Shit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zit een pluizige bikini in de weg.
Rechtermuisklik > Afbeeldingen van blabla blokkeren. Maar dan heb je ook de rest van de fokdingen geblokt volgens mij.quote:
Maar die van Noortje is tof.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Blaxje het volgende:
Voor mensen met Windows: animated gifs kun je gewoon stopzetten door Esc in te drukken als de pagina geladen is. Dusch.
ik krijg van jou echt een headache manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Desunoto het volgende:
Als zij zegt 'irritant' snap je echt wel wat ze daarmee bedoelt dus doe nou niet alsof je van niets weet he.
En je kan het ook gewoon ergens bij je internet opties instellen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Blaxje het volgende:
Voor mensen met Windows: animated gifs kun je gewoon stopzetten door Esc in te drukken als de pagina geladen is. Dusch.
OMG kom ik nu toch is even achter hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Blaxje het volgende:
Bikini's zitten altijd in de weg. Niets nieuws aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zit een pluizige bikini in de weg.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik krijg van jou echt een headache man
Ja jij hebt een abbo, ikke niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rechtermuisklik > Afbeeldingen van blabla blokkeren. Maar dan heb je ook de rest van de fokdingen geblokt volgens mij.
Kiezen of delen. Lijkt net het echte leven.quote:
Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
OMG kom ik nu toch is even achter he. Helaas zie ik dan mijn coole UI niet meer bewegen
.
Vallen een beetje tegen, is denk ik niet genoeg om deze PUB-vete te stoppenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
Dit topic heeft hard tieten nodig
[ afbeelding ]
O.a. Maar vooral omdat ik geen koppijn krijg van die UI.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die vind je ook alleen tof omdat je Noortje wél mag.
alsof je zon ding na 10x nog niet gezien hebt sowiesoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die vind je ook alleen tof omdat je Noortje wél mag.
Als jou door iemand wordt verteld wat diegene irritant vindt, wat al 200 keer is gebeurd, doe je er nog niets aan, dus je argument gaat niet op.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee aangezien ik niet doorheb wat anderen irritant vinden aangezien iedereen anders is en andere voorkeuren heeft
Dat dus.quote:
Is dat echt zo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
Verantwoorden?
Je komt te laat binnen in de les; "waar kom je vandaan?" "van thuis" en dan is het wel goed.(behalve als je iemand bent die de hele tijd kutsmoesjes vertelt
)
Als je ergens heen moet moet je een brief van school (die je kunt uitprinten) invullen + handtekening.
enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |