tsja, dat wel maar ik zie er jonger uit dan ik ben, dus dat zijn dan van die karl kani dragende jongetjesquote:Op maandag 30 maart 2009 23:27 schreef Serious_Sven het volgende:
Er is wat mij betreft helemaal niks mis met donkere vrouwen.
Krijg je van jongere nederlandse mannen helemaal geen reacties?
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
Ik ben Nederlands en ik val juist vooral op buitenlands uitziende meiden :-p
Veel leuker dan die stomme blonde kaaskopmeiden
wat bedoel je precies met en wat voor cultuurverschillen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:28 schreef Kruger het volgende:
Euh.....
Geen idee? Ik ken genoeg..euh "Gemixte" paren...
het is maar niet wat je persoonlijke voorkeur heeft,
Ik zou persoonlijk minder snel met een buitenlandse dame gaan ivb cultuur verschillen.
Maar als ik iemand zou tegen komen en het zou allemaal goed voelen/gaan, dan gaan we ervoor!
zolang ze maar niet gelovig is
nou, ik ben nu al aardig lang op fok, maar als ik foto's plaats ben ik bang dat ik geen seriueze antwoorden krijg op mijn vraag. Maar deze week plaats ik wel een pic op mijn fotoprofielquote:
goede smaak heb jequote:Op maandag 30 maart 2009 23:29 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben NLse man en ik moet juist weinig/niets hebben van blanke blonde vrouwen. Ik val juist op wat donkere vrouwen. Gewoon een kwestie van smaak.
dat denk ik ook van die ''andere cultuur'' dat wel allemaal schreeuwen en niet werkenquote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik denk dat heel veel mannen inderdaad denken dat donkere vrouwen een andere cultuur erop nahouden en dat in negatieve zin zien.
Ik zou het juist interessant vinden om zo'n persoon te leren kennen juist om de cultuur te leren kennen, als er al een ontzettend groot verschil is in cultuur.
Ok, maar ligt het dan wel aan je huidskleur? In mijn ogen zijn negroide mannen namelijk niet bepaald kieskeurig wat betreft het uiterlijk van een vrouw... Nou ja, laten we het houden op andere maatstaven. Kan het niet zo zijn dat je buiten de smaak valt bij de jongere Nederlandse mannen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef aychelle het volgende:
[..]
als ik foto's plaats ben ik bang dat ik geen seriueze antwoorden krijg op mijn vraag.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:32 schreef Hardrebel het volgende:
Neuken? Volgende week word ik 25 dus voldoe ik aan je leeftijdscategorie![]()
![]()
haha,quote:Op maandag 30 maart 2009 23:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je bedoelt eigenlijk dat jij valt op knappe lange blonde mannen. Stuur maar even een PM met pic, dan kan ik je even beoordelen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:36 schreef Hardrebel het volgende:
Maar even serieus. Donkere meiden kunnen echt wel super knap zijn. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik niet echt val op echte super zwarte negerinnen. Bruin is wel lekker
Dat, of in ieder geval gewon niet sexueel aantrekkelijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:37 schreef wise het volgende:
Negerinnen zijn over het algemeen niet knap. Iig 9 op de 10 that is.
Maar dat is mijn mening
Uiteraard. Maar ik val natuurlijk niet op alles wat niet-blond is. Gewoon over het algemeen gesproken vool ik me veel sneller aangetrokken tot een knappe 'donkere' vrouw dan tot een 'knap' kaaskop-blondje.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind donkere meiden over het algemeen gewoon bijzonder onaantrekkelijk, sorry.
Daarbij heb ik 't niet zo op de attitude die de meeste hebben
Ben je de officiele woordvoerder van de Nederlandse donkere vrouwen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Ik vroeg me laatst af (oké een hele tijd al) wat is dat toch met Nederlandse mannen die blijkbaar meestal (niet allemaal) geen interesse tonen in ons?
Idd, dat zal ook een van de redenen zijn waarom blankere mannen zich hierdoor afhaken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef bchicano het volgende:
Afrikanen zou ik denk niet zo snel doen maar dames van de Antillen of Suriname, die zijn vaaak wel spanggg!
Maar vaak hebben donkere vrouwen wel erg attitude en vallen ze vaak ook op donkere jongens...waarschijnlijk houden ze meer van badboy ofzo
Een fosterparentskindje is geen vriendin hoor, viezerik!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:28 schreef Adolecens het volgende:
Ik had iemand uit Rwanda, pikzwart en een superlijfje!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:44 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Een fosterparentskindje is geen vriendin hoor, viezerik!
Maar woon je dane ergens waar negerinnen zich over het algemeen zich onbehoorlijk/niet normaal doenend gedragen???quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind donkere meiden over het algemeen gewoon bijzonder onaantrekkelijk, sorry.
Daarbij heb ik 't niet zo op de attitude die de meeste hebben
tsja, die dikke reet hebben we gewoonquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als je het zo stelt![]()
Maar idd. Het merendeel van de ''gekleurde'' dames die je tegen komt hebben een reet met eigen postcode en een attitude van een vuilnisbelt.
Half-bloedjes daarentegen
neeh ik ben niet lelijk, althans dat zeggen anderenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:59 schreef Godshand het volgende:
Misschien ben je gewoon lelijk...
dar heeft je afkomst niks mee van doen, sorry
waarom geen afrikaanse?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:17 schreef bchicano het volgende:
Afrikanen zou ik denk niet zo snel doen maar dames van de Antillen of Suriname, die zijn vaaak wel spanggg!
Maar vaak hebben donkere vrouwen wel erg attitude en vallen ze vaak ook op donkere jongens...waarschijnlijk houden ze meer van badboy ofzo
Dat heb ik vaak ook zo. Ik kan sneller om een ''kleurtje '' heenkijken. Ik let er eerder op of een jongen knap is dan wat voor afkomst het isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:49 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet dat ik van te voren een keuze maak op basis van huidskleur. Ik zie zat mooie vrouwen, blank, 'gekleurd', donker. Een mooi gezicht en een beetje een leuk lichaam en je bent er.
In andere woorden, er zijn dus zat donkere vrouwen die ik heel aantrekkelijk vind.
ik snap niet dat sommigen een heel donkere huid lelijk vinden, zoals kelly rowland bijv. dat vind ik zo mooi!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:28 schreef Adolecens het volgende:
Ik had iemand uit Rwanda, pikzwart en een superlijfje!
Die ik had was nog donkerderquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik snap niet dat sommigen een heel donkere huid lelijk vinden, zoals kelly rowland bijv. dat vind ik zo mooi!
Doe jij nog wel iets anders op een dag, avond en nacht behalve Fok!ken??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:34 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik een beetje raar vind is dat je doet alsof je voor alle donkere vrouwen spreekt, terwijl mannen jou gewoon blijkbaar niet genoeg aandacht geven.
Misschien ligt het wel aan jou? Niet aan je huidskleur?
Ik ken genoeg 'gemengde' paren waarbij de vrouw donker is
Hangt helemaal van de dame in kwestie af. Met sommige dames van donkere afkomst (en ook witte) kan ik lachen, gieren en brullen en met anderen heb en kan ik er helemaal niks mee . . .quote:Op maandag 30 maart 2009 23:24 schreef aychelle het volgende:
Ik vroeg me laatst af (oké een hele tijd al) wat is dat toch met Nederlandse mannen die blijkbaar meestal (niet allemaal) geen interesse tonen in ons?
Oftewel het heeft niks met 'afkomst' e.d. te maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de dame in kwestie af. Met sommige dames van donkere afkomst (en ook witte) kan ik lachen, gieren en brullen en met anderen heb en kan ik er helemaal niks mee . . .
Wil je het ontkennen dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
Maar woon je dane ergens waar negerinnen zich over het algemeen zich onbehoorlijk/niet normaal doenend gedragen???
Het enige echte mooie aan een negerin is die roze flamoes in de maneschijn. Steekt zo mooi af enzoquote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
En daarbij, zoals gezegd, vind ik het gewoon bijna nooit mooi, uitzonderingen daargelaten. Halfbloed is dan al veel beter, daar zitten nogal eens mooie meiden bij.
wutt? flamoes?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het enige echte mooie aan een negerin is die roze flamoes in de maneschijn. Steekt zo mooi af enzo![]()
Dat valt wel mee hoor. Als ik om me heen kijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:02 schreef Armoed het volgende:
Lichtbruin vind ik leuk, bruin vind ik leuk, zwart vind ik afgrijselijk.
Ook heb ik het vaak niet op de combo donker haar + donkere huidskleur + donkere ogen. Bij blanke meisjes kan ik donker haar + donkere ogen dan weer wel waarderen.
Er zit gewoon vaak geen contrast in. Bij Nederlandse meisjes heb je blauwe ogen, groene ogen, bruine ogen, grijze ogen, combinaties daarvan en een meisje dat ik ken heeft zelfs geel met grijze ogen (no joke, felgeel, alhoewel grijs zwaar overheerst). Dan heb je nog de haarkleur, dat kan blond zijn, bruin, zwart, rood (alhoewel dat niet altijd een pluspunt is, hehe), lichtbruin, donkerblond etc... Bij negerinnen is het vaak zwart zwart zwart zwart en dat is gewoon minder.
Wtf? Dat heb ik juist met blanke mannen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:58 schreef muay-toy het volgende:
donkere meisjes blijken altijd vreemd te gaan, maar niet bij mij want dan durven ze niet eens.
Jij kent ze allemaal al.Das knap hoor!quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:58 schreef muay-toy het volgende:
donkere meisjes blijken altijd vreemd te gaan, maar niet bij mij want dan durven ze niet eens.
Mwa ik weet het wel zeker. Er zijn een flink aantal donkere dames die Nederlanders haten, kijk maar op partypeeps (quote:Op maandag 30 maart 2009 23:31 schreef Serious_Sven het volgende:
Ik denk dat heel veel mannen inderdaad denken dat donkere vrouwen een andere cultuur erop nahouden en dat in negatieve zin zien.
Ik zou het juist interessant vinden om zo'n persoon te leren kennen juist om de cultuur te leren kennen, als er al een ontzettend groot verschil is in cultuur.
Ik ken genoeg meiden die dat niet zijn, maar die zie je niet zo vaak in een disco of café.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:07 schreef TheClown1 het volgende:
Ik ben een paar keer op een donkere meid afgestapt, in de discotheek of cafe, maar vaak merk ik een bepaalde mate van arrogantie. Zal wel iets met cultuur zijn of het feit dat ik de verkeerde meid tegenkwam op dat moment maar hierdoor was het voor mij zeg maar afgelopen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken genoeg meiden die dat niet zijn, maar die zie je niet zo vaak in een disco of café.
Dat zal wel weer een cultuurverschil zijn. Bij onze familie zijn er ook mensen die liever met donkere mannen willen, omdat ze zich schamen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Ik was een aantal jaren geleden in Atlanta en daar is de situatie toch anders. Kwam daar veel donkere dames tegen die erg vriendelijk waren. Ik heb ook een paar dates gehad met een meid daar en het liep uiteindelijk uit op niets.
Ze schaamte zich voor een 'white boy'.
Ik begrijp dat jij dus een voorkeur hebt voor blanke mannen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zal wel weer een cultuurverschil zijn. Bij onze familie zijn er ook mensen die liever met donkere mannen willen, omdat ze zich schamen.
Ach, des te meer voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:34 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij dus een voorkeur hebt voor blanke mannen?
Het rare is eigenlijk dat ik altijd donkere mannen tegenkom in het uitgaan en bijna geen donkere vrouwen. Worden die soms allemaal thuisgehouden ofzo? (Ik woon btw in het noorden, misschien iets met lokatie te maken)Nee, ik ben opgegroeid waar 99% blank is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de basisschool waren er maar 3 kinderen (incl. mij) die donker waren en in het voortgezet onderwijs is er ook weinig verschil.
Hmm.. misschien heeft het een klein beetje te maken met de locatie. Sommige nichten/kennissen wonen net zoals mij in Limburg, maar als ze echt uitgaan, dan gaan ze vaak in de randstad.Vrouwen die racistisch zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef TheClown1 het volgende:
Ik woon ook in het Noorden, Groningen op precies te zijn, en ik kom hier genoeg donkere dames tegen. Helaas wel een punt dat ze mij niet zien. Vaak dus opmerking van white boy al gehad en andere opmerkingen, die ik niet zal noemen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |