als je het niet in 1x kan lezen begrijp ik het nog maar als je die zin niet kan ontleden mis je enige basiskennis die ik van iedereen waarmee ik in discussie ga verwachtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik heb al 3 keer geprobeerd om jou zinnen te lezen maar nou gaat het niet lukken. Helaas een zinnig antwoord krijg je dan ook niet.
Tip gebruik interpunctie (op de goede plaatsen uiteraard!) en dan zal ik het nog een keer proberen 14.gif.
Dat is niet eerlijk. ik heb geen dickquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik denk anders dat als Robro, S0k en ik onze dicksizes bij elkaar optellen dat de rest van Pub dat niet inhaalt?
Verklaar minderheid?
Wij schenen dat ook op school te hebben, alleen werd er pas aan het eind van het jaar iets mee gedaan, waardoor het echt voor iedereen zowat uit de lucht kwam vallenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ahwww.![]()
wij hebben een regeling met telaatkomen... 6x te laat geweest en dan... ja iets.weet niet.
sta ook 0 uur te laat want ik word nooit opgeschreven
Ja wij ook, 3x te laat en dan 1 uur corvee, en dan elke keer 3x te laat komt er één uur bij (dus 6x te laat 2 uur etc), maar ik ben echt 10938023 keer te laat geweest, mara mijn schoolpasje ben ik de tweede week kwijt geraakt dus het wordt alleen geregistreerd als de leraar een briefje inlevert bij de verzuimcoördinator, maar dan wordt er niets mee gedaan. Dat gebeurt alleen als je een bonnetje haalt met je pasje, maar dat heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ahwww.![]()
wij hebben een regeling met telaatkomen... 6x te laat geweest en dan... ja iets.weet niet.
sta ook 0 uur te laat want ik word nooit opgeschreven
Nee, jullie niveau is lekker!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Vladje. Stop met typen.
Het niveau.
quote:
Ja, ik ben hier sinds een weekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee.
[..]
Ha fietsje. ben je op ren uit?
[..]
hallo hallo iemand die ik niet ken
Vind je het raar dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, jullie niveau is lekker!
Jullie ergeren je er aan !
Dat zijn slechts detailsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. ik heb geen dick
Ik krijg hoofdpijn van jouw zinnen. Geen grapje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je het niet in 1x kan lezen begrijp ik het nog maar als je die zin niet kan ontleden mis je enige basiskennis die ik van iedereen waarmee ik in discussie ga verwacht
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van jouw zinnen. Geen grapje.
God, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef liiszle het volgende:
ohja, daarom was ik hier dus niet meer.
Dat is kut!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wij schenen dat ook op school te hebben, alleen werd er pas aan het eind van het jaar iets mee gedaan, waardoor het echt voor iedereen zowat uit de lucht kwam vallen
Ik zou als ik jou was maar zo snel mogelijk je school afmaken en gaan studeren. Dan heb je niets geen regeltjes meer
Handiggg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja wij ook, 3x te laat en dan 1 uur corvee, en dan elke keer 3x te laat komt er één uur bij (dus 6x te laat 2 uur etc), maar ik ben echt 10938023 keer te laat geweest, mara mijn schoolpasje ben ik de tweede week kwijt geraakt dus het wordt alleen geregistreerd als de leraar een briefje inlevert bij de verzuimcoördinator, maar dan wordt er niets mee gedaan. Dat gebeurt alleen als je een bonnetje haalt met je pasje, maar dat heb ik dus niet.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef liiszle het volgende:
ohja, daarom was ik hier dus niet meer.
Nee 100 keer de OP veranderen is leukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, jullie niveau is lekker!
Jullie ergeren je er aan !
Waar haal je vandaan dat jullie je bek moeten houden imo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, maar moet iemand die het niet eens is met de CDA z'n bek maar houden?
Want ik ben een vliegtuig!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen is raar.
De hele wereld is gek, ik niet...
Aight, coolquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef s0k het volgende:
[..]
Bij de koffie 's ochtends.
Nah, paar keer per jaar maar, als de gelegenheid er naar is.
naah hyman wat gek dat wij ze vervelend vinden naaaahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja maar ik sta dus wel 203790 keer te laat 'zonder reden'.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is kut!
Nja wij hebben zo'n systeem op de schoolsite dat je kunt zien hoeveel uur je afwezig bent / te laat / eruit gestuurd.
Das wel handig.
[..]
Handiggg.
S0k & Robro moesten maar opdonderen? Waar ging de discussie ookalweer over?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat jullie je bek moeten houden imo?
Klinkt inderdaad handig, maar ook confronterend. Kan je het ook van de rest van de school zien? Dat lijkt me dan wel weer lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is kut!
Nja wij hebben zo'n systeem op de schoolsite dat je kunt zien hoeveel uur je afwezig bent / te laat / eruit gestuurd.
Das wel handig.
[..]
Handiggg.
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
S0k & Robro moesten maar opdonderen? Waar ging de discussie ookalweer over?
Helaas was ik er niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef RoBro het volgende:
waarom hebben al die falers me niet op de meet op me plek gezet dat had ik wel repekst gevonden
dat dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef RoBro het volgende:
waarom hebben al die falers me niet op de meet op me plek gezet dat had ik wel repekst gevonden
nee jij bent top, alleen jat je wel vaak mijn lapoquote:
Bidden is godslastering jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef Clif het volgende:
[..]
op je knietjes gaan lijkt me ook niet alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:40 schreef KermitKikker het volgende:
Als iedereen nou eens op zou houden metwaarom opperde ik dit al veel langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!
![]()
Als iedereen nou eens op zou houden metGebeurt vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Als iedereen nou eens op zou houden metJa baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!![]()
Als iedereen nou eens op zou houden metoh je zei kankahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., irritante ui's negeert en gewoon zijn eigen gesprekken zou gaan voeren hier, dan zou het weer heel wat gezelliger worden!
En als danny niet zo moeilijk had gedaan over adblock, kon men gewoon alle kutte UI's zoals met gothics erin gewoon blocken. En voor de rest heb ik maar 1 ding te zeggen:
..................................................................................................................................................
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:39 schreef s0k het volgende:
[..]
nee jij bent top, alleen jat je wel vaak mijn lapo
je kan mijn posts ook gewoon niet lezen hoor zonder jezelf weer in de slachtofferrol te plaatsenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:41 schreef -SG- het volgende:
Jammer dat ik geen abbo heb, kon ik tenminste sommige mensen op ignore zetten.
Gym zuigt. dat moet ik ook maar 's invoerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja maar ik sta dus wel 203790 keer te laat 'zonder reden'.
En 40 uur afwezigMaar da's mede doordat ik aan het begin van het jaar nooit naar gym ging
Nu moet ik wel anders moet ik vervangende opdrachten doen.
heel irritant is dat, denk je de lapo te hebben, giert zij weer voor je neus voorbijquote:
Zo is het en niet anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:41 schreef s0k het volgende:
[..]
oh je zei kankah
En als danny niet zo moeilijk had gedaan over adblock, kon men gewoon alle kutte UI's zoals met gothics erin gewoon blocken. En voor de rest heb ik maar 1 ding te zeggen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |