quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef VlaDje het volgende:
Wat een haat jegens S0k & Robro, zij zijn het beste wat PUB is overkomen sinds het vertrek van de voetbalboys.
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik zou graag die voetbalboys eens willen ontmoeten. Lijken me echte helden, nu al.
Uit trial and error bleek dat de enige manier te zijn ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef Clif het volgende:
[..]
en jij moet je natuurlijk tot zijn niveau verlagen
Jij praat eentonig en aan een stuk doorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
doe ik ook maar dan zeiken ze over het feit dat ik geen interpunctie gebruik hoe bedoel je meten met twee maten
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand voor mij mijn tentamen gaan leren. Ik heb niet bepaald veel zin
Dacht ik al.quote:
Het is voor het eerst dat ik mijn mening over jullie UI uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef s0k het volgende:
[..]
En ik vind dat jij een permban mag krijgen wegens dit constante PMSgeblaat. Wanneer houd je eens op met je eeuwig dezelfde mening te ventileren?
bio is tantoe simpel. Waarover?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef Clif het volgende:
[..]
als jij mijn biologie presentatie maakt
Klinkt als vrij kut. Is dat veel werk?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef Clif het volgende:
[..]
als jij mijn biologie presentatie maakt
Leuk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef KermitKikker het volgende:
Ik ga naar Rock Werchter, gister kaartjes besteld!
Biertappen doe je hier in Drenthe aan de goede kant van de barquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef s0k het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Maar vlad, jij tapte toch ergens in het oosten van het land iedere vrijdag? woar precies?
nee heel fascinerd maar dat kan ik helaas niet indiceren in een forumquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij praat eentonig en aan een stuk door?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:22 schreef VlaDje het volgende:
Wat een haat jegens S0k & Robro, zij zijn het beste wat PUB is overkomen sinds het vertrek van de voetbalboys.
Ik nam 'mening' iets ruimer op in dit geval. Iets verder dan 60 bij 60 pixels. Je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat ik mijn mening over jullie UI uit.
Weuw, 10 hele minutenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Daniane het volgende:
9 voor duits so
12.10 uit.
Wuehehe, ik had het eerste uur vrij, en het was verkort rooster, en ik vergeten dat je dan óók 10 minuten vroeger op school moet zijn![]()
![]()
![]()
dus ik kwam zo om 9.15... waarom gaat de bel nu niet.
OJAA het is verkort....
Goed gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Daniane het volgende:
9 voor duits so
12.10 uit.
Wuehehe, ik had het eerste uur vrij, en het was verkort rooster, en ik vergeten dat je dan óók 10 minuten vroeger op school moet zijn![]()
![]()
![]()
OJAA het is verkort....
Ah, aan de zaalkant dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Biertappen doe je hier in Drenthe aan de goede kant van de bar
yea best welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klinkt als vrij kut. Is dat veel werk?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik nam 'mening' iets ruimer op in dit geval. Iets verder dan 60 bij 60 pixels. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
En gisteren zei je nog dat je leraar zei, dat je op Havo moest zittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
Boeiend! Gewoon 't feit dat ik zo dom was.
Als je zonder interpunctie praat, praat je eentonig. En omdat je geen interpunctie gebruikt op het forum, dus ook geen komma's en punten, zou je de heletijd aan een stuk door praten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee heel fascinerd maar dat kan ik helaas niet indiceren in een forum
Neem er maar de tijd voor. Ik heb vertrouwen in je.quote:
Ik heb vorige week een toets gemist omdat we verkort rooster hadden en ik de eerste 4 uur vrij had. Kom ik op school, perfect op tijd (normaal gesproken), zie ik iemand uit mijn klas staan in de aula die me raar aankijkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Daniane het volgende:
9 voor duits so
12.10 uit.
![]()
![]()
OJAA het is verkort....
klinkt gezellig. anders moet daar maar eens een pubmeet gedaan worden. misschien dat er dan wel gezopen word.quote:
Ik vroeg om uitleg. Niet om vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef s0k het volgende:
[..]
Neem er maar de tijd voor. Ik heb vertrouwen in je.
klopt dat ik aan een stuk doorpraat dus in die zin heb je gelijk maar soms neem ik even 1 seconde rust die ik vervolgens met de term RUST zal indiceren om jou blij te makenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je zonder interpunctie praat, praat je eentonig. En omdat je geen interpunctie gebruikt op het forum, dus ook geen komma's en punten, zou je de heletijd aan een stuk door praten.
En wat nou als zij vinden dat jullie baggeren en kut doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat ze constant baggeren en kut doen.
Het probleem hier is niet eens dat die tentamens journalistiek zo moeilijk is, maar het is gewoon vrij veel. Ik ga het denk ik maar weer gooien op logisch nadenkenquote:
Doen we nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En wat nou als zij vinden dat jullie baggeren en kut doen?
Wij willen geen pubers in onze uithoek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef s0k het volgende:
[..]
klinkt gezellig. anders moet daar maar eens een pubmeet gedaan worden. misschien dat er dan wel gezopen word.
heb je pech.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik vroeg om uitleg. Niet om vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |