Er is maar 1 DaMart... en die is niet te evenaren!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Was jij maar een andere Damart met een huis in grunnhad je me kunnen pendelen.
In Eindhoven zijn het gewoon de gloeilampen van Philips... geen zon dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:16 schreef MPG het volgende:
Mart, geen idee of het in Venlo zonnig is. In Eindhovenwel iig.
euhm nee ik kijk alleen maar horrorfilms.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand nog ideeen voor een leuke film ? komedie actie?
horrorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
euhm nee ik kijk alleen maar horrorfilms.
Heb jij ideen voor een leuke film ? Heb laatst een film van jojoortje gekeken die zij voorstelde.quote:
ehm...de laatste tijd niet zoveel komedie acties gezien die nieuw zijn. vrijdag naar slumdog millionaire geweest, die vond ik wel erg goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb jij ideen voor een leuke film ? Heb laatst een film van jojoortje gekeken die zij voorstelde.
"A Walk To Remember"![]()
mwhoah eens kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
ehm...de laatste tijd niet zoveel komedie acties gezien die nieuw zijn. vrijdag naar slumdog millionaire geweest, die vond ik wel erg goed
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat zeik je ? Fipo ?kijk je alles op 50 berichten per pagina?
liedje was van de film " A walk to remember"quote:
mentaal schreeuwen? hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik dacht een mentaal uurtje schreeuwen ? Gooi je frustratie eruit enzulk
WWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Groeten uit hoogezandquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey luitjes
Groetjes vanuit Kuala Lumpur
quote:
als je hoofd zo erg bonkt dat je liever even wilt creperen ja ..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet dat een excuus voorstellen of wat?
Neuken schijnt te helpen tegen hoofdpijn, bovendien... Je neukt toch niet met je hoofd?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
als je hoofd zo erg bonkt dat je liever even wilt creperen ja ..
Is dat biologisch mogelijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuken schijnt te helpen tegen hoofdpijn, bovendien... Je neukt toch niet met je hoofd?
wandelbos alleen voor stellen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Nieuwe vriendin gedraagt doet het ook prima trouwens. Ze wilde alleen niet mee naar het wandelbos vandaag, dus moet haar nog even uitleggen dat ik dat wel altijd heel leuk vind. Ze kan ook nog niet alles weten, dus geen man (vrouw) overboord vooralsnog.
Nee, maar als ik iemand meeneem op vakantie, dan lijkt het mij wel leuk om samen te gaan. In plaats van het bos is ze trouwens wel mee gaan winkelen (ja, ik moet ook wel eens aan nieuwe kleding), dus compensatie was er voldoende.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wandelbos alleeb voor stellen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
jij stelt je niet netjes aan mij voor
jij komt en gaat en blijft niet lang genoeg om andere te zienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heb je hier al vaker gezien hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
en dat dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Indah hing hier al eerder rond dan jij
.
LURKERquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
.
zijn je benen er nou al eens afgevallen, gaar wijf?quote:
Wie het laatst binnenkomt moet het hele rondje afquote:
noem me niet gaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn je benen er nou al eens afgevallen, gaar wijf?
Lucille is te gek, ze is mijn idoolquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:30 schreef Pien85 het volgende:Mijn moeder kijkt lingo: "Nou, die Lucille weet het toch altijd wel spannend te maken hé!"
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:03 schreef Aarti het volgende:
ik ook niet.
Muckquote:
Zit jij nou achter Muck aanquote:
Dan wordt Kloonkette boosquote:
flikker pleur rot toch een eind op met die debiele kloontjesquote:
Hiya Fhaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef Fha het volgende:
Zondat is ook meteen het enige leuke aan vandaag
![]()
Marcquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Fha![]()
Gaat het niet lekker vandaag?
En wie heeft de lay-out verneukt![]()
wiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef Pien85 het volgende:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie er achter de kloontjes zit
Dezelfde als waar je al eerder op liep te schelden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Marc![]()
Nee voor geen meter eigenlijk. Ik had afgesproken met een idioot waar ik mee samen moet werken, maar hij was er niet na de les. Dus ik ging maar weer naar huis. Heb ik thee gezet, eieren in een pan gegooid, belt hij dat hij op school is. Kon ik dus weer als een kip zonder kop daar heen rennen.
Toen waren er wat cijfers bekend van tentamens. Bij de ene ben ik van een 5 naar een 2 gezakt (MET leren dus dat is best knap) en bij de ander heb ik voor de miljoenste keer een 5 gehaald
. Pokke school. Straks heb ik genoeg punten om naar het derde jaar te gaan maar ik word ik van school getrapt omdat ik mijn P nog niet heb
ik was het dit keer nietquote:
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik was het dit keer nietheb maar 1 kloon namelijk
en eentje waar ik allang de naam van ben vergeten.
Nope ook nietquote:
Inderdaad dezelfdequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dezelfde als waar je al eerder op liep te schelden?
Dat zou wel heel klote zijn, als je zover bent en dan toch niet verder mag
Je kan hetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Inderdaad dezelfdeik moet echt alleen dat vak nog en dan heb ik mn P gewoon..
Antonvanleeuwenhoek heet die kutkloon van je!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik was het dit keer nietheb maar 1 kloon namelijk
en eentje waar ik allang de naam van ben vergeten.
Geloof je wel in mij?quote:
ik ben niet kut ....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Antonvanleeuwenhoek heet die kutkloon van je!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Antonvanleeuwenhoek heet die kutkloon van je!
Goede timinig CGMquote:
Jawel... je bent gewoon een slap aftreksel van een geniale kloon van iemand andersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:10 schreef antonvanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Geloof je wel in mij?
[..]
ik ben niet kut ....![]()
Van wie is die geniale kloon danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel... je bent gewoon een slap aftreksel van een geniale kloon van iemand anders.
Nee, ik kietel de anus van iemand anders met die veren!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Van wie is die geniale kloon dan![]()
Zit je nou jezelf weer veren in de reet te douwen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik kietel de anus van iemand anders met die veren!
en wie mag jij wezen ?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik kietel de anus van iemand anders met die veren!
Vind ik ookquote:
nee het is bewolktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
hoi
nog een keer gefietst, is keilekker buiten
Bagger, en vrees dat ik hier nog wel even ga moeten blijven werken. Als ik de voorspellingen voor de werkeloosheid zie zoquote:
Vandaar dat je al een jaar geregistreerd bent.quote:
Ik kloon nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG Stop met klonen dit riekt naar kloon
ppffft.... ik weet dat Antonvanleeuwenhoek een kloon van mij is maar die ander ken ik nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar dat je al een jaar geregistreerd bent.
[..]
Ik kloon niet.
Tot nu toe heb alleen jij hier met een kloon gepost.
Stomquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bagger, en vrees dat ik hier nog wel even ga moeten blijven werken. Als ik de voorspellingen voor de werkeloosheid zie zo
wat voor werk doe je nu ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Stomen dat schiet inderdaad ook niet op nee
ik vraag me af of ik nog een beetje normaal werk ga vinden
Nu even verder met leren
Zo, weten we dat ook weer zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ppffft.... ik weet dat Antonvanleeuwenhoek een kloon van mij is maar die ander ken ik niet![]()
Van welke kloons weten we nu eigenlijk zeker wie de eigenaar is?quote:
Volgens mij alleen dezequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Van welke kloons weten we nu eigenlijk zeker wie de eigenaar is?
Uhm, ik heb 1 account ja... DaMart... dus ik weet niet welke andere accounts je met mij associeertquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG heeft er minstens 2 !
Klonk minstens 1![]()
DaMart minstens ook 1![]()
LIES!!!!11!!1!!!!1!!!EINZ!!11!!!1!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MPG heeft er minstens 2 !
Klonk minstens 1![]()
DaMart minstens ook 1![]()
ze komen vanzelf wel langsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
LIES!!!!11!!1!!!!1!!!EINZ!!11!!!1!!
Welke dan?
Ja leuk, loze beschuldigingen de wereld in slingeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
ze komen vanzelf wel langs![]()
geen zin om het helemaal uit te vogelen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk, loze beschuldigingen de wereld in slingeren.
ok ik beschuldig niet maar ik weet dat je er 2 hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk, loze beschuldigingen de wereld in slingeren.
Nogmaals, als je dan mensen gaat beschuldigen, moet je er ook voor uitkomen. Dus. Welke kloons horen bij wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ok ik beschuldig niet maar ik weet dat je er 2 hebt
En anders:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nogmaals, als je dan mensen gaat beschuldigen, moet je er ook voor uitkomen. Dus. Welke kloons horen bij wie?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet gewoon je snuit houden en geen poep praten.
sabbelmasterquote:
Je bent niet de enige die dat beweert iigquote:
ik zou wel willen maar ten eerste weet ik niet hoe, en ten tweede wil ik niet weten hoe ik dat moet doen :pquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat beweert iig
(K)oud. Maak jij even nieuwe?quote:
Toch knap dat je dit account dan wel ooit hebt weten te registreren!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik zou wel willen maar ten eerste weet ik niet hoe, en ten tweede wil ik niet weten hoe ik dat moet doen :p
Ja!! dat vind ik nou ook!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef OA het volgende:
[..]
Toch knap dat je dit account dan wel ooit hebt weten te registreren!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, mijn afstudeerproject is hierbij mislukt. Met dank aan de opdrachtgever
hoedat ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel heel erg kut zegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
ik werk niet.quote:
nouwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Fotos!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Pien85 het volgende:
Zonnescherm van mn buurvrouw is net ingestort
Ik heb een onvolledige opdracht gehad. Vanuit de gegevens die ik had klopte het, maar had niet alles.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef Klonk het volgende:
niets wachten gewoon hoppa die camera over de schutting
in dat geval gewoon hoppa handgranaat over de schutting, ff zonder gekheid, klote zooi zo...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een onvolledige opdracht gehad. Vanuit de gegevens die ik had klopte het, maar had niet alles.
Ga wel een scriptie schrijven en daar zet ik alles gewoon in. Ze hebben hier alleen een probleem (hoop ik dan, dat ik ook de lul niet ben)
godskolere zegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een onvolledige opdracht gehad. Vanuit de gegevens die ik had klopte het, maar had niet alles.
Ga wel een scriptie schrijven en daar zet ik alles gewoon in. Ze hebben hier alleen een probleem (hoop ik dan, dat ik ook de lul niet ben)
Heb geen schuttingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef Klonk het volgende:
niets wachten gewoon hoppa die camera over de schutting
Prachtig moment juist. zo valt het niet opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb geen schuttingBalkon he
Maar alle buren staan nu er naar te kijken, dus beetje raar momentje
Zonde van die handgranaat, daar kan ik wat leuks mee dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval gewoon hoppa handgranaat over de schutting, ff zonder gekheid, klote zooi zo...
Wat een kutzooi zeg. Hopelijk is je scriptie dan voldoende!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah nou volgens mij kan ik jouw werk nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
Je mag het mijne binnenkort wel hebben geloof ik
Nou ja, het blijft natuurlijk uitermate vervelend. Heb je je opdrachtgever er vop aangesproken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde van die handgranaat, daar kan ik wat leuks mee dan.
Verwerk het netjes in mijn scriptie en het komt wel goed
Nog niet, dat komt nog wel. Eerst de puinzooi zien weg te ruimen nu. Al lopen er nu zoveel mensen aan te kloten dat ik iig het overzicht kwijt ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft natuurlijk uitermate vervelend. Heb je je opdrachtgever er vop aangesproken?
En ik maar denken dat ik gewoon een droge mond heb.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Sensatieeeeeeeeeee,
Paniekkkkkkkkkkkkkkkk
Heb nog nooit een politiewagen zo hard hier op het terrein zien rijdenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:40 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik gewoon een droge mond heb.
En dat allemaal voor jouw scriptiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb nog nooit een politiewagen zo hard hier op het terrein zien rijden
En al helemaal niet ze aan horen komen met sirenes en met meer dan 1 tegelijk
Afgelopen zondag?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wanneer was de meet ook al weer?
quote:
Idemquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan heb ik hem hierbij gemist
Ergens in mei. Ik geloof dat kapitein gasthof het roggelt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wanneer was de meet ook al weer?
17 meiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens in mei. Ik geloof dat kapitein gasthof het roggelt.
Dan ben ik nog steeds vrij en leggen de vogeltjes een ei.quote:
Hoe ging het optreden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds vrij en leggen de vogeltjes een ei.
Vrij slecht, maar we hebben geen klachten gekregenquote:
Heel goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vrij slecht, maar we hebben geen klachten gekregen
Dat had je ook 22 maart al kunnen doen. Toen werd in Venlo de Venloop gelopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef JortK het volgende:
Dan moet ik me eerste halve marathon lopen
Venloquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had je ook 22 maart al kunnen doen. Toen werd in Venlo de Venloop gelopen.
CGMquote:
Jouw baasjequote:
101 euro voor de vinder!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:27 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen baasje! ben mijn eigen baas
quote:
Ja sorry ik kon er niks aan doenquote:
Oneens!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:44 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Ja sorry ik kon er niks aan doen, hij maakte zo'n geweldige indruk op me
![]()
Hij verdiende een naamtopic.
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef Fha het volgende:
Mijn blaas is vandaag niet groter dan een speldenknop ofzomeeeejn wat irritant!!
het is lief bedoelt maar je bent een kut userquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:44 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
Ja sorry ik kon er niks aan doen, hij maakte zo'n geweldige indruk op me
![]()
Hij verdiende een naamtopic.
Ja alleen vandaag en morgen niet meer gelukkigquote:
Goed bezigquote:
Hoop te overleggen en af te spreken over mijn 'probleemgevalletjequote:
Oeh mag ik het doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoop te overleggen en af te spreken over mijn 'probleemgevalletje'.
We gaan aan de gang voor een logopedisch consult, een dislectietest en hee... Als we toch bezig zijn gooien we er ook een AD(h)D test tegenaan.
Joepie, we mogen weer een traject in. Ik ga alvast maar rekening houden met maanden wachttijd
.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoop te overleggen en af te spreken over mijn 'probleemgevalletje'.
We gaan aan de gang voor een logopedisch consult, een dislectietest en hee... Als we toch bezig zijn gooien we er ook een AD(h)D test tegenaan.
Joepie, we mogen weer een traject in. Ik ga alvast maar rekening houden met maanden wachttijd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heel goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook weer thuis![]()
En zo lukt er aan het eind van de maand dan toch nog een leuk ritje
Logopedie/dyslectie zit ook in je pakketquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh mag ik het doen?Dan noemen we het Stage
![]()
![]()
maar inderdaad, hou er maar weer rekening mee
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
probleemgevalletje
Het enige kind waarvan vanaf dag 1 is gezegd 'Es, dit is er écht één van jou'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kan 'ie gezellig met mams mee.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Ja dyslexie sowieso, das een leerstoornis en die horen er ook allemaal bijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Logopedie/dyslectie zit ook in je pakket.
Verleidelijk, ben bij jou vast sneller aan de beurt.
Kortinggggggggquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Het enige kind waarvan vanaf dag 1 is gezegd 'Es, dit is er écht één van jou'.
Ah, volgens de school is dat de lastigste... Protocollen, vergoedingen, dat soort shit allemaal. En eigenlijk zou het voor zijn 9de verjaardag rond moeten zijn (qua vergoeding iig), maar dat is over 18 dagen... Dat gaat niet lukken dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dyslexie sowieso, das een leerstoornis en die horen er ook allemaal bij
Oh, als dat zo is neem ik meteen de rest ook maar mee, kan die korting aardig oplopenquote:
Daar valt vast wel een mouw aan te passenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, volgens de school is dat de lastigste... Protocollen, vergoedingen, dat soort shit allemaal. En eigenlijk zou het voor zijn 9de verjaardag rond moeten zijn (qua vergoeding iig), maar dat is over 18 dagen... Dat gaat niet lukken dus.
Dat vind ik ook, maar wij hebben de wetten dan ook niet gemaaktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar valt vast wel een mouw aan te passenvind ik!
Toch jammer dat we dat niet hebben gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar wij hebben de wetten dan ook niet gemaakt.
It's not that we're stupid.. We just don't know stuffquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch jammer dat we dat niet hebben gedaandom van ons
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
It's not that we're stupid.. We just don't know stuff.
Mams is zelf niet helemaal lekker gewoonquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Het enige kind waarvan vanaf dag 1 is gezegd 'Es, dit is er écht één van jou'.
Nee, mams heeft ADD én dyscalculie. Snap er dus geen zak van dat zijn IQ op rekenkundig/ruimtelijk inzicht gebied bizar hoog is en dat juist taal hem zo slecht afgaat...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mams is zelf niet helemaal lekker gewoon![]()
Omdat je de grens over wilt. Wedden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:04 schreef Fha het volgende:
Waarom kan die hoerige NS site geen info geven over mijn reis van zaterdag?!![]()
Niet goed kunnen rekenen is 1 ding. Daar ben je vrouw voor zeg maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, mams heeft ADD én dyscalculie. Snap er dus geen zak van dat zijn IQ op rekenkundig/ruimtelijk inzicht gebied bizar hoog is en dat juist taal hem zo slecht afgaat...
Zit zelf sinds een paar maanden in de molen om daar wat hulp in te krijgen (niet het dyscalculie verhaal, ik zeg nl. inmiddels gewoon dat ik niet goed kan rekenen enzo).
Mwa neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je de grens over wilt. Wedden?
Naar mn broerquote:
Kloptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed kunnen rekenen is 1 ding. Daar ben je vrouw voor zeg maarMaar dyscalculie is iets anders dacht ik
Dat is dat je geen idee hebt van afmetingen en zo. Dat als iemand tegen je zegt dat de kamer 6 meter hoog is, dat je denkt "oh, okee, zal wel"
Toch?
Krijg nou tietenquote:
quote:Geen advies gevonden
Opties
Voor de opgegeven reis kan geen advies gegeven worden.
Jupsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Klopt. Ruimelijk inzicht van een druif, slecht tijdsbesef...
Ah, de gevangenis zonder hek.quote:
Weekend OVquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
retoourtje 2e klas korting = 21,60. Geen Kruidvatkaartjes in huis gehaald zeker?
Of dat een staartdeling er op geen enkele manier logisch uitziet. Kinderen kunnen zich erg goed vermaken met het feit dat ik nog altijd de tafels niet kenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
JupsMijn vriend verbaasd zich er altijd over dat ik geen idee heb wat hij bedoeld als hij zegt dat die tattoo best 4 bij 4 centimter kan worden
Oh ja, jij "studeert" nogquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Weekend OV
@Pier: de ghetto van hoorn jamaar verdomd gezellig.
Ja herkenbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Of dat een staartdeling er op geen enkele manier logisch uitziet. Kinderen kunnen zich erg goed vermaken met het feit dat ik nog altijd de tafels niet ken. Dat soort dingen
.
Fijne dromen Fhaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja herkenbaarAch ik lach er zelf ook altijd maar om dan
Maar nu ga ik naar bed. Slaap lekker alvast allemaal!![]()
Logisch uitziet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Of dat een staartdeling er op geen enkele manier logisch uitziet.
Dat lukt dus nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Logisch uitziet?Waar is dat voor nodig dan? Gewoon bot rekenen. Met een staartdeling deel je juist je probleem op in steeds kleinere delen, en door die allemaal op te lossen werk je vanzelf naar een oplossing toe
quote:
ik heb zelf niet eens een FOK!shirtquote:Op woensdag 1 april 2009 08:03 schreef Klonk het volgende:
niets, ja een kleiner FOK! t-shirt
maar verder niets, gewoon goeie zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja, het wordt tijd dat ik verhuisquote:Op woensdag 1 april 2009 08:24 schreef Klonk het volgende:
Syntus
oww, sorry ik bedoel natuurlijk: sterkte
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag LL in De Pers staan vanochtend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
een werkend openbaar vervoer zou ook een optie zijnquote:
die hoop heb ik allang opgegevenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
een werkend openbaar vervoer zou ook een optie zijn
gewoon een trein gemist doordat ik wat aan de late kant was en vervolgens valt mijn backuptrein uitquote:Op woensdag 1 april 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
en terecht
pwndquote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon een trein gemist doordat ik wat aan de late kant was en vervolgens valt mijn backuptrein uit
Syntus kennende heb jij niet je trein gemist, maar heeft je trein jou gemist door niet te rijden!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef Muck het volgende:
[..]
gewoon een trein gemist doordat ik wat aan de late kant was en vervolgens valt mijn backuptrein uit
doodsverwensingquote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Syntus kennende heb jij niet je trein gemist, maar heeft je trein jou gemist door niet te rijden!
Ik wilde net posten dat het er wat fouter staat dan ik wilde zeggen, maar daarvoor is het al te laat, geloof ikquote:
jaquote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat het er wat fouter staat dan ik wilde zeggen, maar daarvoor is het al te laat, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |