Interpunctie gebruikten is makkelijker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
klopt dat ik aan een stuk doorpraat dus in die zin heb je gelijk maar soms neem ik even 1 seconde rust die ik vervolgens met de term RUST zal indiceren om jou blij te maken
Logisch. Dan daalt ten slotte de dagomzet direct.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wij willen geen pubers in onze uithoek.
Wanneer ga je aan de 2cb?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef s0k het volgende:
[..]
klinkt gezellig. anders moet daar maar eens een pubmeet gedaan worden. misschien dat er dan wel gezopen word.
Zij zijn in de minderheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En wat nou als zij vinden dat jullie baggeren en kut doen?
Ahwwww.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een toets gemist omdat we verkort rooster hadden en ik de eerste 4 uur vrij had. Kom ik op school, perfect op tijd (normaal gesproken), zie ik iemand uit mijn klas staan in de aula die me raar aankijkt.
"Waar kom jij vandaan?"
"Van thuis, waarom sta je hier, gaat Duits niet door?"
"... het is verkort rooster, de toets is net geweest."
... "NEEEEE"
Toen was ik ook nog 20 minuten te laat voor het 6e uur terwijl ik de dag ervoor een brief thuis had gehad met al mijn absentie en te laat noteringen etc.![]()
Nu ben jij in de minderheid en moet je gaan krassen in een bad van 37 graden; in de lengte, want dat bloed harder.quote:
wij zeggen waarh et op staatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En wat nou als zij vinden dat jullie baggeren en kut doen?
Ja, jij welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee jullie zeggen steeds hey tvp ik ga slapen doei hey dat noem ik nou baggeren
ik moest het ff googlenquote:
Dat is nou slowchatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee jullie zeggen steeds hey tvp ik ga slapen doei hey dat noem ik nou baggeren
Gister weerquote:
Ik denk anders dat als Robro, S0k en ik onze dicksizes bij elkaar optellen dat de rest van Pub dat niet inhaalt?quote:
ja en vervolgens blijkt dat diezelfde mensen nog een uur of langer hebben zitten lurken, 2 posts doen, en dan weer zeggen dat ze gaan tukken. Dat is gewoon een enorme fail.quote:
Ja, toch welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch zo vaak de neiging om 'Val dood.' te typen.
maar waarom zou je 10x tvp neerzetten en 34x neerzetten dat je gaat slapen ik zet dat altijd 1x neer maar sommige mensen hebben hier de neiging om dat zo vaak neer te zetten dat ik het onder baggeren rekenquote:
Boks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik denk anders dat als Robro, S0k en ik onze dicksizes bij elkaar optellen dat de rest van Pub dat niet inhaalt?
Verklaar minderheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |