tsja, dat wel maar ik zie er jonger uit dan ik ben, dus dat zijn dan van die karl kani dragende jongetjesquote:Op maandag 30 maart 2009 23:27 schreef Serious_Sven het volgende:
Er is wat mij betreft helemaal niks mis met donkere vrouwen.
Krijg je van jongere nederlandse mannen helemaal geen reacties?
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
Ik ben Nederlands en ik val juist vooral op buitenlands uitziende meiden :-p
Veel leuker dan die stomme blonde kaaskopmeiden
wat bedoel je precies met en wat voor cultuurverschillen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef Kruger het volgende:
Euh.....
Geen idee? Ik ken genoeg..euh "Gemixte" paren...
het is maar niet wat je persoonlijke voorkeur heeft,
Ik zou persoonlijk minder snel met een buitenlandse dame gaan ivb cultuur verschillen.
Maar als ik iemand zou tegen komen en het zou allemaal goed voelen/gaan, dan gaan we ervoor!
zolang ze maar niet gelovig is
nou, ik ben nu al aardig lang op fok, maar als ik foto's plaats ben ik bang dat ik geen seriueze antwoorden krijg op mijn vraag. Maar deze week plaats ik wel een pic op mijn fotoprofielquote:
goede smaak heb jequote:Op maandag 30 maart 2009 23:29 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben NLse man en ik moet juist weinig/niets hebben van blanke blonde vrouwen. Ik val juist op wat donkere vrouwen. Gewoon een kwestie van smaak.
dat denk ik ook van die ''andere cultuur'' dat wel allemaal schreeuwen en niet werkenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik denk dat heel veel mannen inderdaad denken dat donkere vrouwen een andere cultuur erop nahouden en dat in negatieve zin zien.
Ik zou het juist interessant vinden om zo'n persoon te leren kennen juist om de cultuur te leren kennen, als er al een ontzettend groot verschil is in cultuur.
Ok, maar ligt het dan wel aan je huidskleur? In mijn ogen zijn negroide mannen namelijk niet bepaald kieskeurig wat betreft het uiterlijk van een vrouw... Nou ja, laten we het houden op andere maatstaven. Kan het niet zo zijn dat je buiten de smaak valt bij de jongere Nederlandse mannen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
als ik foto's plaats ben ik bang dat ik geen seriueze antwoorden krijg op mijn vraag.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:32 schreef Hardrebel het volgende:
Neuken? Volgende week word ik 25 dus voldoe ik aan je leeftijdscategorie![]()
![]()
haha,quote:Op maandag 30 maart 2009 23:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je bedoelt eigenlijk dat jij valt op knappe lange blonde mannen. Stuur maar even een PM met pic, dan kan ik je even beoordelen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:36 schreef Hardrebel het volgende:
Maar even serieus. Donkere meiden kunnen echt wel super knap zijn. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik niet echt val op echte super zwarte negerinnen. Bruin is wel lekker
Dat, of in ieder geval gewon niet sexueel aantrekkelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:37 schreef wise het volgende:
Negerinnen zijn over het algemeen niet knap. Iig 9 op de 10 that is.
Maar dat is mijn mening
Uiteraard. Maar ik val natuurlijk niet op alles wat niet-blond is. Gewoon over het algemeen gesproken vool ik me veel sneller aangetrokken tot een knappe 'donkere' vrouw dan tot een 'knap' kaaskop-blondje.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind donkere meiden over het algemeen gewoon bijzonder onaantrekkelijk, sorry.
Daarbij heb ik 't niet zo op de attitude die de meeste hebben
Ben je de officiele woordvoerder van de Nederlandse donkere vrouwen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Ik vroeg me laatst af (oké een hele tijd al) wat is dat toch met Nederlandse mannen die blijkbaar meestal (niet allemaal) geen interesse tonen in ons?
Idd, dat zal ook een van de redenen zijn waarom blankere mannen zich hierdoor afhaken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef bchicano het volgende:
Afrikanen zou ik denk niet zo snel doen maar dames van de Antillen of Suriname, die zijn vaaak wel spanggg!
Maar vaak hebben donkere vrouwen wel erg attitude en vallen ze vaak ook op donkere jongens...waarschijnlijk houden ze meer van badboy ofzo
Een fosterparentskindje is geen vriendin hoor, viezerik!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:28 schreef Adolecens het volgende:
Ik had iemand uit Rwanda, pikzwart en een superlijfje!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:44 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Een fosterparentskindje is geen vriendin hoor, viezerik!
Maar woon je dane ergens waar negerinnen zich over het algemeen zich onbehoorlijk/niet normaal doenend gedragen???quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind donkere meiden over het algemeen gewoon bijzonder onaantrekkelijk, sorry.
tsja, die dikke reet hebben we gewoonquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als je het zo stelt![]()
Maar idd. Het merendeel van de ''gekleurde'' dames die je tegen komt hebben een reet met eigen postcode en een attitude van een vuilnisbelt.
Half-bloedjes daarentegen
neeh ik ben niet lelijk, althans dat zeggen anderenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:59 schreef Godshand het volgende:
Misschien ben je gewoon lelijk...
dar heeft je afkomst niks mee van doen, sorry
waarom geen afrikaanse?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef bchicano het volgende:
Afrikanen zou ik denk niet zo snel doen maar dames van de Antillen of Suriname, die zijn vaaak wel spanggg!
Maar vaak hebben donkere vrouwen wel erg attitude en vallen ze vaak ook op donkere jongens...waarschijnlijk houden ze meer van badboy ofzo
Dat heb ik vaak ook zo. Ik kan sneller om een ''kleurtje '' heenkijken. Ik let er eerder op of een jongen knap is dan wat voor afkomst het isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:49 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet dat ik van te voren een keuze maak op basis van huidskleur. Ik zie zat mooie vrouwen, blank, 'gekleurd', donker. Een mooi gezicht en een beetje een leuk lichaam en je bent er.
In andere woorden, er zijn dus zat donkere vrouwen die ik heel aantrekkelijk vind.
ik snap niet dat sommigen een heel donkere huid lelijk vinden, zoals kelly rowland bijv. dat vind ik zo mooi!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:28 schreef Adolecens het volgende:
Ik had iemand uit Rwanda, pikzwart en een superlijfje!
Die ik had was nog donkerderquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik snap niet dat sommigen een heel donkere huid lelijk vinden, zoals kelly rowland bijv. dat vind ik zo mooi!
Doe jij nog wel iets anders op een dag, avond en nacht behalve Fok!ken??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik een beetje raar vind is dat je doet alsof je voor alle donkere vrouwen spreekt, terwijl mannen jou gewoon blijkbaar niet genoeg aandacht geven.
Misschien ligt het wel aan jou? Niet aan je huidskleur?
Ik ken genoeg 'gemengde' paren waarbij de vrouw donker is
Hangt helemaal van de dame in kwestie af. Met sommige dames van donkere afkomst (en ook witte) kan ik lachen, gieren en brullen en met anderen heb en kan ik er helemaal niks mee . . .quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Ik vroeg me laatst af (oké een hele tijd al) wat is dat toch met Nederlandse mannen die blijkbaar meestal (niet allemaal) geen interesse tonen in ons?
Oftewel het heeft niks met 'afkomst' e.d. te maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de dame in kwestie af. Met sommige dames van donkere afkomst (en ook witte) kan ik lachen, gieren en brullen en met anderen heb en kan ik er helemaal niks mee . . .
Wil je het ontkennen dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
Maar woon je dane ergens waar negerinnen zich over het algemeen zich onbehoorlijk/niet normaal doenend gedragen???
Het enige echte mooie aan een negerin is die roze flamoes in de maneschijn. Steekt zo mooi af enzoquote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
En daarbij, zoals gezegd, vind ik het gewoon bijna nooit mooi, uitzonderingen daargelaten. Halfbloed is dan al veel beter, daar zitten nogal eens mooie meiden bij.
wutt? flamoes?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het enige echte mooie aan een negerin is die roze flamoes in de maneschijn. Steekt zo mooi af enzo![]()
Dat valt wel mee hoor. Als ik om me heen kijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:02 schreef Armoed het volgende:
Lichtbruin vind ik leuk, bruin vind ik leuk, zwart vind ik afgrijselijk.
Ook heb ik het vaak niet op de combo donker haar + donkere huidskleur + donkere ogen. Bij blanke meisjes kan ik donker haar + donkere ogen dan weer wel waarderen.
Er zit gewoon vaak geen contrast in. Bij Nederlandse meisjes heb je blauwe ogen, groene ogen, bruine ogen, grijze ogen, combinaties daarvan en een meisje dat ik ken heeft zelfs geel met grijze ogen (no joke, felgeel, alhoewel grijs zwaar overheerst). Dan heb je nog de haarkleur, dat kan blond zijn, bruin, zwart, rood (alhoewel dat niet altijd een pluspunt is, hehe), lichtbruin, donkerblond etc... Bij negerinnen is het vaak zwart zwart zwart zwart en dat is gewoon minder.
Wtf? Dat heb ik juist met blanke mannen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:58 schreef muay-toy het volgende:
donkere meisjes blijken altijd vreemd te gaan, maar niet bij mij want dan durven ze niet eens.
Jij kent ze allemaal al.Das knap hoor!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:58 schreef muay-toy het volgende:
donkere meisjes blijken altijd vreemd te gaan, maar niet bij mij want dan durven ze niet eens.
Mwa ik weet het wel zeker. Er zijn een flink aantal donkere dames die Nederlanders haten, kijk maar op partypeeps (quote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik denk dat heel veel mannen inderdaad denken dat donkere vrouwen een andere cultuur erop nahouden en dat in negatieve zin zien.
Ik zou het juist interessant vinden om zo'n persoon te leren kennen juist om de cultuur te leren kennen, als er al een ontzettend groot verschil is in cultuur.
Ik ken genoeg meiden die dat niet zijn, maar die zie je niet zo vaak in een disco of café.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:07 schreef TheClown1 het volgende:
Ik ben een paar keer op een donkere meid afgestapt, in de discotheek of cafe, maar vaak merk ik een bepaalde mate van arrogantie. Zal wel iets met cultuur zijn of het feit dat ik de verkeerde meid tegenkwam op dat moment maar hierdoor was het voor mij zeg maar afgelopen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken genoeg meiden die dat niet zijn, maar die zie je niet zo vaak in een disco of café.
Dat zal wel weer een cultuurverschil zijn. Bij onze familie zijn er ook mensen die liever met donkere mannen willen, omdat ze zich schamen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Ik was een aantal jaren geleden in Atlanta en daar is de situatie toch anders. Kwam daar veel donkere dames tegen die erg vriendelijk waren. Ik heb ook een paar dates gehad met een meid daar en het liep uiteindelijk uit op niets.
Ze schaamte zich voor een 'white boy'.
Ik begrijp dat jij dus een voorkeur hebt voor blanke mannen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een cultuurverschil zijn. Bij onze familie zijn er ook mensen die liever met donkere mannen willen, omdat ze zich schamen.
Ach, des te meer voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:34 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij dus een voorkeur hebt voor blanke mannen?
Het rare is eigenlijk dat ik altijd donkere mannen tegenkom in het uitgaan en bijna geen donkere vrouwen. Worden die soms allemaal thuisgehouden ofzo? (Ik woon btw in het noorden, misschien iets met lokatie te maken)Nee, ik ben opgegroeid waar 99% blank is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de basisschool waren er maar 3 kinderen (incl. mij) die donker waren en in het voortgezet onderwijs is er ook weinig verschil.
Hmm.. misschien heeft het een klein beetje te maken met de locatie. Sommige nichten/kennissen wonen net zoals mij in Limburg, maar als ze echt uitgaan, dan gaan ze vaak in de randstad.Vrouwen die racistisch zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef TheClown1 het volgende:
Ik woon ook in het Noorden, Groningen op precies te zijn, en ik kom hier genoeg donkere dames tegen. Helaas wel een punt dat ze mij niet zien. Vaak dus opmerking van white boy al gehad en andere opmerkingen, die ik niet zal noemen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Die oudere mannen snappen ook wel dat de gemiddelde blanke NLse vrouw geen enkele moeite meer doet om voor een man te 'zorgen' en te verwennen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:11 schreef Molluck het volgende:
Ik heb altijd het idee dat 'zwarte' vrouwen net iets meer aan de aap verwant zijn dan blanke vrouwen, die hebben wat minder fijne gezichtstrekken zegmaar.
Daarnaast moet je ook maar net houden van die dikke kont en tieten.
Ik vind het trouwens ook niet vreemd dat je benaderd wordt door oudere mannen, dat zijn in Nederland wel vaak de mannen die je met zo'n 'big momma' over straat ziet lopen...
Dat is echt een typische uitspraak voor iemand die gelukkig is met zijn buitenlandse vriendin. And I don't blame you, maar beweren dat een Nederlandse vrouw dat niet zou doen slaat nergens op...quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die oudere mannen snappen ook wel dat de gemiddelde blanke NLse vrouw geen enkele moeite meer doet om voor een man te 'zorgen' en te verwennen.
Volgens mij kook ik vaker voor haar, dan zij voor mij, maar het is vrij bekend dat bij de meeste buitenlanders er gewoon 'beter gezorgd wordt' voor je, niet alleen door de/je partner, maar gewoon ook wanneer je langsgaat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is echt een typische uitspraak voor iemand die gelukkig is met zijn buitenlandse vriendin. And I don't blame you, maar beweren dat een Nederlandse vrouw dat niet zou doen slaat nergens op...
Ik moet zeggen dat je hier best een goed punt hebt. Ik kom oorspronkelijk uit Bosnie en merk duidelijk verschil tussen onze Slavische cultuur en de Nederlandse. De manier van huishouden is totaal anders. DIt is een punt waarom veel Nederlandse mannen voor een buitenlandse vrouw kiezen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij kook ik vaker voor haar, dan zij voor mij, maar het is vrij bekend dat bij de meeste buitenlanders er gewoon 'beter gezorgd wordt' voor je, niet alleen door de/je partner, maar gewoon ook wanneer je langsgaat.
Bij NLse mensen mag je blij zijn met een kopje thee en een koekje.
Volgens mij zijn er niet zoveel nederlandse vrouwen die dat wel nog allemaal regelen. Tuurlijk zullen er wel een aantal zijn, maar het is niet 'gewoon'. (en zodra haar vriendinnen het zouden merken, verklaren ze haar voor gek en die man is dan meteen een 'klootzak'...)
Wat je krijgt in Nederland wanneer je op bezoek gaat verschilt zelfs per regio en type mens, dus ik denk/vind dat je dat niet zo kunt zeggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij kook ik vaker voor haar, dan zij voor mij, maar het is vrij bekend dat bij de meeste buitenlanders er gewoon 'beter gezorgd wordt' voor je, niet alleen door de/je partner, maar gewoon ook wanneer je langsgaat.
Bij NLse mensen mag je blij zijn met een kopje thee en een koekje.
Volgens mij zijn er niet zoveel nederlandse vrouwen die dat wel nog allemaal regelen. Tuurlijk zullen er wel een aantal zijn, maar het is niet 'gewoon'. (en zodra haar vriendinnen het zouden merken, verklaren ze haar voor gek en die man is dan meteen een 'klootzak'...)
dit soort zinnen werke dus ook in Atlanta bijvoorbeeld. Als je ooit in USA komt, moet je maar eens proberen. je zult versteld staan van de resultaten.quote:
tsja, je word geboren zoald je geboren word, de één heeft blond haar met bruine ogen, de ander een getinte huid met blauwe ogen en de andere een donkere huid met donkerbruine ogen. en jah er zijn negerinnen die dan ook letterlijk zwart-zwart-zwart en zwart zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:02 schreef Armoed het volgende:
Lichtbruin vind ik leuk, bruin vind ik leuk, zwart vind ik afgrijselijk.
Ook heb ik het vaak niet op de combo donker haar + donkere huidskleur + donkere ogen. Bij blanke meisjes kan ik donker haar + donkere ogen dan weer wel waarderen.
Er zit gewoon vaak geen contrast in. Bij Nederlandse meisjes heb je blauwe ogen, groene ogen, bruine ogen, grijze ogen, combinaties daarvan en een meisje dat ik ken heeft zelfs geel met grijze ogen (no joke, felgeel, alhoewel grijs zwaar overheerst). Dan heb je nog de haarkleur, dat kan blond zijn, bruin, zwart, rood (alhoewel dat niet altijd een pluspunt is, hehe), lichtbruin, donkerblond etc... Bij negerinnen is het vaak zwart zwart zwart zwart en dat is gewoon minder.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je hier best een goed punt hebt. Ik kom oorspronkelijk uit Bosnie en merk duidelijk verschil tussen onze Slavische cultuur en de Nederlandse. De manier van huishouden is totaal anders. DIt is een punt waarom veel Nederlandse mannen voor een buitenlandse vrouw kiezen.
ik heb wel het gevoel dat dat soort dingen in Amerika heel anders liggen dan hier, in the U.S (hoor ik hoor!) dat voor een zwarte vrouw daten met een ''white boy'' not-done is ook vanwege de rasischise geschiedenis en slavernij. Ook willen veel zwarte vrouwen ''loyaal'' blijven aan de zwarte man, terwijl zwarte mannen veel buiten hun soort daten en ''doen''quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Ik was een aantal jaren geleden in Atlanta en daar is de situatie toch anders. Kwam daar veel donkere dames tegen die erg vriendelijk waren. Ik heb ook een paar dates gehad met een meid daar en het liep uiteindelijk uit op niets.
Ze schaamte zich voor een 'white boy'.
Als je naar de NBA-spelers kijkt (basketballers), vooral dus donkere mannen en dan hun vrouwen. over het algemeen van die blonde dames die of model of actrice of iets dergelijks zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb wel het gevoel dat dat soort dingen in Amerika heel anders liggen dan hier, in the U.S (hoor ik hoor!) dat voor een zwarte vrouw daten met een ''white boy'' not-done is ook vanwege de rasischise geschiedenis en slavernij. Ook willen veel zwarte vrouwen ''loyaal'' blijven aan de zwarte man, terwijl zwarte mannen veel buiten hun soort daten en ''doen''
Dat hoor ik ook, héél veel zwarte mannen die blanke (blonde) vrouwen hebben, dat heeft waarschijnlijk dan iets van status, al schijn je in de VS wel steeds meer zwarte vrouwen met blanke (niet zwarte-mannen) mannen hebben. Ik support Interacial dating!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Als je naar de NBA-spelers kijkt (basketballers), vooral dus donkere mannen en dan hun vrouwen. over het algemeen van die blonde dames die of model of actrice of iets dergelijks zijn.
Aan het begin van hun carriere waarin ze niet veel verdienen blijven ze trouw aan de zwarte vrouw maar zodra wat geld binnen is dumpen en een blonde nemen. Dat is iets wat heerst in de NBA.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook, héél veel zwarte mannen die blanke (blonde) vrouwen hebben, dat heeft waarschijnlijk dan iets van status, al schijn je in de VS wel steeds meer zwarte vrouwen met blanke (niet zwarte-mannen) mannen hebben. Ik support Interacial dating!![]()
![]()
HEY hey HEY!!! Wat insinueer jij!?!?!?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja, dat zie ik ook vaak, niet dan nederlandse vrouwen lelijke heksen zijn, alleen buitenlandse vrouwen (vooral aziatisch) zijn vooral wat dominanter denk ik, en klagen wat minder. Ook zijn buitenlandse vrouwen tevreden met wat minder.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
HEY hey HEY!!! Wat insinueer jij!?!?!?![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:05 schreef muay-toy het volgende:
hoi negerinnen stinken vaak naar bruine dingen. vaak niet allemaal natuurlijk1111![]()
![]()
![]()
ten eerste, ik vind echt bijna alle rassen'soorten mooie mannen hebben, en vroeger (14, jong en onbezonnen) viel ik echt op van die bling- gevalletjes (vooral negers en marokanen) maar nu ik wat ouder ben, val ik op een één of andere manier er niet zo meer op. Mischien ook omdat meer blanke mannen wat succesvoller in et leven staan, en het is weer wat andersquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan de reden dat je liever een blanke man hebt?
verder wel eens dat interracial dating gewoon hoort
niet te veel praten, straks valt je skelethoofdje nog uitelkaar ..quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef katerwater het volgende:
tvp,
misschien vind ik tips om dat leuke donkere meisje van eerder deze week voor me te kunnen winnen
Hier in België zijn er geen Surinamers of Antillianen. Volgens mij is ze half-Congolese.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
, nou wat je iedergeval ''niet! '' moet doen, is je gedragen als een wannabee-neger, verder gewoon jezelf blijven en doe alsof je geintereseerd bent in haar çultuur en dat ook respecteerd. Vraag haar mee uit naar de Surinamer of de Antiliaan
Je post een topic, ik geef een mening.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
niet te veel praten, straks valt je skelethoofdje nog uitelkaar ..
echt niet!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef katerwater het volgende:
[..]
Hier in België zijn er geen Surinamers of Antillianen. Volgens mij is ze half-Congolese.![]()
Verder weet ik niks. Maar dat zal hopelijk veranderen!
maar met zwart bedoel je een ''zwarte huid?'' of gewoon negerinnen over het algemeen die ook bruin kunnen zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:53 schreef Metro2005 het volgende:
Huidskleur maakt mij niet zoveel uit. Zolang het maar niet zwart is ofzo. Getint ed vind ik niet erg. Wat ik wel een groot probleem vind zijn culturele en religieuze verschillen die er soms zijn.
Ja hoor, verliefd is verliefd. Daarbij vallen alle verschillen in wát dan ook wegquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:20 schreef Bob-B het volgende:
Misschien zijn ze bang voor het cultuurverschil, wat eigenlijk vierkant gelul is. Ik zou er geen problemen mee hebben, dat zeker niet. Verliefd is verliefd.
Them white hoes be stealin all our good men! Filthy trophy bitches!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Als je naar de NBA-spelers kijkt (basketballers), vooral dus donkere mannen en dan hun vrouwen. over het algemeen van die blonde dames die of model of actrice of iets dergelijks zijn.
Aan het begin van hun carriere waarin ze niet veel verdienen blijven ze trouw aan de zwarte vrouw maar zodra wat geld binnen is dumpen en een blonde nemen. Dat is iets wat heerst in de NBA.
Waarom? Wij bijten niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:59 schreef Mysterion het volgende:
Ik vind getinte/donkere meisjes vaak erg mooi.
Jammer genoeg vind ik het vrij moeilijk om met ze in contact te komen. Als je ze kent van studie of werk gaat het nog wel, maar tijdens het uitgaan bijvoorbeeld vind ik het vaak nogal lastig.
Hoe eloquent en creatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
Idealen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:06 schreef Min-e het volgende:
Goed topic, ben er eens op gaan letten.
Je ziet relatief veel Nederlandse, oudere mannen met een klein Aziatisch vrouwtje of een donkere dame. Maar verhoudingsgewijs zijn er veel minder heren van dergelijke komaf en leeftijd met een Nederlandse vrouw.
Waar zou dat idd aan liggen?
Beetje hetzelfde, maar dan met vrouwen. Minus de bling blingquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
ten eerste, ik vind echt bijna alle rassen'soorten mooie mannen hebben, en vroeger (14, jong en onbezonnen) viel ik echt op van die bling- gevalletjes (vooral negers en marokanen) maar nu ik wat ouder ben, val ik op een één of andere manier er niet zo meer op. Mischien ook omdat meer blanke mannen wat succesvoller in et leven staan, en het is weer wat anders
Niet iedereen heeft zin in een quasi-geëmancipeerd zeikwijf met sterallures. Zelf houd ik er wel van..quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:06 schreef Min-e het volgende:
Je ziet relatief veel Nederlandse, oudere mannen met een klein Aziatisch vrouwtje of een donkere dame. Maar verhoudingsgewijs zijn er veel minder heren van dergelijke komaf en leeftijd met een Nederlandse vrouw.
Agree.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:09 schreef FireFox1 het volgende schrijfseltje:
Ik vermoed dat het beeld van de Nederlandse man nog steeds cultureel verbonden is.
Vrouwen met een ander achtergrond dan de Nederlandse staan verder van de maatschappij dan de buitenlandse mannen. Daardoor is het voor de Nederlandse man moeilijker om die groep te bereiken. Daarnaast kijk je eerder in je eigen straatje, dan van een ander.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:58 schreef Armoed het volgende:
[..]
Hoe eloquent en creatiefmijn complimenten.
Gewoon vaagheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bruin getint? Ik ben zelf pinda.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:27 schreef Heatseeker het volgende:
Ik vind jullie kleur niet mooi.
Ik vind die allebij niet mooi, maar dat heeft niet zozeer met de kleur te maken, maar met andere zaken zoals bottigheid, veels te grote lippen, lelijke wenkbrauwen/make-up, etc etc.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
En bruin getint? Ik ben zelf pinda.
Ik als vrouw zijnde vind donkere vrouwen ook niet echt mooi.
Een voorbeeld van wat wel ik niet en wel mooi vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
checkt fobo....quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die bovenste aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'' white hoes'' ...quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Them white hoes be stealin all our good men! Filthy trophy bitches!
(gemiddelde reactie op amerikaanse blogs als een zwarte celebrity met een blanke vrouw wordt gespot)
ja , het zijn vaak zoals ik zie (blanke man-aziatische vrouw) een oudere blanke man, met een veel jongere vrouw, vaak is de blanke man aardig stevig (oké ''dik'') en de aziatische vrouw, soms mooi soms niet. Ik heb nooit in dat soort huwelijken geloofd, net zoals bij blanke vrouwen en zwarte mannen, ik kan het gewoon niet seriuez nemen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:06 schreef Min-e het volgende:
jammer, dan is het wel een stukje moeilijker!, maar gewoon volhouden en gewoon een gezellig praatje proberen te makenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:14 schreef katerwater het volgende:
[..]
Agree.
Ondanks jaren van feminisme en gelijkheidsbestrijding 'beschermen' veel families hun vrouwen. Vooral bij zuiderse culturen (dus ook zwart-afrika). Daardoor is het voor een man erg eng om in die wereld binnen te dringen.
@aychelle: dat meisje ken ik niet, ze werkt in een bar waar ik soms kom![]()
Eeehrm... maar zwarte vrouwen en blanke mannen wel? :S Verklaar u nader..quote:Op zondag 5 april 2009 21:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja , het zijn vaak zoals ik zie (blanke man-aziatische vrouw) een oudere blanke man, met een veel jongere vrouw, vaak is de blanke man aardig stevig (oké ''dik'') en de aziatische vrouw, soms mooi soms niet. Ik heb nooit in dat soort huwelijken geloofd, net zoals bij blanke vrouwen en zwarte mannen, ik kan het gewoon niet seriuez nemen.
Ja idd beetjequote:Op zondag 5 april 2009 22:37 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Eeehrm... maar zwarte vrouwen en blanke mannen wel? :S Verklaar u nader..
Ik weet niet, het ''huwelijk'' is meestal niet gebaseerd op de meest bizarre dingen, zoals geld, status en een grote lul.quote:Op zondag 5 april 2009 22:37 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Eeehrm... maar zwarte vrouwen en blanke mannen wel? :S Verklaar u nader..
dat in één van mijn zwaktes waar ik nog aan moet werkenquote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe jij stereotyperingen van zwarte vrouwen de hele tijd zit te ontkrachten, maar zelf wel lekker blanke vrouwen aan het generaliseren bent.
Vooral die laatste 2 posts zo achter elkaar zijn erg 'grappig'.
Mwoach, je NBA spelers buiten beschouwing latend zou ik zeggen dat het juist wél om geld en status gaat. Zeker in Nederland is het logischer dat er meer blanke mannen zijn die maatschappelijk een hoger aanzien hebben en meer verdienen, alleen al omdat er meer blanke dan zwarte mannen zijn..quote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik weet niet, het ''huwelijk'' is meestal niet gebaseerd op de meest bizarre dingen, zoals geld, status en een grote lul.
Nee echt pikzwartquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar met zwart bedoel je een ''zwarte huid?'' of gewoon negerinnen over het algemeen die ook bruin kunnen zijn?
quote:Op maandag 6 april 2009 00:48 schreef cerror het volgende:
Zoals vele zeggen hier: Niet m'n smaak.
Ik zie zelden een donkere meid die ik mooi vind, en als ik d'r mooi vind is dat alleen omdat haar lichamelijke trekken erg "blank" zijn. Zoals de wespentaille (niet overdreven) en een normale kont.
Nog belangrijker is het gezicht, en daar valt 99% al af.
das waar ..quote:Op maandag 6 april 2009 08:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mwoach, je NBA spelers buiten beschouwing latend zou ik zeggen dat het juist wél om geld en status gaat. Zeker in Nederland is het logischer dat er meer blanke mannen zijn die maatschappelijk een hoger aanzien hebben en meer verdienen, alleen al omdat er meer blanke dan zwarte mannen zijn..
quote:
Je hebt alleen maar bewerkte foto's in je foboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar bewerkte foto's in je foboHAHAHAHAHAHA Ik heb wel een foto van haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 100 euro krijg je hem ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA Ik heb wel een foto van haarVoor 100 euro krijg je hem ook.
Ze wil zichzelf vast niet (laten) verkopen, dus da's niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar bewerkte foto's in je foboleuke foto's hé?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
zo iets?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Fujifilm het volgende:
ik ben een nederlandse jongen van 23.. en mijn vriendin is kaapverdisch en ook 23 jaar oud..
En dit is een blijvertje.. al 2 jaar samen.. En deze vrouw van mij, als zij langs je loopt kan je je ogen niet van haar afhouden..
Donkere vrouwen vind ik aantrekkelijker als blanke vrouwen.. Veel mooier gebouwd. Vooral die billen van donkere dames..
nee, toch?quote:
Zo kom je nooit aan je hollandsche manquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:58 schreef TheClown1 het volgende:
zou niet op een meid vallen puur vanwege bepaalde kenmerken dat door haar achtergrond bepaald worden, alhoewel ik de getinte kleur van haar huis erg mooi vindt op die foto.
in 2 topics tegelijk posten is nooit een aanrader. ik was bij de opmerkelijke fotos van funda en hier bezig. hahaquote:
Hi marcel! (ik denk dat je zo heet?)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef marcellomastroiani het volgende:
lieve Aychelle
Graag kom ik even terug op je vraag: waarom vallen blanke mannen niet op negerinnen? Ja, ik merk het zelf ook. De meeste van mijn vrienden vallen simpelweg niet op een negerin, sommige willen wel een keer sex hebben met een negerin (het cliche-verlangen) en eignlijk alleen ik ben gek op zwarte vrouwen (en dan bedoel ik negerinnen, sorry voor het woord, maar tamils zijn ook redelijk zwart, of aboriginals). Liever doen ze t trouwens een keer met een sexy aziatische, terwijl mij dat weer minder aantrekt, figuur van een plank, geen billen geen borsten en van die ogen waaraan ik niet kan zien of ze blij, verdrietig,boos whatever is. en zo'n plat gezicht, haha. je hebt wel knappe hoor, maar in het algemeen vind ik ene creoolse toch bekoorlijker.
Ik zou dus graag een leuke lieverd tegenkomen waarmee ik een lange relatie kan hebben, en kinderen.
Ik vind juist kelly (Destiny's child zeeeeeeeeeer aantrekkelijk).
Maar: negerinnen hebben idd vaak zo'n attitude. Ze hebben vaak een uitstraling van : "het kan me allemaal bitterweinig schelen en als je ook maar iets doet wat me niet aanstaat, val ik (verbaal) aan!"
Ik denk dat veel blanke mannen die uitstraling, terecht, niet zo leuk vinden.
En als je op een donkere dame afstapt, doen ze een beetje al te trots, zo van: jij denkt dat je me kan krijgen? Ze gaan spottend doen. Misschien dat zo the game werkt met hun zwarte broeders, die zijn zo volleerde versierders dat ze zich niet laten afschrikken, maar blankeboys spelen minder spel, willen contact en staan dan met een lachende, spottende en arogante negerin te praten, dat wij denken: dat was eens en nooit meer.
Ik las ook ergens hier dat die vrouwem 'de broek aan willen hebben' en zo ervaar ik het ook. Ze zijn vaak zo assertief (agressief), zo trots en met mij valt niet te fucken, dat het afstotelijk is. Ze komen erg weerbarstig over.
Het is allemaal begrijpelijk, gezien de achtergrond van Surinaamse en Antilliaanse negerinnen, die superonafhankelijke trotse houding, maar het zorgt ervoor dat heel veel van ze hun dagen in eenzaamheid slijten. Het stoot de zwarte man maar ook de witte man af.
Eigenlijk triest: mooi maar te weinig lief en zorgzaam en tot compromissen bereid, dat ze alleen leeft. Tja..
Ik zoek nog steeds een leuke zwarte dame, maar het schiet niet op. En weet je? Ik ben hoog opgeleid, ik ben een aantrekkelijke vent, lang, sportief figuur, goede afkomst, goede baan, geen player, grappigh lief blablabla, ik denk dat een vrouw (en dus ook een zwarte vrouw) een goe![]()
de partij aan mij heeft, maar toch reageren ze niet als ik ze email via zo'n mixwebsite, laatst zei en knappe creoolse dame van" maak me nieuwsgierig.." kennelijk vond ze mijn uitgangsgegevens niet spannend genoeg..? Ik vraag of ze msn heeft dan kunnen we praten, of dr tel nr. vervolgens niets meer gehoord...
Ik zou zeggen: veel succes! Waarschijnliojk laat ze zich wel inpalmen door zo'n stoere neger, met goud en tattoes en mooie praatjes, maar na de geboorte van het kind is ie pleite, maar ja, je viel op hem schat he, nu hoeft die trouwe lobbes je niet meer...
Maar ik blijf het proberen....
dit snap ik even niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef L.no het volgende:
Hey marcellomastroiani, ik wens je succes. Gelukkig zijn er genoeg die niet arrogant voorkomen(al is dat een minderheid I guess of je ziet ze nergens) en ik weet zeker dat je een zal vinden.
Er zijn ook vrouwen die totaal niets moeten van een blanke man d.m.v cultuurverschillen, geen zin om constand NL te praten, etc.
wat heeft dat er mee te makenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb toch wel een duidelijke voorkeur voor zwarte vrouwen, maar ja, ik ben dan ook al 40.
o haha,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet je weer even je eigen OP lezen
O, zo bedoel je het.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:21 schreef aychelle het volgende:
[..]
o haha,kijk ik ben zelf rond de 20 dus ik dat dat zo-ie zo niet gat werken. Maar verder niks mis met mannen ronde 40
![]()
ik ben ook afrikaansequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, zo bedoel je het.![]()
Reagerend op een paar opmerkingen in dit topic: ik heb niet de ervaring dat zwarte vrouwen per se een attitude hebben, zich als een koninginnetje gedragen, dat komt bij alle vrouwen voor, heeft volgens mij niets met huidkleur te maken. Persoonlijk vind ik zwarte vrouwen makkelijker benaderbaar en vriendelijker, maar dat zal wel met mijn persoonlijke voorkeur te maken hebben.
Vrouwen die materialistisch ingesteld zijn, zijn sowieso niet geïnteresseerd in mij maar ook daarvoor geldt dat dat bepaald niet huidskleur-gerelateerd is. Een uitzondering daarop zijn, helaas, vele Afrikaanse vrouwen
Degenen die ik in de loop der jaren heb ontmoet waren dat in meerderheid wel. Een enkeling had zelfs haar kinderen achtergelaten in Gambia (geloof ik) om het hier (financieel) beter te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ben ook afrikaansedie vind je geldzuchtig?
![]()
Waarom niet?quote:als ik een man was, zou ik niet altijd oz snel op een zwarte vrouw durven afstappen.
Constant.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
dit snap ik even niet?meeste donkere vrouwen praten toch echt wel nederlands
Dat heb ik ook gehoord,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Degenen die ik in de loop der jaren heb ontmoet waren dat in meerderheid wel. Een enkeling had zelfs haar kinderen achtergelaten in Gambia (geloof ik) om het hier (financieel) beter te krijgen.
[..]
omdat ik ze zelf aardig bitchy vind overkomen (klint vreemd uit de mond van een zwarte vrouw) maar ik zou het snelst op iemand afstappen die er onschuldig en lief uitzietquote:
waarom niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef AryaMehr het volgende:
Er zijn wel redelijk wat mooie Afrikaanse vrouwen, al zal ik nooit met een Afrikaanse kunnen gaan. Net zo min met een blonde vrouw.
Er gaat gewoon niets boven de Iraanse vrouw.
quote:
Omdat ik zelf van Iraanse afkomst ben en ik het liefst zou zien dat mijn kind dat ook is. De cultuurverschillen zijn naar mijn mening veel te groot. Bovendien val ik op de één of andere manier alleen op Perzische vrouwen. Ik heb trouwens wel eens de lakens gedeeld met een Surinaamse vrouwen. Behoorlijk pittig.quote:
Ik denk, jij zei het ook al eerder, dat dat sterk afhangt van de omgeving waar je mensen aanspreekt. Ik kom niet in foute tenten als de Jimmy Woo of The Mansion, volgens mij zitten daar de bitches waarover jij spreekt. Van die types die midden in de nacht nog hun D&G zonnebril op hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef aychelle het volgende:
omdat ik ze zelf aardig bitchy vind overkomen (klint vreemd uit de mond van een zwarte vrouw) maar ik zou het snelst op iemand afstappen die er onschuldig en lief uitziet
dat zeggen ze van donkere vrouwen jahquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Omdat ik zelf van Iraanse afkomst ben en ik het liefst zou zien dat mijn kind dat ook is. De cultuurverschillen zijn naar mijn mening veel te groot. Bovendien val ik op de één of andere manier alleen op Perzische vrouwen. Ik heb trouwens wel eens de lakens gedeeld met een Surinaamse vrouwen. Behoorlijk pittig.
ja hahaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk, jij zei het ook al eerder, dat dat sterk afhangt van de omgeving waar je mensen aanspreekt. Ik kom niet in foute tenten als de Jimmy Woo of The Mansion, volgens mij zitten daar de bitches waarover jij spreekt. Van die types die midden in de nacht nog hun D&G zonnebril op hebben.
Waarom zou iemand niet op een bepaalde kleur kunnen vallen, maar wel op haarkleur, hoe groot iemand is, of dat een vrouw (ik noem maar wat), grote tieten heeft?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:14 schreef supershiva het volgende:
hoi hoi
ben zelf een halfbloedje,en liefde kent geen kleur noch leeftijd,
zie er redelijk goed uit en ben absoluut niet arrogant,
iedereen heeft een persoonlijke smaak over wat voor hun een mooie vrouw is ik denk dat dat niet zo veel met kleur te maken heeft,alleen sommige willen perse een blonde of juist een donkere vrouw
tja smaken verschillen,
ik val zelf nergens meer op op mn 18e zei ik ik val op mannen met groene ogen,en hij moet vooral niet groter zijn dan ik,
maar de jongens met wie ik daarna relaties kreeg waren het tegenovergestelde,
dus ik bedoel maar liefde overkomt je
Precies. Liefde kent geen kleur, ik heb ook wel blonde blauwogige vriendinnetjes gehadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef Kralicek het volgende:
Ik ben een meisje maar ik heb het idee dat je meer voor de persoon valt dan perse op iemand omdat hij donker is of blank toch? Ik bedoel je kan donker opwindend vinden maar ik heb ook wel een niet-blanke gehad en dat had niks te maken met afkomst.
ik houd van alle kleuren, echt geen leugenquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:22 schreef tyheru het volgende:
Ja als de blanke jonges geen donkere vrouwen willen is het goed voor mij hoor, meer donkere meisjes voor mij. Maar ik heb ook het idee dat de meeste donkere vrouwen blanke jongens niet zo leuk vinden.
Maar ik ben zelf een neger, maar als je perse een blonde wil dan doe ik wel een pruik aan voor je.
quote:
je zei?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:45 schreef Slappy het volgende:
[..]
Waarom ik vermeld alleen de waarheid en gelijk wordt het verwijdert
het was vast iets onaardigsquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:47 schreef ThunderBitch het volgende:
Jammer dat ik te laat ben met lezen. Had de weggemodereerde berichten wel willen lezen.
Ow, okay. Grappige dingen vind ik wel leuk.quote:
\quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, okay. Grappige dingen vind ik wel leuk.
Nee, dat begrijp ik.quote:
wat is er mis met milfenquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:44 schreef loonytik het volgende:
een kleurtje maakt voor mij niks uit merk wel zelf dat ik meer op getinte meisjes val dan als op blanke:D majah dan negerinnen ik kom ze eigenlijk niet zoveel tegen ( Moet ook zeggen dat ik niet echt op de kleur let dus wel misschien wel een blinde kip ben) of ze zijn gelijk dan zo oud
. Maarjah Het maakt mij helemaal niks uit knap=knap leuk=leuk
Donker is volgens mij met een kleurtje, tenminste voor mij betekent het dat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat bedoelt TS precies met donker?
De combinatie Nederlands & Indo zie je echt vaak genoeg op straat.
Negerinnen is dan weer een ander verhaal, die combinatie zie ik ook bijna nooit.
Niks mis meequote:
strippers?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:43 schreef Halcon het volgende:
Hier een paar deuren verder zit een café waar altijd volop donkere vrouwen zitten. Die krijgen ook behoorlijk wat aandacht. Meestal van uitkeringstrekkers van een jaar of 60 en een bierpens.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb juist een zwak voor donkere vrouwen. Als je mij een Antilliaans type geeft met flinke kont etc dan kan je me opvegen. En voor slanke donkere afrikaanse vrouwen met een mooi gezicht kan je me ook wakker maken.
het zit dus in de familie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:09 schreef john_ven24 het volgende:
Ik kan me ook niet echt vinden in de stelling, ik heb 2 broers (we zijn alle 3 begin-20) en ik ben getrouwd met een Chinese, mijn jongere broer woont samen met een Pakistaanse en mijn jongste broer is momenteel bezig met een studiegenote uit Curacao.
De 'persoonlijkheid' (vooral in bed) van de vrouw en jouw eigen honger en fantasie en fetisj moet het verschil maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:17 schreef breaky het volgende:
Kleurtje maakt voor mij persoonlijk niet uit....ik ken trouwens genoeg mannen die helaas alleen op blond vallen en weinig die echt voor donker gingen.![]()
Tussen de lakens heb ik trouwens het verschil niet terug kunnen vinden tussen Nederlandse vrouwen of iets anders....wat voor verschil er zat kwam altijd door de eigen persoonlijkheid.![]()
Ben trouwens getrouwd met een hele lieve en mooie lichtbruine aziatische meid.
naam?quote:
groene ogen!quote:Op zondag 26 juli 2009 06:28 schreef dundel het volgende:
Donkere vrouwen of mix types. Ik val bijna niet op witte vrouwen en zeker niet blond, alleen wanneer ze iets speciaals heeft en het me aantrekt (groene ogen
). Maar dat komt niet vaak voor
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kan kloppen. Die zijn wellicht een beetje wanhopig. Hier een voorbeeld van eentje:quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Ik vroeg me laatst af (oké een hele tijd al) wat is dat toch met Nederlandse mannen die blijkbaar meestal (niet allemaal) geen interesse tonen in ons? Natuurlijk zijn er wel Nederlandse mannen die van donkere meiden houden, maar blijbaar niet heel veel of wel? Zoals ik heb gemerkt, ben ik wel benaderd door nederlande mannen maar vaker net iets te oud (40 ..)
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kan kloppen. Die zijn wellicht een beetje wanhopig. Hier een voorbeeld van eentje:
http://okkith.hyves.nl/
inderdaad. Je hebt die combinatie niet al teveel en dan moet je ze ook maar net tegenkomenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:40 schreef Fingon het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit nederlandse mannen met donkere meisjes/vrouwen, maarja, in mijn 7 jaar middelbare school heb ik welgeteld 2 jaar bij donekere 2 meisjes in de klas gezeten
Ze zijn hier gewoon nauwelijks te vinden.
Ben jij dat?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kan kloppen. Die zijn wellicht een beetje wanhopig. Hier een voorbeeld van eentje:
http://okkith.hyves.nl/
hij antwoord niet meerquote:
Jeetje.. hoe krijg je dat voor elkaar dan? ik ken er genoeg en date zelf ook altijd donker.. en ik woon in Friesland moet je nagaanquote:Op zondag 26 juli 2009 17:40 schreef Fingon het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit nederlandse mannen met donkere meisjes/vrouwen, maarja, in mijn 7 jaar middelbare school heb ik welgeteld 2 jaar bij donkere 2 meisjes in de klas gezeten
Ze zijn hier gewoon nauwelijks te vinden.
ik denk dat het er van anfhangt waarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:01 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
Jeetje.. hoe krijg je dat voor elkaar dan? ik ken er genoeg en date zelf ook altijd donker.. en ik woon in Friesland moet je nagaan
Hehe ik woon daar ook, maar nooit met donkere mensen in de klas gezeten. Lag ook aan mijn school, was blanker dan de andere school in de stad. Later een tijdje vavo vwo gedaan en daar zaten op de havo en vwo wel allochtonen, maar geen negers...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:01 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
Jeetje.. hoe krijg je dat voor elkaar dan? ik ken er genoeg en date zelf ook altijd donker.. en ik woon in Friesland moet je nagaan
Je hoeft toch niet mee in de klas te zitten om ze te kennen/zien?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ik woon daar ook, maar nooit met donkere mensen in de klas gezeten. Lag ook aan mijn school, was blanker dan de andere school in de stad. Later een tijdje vavo vwo gedaan en daar zaten op de havo en vwo wel allochtonen, maar geen negers...
Nu zit ik op de uni en in mijn klas (100 man ofzo) zit ook geen een allochtoon![]()
btw, in leeuwarden heb je hoofdzakelijk paupers, dat geldt vaak ook voor de allochtone bewoners.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:29 schreef DarkBlade het volgende:
zat op hbo ook met een paar antilianen in de klas en havo zaten ook veel donkere mensen.
Ik denk dat vooral het westen de meeste donkere mensen heeft. Ook daar richting de achterhoek enzo heeft er weiningquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef DarkBlade het volgende:
ja dat is wel zo inderdaad.. zal in andere steden wel anders zijn dan.. ken veel mixed koppels!
Echt gruwlijk jahquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe ik woon daar ook, maar nooit met donkere mensen in de klas gezeten. Lag ook aan mijn school, was blanker dan de andere school in de stad. Later een tijdje vavo vwo gedaan en daar zaten op de havo en vwo wel allochtonen, maar geen negers...
Nu zit ik op de uni en in mijn klas (100 man ofzo) zit ook geen een allochtoon![]()
btw, in leeuwarden heb je hoofdzakelijk paupers, dat geldt vaak ook voor de allochtone bewoners.
Ja, maar dat weten we allemaal wel, maar er zijn er nog genoeg elders, en men moet natuurlijk niet roepen dat men er weinig ziet/kent, als er weinig wonen, in verhouding met andere delen van het land.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral het westen de meeste donkere mensen heeft. Ook daar richting de achterhoek enzo heeft er weining
* allochtoon uit Leeuwarden meldtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:16 schreef neen het volgende:
[..]
* allochtoon uit Leeuwarden meldtik ben heul geen pauper, alleen proleten generaliseren op een dergelijke manier
ja maar de weinige die je ziet, moet je natuurlijk ook nog leuk vinden of niet? Hoe meer donkere vrouwe hoe meer keusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat weten we allemaal wel, maar er zijn er nog genoeg elders, en men moet natuurlijk niet roepen dat men er weinig ziet/kent, als er weinig wonen, in verhouding met andere delen van het land.
Vallen ze juist lekker op.
lees de OP even dan, + de reactiesquote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
Ik ben Nederlands en ik val juist vooral op buitenlands uitziende meiden :-p
Veel leuker dan die stomme blonde kaaskopmeiden
Nee, maar het is wel een belangrijke manier om mensen te leren kennen, niet per se binnen en klas maar binnen een school via-via. De allochtonen op mijn middelbare school waren op 2 handen te tellen. In het dorp waar ik woon, wonen behalve geadopteerde kinderen ook geen donkere mensen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet mee in de klas te zitten om ze te kennen/zien?
Dat denk ik ook. Ze zijn een beetje bang en smachten in stilte.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:24 schreef neen het volgende:
Volgens mij bevatten donkere vrouwen over het algemeen meer temperament dan de Hollandse vrouwen. Daar zijn de mannen bang voor en dus kiezen ze voor het gemak de veilige weg.
Het is nu duidelijker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een belangrijke manier om mensen te leren kennen, niet per se binnen en klas maar binnen een school via-via. De allochtonen op mijn middelbare school waren op 2 handen te tellen. In het dorp waar ik woon, wonen behalve geadopteerde kinderen ook geen donkere mensen.
Ik ken ook wel donkere mensen, maar dat is geen relatiemateriaal om het zo maar te zeggen
Maar het topic gaat iid een heel andere kant uit nu
Ik vind zwarte vrouwen juist meer ontwapenend dan blanke vrouwen. Wat nu?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze zijn een beetje bang en smachten in stilte.
Heel vervelend.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Het grootste probleem is natuurlijk dat je ze niet uit elkaar kunt houden. Voor je het weet ga je onbedoeld vreemd met haar nichtje en heb je de poppen aan het dansen.
Blank is altijd de standaard geweest van de schoonheids/sexy ideaal toch? Gekleurde mensen zoals jij en ik zijn dat stukken minder. Blanken worden mooi bevonden van hier tot en met China.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Ik vroeg me laatst af (oké een hele tijd al) wat is dat toch met Nederlandse mannen die blijkbaar meestal (niet allemaal) geen interesse tonen in ons? Natuurlijk zijn er wel Nederlandse mannen die van donkere meiden houden, maar blijbaar niet heel veel of wel? Zoals ik heb gemerkt, ben ik wel benaderd door nederlande mannen maar vaker net iets te oud (40 ..) maar niet heel veel door de wat jongee mannen. Maar ik ben veel in Europa geweest, en heb gemerkt dat ik wel heel veel ben benadert door engelse mannen, en itilalian,en duitser ... in iedergeval ik wil graag antwoorden horen, en wel een beetje aardig blijven hé?
wat een onzinquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Blank is altijd de standaard geweest van de schoonheids/sexy ideaal toch? Gekleurde mensen zoals jij en ik zijn dat stukken minder. Blanken worden mooi bevonden van hier tot en met China.
Dan ben je geen angsthaas.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind zwarte vrouwen juist meer ontwapenend dan blanke vrouwen. Wat nu?
schoonheids ideaal heeft niks met huidskleur te maken..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Op 4% van de witte bvolking na en zij heten allemaal toevallig DarkBlade of zijn familie daarvan
Als je van currie houdt wel ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Hindoestaans-surinaamse meisjes vind ik weer wel leuk, die halfbloedjes
Nee, dat is , wat de boer niet kent, is hij bang voor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Blank is altijd de standaard geweest van de schoonheids/sexy ideaal toch? Gekleurde mensen zoals jij en ik zijn dat stukken minder. Blanken worden mooi bevonden van hier tot en met China.
Overal ter wereld spreken mensen generaliserend over brunette of blank.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
schoonheids ideaal heeft niks met huidskleur te maken..
achja, voor een nachtje. en eerst goed douchen uiteraard. kun je ook samendoen lijkt me leuk.quote:
Dat idee heb ik nou ook bij aziatische mannen. zij worden niet gehyped via de media/reklame/tv/quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat is , wat de boer niet kent, is hij bang voor.
Idem over blond of zwartquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Overal ter wereld spreken mensen generaliserend over brunette of blank.
Mwah, zodra blanke vrouwen wat aziatische films bekijken, dan verandert dat schoonheidsideaal ook wel vaak: Zo zie je vaak op filmfora voor aziatische films dat vrouwen zwijmelen over Tony Leung Chiu Wai, Jang Dong-Kun, en wat andere filmsterren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nou ook bij aziatische mannen. zij worden niet gehyped via de media/reklame/tv/
Zij krijgen nul aandacht en geen coole image aangemeten. voor hun geen coole generaliserende trekjes. Zodoende zien blanke chickies ze niet staan. zijn zwarte mannen niet meer dan een hype, een trend?
Mischien moeten surinaamse vrouwen ook meer gehyped worden.
als mensen overal te wereld generaliserend spreken over brunette of blank, maakt het nog geen schoonheidsideaalquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Overal ter wereld spreken mensen generaliserend over brunette of blank.
Mja, bij inwoners van aziatische landen is dat imago er wel. Maar als ik aan Nederlandse aziaten denk, denk ik juist eerder aan die hyper-verzorgde types. Kapsel altijd netjes, kleding die voldoet aan de laatste mode, veel dure accessoires, etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, zodra blanke vrouwen wat aziatische films bekijken, dan verandert dat schoonheidsideaal ook wel vaak: Zo zie je vaak op filmfora voor aziatische films dat vrouwen zwijmelen over Tony Leung Chiu Wai, Jang Dong-Kun, en wat andere filmsterren.
Het is meer een kwestie dat je in de westerse media gewoon erg weinig aziatische mannen, laat staan aantrekkelijke aziatische mannen, tegenkomt, dus dan heerst al snel het idee dat er weinig aantrekkelijke mannen zijn in azie.
(Dat is trouwens ook niet geheel ongelogen, want in veel aziatische landen loopt men nog wat achter op de westerse wereld wat betreft huidverzorging, tandverzorging, etc.)
ik bedoel dat er overal ter wereld generaliserend wordt gesproken in de zin van "blank is je van het"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
als mensen overal te wereld generaliserend spreken over brunette of blank, maakt het nog geen schoonheidsideaal
zijn een beetje loze conclusies
ik ook een beetje, als je ziet dat de type afrikaanse, chinese, latijnse of indiaase vrouw nou niet altijd er zo typich uitziet voor hun land. Kijk maar eens naar rihanna of beyonce. De meeste zwarte vrouwen kunnen zich niet echt in hun herkennen, net zo min als indiaase vrouwen in aywara rai. En jah, donkere mannen worden inderdaat neergezet als macho's die goed zijn in chicks versieren, aziatische mannen vaak als nerds. zwarte vrouwen vaak als big momma's of ghetto. blanke vrouw als een perfect iets. aziatische vrouwen als dominante vrouwen die overal ja en néé o zeggen en blanke mannen asl prinsen op het witte paar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Schenkstroop het volgende:
ik heb het idee dat er wel een typische ideaal bestaat ongeacht de afkomst. Als ik zie wat men over het algemeen als mooie surinaamse aziatische mannen en vrouwen beschouwt. Dan zie ik dat deze aziatische/surinaamse mensen ongeacht hun kleur 'witte gelaatstrekken' vertonen. mede daarom kwam ik tot de conclusie dat blanke mensen over het algemeen de boventoon voeren als ideaal.
Mja, dat is wel een beetje waar. De zwarte mensen die als mooi worden gezien zijn vaak niet pikzwart, maar juist wat lichter getint. Aan de andere kant, de blanke mensen die als mooi worden gezien, zijn natuurlijk ook niet de roodharigen met een albino-huidje...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Schenkstroop het volgende:
ik heb het idee dat er wel een typische ideaal bestaat ongeacht de afkomst. Als ik zie wat men over het algemeen als mooie surinaamse aziatische mannen en vrouwen beschouwt. Dan zie ik dat deze aziatische/surinaamse mensen ongeacht hun kleur 'witte gelaatstrekken' vertonen. mede daarom kwam ik tot de conclusie dat blanke mensen over het algemeen de boventoon voeren als ideaal.
inderdaad, maar vroeger was het in ideaal om heel bleek te zijn. Maar nu heb ik het gevoel dat veel blanke vrouwen de latina look willen, een getinte huid en meer een exotische uitstraling.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een beetje waar. De zwarte mensen die als mooi worden gezien zijn vaak niet pikzwart, maar juist wat lichter getint. Aan de andere kant, de blanke mensen die als mooi worden gezien, zijn natuurlijk ook niet de roodharigen met een albino-huidje...
er zijn zoveel verschillende culturen met hun idealen ook qua schoonheids ideaal.. je kan niet stellen dat blank het wereldwijde schoonheidsideal is. Als iedereen zo blank wil zijn omdat het mooier is.. kunnen de meeste blonde dames maar beter niet teveel bij scheveningen op het strand liggen te bruinenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een beetje waar. De zwarte mensen die als mooi worden gezien zijn vaak niet pikzwart, maar juist wat lichter getint. Aan de andere kant, de blanke mensen die als mooi worden gezien, zijn natuurlijk ook niet de roodharigen met een albino-huidje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |