Er is maar 1 DaMart... en die is niet te evenaren!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Was jij maar een andere Damart met een huis in grunnhad je me kunnen pendelen.
In Eindhoven zijn het gewoon de gloeilampen van Philips... geen zon dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:16 schreef MPG het volgende:
Mart, geen idee of het in Venlo zonnig is. In Eindhovenwel iig.
euhm nee ik kijk alleen maar horrorfilms.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand nog ideeen voor een leuke film ? komedie actie?
horrorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
euhm nee ik kijk alleen maar horrorfilms.
Heb jij ideen voor een leuke film ? Heb laatst een film van jojoortje gekeken die zij voorstelde.quote:
ehm...de laatste tijd niet zoveel komedie acties gezien die nieuw zijn. vrijdag naar slumdog millionaire geweest, die vond ik wel erg goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heb jij ideen voor een leuke film ? Heb laatst een film van jojoortje gekeken die zij voorstelde.
"A Walk To Remember"![]()
mwhoah eens kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
ehm...de laatste tijd niet zoveel komedie acties gezien die nieuw zijn. vrijdag naar slumdog millionaire geweest, die vond ik wel erg goed
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat zeik je ? Fipo ?kijk je alles op 50 berichten per pagina?
liedje was van de film " A walk to remember"quote:
mentaal schreeuwen? hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik dacht een mentaal uurtje schreeuwen ? Gooi je frustratie eruit enzulk
WWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Groeten uit hoogezandquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey luitjes
Groetjes vanuit Kuala Lumpur
quote:
als je hoofd zo erg bonkt dat je liever even wilt creperen ja ..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet dat een excuus voorstellen of wat?
Neuken schijnt te helpen tegen hoofdpijn, bovendien... Je neukt toch niet met je hoofd?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
als je hoofd zo erg bonkt dat je liever even wilt creperen ja ..
Is dat biologisch mogelijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuken schijnt te helpen tegen hoofdpijn, bovendien... Je neukt toch niet met je hoofd?
wandelbos alleen voor stellen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Nieuwe vriendin gedraagt doet het ook prima trouwens. Ze wilde alleen niet mee naar het wandelbos vandaag, dus moet haar nog even uitleggen dat ik dat wel altijd heel leuk vind. Ze kan ook nog niet alles weten, dus geen man (vrouw) overboord vooralsnog.
Nee, maar als ik iemand meeneem op vakantie, dan lijkt het mij wel leuk om samen te gaan. In plaats van het bos is ze trouwens wel mee gaan winkelen (ja, ik moet ook wel eens aan nieuwe kleding), dus compensatie was er voldoende.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wandelbos alleeb voor stellen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
jij stelt je niet netjes aan mij voor
jij komt en gaat en blijft niet lang genoeg om andere te zienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heb je hier al vaker gezien hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:22 schreef Leanne het volgende:
[..]
en dat dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Indah hing hier al eerder rond dan jij
.
LURKERquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:24 schreef es70 het volgende:
[..]
.
zijn je benen er nou al eens afgevallen, gaar wijf?quote:
Wie het laatst binnenkomt moet het hele rondje afquote:
noem me niet gaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn je benen er nou al eens afgevallen, gaar wijf?
Lucille is te gek, ze is mijn idoolquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:30 schreef Pien85 het volgende:Mijn moeder kijkt lingo: "Nou, die Lucille weet het toch altijd wel spannend te maken hé!"
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:03 schreef Aarti het volgende:
ik ook niet.
Muckquote:
Zit jij nou achter Muck aanquote:
Dan wordt Kloonkette boosquote:
flikker pleur rot toch een eind op met die debiele kloontjesquote:
Hiya Fhaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:20 schreef Fha het volgende:
Zondat is ook meteen het enige leuke aan vandaag
![]()
Marcquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Fha![]()
Gaat het niet lekker vandaag?
En wie heeft de lay-out verneukt![]()
wiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef Pien85 het volgende:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden wie er achter de kloontjes zit
Dezelfde als waar je al eerder op liep te schelden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Marc![]()
Nee voor geen meter eigenlijk. Ik had afgesproken met een idioot waar ik mee samen moet werken, maar hij was er niet na de les. Dus ik ging maar weer naar huis. Heb ik thee gezet, eieren in een pan gegooid, belt hij dat hij op school is. Kon ik dus weer als een kip zonder kop daar heen rennen.
Toen waren er wat cijfers bekend van tentamens. Bij de ene ben ik van een 5 naar een 2 gezakt (MET leren dus dat is best knap) en bij de ander heb ik voor de miljoenste keer een 5 gehaald
. Pokke school. Straks heb ik genoeg punten om naar het derde jaar te gaan maar ik word ik van school getrapt omdat ik mijn P nog niet heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |