die kop van piet is al 1 rotkankertje voor jou extraquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:41 schreef s0k het volgende:
[..]
oh je zei kankah
En als danny niet zo moeilijk had gedaan over adblock, kon men gewoon alle kutte UI's zoals met gothics erin gewoon blocken. En voor de rest heb ik maar 1 ding te zeggen:
[ afbeelding ]
Dat plaatje post je elke keer om jezelf eraan te herinneren zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:41 schreef s0k het volgende:
[..]
oh je zei kankah
En als danny niet zo moeilijk had gedaan over adblock, kon men gewoon alle kutte UI's zoals met gothics erin gewoon blocken. En voor de rest heb ik maar 1 ding te zeggen:
[ afbeelding ]
Nee alleen jezelf als je inlogt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad handig, maar ook confronterend. Kan je het ook van de rest van de school zien? Dat lijkt me dan wel weer lachen
Goed plan. Helaas zie ik nog wel jou UI over het scherm schitteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
je kan mijn posts ook gewoon niet lezen hoor zonder jezelf weer in de slachtofferrol te plaatsen
Omdat ik een slim antwoord had.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Waarom meng je je dan in de discussie?!
bij slachtoffersrol moet ik altijd aan 1 etnische groep denken die daar al duizenden jaren mee bezig is dat het zowaar een kunst is gewordenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
je kan mijn posts ook gewoon niet lezen hoor zonder jezelf weer in de slachtofferrol te plaatsen
irritant is zon relatief begrip waar we niets mee kunnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ik een slim antwoord had.
En daarbij ging de discussie over dat s0k en RoBro op moesten flikkeren als ze niet ophielden met irritant doen, niet over het feit dat ze niets mochten zeggen over ons.
Afbeeldignen blocken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Goed plan. Helaas zie ik nog wel jou UI over het scherm schitteren.
actie-reactie enzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat plaatje post je elke keer om jezelf eraan te herinneren zeker?
Het lukt niet echt.
Schitteren is het juiste woord jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Goed plan. Helaas zie ik nog wel jou UI over het scherm schitteren.
De emo's?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:44 schreef s0k het volgende:
[..]
bij slachtoffersrol moet ik altijd aan 1 etnische groep denken die daar al duizenden jaren mee bezig is dat het zowaar een kunst is geworden
Vechten om lapo's is al nonsens. Laat staan fipo's makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef s0k het volgende:
[..]
heel irritant is dat, denk je de lapo te hebben, giert zij weer voor je neus voorbij
Hmm, klinkt als een klotesysteemquote:
Laat ook maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ik een slim antwoord had.
En daarbij ging de discussie over dat s0k en RoBro op moesten flikkeren als ze niet ophielden met irritant doen, niet over het feit dat ze niets mochten zeggen over ons.
Die bestaan nog geen eeuwenquote:
En ik maar denken dat het hoordequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vechten om lapo's is al nonsens. Laat staan fipo's maken
En daarbij ging de discussie over dat s0k en RoBro op moesten flikkeren als ze niet ophielden met wat 'het meerendeel van PUB irritant vind'-zijn. Niet over het feit dat ze niets mochten zeggen over ons.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
irritant is zon relatief begrip waar we niets mee kunnen
nee aangezien ik niet doorheb wat anderen irritant vinden aangezien iedereen anders is en andere voorkeuren heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Desunoto het volgende:
Als zij zegt 'irritant' snap je echt wel wat ze daarmee bedoelt dus doe nou niet alsof je van niets weet he.
Er zit een pluizige bikini in de weg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
Dit topic heeft hard tieten nodig
[ afbeelding ]
Oohquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef s0k het volgende:
[..]
Die bestaan nog geen eeuwenMaar voor de rest..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
Dit topic heeft hard tieten nodig
[ afbeelding ]
Verantwoorden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als een klotesysteem![]()
Mag je eigenlijk wel je eigen briefjes schrijven als je iets moet verantwoorden of moeten je ouders dat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |