Ja en ik kan me er totaal niet in vinden. Net zoals de tweede fase trouwens, ook zo'n fiasco.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op, heb je wel gelezen?
Je moest gewoon meelurkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:14 schreef Snakey het volgende:
Ah, ik geloof dat ik hier weer even een tvp-tje moet plaatsen.
vergeten onder je clone in te loggen?quote:
Zeg je dat ook als je anaal genomen word?quote:
Goeie.quote:
De tweede fase is zo hard gefaaldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja en ik kan me er totaal niet in vinden. Net zoals de tweede fase trouwens, ook zo'n fiasco.
quote:
Ik kan de redenatie achter de invoering wel begrijpen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De tweede fase is zo hard gefaaldGrootschalig mislukt experiment.
het erge is dat ik ben misbruikt in deze en nooit een excuus van de overheid heb gekregenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
is gewoon een verkapte tvp begrijp dat nou eens
Ja en wij lijden er nu onder.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
nee dankjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je anaal genomen word?
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Lauriette91 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat s0k en RoBro door die UI al een ban moeten krijgen.
En ik vind dat jij een permban mag krijgen wegens dit constante PMSgeblaat. Wanneer houd je eens op met je eeuwig dezelfde mening te ventileren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:18 schreef Lauriette91 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat s0k en RoBro door die UI al een ban moeten krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |