nooit naar gekeken, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:40 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm
Cageon, was het niet gewoon een kwestie van een draadje doorknippen.
Ai niet zoon succes dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Tot 100-120 gaat het nog.
Daarna de snelweg op niet..... ....
Had een compleet filmpje achterelkaar. Pleurt de camera van de tank af op de snelweg...............
Zuignap is dus niet op alle snelheden berekend
Had de camera nog welmet een keychord bungelen maar dat brak los. Gevolg was een stuiterende camera en een zuignap die verdwenen was.. Camera doet het nog wel maar is ligt beschadigd. Filmpje is niet opgeslagen. Van wat ik in het display heb kunnen zien kn je wel een en ander herkennen maar daar houd het ook mee op.
DE schroefdraad van de zuignap is simpelweg te kort om em goed vast te kunnen zetten.
Tering, dat is mooi kut zeg.... dat je camera er zo goed van af is gekomenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Had een compleet filmpje achterelkaar. Pleurt de camera van de tank af op de snelweg...............
Had de camera nog welmet een keychord bungelen maar dat brak los. Gevolg was een stuiterende camera en een zuignap die verdwenen was.. Camera doet het nog wel maar is ligt beschadigd. Filmpje is niet opgeslagen. Van wat ik in het display heb kunnen zien kn je wel een en ander herkennen maar daar houd het ook mee op.
DE schroefdraad van de zuignap is simpelweg te kort om em goed vast te kunnen zetten.
Je was ook niet gewaarschuwd heHquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Ik maar denken dat 't een grapje was dat je de zuignap ging gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
daarom had ik em ook met een keychord om me nek bungelen......quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:46 schreef Wifebeater het volgende:
Goed topic
[..]
Je was ook niet gewaarschuwd heHSjees
Volgende keer gewoon een keycord gebruiken, misschien werkt dat beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
daarom had ik em ook met een keychord om me nek bungelen......
maar keychord was niet goed genoeg......
wijsneus alertquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:00 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een keycord gebruiken, misschien werkt dat beter
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, hij is er nog tenminste. Had em al lang op het nieuws verwacht bij de Afghanistan top
Dat je boven je raampje uit kan kijken joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
Dacht ook nog dat ik jou zag rijden op de A12....
Had t raampje open, hoorde wat lekkere klappen tegemoet komen..
ja hoor Street Triple...
Tot ik me realiseerde dat die van jou niet zoveel geluid maakt.
kijk dat is t fijne aan nieuwe auto's!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat je boven je raampje uit kan kijken joh.![]()
En de laatste keer vroeg ik of de rit een beetje leuk was..quote:
Was ik nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de laatste keer vroeg ik of de rit een beetje leuk was..
Kom vermogen tekort.![]()
Mjeh nadeel daarvan is dat je als je voorover dr af gaat je vast op je motor zitquote:![]()
BWT.Check de houder van OPM de volgende keer.
Wat moet je daar dan ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
gvd werkt dat kut MF al wéér niet
Mazzel dat je camera het nog doet datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:41 schreef bvvt het volgende:
Zuignap s geen succes.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef bvvt het volgende:
..dat er niets extreem duurs kaduuk zou gaan maar slechts een uitprobeersel.
50 incl. verzending.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:13 schreef o-o het volgende:
Heb een nieuw zadel gevonden voor mijn ER5, gozer wil er 80 Euries voor hebben en dan komt er nog 10 euro verzenden bij
. Ik vind het wat stevig geprijsd. Ben ik zo zunig of klopt dit wel?
En gratis met een leasebak.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
ophalen is sneller
quote:Primeur: Honda Edison!
Nadat Honda de motorwereld afgelopen winter versteld deed staan met hun ABS op sportieve motoren, lijkt het erop dat ze komend najaar weer iedereen versteld zullen doen staan. Volgens de geruchten komt Honda met een hypermoderne elektrische sportmachine, die naar het schijnt is ontwikkeld met de codenaam Edison. De Honda is uitgerust met een 140 pk elektromotor. Met een keuzeschakelaar op het stuur kun je het vermogen reguleren tussen 60 en 140 pk, wat uiteraard weer ten goede komt aan de actieradius, die tussen de 60 en 200 kilometer moet liggen. De 'Edison' is uitgerust met de nieuwste accutechniek en vooral op dat vlak werkt Honda hard aan de ontwikkeling, omdat dit cruciaal is voor het welslagen van de elektrische motorfiets. Daarnaast is de machine uitgerust met het KERS-systeem, zoals dat dit seizoen ook voor het eerst gebruikt wordt in de Formule 1. Bij het afremmen wordt de energie opgeslagen in een vliegwiel, om bij het accelereren weer als ondersteuning te dienen voor de elektromotor. Een woordvoerder van Honda wilde de komst van de elektrische motor ontkennen noch bevestigen: "Ik kan de komst van de elektrische Honda motorfiets ontkennen noch bevestigen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |