abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 16:38:42 #176
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_67764015
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:28 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Mwoach, je NBA spelers buiten beschouwing latend zou ik zeggen dat het juist wél om geld en status gaat. Zeker in Nederland is het logischer dat er meer blanke mannen zijn die maatschappelijk een hoger aanzien hebben en meer verdienen, alleen al omdat er meer blanke dan zwarte mannen zijn..
das waar ..
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 6 april 2009 @ 16:40:35 #177
206337 aychelle
pi_67764079
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:32 schreef MrTorture het volgende:
Niets mis met een kleurtje hoor
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 6 april 2009 @ 23:32:30 #178
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_67779664
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:40 schreef aychelle het volgende:

[..]

Je hebt alleen maar bewerkte foto's in je fobo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_67795345
ik ben een nederlandse jongen van 23.. en mijn vriendin is kaapverdisch en ook 23 jaar oud..
En dit is een blijvertje.. al 2 jaar samen.. En deze vrouw van mij, als zij langs je loopt kan je je ogen niet van haar afhouden..
Donkere vrouwen vind ik aantrekkelijker als blanke vrouwen.. Veel mooier gebouwd. Vooral die billen van donkere dames..
Jullie zijn zo kinds
pi_67803934
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef MrTorture het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHAHA Ik heb wel een foto van haar Voor 100 euro krijg je hem ook.
SPOILER
  woensdag 8 april 2009 @ 08:30:04 #181
26777 MrTorture
pi_67817689
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:13 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA Ik heb wel een foto van haar Voor 100 euro krijg je hem ook.
SPOILER
Ze wil zichzelf vast niet (laten) verkopen, dus da's niet nodig
Vis een optie?
pi_67826615
Persoonlijk, voor mij, heeft het er gewoon mee te maken dat ik niet val op gekleurde vrouwen.
Maar ik zou me ook best wel kunnen vinden in het argument dat veel mensen het niet durven, buitenlandse vrouwen reageren en zijn in het algemeen compleet anders dan nederlandse vrouwen.
  woensdag 8 april 2009 @ 19:10:41 #183
206337 aychelle
pi_67838362
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef MrTorture het volgende:

[..]

SPOILER
leuke foto's hé?
  woensdag 8 april 2009 @ 19:13:43 #184
206337 aychelle
pi_67838489
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Fujifilm het volgende:
ik ben een nederlandse jongen van 23.. en mijn vriendin is kaapverdisch en ook 23 jaar oud..
En dit is een blijvertje.. al 2 jaar samen.. En deze vrouw van mij, als zij langs je loopt kan je je ogen niet van haar afhouden..
Donkere vrouwen vind ik aantrekkelijker als blanke vrouwen.. Veel mooier gebouwd. Vooral die billen van donkere dames..
zo iets?

woensdag 8 april 2009 @ 20:08:38 #185
123170 alors
zlata1234
pi_67840215
photoshop
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 8 april 2009 @ 20:37:34 #186
206337 aychelle
pi_67841308
quote:
Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef alors het volgende:
photoshop
nee, toch? volgensmij zijn ze ''echt''
  woensdag 8 april 2009 @ 21:14:58 #187
249853 theSingularity
the Singularity is near.
pi_67842941
Op een of andere manier val ik gewoon niet op donkere/getinte meisjes. Van sommige zie ik echt wel dat ze mooi zijn en ik snap ook dat er mannen zijn die er wel op vallen, maar mij doet het echt helemaal niets.

Weet niet precies waarom en ik kan het je ook niet echt uitleggen. Het is net zoiets als met mannen, als full-time hetero kan ik best beoordelen of ze knap zijn of niet, maar erop vallen... nope.
Assumption is the mother of all fuckups.
  woensdag 8 april 2009 @ 21:41:04 #188
26777 MrTorture
pi_67844066
quote:
Op woensdag 8 april 2009 19:10 schreef aychelle het volgende:

[..]

leuke foto's hé?
Zo kom je nooit aan je hollandsche man
Vis een optie?
pi_67853322
dat i s gewoon photoshop denk ik maar echt in overdreven vorm.

zou niet op een meid vallen puur vanwege bepaalde kenmerken dat door haar achtergrond bepaald worden, alhoewel ik de getinte kleur van haar huidskleur erg mooi vindt op die foto.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheClown1 op 09-04-2009 15:47:46 ]
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 9 april 2009 @ 15:42:58 #190
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_67866236
quote:
Op donderdag 9 april 2009 08:58 schreef TheClown1 het volgende:

zou niet op een meid vallen puur vanwege bepaalde kenmerken dat door haar achtergrond bepaald worden, alhoewel ik de getinte kleur van haar huis erg mooi vindt op die foto.

pi_67866422
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

in 2 topics tegelijk posten is nooit een aanrader. ik was bij de opmerkelijke fotos van funda en hier bezig. haha
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:28:35 #192
263452 marcellomastroiani
erkanernatuurlijkmaareendeslim
pi_71175879
lieve Aychelle

Graag kom ik even terug op je vraag: waarom vallen blanke mannen niet op negerinnen? Ja, ik merk het zelf ook. De meeste van mijn vrienden vallen simpelweg niet op een negerin, sommige willen wel een keer sex hebben met een negerin (het cliche-verlangen) en eignlijk alleen ik ben gek op zwarte vrouwen (en dan bedoel ik negerinnen, sorry voor het woord, maar tamils zijn ook redelijk zwart, of aboriginals). Liever doen ze t trouwens een keer met een sexy aziatische, terwijl mij dat weer minder aantrekt, figuur van een plank, geen billen geen borsten en van die ogen waaraan ik niet kan zien of ze blij, verdrietig,boos whatever is. en zo'n plat gezicht, haha. je hebt wel knappe hoor, maar in het algemeen vind ik ene creoolse toch bekoorlijker.
Ik zou dus graag een leuke lieverd tegenkomen waarmee ik een lange relatie kan hebben, en kinderen.
Ik vind juist kelly (Destiny's child zeeeeeeeeeer aantrekkelijk).
Maar: negerinnen hebben idd vaak zo'n attitude. Ze hebben vaak een uitstraling van : "het kan me allemaal bitterweinig schelen en als je ook maar iets doet wat me niet aanstaat, val ik (verbaal) aan!"
Ik denk dat veel blanke mannen die uitstraling, terecht, niet zo leuk vinden.
En als je op een donkere dame afstapt, doen ze een beetje al te trots, zo van: jij denkt dat je me kan krijgen? Ze gaan spottend doen. Misschien dat zo the game werkt met hun zwarte broeders, die zijn zo volleerde versierders dat ze zich niet laten afschrikken, maar blankeboys spelen minder spel, willen contact en staan dan met een lachende, spottende en arogante negerin te praten, dat wij denken: dat was eens en nooit meer.
Ik las ook ergens hier dat die vrouwem 'de broek aan willen hebben' en zo ervaar ik het ook. Ze zijn vaak zo assertief (agressief), zo trots en met mij valt niet te fucken, dat het afstotelijk is. Ze komen erg weerbarstig over.
Het is allemaal begrijpelijk, gezien de achtergrond van Surinaamse en Antilliaanse negerinnen, die superonafhankelijke trotse houding, maar het zorgt ervoor dat heel veel van ze hun dagen in eenzaamheid slijten. Het stoot de zwarte man maar ook de witte man af.
Eigenlijk triest: mooi maar te weinig lief en zorgzaam en tot compromissen bereid, dat ze alleen leeft. Tja..

Ik zoek nog steeds een leuke zwarte dame, maar het schiet niet op. En weet je? Ik ben hoog opgeleid, ik ben een aantrekkelijke vent, lang, sportief figuur, goede afkomst, goede baan, geen player, grappigh lief blablabla, ik denk dat een vrouw (en dus ook een zwarte vrouw) een goe de partij aan mij heeft, maar toch reageren ze niet als ik ze email via zo'n mixwebsite, laatst zei en knappe creoolse dame van" maak me nieuwsgierig.." kennelijk vond ze mijn uitgangsgegevens niet spannend genoeg..? Ik vraag of ze msn heeft dan kunnen we praten, of dr tel nr. vervolgens niets meer gehoord...
Ik zou zeggen: veel succes! Waarschijnliojk laat ze zich wel inpalmen door zo'n stoere neger, met goud en tattoes en mooie praatjes, maar na de geboorte van het kind is ie pleite, maar ja, je viel op hem schat he, nu hoeft die trouwe lobbes je niet meer...
Maar ik blijf het proberen....
does your dog bit?
no,no...
but he bit me!
that's not my dog..
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:43:30 #193
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71176395
Hey marcellomastroiani, ik wens je succes. Gelukkig zijn er genoeg die niet arrogant voorkomen(al is dat een minderheid I guess of je ziet ze nergens) en ik weet zeker dat je een zal vinden.
Er zijn ook vrouwen die totaal niets moeten van een blanke man d.m.v cultuurverschillen, geen zin om constand NL te praten, etc.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_71178077
Ik ben er zo één waar de TS het over heeft. Doe mij maar een roomblanke meid. Eventueel zongebruind. Vind ik gewoon 10x lekkerder.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:55:24 #195
206337 aychelle
pi_71178766
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:28 schreef marcellomastroiani het volgende:
lieve Aychelle

Graag kom ik even terug op je vraag: waarom vallen blanke mannen niet op negerinnen? Ja, ik merk het zelf ook. De meeste van mijn vrienden vallen simpelweg niet op een negerin, sommige willen wel een keer sex hebben met een negerin (het cliche-verlangen) en eignlijk alleen ik ben gek op zwarte vrouwen (en dan bedoel ik negerinnen, sorry voor het woord, maar tamils zijn ook redelijk zwart, of aboriginals). Liever doen ze t trouwens een keer met een sexy aziatische, terwijl mij dat weer minder aantrekt, figuur van een plank, geen billen geen borsten en van die ogen waaraan ik niet kan zien of ze blij, verdrietig,boos whatever is. en zo'n plat gezicht, haha. je hebt wel knappe hoor, maar in het algemeen vind ik ene creoolse toch bekoorlijker.
Ik zou dus graag een leuke lieverd tegenkomen waarmee ik een lange relatie kan hebben, en kinderen.
Ik vind juist kelly (Destiny's child zeeeeeeeeeer aantrekkelijk).
Maar: negerinnen hebben idd vaak zo'n attitude. Ze hebben vaak een uitstraling van : "het kan me allemaal bitterweinig schelen en als je ook maar iets doet wat me niet aanstaat, val ik (verbaal) aan!"
Ik denk dat veel blanke mannen die uitstraling, terecht, niet zo leuk vinden.
En als je op een donkere dame afstapt, doen ze een beetje al te trots, zo van: jij denkt dat je me kan krijgen? Ze gaan spottend doen. Misschien dat zo the game werkt met hun zwarte broeders, die zijn zo volleerde versierders dat ze zich niet laten afschrikken, maar blankeboys spelen minder spel, willen contact en staan dan met een lachende, spottende en arogante negerin te praten, dat wij denken: dat was eens en nooit meer.
Ik las ook ergens hier dat die vrouwem 'de broek aan willen hebben' en zo ervaar ik het ook. Ze zijn vaak zo assertief (agressief), zo trots en met mij valt niet te fucken, dat het afstotelijk is. Ze komen erg weerbarstig over.
Het is allemaal begrijpelijk, gezien de achtergrond van Surinaamse en Antilliaanse negerinnen, die superonafhankelijke trotse houding, maar het zorgt ervoor dat heel veel van ze hun dagen in eenzaamheid slijten. Het stoot de zwarte man maar ook de witte man af.
Eigenlijk triest: mooi maar te weinig lief en zorgzaam en tot compromissen bereid, dat ze alleen leeft. Tja..

Ik zoek nog steeds een leuke zwarte dame, maar het schiet niet op. En weet je? Ik ben hoog opgeleid, ik ben een aantrekkelijke vent, lang, sportief figuur, goede afkomst, goede baan, geen player, grappigh lief blablabla, ik denk dat een vrouw (en dus ook een zwarte vrouw) een goe de partij aan mij heeft, maar toch reageren ze niet als ik ze email via zo'n mixwebsite, laatst zei en knappe creoolse dame van" maak me nieuwsgierig.." kennelijk vond ze mijn uitgangsgegevens niet spannend genoeg..? Ik vraag of ze msn heeft dan kunnen we praten, of dr tel nr. vervolgens niets meer gehoord...
Ik zou zeggen: veel succes! Waarschijnliojk laat ze zich wel inpalmen door zo'n stoere neger, met goud en tattoes en mooie praatjes, maar na de geboorte van het kind is ie pleite, maar ja, je viel op hem schat he, nu hoeft die trouwe lobbes je niet meer...
Maar ik blijf het proberen....

Hi marcel! (ik denk dat je zo heet?) Ik heb dit vaker gehoord, hoe zwarte vrouwen zich kunnen gedragen en dat is jammer. Want soms verpesten ze het voor anderen. Tuurlijk je moet maar net op zwarte vrouwen vallen (qua donkere huidtint, gekruld haar, wat steviger gebouwd en veel ronde vormen) maar als je er wel op valt, moet je ook nog voor het innerlijk vallen van de zwarte vrouw. Ik snap best dat je zegt dat ''we'' je afschrikken, dat hoor ik vaker. Als ik een man was zou ik het wel zo vreselijk vinden om een te zelfstandige sterke vrouw te hebben die ook nog een ''sterk'' is. Ik vind het juist heerlijk om echt een ''vrouw'' te zijn. Gewoon voor mensen zorgen, aardig en altijd in voor een praatje. En oja, ik wil dus echt dat de man de broek aan heeft in huis Wat ik al zei vaak verpesten zwarte vrouwen het voor anderen. We zijn echt niet allemaal bitchy of zoeken perfectie in een man. Vaak zijn zwarte vrouwen ook bijna het tegenovergestelde van de blanke, en dat moet je maar net leuk vinden. Aziatische vrouwen lijken meer op blanke vrouwen (vind ik) ze zijn meestal wat slanker, mindere ronde vormen, zachter, zelfe teint, en wat gemakkelijker in de omgang. Ik denk dat sommmigen blanke mannen het niet aandurven om op een zwarte vrouw af te stappen. Om op een aziatische vrouw af te stappen is vaak gemakkelijker voor jullie omdat het algemeen bekend is dat aziatische vrouwen spontaal voor de blanke man vallen. Zwarte vrouwen zijn echter wat te kieskeurig of willen steevast alleen binnen hun ''kirng'blijven (dus de zwarte man alleen daten) terwijl zwarte mannen er ook vandoor gaan met niet-zwarte vrouwen. In iedergeval bedankt voor je verhaal en je vind je donkere vrouw wel Ik kan me niet voorstellen dat er geen zwarte vrouw is die niet op een succesvolle aantrekkeijke blanke man valt

Mijn zus en ik hadden het hier ook al over, waarom sommigen zwarte vrouwen zich zo gedroegen. We zijn zelf ook zwart, maar soomigen verbaasd het waarom we ons niet zwart gedragen .. . Zelf wij ergeren ons aan zwarte vrouwen die ronduit bitchy doen en zich als koningen gdragen. nou zijjn we niet allemaal zo maar veel wel. maar gewoon een grijns op je gezicht en een leuke uitstraling doet wonderen, in plaats van ''wat moet je nou! ''
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:56:18 #196
206337 aychelle
pi_71178795
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:43 schreef L.no het volgende:
Hey marcellomastroiani, ik wens je succes. Gelukkig zijn er genoeg die niet arrogant voorkomen(al is dat een minderheid I guess of je ziet ze nergens) en ik weet zeker dat je een zal vinden.
Er zijn ook vrouwen die totaal niets moeten van een blanke man d.m.v cultuurverschillen, geen zin om constand NL te praten, etc.
dit snap ik even niet? meeste donkere vrouwen praten toch echt wel nederlands
pi_71178977
Ik heb toch wel een duidelijke voorkeur voor zwarte vrouwen, maar ja, ik ben dan ook al 40.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:12:15 #198
206337 aychelle
pi_71179278
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb toch wel een duidelijke voorkeur voor zwarte vrouwen, maar ja, ik ben dan ook al 40.
wat heeft dat er mee te maken
pi_71179332
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:12 schreef aychelle het volgende:

[..]

wat heeft dat er mee te maken
Misschien moet je weer even je eigen OP lezen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:21:53 #200
206337 aychelle
pi_71179605
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Misschien moet je weer even je eigen OP lezen
o haha, kijk ik ben zelf rond de 20 dus ik dat dat zo-ie zo niet gat werken. Maar verder niks mis met mannen ronde 40
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')