Het is nu duidelijker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een belangrijke manier om mensen te leren kennen, niet per se binnen en klas maar binnen een school via-via. De allochtonen op mijn middelbare school waren op 2 handen te tellen. In het dorp waar ik woon, wonen behalve geadopteerde kinderen ook geen donkere mensen.
Ik ken ook wel donkere mensen, maar dat is geen relatiemateriaal om het zo maar te zeggen
Maar het topic gaat iid een heel andere kant uit nu
Ik vind zwarte vrouwen juist meer ontwapenend dan blanke vrouwen. Wat nu?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ze zijn een beetje bang en smachten in stilte.
Heel vervelend.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Het grootste probleem is natuurlijk dat je ze niet uit elkaar kunt houden. Voor je het weet ga je onbedoeld vreemd met haar nichtje en heb je de poppen aan het dansen.
Blank is altijd de standaard geweest van de schoonheids/sexy ideaal toch? Gekleurde mensen zoals jij en ik zijn dat stukken minder. Blanken worden mooi bevonden van hier tot en met China.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Ik vroeg me laatst af (oké een hele tijd al) wat is dat toch met Nederlandse mannen die blijkbaar meestal (niet allemaal) geen interesse tonen in ons? Natuurlijk zijn er wel Nederlandse mannen die van donkere meiden houden, maar blijbaar niet heel veel of wel? Zoals ik heb gemerkt, ben ik wel benaderd door nederlande mannen maar vaker net iets te oud (40 ..) maar niet heel veel door de wat jongee mannen. Maar ik ben veel in Europa geweest, en heb gemerkt dat ik wel heel veel ben benadert door engelse mannen, en itilalian,en duitser ... in iedergeval ik wil graag antwoorden horen, en wel een beetje aardig blijven hé?
wat een onzinquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Blank is altijd de standaard geweest van de schoonheids/sexy ideaal toch? Gekleurde mensen zoals jij en ik zijn dat stukken minder. Blanken worden mooi bevonden van hier tot en met China.
Dan ben je geen angsthaas.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind zwarte vrouwen juist meer ontwapenend dan blanke vrouwen. Wat nu?
schoonheids ideaal heeft niks met huidskleur te maken..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Op 4% van de witte bvolking na en zij heten allemaal toevallig DarkBlade of zijn familie daarvan
Als je van currie houdt wel ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Hindoestaans-surinaamse meisjes vind ik weer wel leuk, die halfbloedjes
Nee, dat is , wat de boer niet kent, is hij bang voor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Blank is altijd de standaard geweest van de schoonheids/sexy ideaal toch? Gekleurde mensen zoals jij en ik zijn dat stukken minder. Blanken worden mooi bevonden van hier tot en met China.
Overal ter wereld spreken mensen generaliserend over brunette of blank.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
schoonheids ideaal heeft niks met huidskleur te maken..
achja, voor een nachtje. en eerst goed douchen uiteraard. kun je ook samendoen lijkt me leuk.quote:
Dat idee heb ik nou ook bij aziatische mannen. zij worden niet gehyped via de media/reklame/tv/quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, dat is , wat de boer niet kent, is hij bang voor.
Idem over blond of zwartquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Overal ter wereld spreken mensen generaliserend over brunette of blank.
Mwah, zodra blanke vrouwen wat aziatische films bekijken, dan verandert dat schoonheidsideaal ook wel vaak: Zo zie je vaak op filmfora voor aziatische films dat vrouwen zwijmelen over Tony Leung Chiu Wai, Jang Dong-Kun, en wat andere filmsterren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nou ook bij aziatische mannen. zij worden niet gehyped via de media/reklame/tv/
Zij krijgen nul aandacht en geen coole image aangemeten. voor hun geen coole generaliserende trekjes. Zodoende zien blanke chickies ze niet staan. zijn zwarte mannen niet meer dan een hype, een trend?
Mischien moeten surinaamse vrouwen ook meer gehyped worden.
als mensen overal te wereld generaliserend spreken over brunette of blank, maakt het nog geen schoonheidsideaalquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Overal ter wereld spreken mensen generaliserend over brunette of blank.
Mja, bij inwoners van aziatische landen is dat imago er wel. Maar als ik aan Nederlandse aziaten denk, denk ik juist eerder aan die hyper-verzorgde types. Kapsel altijd netjes, kleding die voldoet aan de laatste mode, veel dure accessoires, etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, zodra blanke vrouwen wat aziatische films bekijken, dan verandert dat schoonheidsideaal ook wel vaak: Zo zie je vaak op filmfora voor aziatische films dat vrouwen zwijmelen over Tony Leung Chiu Wai, Jang Dong-Kun, en wat andere filmsterren.
Het is meer een kwestie dat je in de westerse media gewoon erg weinig aziatische mannen, laat staan aantrekkelijke aziatische mannen, tegenkomt, dus dan heerst al snel het idee dat er weinig aantrekkelijke mannen zijn in azie.
(Dat is trouwens ook niet geheel ongelogen, want in veel aziatische landen loopt men nog wat achter op de westerse wereld wat betreft huidverzorging, tandverzorging, etc.)
ik bedoel dat er overal ter wereld generaliserend wordt gesproken in de zin van "blank is je van het"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
als mensen overal te wereld generaliserend spreken over brunette of blank, maakt het nog geen schoonheidsideaal
zijn een beetje loze conclusies
ik ook een beetje, als je ziet dat de type afrikaanse, chinese, latijnse of indiaase vrouw nou niet altijd er zo typich uitziet voor hun land. Kijk maar eens naar rihanna of beyonce. De meeste zwarte vrouwen kunnen zich niet echt in hun herkennen, net zo min als indiaase vrouwen in aywara rai. En jah, donkere mannen worden inderdaat neergezet als macho's die goed zijn in chicks versieren, aziatische mannen vaak als nerds. zwarte vrouwen vaak als big momma's of ghetto. blanke vrouw als een perfect iets. aziatische vrouwen als dominante vrouwen die overal ja en néé o zeggen en blanke mannen asl prinsen op het witte paar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Schenkstroop het volgende:
ik heb het idee dat er wel een typische ideaal bestaat ongeacht de afkomst. Als ik zie wat men over het algemeen als mooie surinaamse aziatische mannen en vrouwen beschouwt. Dan zie ik dat deze aziatische/surinaamse mensen ongeacht hun kleur 'witte gelaatstrekken' vertonen. mede daarom kwam ik tot de conclusie dat blanke mensen over het algemeen de boventoon voeren als ideaal.
Mja, dat is wel een beetje waar. De zwarte mensen die als mooi worden gezien zijn vaak niet pikzwart, maar juist wat lichter getint. Aan de andere kant, de blanke mensen die als mooi worden gezien, zijn natuurlijk ook niet de roodharigen met een albino-huidje...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:38 schreef Schenkstroop het volgende:
ik heb het idee dat er wel een typische ideaal bestaat ongeacht de afkomst. Als ik zie wat men over het algemeen als mooie surinaamse aziatische mannen en vrouwen beschouwt. Dan zie ik dat deze aziatische/surinaamse mensen ongeacht hun kleur 'witte gelaatstrekken' vertonen. mede daarom kwam ik tot de conclusie dat blanke mensen over het algemeen de boventoon voeren als ideaal.
inderdaad, maar vroeger was het in ideaal om heel bleek te zijn. Maar nu heb ik het gevoel dat veel blanke vrouwen de latina look willen, een getinte huid en meer een exotische uitstraling.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een beetje waar. De zwarte mensen die als mooi worden gezien zijn vaak niet pikzwart, maar juist wat lichter getint. Aan de andere kant, de blanke mensen die als mooi worden gezien, zijn natuurlijk ook niet de roodharigen met een albino-huidje...
er zijn zoveel verschillende culturen met hun idealen ook qua schoonheids ideaal.. je kan niet stellen dat blank het wereldwijde schoonheidsideal is. Als iedereen zo blank wil zijn omdat het mooier is.. kunnen de meeste blonde dames maar beter niet teveel bij scheveningen op het strand liggen te bruinenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een beetje waar. De zwarte mensen die als mooi worden gezien zijn vaak niet pikzwart, maar juist wat lichter getint. Aan de andere kant, de blanke mensen die als mooi worden gezien, zijn natuurlijk ook niet de roodharigen met een albino-huidje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |