ben jij werkelijk zo triest of doe je alsofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:07 schreef Hyman het volgende:
Eindelijk weer een normaal topic waarin ik kan posten
praktisch is het hetzelfde topic alleen danny's replique denkt er iets anders over jwtzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:07 schreef Hyman het volgende:
Eindelijk weer een normaal topic waarin ik kan posten
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:05 schreef Noortje. het volgende:
Fiets! In mijn daltonboekje (krijg je stempels blabla wikipedia maar) heb ik aan het begin van het jaar bij 'naam:' een fiets getekend met 'FIETS' ernaast.
Owquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:05 schreef Noortje. het volgende:
Fiets! In mijn daltonboekje (krijg je stempels blabla wikipedia maar) heb ik aan het begin van het jaar bij 'naam:' een fiets getekend met 'FIETS' ernaast.
Ach, iedereen overdrijft toch op FOK!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef s0k het volgende:
[..]
praktisch is het hetzelfde topic alleen danny's replique denkt er iets anders over jwtz
Ja teruglezen heeft altijd de oplossingquote:
ik niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ach, iedereen overdrijft toch op FOK!
Nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef Noortje. het volgende:
Nog steesd niemand die mijn wijziging in de OP heeft gemerkt?
ja de daltonschool waar ze het kwijl uit je mondhoeken moeten halen hehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:09 schreef s0k het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daltonboekje werkt niet. Doet me echt denken aan een boekje dat gebruikt wordt in speciaal onderwijs
Ja zoietsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja de daltonschool waar ze het kwijl uit je mondhoeken moeten halen hehe
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dalton#Onderwijsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:09 schreef s0k het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daltonboekje werkt niet. Doet me echt denken aan een boekje dat gebruikt wordt in speciaal onderwijs
Ligt eraan wat de prijs is uiteraardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:09 schreef Sjoegerd het volgende:
Heimen, een Toshiba P300D-15C
AMD Turion X2 Dual-Core Mobile Processor RM-70
ATI Mobility Radeon HD3650
4GB RAM
17 inch scherm..
Nice of niet?
Een 17" laptop vind ik altijd maar vage shit. Zo'n ding moet toch mobiel wezen? Waarom zou je dan zo'n enorm ding meezeulen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:09 schreef Sjoegerd het volgende:
Heimen, een Toshiba P300D-15C
AMD Turion X2 Dual-Core Mobile Processor RM-70
ATI Mobility Radeon HD3650
4GB RAM
17 inch scherm..
Nice of niet?
dat is ook weer net zon machine waar je net niks meekan dat is helemaal geniaalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:10 schreef s0k het volgende:
[..]
Een 17" laptop vind ik altijd maar vage shit. Zo'n ding moet toch mobiel wezen? Waarom zou je dan zo'n enorm ding meezeulen?
Geen idee, ik had vanmiddag de OP weer normaal gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee dat iedereen een kusje aan RenRen- moet geven.
Mogelijk gratisquote:
Faal. Waarom kunnen mensen nooit normaal onderwijs volgen. Steeds maar weer andere vormen van onderwijs bedenken om zo de erkenning van iemands domheid te ontwijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dalton#Onderwijs
Zie OP vorige topic, daar staat het nog wel in.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen idee, ik had vanmiddag de OP weer normaal gemaakt.
Zolang je maar SC'en en fappen op het fotoboek tochquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat is ook weer net zon machine waar je net niks meekan dat is helemaal geniaal
Dat slaat echt nergens op, heb je wel gelezen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef s0k het volgende:
[..]
Faal. Waarom kunnen mensen nooit normaal onderwijs volgen. Steeds maar weer andere vormen van onderwijs bedenken om zo de erkenning van iemands domheid te ontwijken.
en dan twintig jaar later afvragen waarom die kil zijn eq zo laag isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef s0k het volgende:
[..]
Faal. Waarom kunnen mensen nooit normaal onderwijs volgen. Steeds maar weer andere vormen van onderwijs bedenken om zo de erkenning van iemands domheid te ontwijken.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zie OP vorige topic, daar staat het nog wel in.
Te groot, kvind het een prima maatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef Hyman het volgende:
En 17" voor een laptop vind ik iets te groot trouwens, liever 15,1 of 15,4 inch
Zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:14 schreef Snakey het volgende:
Ah, ik geloof dat ik hier weer even een tvp-tje moet plaatsen.
altijd gezelligquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:14 schreef Snakey het volgende:
Yo Snake, go sneak that shit!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:14 schreef Snakey het volgende:
Welkom.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:14 schreef Snakey het volgende:
Ja en ik kan me er totaal niet in vinden. Net zoals de tweede fase trouwens, ook zo'n fiasco.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op, heb je wel gelezen?
Je moest gewoon meelurkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:14 schreef Snakey het volgende:
vergeten onder je clone in te loggen?quote:
Zeg je dat ook als je anaal genomen word?quote:
Goeie.quote:
De tweede fase is zo hard gefaaldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja en ik kan me er totaal niet in vinden. Net zoals de tweede fase trouwens, ook zo'n fiasco.
quote:
Ik kan de redenatie achter de invoering wel begrijpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De tweede fase is zo hard gefaaldGrootschalig mislukt experiment.
het erge is dat ik ben misbruikt in deze en nooit een excuus van de overheid heb gekregenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
is gewoon een verkapte tvp begrijp dat nou eens
Ja en wij lijden er nu onder.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
nee dankjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je anaal genomen word?
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Lauriette91 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat s0k en RoBro door die UI al een ban moeten krijgen.
En ik vind dat jij een permban mag krijgen wegens dit constante PMSgeblaat. Wanneer houd je eens op met je eeuwig dezelfde mening te ventileren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Lauriette91 het volgende:
Daardoor nog niet eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Lauriette91 het volgende:
Dus groter is niet altijd beterquote:
eigenlijk vind ik dat jij voor nsb praktijken gebanned moet worden maar dat gebeurt toch niet helaasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef KermitKikker het volgende:
Ik ga naar Rock Werchter, gister kaartjes besteld!
Prettig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nein, ik kom julllie gewoon verblijden met een bezoek een keer in de zoveel tijd
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daardoor nog niet eens.
Meer omdat ze constant aan het baggeren zijn, en het constant verneuken van OP's.
Wewtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef KermitKikker het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Lauriette91 het volgende:
Een komma voor het voegwoord 'en' is niet foutief Nederlands.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat?
Ik typ gewoon zoals ik zou praten
doe ik ook maar dan zeiken ze over het feit dat ik geen interpunctie gebruik hoe bedoel je meten met twee matenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat?
jwtzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
doe ik ook maar dan zeiken ze over het feit dat ik geen interpunctie gebruik hoe bedoel je meten met twee maten
Maar en na een kommaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou graag die voetbalboys eens willen ontmoeten. Lijken me echte helden, nu al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef VlaDje het volgende:
Wat een haat jegens S0k & Robro, zij zijn het beste wat PUB is overkomen sinds het vertrek van de voetbalboys.
en jij moet je natuurlijk tot zijn niveau verlagenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:21 schreef s0k het volgende:
Als iemand niet mijn UI uit de wiki had gehaald was het nooit gebeurd. Maar een recalcitrant persoon stond er weer is mee te falen.
nee maar in deze welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Een komma voor het voegwoord 'en' is niet foutief Nederlands.
Van mijn part mogen zij ook opzoutenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef VlaDje het volgende:
Wat een haat jegens S0k & Robro, zij zijn het beste wat PUB is overkomen sinds het vertrek van de voetbalboys.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef VlaDje het volgende:
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik zou graag die voetbalboys eens willen ontmoeten. Lijken me echte helden, nu al.
Uit trial and error bleek dat de enige manier te zijn ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef Clif het volgende:
[..]
en jij moet je natuurlijk tot zijn niveau verlagen
Jij praat eentonig en aan een stuk doorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
doe ik ook maar dan zeiken ze over het feit dat ik geen interpunctie gebruik hoe bedoel je meten met twee maten
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand voor mij mijn tentamen gaan leren. Ik heb niet bepaald veel zin
Dacht ik al.quote:
Het is voor het eerst dat ik mijn mening over jullie UI uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef s0k het volgende:
[..]
En ik vind dat jij een permban mag krijgen wegens dit constante PMSgeblaat. Wanneer houd je eens op met je eeuwig dezelfde mening te ventileren?
bio is tantoe simpel. Waarover?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef Clif het volgende:
[..]
als jij mijn biologie presentatie maakt
Klinkt als vrij kut. Is dat veel werk?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef Clif het volgende:
[..]
als jij mijn biologie presentatie maakt
Leuk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef KermitKikker het volgende:
Biertappen doe je hier in Drenthe aan de goede kant van de barquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar vlad, jij tapte toch ergens in het oosten van het land iedere vrijdag? woar precies?
nee heel fascinerd maar dat kan ik helaas niet indiceren in een forumquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij praat eentonig en aan een stuk door?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef VlaDje het volgende:
Ik nam 'mening' iets ruimer op in dit geval. Iets verder dan 60 bij 60 pixels. Je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat ik mijn mening over jullie UI uit.
Weuw, 10 hele minutenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Daniane het volgende:
9 voor duits so
12.10 uit.
Wuehehe, ik had het eerste uur vrij, en het was verkort rooster, en ik vergeten dat je dan óók 10 minuten vroeger op school moet zijn![]()
![]()
![]()
dus ik kwam zo om 9.15... waarom gaat de bel nu niet.
OJAA het is verkort....
Goed gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Daniane het volgende:
9 voor duits so
12.10 uit.
Wuehehe, ik had het eerste uur vrij, en het was verkort rooster, en ik vergeten dat je dan óók 10 minuten vroeger op school moet zijn![]()
![]()
![]()
OJAA het is verkort....
Ah, aan de zaalkant dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Biertappen doe je hier in Drenthe aan de goede kant van de bar
yea best welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klinkt als vrij kut. Is dat veel werk?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik nam 'mening' iets ruimer op in dit geval. Iets verder dan 60 bij 60 pixels. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
En gisteren zei je nog dat je leraar zei, dat je op Havo moest zittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Boeiend! Gewoon 't feit dat ik zo dom was.
Als je zonder interpunctie praat, praat je eentonig. En omdat je geen interpunctie gebruikt op het forum, dus ook geen komma's en punten, zou je de heletijd aan een stuk door praten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee heel fascinerd maar dat kan ik helaas niet indiceren in een forum
Neem er maar de tijd voor. Ik heb vertrouwen in je.quote:
Ik heb vorige week een toets gemist omdat we verkort rooster hadden en ik de eerste 4 uur vrij had. Kom ik op school, perfect op tijd (normaal gesproken), zie ik iemand uit mijn klas staan in de aula die me raar aankijkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Daniane het volgende:
9 voor duits so
12.10 uit.
![]()
![]()
OJAA het is verkort....
klinkt gezellig. anders moet daar maar eens een pubmeet gedaan worden. misschien dat er dan wel gezopen word.quote:
Ik vroeg om uitleg. Niet om vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef s0k het volgende:
[..]
Neem er maar de tijd voor. Ik heb vertrouwen in je.
klopt dat ik aan een stuk doorpraat dus in die zin heb je gelijk maar soms neem ik even 1 seconde rust die ik vervolgens met de term RUST zal indiceren om jou blij te makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je zonder interpunctie praat, praat je eentonig. En omdat je geen interpunctie gebruikt op het forum, dus ook geen komma's en punten, zou je de heletijd aan een stuk door praten.
En wat nou als zij vinden dat jullie baggeren en kut doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat ze constant baggeren en kut doen.
Het probleem hier is niet eens dat die tentamens journalistiek zo moeilijk is, maar het is gewoon vrij veel. Ik ga het denk ik maar weer gooien op logisch nadenkenquote:
Doen we nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En wat nou als zij vinden dat jullie baggeren en kut doen?
Wij willen geen pubers in onze uithoek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef s0k het volgende:
[..]
klinkt gezellig. anders moet daar maar eens een pubmeet gedaan worden. misschien dat er dan wel gezopen word.
heb je pech.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik vroeg om uitleg. Niet om vertrouwen.
Interpunctie gebruikten is makkelijker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
klopt dat ik aan een stuk doorpraat dus in die zin heb je gelijk maar soms neem ik even 1 seconde rust die ik vervolgens met de term RUST zal indiceren om jou blij te maken
Logisch. Dan daalt ten slotte de dagomzet direct.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wij willen geen pubers in onze uithoek.
Wanneer ga je aan de 2cb?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef s0k het volgende:
[..]
klinkt gezellig. anders moet daar maar eens een pubmeet gedaan worden. misschien dat er dan wel gezopen word.
Zij zijn in de minderheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ahwwww.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een toets gemist omdat we verkort rooster hadden en ik de eerste 4 uur vrij had. Kom ik op school, perfect op tijd (normaal gesproken), zie ik iemand uit mijn klas staan in de aula die me raar aankijkt.
"Waar kom jij vandaan?"
"Van thuis, waarom sta je hier, gaat Duits niet door?"
"... het is verkort rooster, de toets is net geweest."
... "NEEEEE"
Toen was ik ook nog 20 minuten te laat voor het 6e uur terwijl ik de dag ervoor een brief thuis had gehad met al mijn absentie en te laat noteringen etc.![]()
Nu ben jij in de minderheid en moet je gaan krassen in een bad van 37 graden; in de lengte, want dat bloed harder.quote:
wij zeggen waarh et op staatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, jij welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee jullie zeggen steeds hey tvp ik ga slapen doei hey dat noem ik nou baggeren
ik moest het ff googlenquote:
Dat is nou slowchatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee jullie zeggen steeds hey tvp ik ga slapen doei hey dat noem ik nou baggeren
Gister weerquote:
Ik denk anders dat als Robro, S0k en ik onze dicksizes bij elkaar optellen dat de rest van Pub dat niet inhaalt?quote:
ja en vervolgens blijkt dat diezelfde mensen nog een uur of langer hebben zitten lurken, 2 posts doen, en dan weer zeggen dat ze gaan tukken. Dat is gewoon een enorme fail.quote:
Ja, toch welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch zo vaak de neiging om 'Val dood.' te typen.
maar waarom zou je 10x tvp neerzetten en 34x neerzetten dat je gaat slapen ik zet dat altijd 1x neer maar sommige mensen hebben hier de neiging om dat zo vaak neer te zetten dat ik het onder baggeren rekenquote:
Boks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik denk anders dat als Robro, S0k en ik onze dicksizes bij elkaar optellen dat de rest van Pub dat niet inhaalt?
Verklaar minderheid?
Ik heb msn maar opgestart.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef Noortje. het volgende:
Ik vind het echt heerlijk om deze nutteloze discussie te observeren.
Doe wat je niet laten kan. Al die opgekropte emoties, dat is niet gezond voor een mensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch zo vaak de neiging om 'Val dood.' te typen.
Ahwww.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gister weerWeer verkort rooster, 1e uur vrij en sowieso te laat, dus nu nog 20x meer te laat.
nee.quote:
Ha fietsje. ben je op ren uit?quote:
hallo hallo iemand die ik niet kenquote:
Ja ik heb al 3 keer geprobeerd om jou zinnen te lezen maar nou gaat het niet lukken. Helaas een zinnig antwoord krijg je dan ook niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar waarom zou je 10x tvp neerzetten en 34x neerzetten dat je gaat slapen ik zet dat altijd 1x neer maar sommige mensen hebben hier de neiging om dat zo vaak neer te zetten dat ik het onder baggeren reken
Minderheid van mensen die vinden dat 'wij' (dus zoals jij stelt: de rest van PUB) baggeren. 'Wij' vinden van niet, jullie drie dan wel. 'Wij' zijn met meer dan drie, dus jullie zijn de minderheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik denk anders dat als Robro, S0k en ik onze dicksizes bij elkaar optellen dat de rest van Pub dat niet inhaalt?
Verklaar minderheid?
Dealtjes met leerkrachten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ahwww.![]()
wij hebben een regeling met telaatkomen... 6x te laat geweest en dan... ja iets.weet niet.
sta ook 0 uur te laat want ik word nooit opgeschreven
Ik ga nog veel dieperquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En nu ben jij naar hetzelfde niveau als die andere twee gezakt in mijn ogen.
Vladje. Stop met typen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Verklaar minderheid?
Beter dan wat jullie doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef s0k het volgende:
[..]
ja en vervolgens blijkt dat diezelfde mensen nog een uur of langer hebben zitten lurken, 2 posts doen, en dan weer zeggen dat ze gaan tukken. Dat is gewoon een enorme fail.
Voetjes optillen lauquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Vladje. Stop met typen.
Het niveau.
Op feesten? Of weleens lekker op de zaterdag?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef s0k het volgende:
[..]
ik moest het ff googlenMaar ik slik alleen X jwtz
wuehehe HOAX!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee. ik denk dat ze me gewoon lief vinden ofzo
Ja, begint eindelijk op recalcitrant puberaal gezwam te lijken. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Vladje. Stop met typen.
Het niveau.
Blowjob doet wonderenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee. ik denk dat ze me gewoon lief vinden ofzo
Nee, maar moet iemand die het niet eens is met de CDA z'n bek maar houden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Minderheid van mensen die vinden dat 'wij' (dus zoals jij stelt: de rest van PUB) baggeren. 'Wij' vinden van niet, jullie drie dan wel. 'Wij' zijn met meer dan drie, dus jullie zijn de minderheid.
Was dat zo moeilijk te begrijpen?
Bij de koffie 's ochtends.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Op feesten? Of weleens lekker op de zaterdag?
als je het niet in 1x kan lezen begrijp ik het nog maar als je die zin niet kan ontleden mis je enige basiskennis die ik van iedereen waarmee ik in discussie ga verwachtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik heb al 3 keer geprobeerd om jou zinnen te lezen maar nou gaat het niet lukken. Helaas een zinnig antwoord krijg je dan ook niet.
Tip gebruik interpunctie (op de goede plaatsen uiteraard!) en dan zal ik het nog een keer proberen 14.gif.
Dat is niet eerlijk. ik heb geen dickquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Verklaar minderheid?
Wij schenen dat ook op school te hebben, alleen werd er pas aan het eind van het jaar iets mee gedaan, waardoor het echt voor iedereen zowat uit de lucht kwam vallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ahwww.![]()
wij hebben een regeling met telaatkomen... 6x te laat geweest en dan... ja iets.weet niet.
Ja wij ook, 3x te laat en dan 1 uur corvee, en dan elke keer 3x te laat komt er één uur bij (dus 6x te laat 2 uur etc), maar ik ben echt 10938023 keer te laat geweest, mara mijn schoolpasje ben ik de tweede week kwijt geraakt dus het wordt alleen geregistreerd als de leraar een briefje inlevert bij de verzuimcoördinator, maar dan wordt er niets mee gedaan. Dat gebeurt alleen als je een bonnetje haalt met je pasje, maar dat heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ahwww.![]()
Nee, jullie niveau is lekker!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Vladje. Stop met typen.
Het niveau.
quote:
Ja, ik ben hier sinds een weekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee.
[..]
Ha fietsje. ben je op ren uit?
[..]
hallo hallo iemand die ik niet ken
Vind je het raar dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, jullie niveau is lekker!
Jullie ergeren je er aan !
Dat zijn slechts detailsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. ik heb geen dick
Ik krijg hoofdpijn van jouw zinnen. Geen grapje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je het niet in 1x kan lezen begrijp ik het nog maar als je die zin niet kan ontleden mis je enige basiskennis die ik van iedereen waarmee ik in discussie ga verwacht
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van jouw zinnen. Geen grapje.
God, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef liiszle het volgende:
ohja, daarom was ik hier dus niet meer.
Dat is kut!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wij schenen dat ook op school te hebben, alleen werd er pas aan het eind van het jaar iets mee gedaan, waardoor het echt voor iedereen zowat uit de lucht kwam vallen
Ik zou als ik jou was maar zo snel mogelijk je school afmaken en gaan studeren. Dan heb je niets geen regeltjes meer
Handiggg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja wij ook, 3x te laat en dan 1 uur corvee, en dan elke keer 3x te laat komt er één uur bij (dus 6x te laat 2 uur etc), maar ik ben echt 10938023 keer te laat geweest, mara mijn schoolpasje ben ik de tweede week kwijt geraakt dus het wordt alleen geregistreerd als de leraar een briefje inlevert bij de verzuimcoördinator, maar dan wordt er niets mee gedaan. Dat gebeurt alleen als je een bonnetje haalt met je pasje, maar dat heb ik dus niet.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef liiszle het volgende:
ohja, daarom was ik hier dus niet meer.
Nee 100 keer de OP veranderen is leukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, jullie niveau is lekker!
Jullie ergeren je er aan !
Waar haal je vandaan dat jullie je bek moeten houden imo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, maar moet iemand die het niet eens is met de CDA z'n bek maar houden?
Want ik ben een vliegtuig!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen is raar.
De hele wereld is gek, ik niet...
Aight, coolquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef s0k het volgende:
[..]
Bij de koffie 's ochtends.
Nah, paar keer per jaar maar, als de gelegenheid er naar is.
naah hyman wat gek dat wij ze vervelend vinden naaaahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja maar ik sta dus wel 203790 keer te laat 'zonder reden'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is kut!
Nja wij hebben zo'n systeem op de schoolsite dat je kunt zien hoeveel uur je afwezig bent / te laat / eruit gestuurd.
Das wel handig.
[..]
Handiggg.
S0k & Robro moesten maar opdonderen? Waar ging de discussie ookalweer over?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat jullie je bek moeten houden imo?
Klinkt inderdaad handig, maar ook confronterend. Kan je het ook van de rest van de school zien? Dat lijkt me dan wel weer lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is kut!
Nja wij hebben zo'n systeem op de schoolsite dat je kunt zien hoeveel uur je afwezig bent / te laat / eruit gestuurd.
Das wel handig.
[..]
Handiggg.
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
S0k & Robro moesten maar opdonderen? Waar ging de discussie ookalweer over?
Helaas was ik er niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef RoBro het volgende:
waarom hebben al die falers me niet op de meet op me plek gezet dat had ik wel repekst gevonden
dat dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef RoBro het volgende:
waarom hebben al die falers me niet op de meet op me plek gezet dat had ik wel repekst gevonden
nee jij bent top, alleen jat je wel vaak mijn lapoquote:
Bidden is godslastering jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef Clif het volgende:
[..]
op je knietjes gaan lijkt me ook niet alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:40 schreef KermitKikker het volgende:
Als iedereen nou eens op zou houden metwaarom opperde ik dit al veel langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!
![]()
Als iedereen nou eens op zou houden metGebeurt vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Als iedereen nou eens op zou houden metJa baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!![]()
Als iedereen nou eens op zou houden metoh je zei kankahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!
En als danny niet zo moeilijk had gedaan over adblock, kon men gewoon alle kutte UI's zoals met gothics erin gewoon blocken. En voor de rest heb ik maar 1 ding te zeggen:
..................................................................................................................................................
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:39 schreef s0k het volgende:
[..]
nee jij bent top, alleen jat je wel vaak mijn lapo
je kan mijn posts ook gewoon niet lezen hoor zonder jezelf weer in de slachtofferrol te plaatsenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
Jammer dat ik geen abbo heb, kon ik tenminste sommige mensen op ignore zetten.
Gym zuigt. dat moet ik ook maar 's invoerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja maar ik sta dus wel 203790 keer te laat 'zonder reden'.
En 40 uur afwezigMaar da's mede doordat ik aan het begin van het jaar nooit naar gym ging
Nu moet ik wel anders moet ik vervangende opdrachten doen.
heel irritant is dat, denk je de lapo te hebben, giert zij weer voor je neus voorbijquote:
Zo is het en niet anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:41 schreef s0k het volgende:
[..]
oh je zei kankah
En als danny niet zo moeilijk had gedaan over adblock, kon men gewoon alle kutte UI's zoals met gothics erin gewoon blocken. En voor de rest heb ik maar 1 ding te zeggen:
[ afbeelding ]
die kop van piet is al 1 rotkankertje voor jou extraquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:41 schreef s0k het volgende:
[..]
oh je zei kankah
[ afbeelding ]
Dat plaatje post je elke keer om jezelf eraan te herinneren zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:41 schreef s0k het volgende:
[..]
oh je zei kankah
[ afbeelding ]
Nee alleen jezelf als je inlogt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad handig, maar ook confronterend. Kan je het ook van de rest van de school zien? Dat lijkt me dan wel weer lachen
Goed plan. Helaas zie ik nog wel jou UI over het scherm schitteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
je kan mijn posts ook gewoon niet lezen hoor zonder jezelf weer in de slachtofferrol te plaatsen
Omdat ik een slim antwoord had.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Waarom meng je je dan in de discussie?!
bij slachtoffersrol moet ik altijd aan 1 etnische groep denken die daar al duizenden jaren mee bezig is dat het zowaar een kunst is gewordenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
je kan mijn posts ook gewoon niet lezen hoor zonder jezelf weer in de slachtofferrol te plaatsen
irritant is zon relatief begrip waar we niets mee kunnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ik een slim antwoord had.
En daarbij ging de discussie over dat s0k en RoBro op moesten flikkeren als ze niet ophielden met irritant doen, niet over het feit dat ze niets mochten zeggen over ons.
Afbeeldignen blocken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Goed plan. Helaas zie ik nog wel jou UI over het scherm schitteren.
actie-reactie enzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat plaatje post je elke keer om jezelf eraan te herinneren zeker?
Het lukt niet echt.
Schitteren is het juiste woord jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Goed plan. Helaas zie ik nog wel jou UI over het scherm schitteren.
De emo's?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:44 schreef s0k het volgende:
[..]
bij slachtoffersrol moet ik altijd aan 1 etnische groep denken die daar al duizenden jaren mee bezig is dat het zowaar een kunst is geworden
Vechten om lapo's is al nonsens. Laat staan fipo's makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef s0k het volgende:
[..]
heel irritant is dat, denk je de lapo te hebben, giert zij weer voor je neus voorbij
Hmm, klinkt als een klotesysteemquote:
Laat ook maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ik een slim antwoord had.
En daarbij ging de discussie over dat s0k en RoBro op moesten flikkeren als ze niet ophielden met irritant doen, niet over het feit dat ze niets mochten zeggen over ons.
Die bestaan nog geen eeuwenquote:
En ik maar denken dat het hoordequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vechten om lapo's is al nonsens. Laat staan fipo's maken
En daarbij ging de discussie over dat s0k en RoBro op moesten flikkeren als ze niet ophielden met wat 'het meerendeel van PUB irritant vind'-zijn. Niet over het feit dat ze niets mochten zeggen over ons.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
irritant is zon relatief begrip waar we niets mee kunnen
nee aangezien ik niet doorheb wat anderen irritant vinden aangezien iedereen anders is en andere voorkeuren heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Desunoto het volgende:
Als zij zegt 'irritant' snap je echt wel wat ze daarmee bedoelt dus doe nou niet alsof je van niets weet he.
Er zit een pluizige bikini in de weg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
Dit topic heeft hard tieten nodig
[ afbeelding ]
Oohquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef s0k het volgende:
[..]
Die bestaan nog geen eeuwenMaar voor de rest..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Verantwoorden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als een klotesysteem![]()
Mag je eigenlijk wel je eigen briefjes schrijven als je iets moet verantwoorden of moeten je ouders dat doen?
Shit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zit een pluizige bikini in de weg.
Rechtermuisklik > Afbeeldingen van blabla blokkeren. Maar dan heb je ook de rest van de fokdingen geblokt volgens mij.quote:
Maar die van Noortje is tof.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Blaxje het volgende:
Voor mensen met Windows: animated gifs kun je gewoon stopzetten door Esc in te drukken als de pagina geladen is. Dusch.
ik krijg van jou echt een headache manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Desunoto het volgende:
Als zij zegt 'irritant' snap je echt wel wat ze daarmee bedoelt dus doe nou niet alsof je van niets weet he.
En je kan het ook gewoon ergens bij je internet opties instellen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Blaxje het volgende:
Voor mensen met Windows: animated gifs kun je gewoon stopzetten door Esc in te drukken als de pagina geladen is. Dusch.
OMG kom ik nu toch is even achter hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Blaxje het volgende:
Bikini's zitten altijd in de weg. Niets nieuws aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zit een pluizige bikini in de weg.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik krijg van jou echt een headache man
Ja jij hebt een abbo, ikke niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rechtermuisklik > Afbeeldingen van blabla blokkeren. Maar dan heb je ook de rest van de fokdingen geblokt volgens mij.
Kiezen of delen. Lijkt net het echte leven.quote:
Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
OMG kom ik nu toch is even achter he. Helaas zie ik dan mijn coole UI niet meer bewegen
.
Vallen een beetje tegen, is denk ik niet genoeg om deze PUB-vete te stoppenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
O.a. Maar vooral omdat ik geen koppijn krijg van die UI.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die vind je ook alleen tof omdat je Noortje wél mag.
alsof je zon ding na 10x nog niet gezien hebt sowiesoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die vind je ook alleen tof omdat je Noortje wél mag.
Als jou door iemand wordt verteld wat diegene irritant vindt, wat al 200 keer is gebeurd, doe je er nog niets aan, dus je argument gaat niet op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee aangezien ik niet doorheb wat anderen irritant vinden aangezien iedereen anders is en andere voorkeuren heeft
Dat dus.quote:
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
Verantwoorden?
Je komt te laat binnen in de les; "waar kom je vandaan?" "van thuis" en dan is het wel goed.(behalve als je iemand bent die de hele tijd kutsmoesjes vertelt
)
Als je ergens heen moet moet je een brief van school (die je kunt uitprinten) invullen + handtekening.
enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |