neem je wel watervaste plamuur, stel dat je de deerne moet spelen die gered moet worden door spuitgastenquote:
Goede tip!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
neem je wel watervaste plamuur, stel dat je de deerne moet spelen die gered moet worden door spuitgasten
Morgen en donderdag middag vrijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:50 schreef Klonk het volgende:
maar wat gaat het lekker worden de komende dagen
goeie planningquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen en donderdag middag vrij
IIg donderdag de dierentuin in ;Y
jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:50 schreef Klonk het volgende:
maar wat gaat het lekker worden de komende dagen
Zondag was het lekkerder, toen kon ik in T-shirt op balkon zitten. Gisteren stond er toch iets te veel wind om het nog aangenaam te laten zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
Gister was het trouwens ook lekker!
Met mijn zonnebril op mijn neus een ijsje wezen eten met 3 klasgenotes
Ook goed. Al is het veel te lekker weer om te werken natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
goed het is mooi weer en ben lekker op de fiets naar me werk![]()
en met u?
lekker is dat heh. ik vind fietsen veel leuker dan in een gare bus zitten, mits lekker weer natuurlijk, want in de regen fietsen is niet leukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook goed. Al is het veel te lekker weer om te werken natuurlijk.
Maar ben vancohtend door het duin naar het station gefietst... heerlijk.
Als het regent pak ik de auto naar het station... veel handiger dan de bus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
lekker is dat heh. ik vind fietsen veel leuker dan in een gare bus zitten, mits lekker weer natuurlijk, want in de regen fietsen is niet leuk
Ja, meer dan 100 posts gisterenquote:
soms heb ik sowieso het gevoel dat ik sneller ben als ik lekker doorfiets. uiteindelijk is dat niet zo natuurlijk, maar bij stoplichten soms lekker doorrijden en geen last van eeuwige rijen voor het stoplicht of bij kruispunt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het regent pak ik de auto naar het station... veel handiger dan de bus.
Deze week is fietsen wel handiger, overigens. Ze hebben wat straten afgesloten ivm werkzaamheden, dus ik moet flink omrijden, waardoor fietsen zo ongeveer net zo snel is als met de auto.
Ik ga toch liever voor de thee dan!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:38 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Voor jullie zetten we wel koffie
Doe je ook verre reizen? naar Grunn?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat drink ik niet... iemand nog een BOB nodig?.
Nee... ik blijf in het beschaafde deel van Nederlandquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Doe je ook verre reizen? naar Grunn?
ik ga wel fietsenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... ik blijf in het beschaafde deel van Nederland.
... en het is te ver omreizen.
Ik heb heul niet met jou zitten spammenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:00 schreef Klonk het volgende:
oww, wacht ik bedoel die van zaterdag toen ik met marc aan het spammen was
*getuige meldt zich!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb heul niet met jou zitten spammen.
Was jij maar een andere Damart met een huis in grunnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
*getuige meldt zich!
Het was die andere Marc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |