra en zulks eh.
stel ook niet veel voorquote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Komt er bruto bij in je salaris, en gaat er onderaan de loonstrook netto af.
Hoe het werkt weet ik niet, maar daardoor krijg je weer belasting terug. (teveel premie enzo)![]()
Dank u wel meneer de mesmaeker.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:58 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Mensen die denken dat leasebakken gratis zijn [ afbeelding ]
Ok, goedkoper als je iets gelijkwaardigs particulier probeert te hosselen en gelijkblijvende kosten![]()
Maar verder komt het over het algemeen incl. verantwoordelijkheid (ergo geen leven) + vaste lasten
Het is wel lekker makkelijk, daar niet van
OPM leek lang naast Cageon.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:15 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Moet die stonttube weer eens nodig leeg geknepen wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk eens aan, mijn moeder heeft net 2 van die grijpers gehaald van de week, dus alles is al in huisWanneer kom je op de koffie IOH?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zou mooi wezen, zit nu op bijna 1.000 euro voor 250.000.
Het is vandaag nationale harde noppen dagquote:
Nouja met deze temps gaat de winter vacht weer uit heyquote:Op donderdag 2 april 2009 15:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is vandaag nationale harde noppen dag![]()
[..]
Maar ben dan ook te goed voor deze wereld.Tegenover een leasebak staat vaak een bepaald niveau van hart voor de zaak, ergo het hele jaar door minus vakantie klaarstaan voor je baas werkgever (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en regelmatig lange reistijden. Een keertje (of vaker
) wat gratis ophalen weegt daar niet altijd tegenop. Daaromz niet altijd even praktisch als gedacht
Het kan ook goedkoper, maar dan rijd je wel ouder en minder luxe... of je pakt de motorMaar dat zeg ik, vaak is het toch wel makkelijk en je weet elke maand waar je aan toe bent
(En als je representatief moet zijn niet altijd haalbaar
)
Privé tanken tenzij expliciet in opdracht van baas ben je echt een dief van eigen portemonnee![]()
Niet de WW in gaan vond ik nog nobel en goed te praten, maar dit is gewoon domheH?quote:Is dat iets Brabants ofseauw
quote:![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |