abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67618018
Fucking hell...

Sinds wanneer is iemand helpen hetzelfde als diegene naar de mond praten en meegaan in zelf gecreëerde problemen dan?

Als je het er niet mee eens bent neem je het niet serieus?

Het begon er toch echt mee dat TS serieuze reacties zelf niet serieus nam!

ik word serieus gestoord als ik het woordje serieus nog 1 keer gebruik
  woensdag 1 april 2009 @ 17:08:12 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67618022
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:06 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Zei ik dat?

Kijk...weer poging tot....

Ik heb gezegd dat er maar enkelen zijn die serieus reageren (en of dat nu in strijd is met TS gedachtes of niet boeit me niet), maar er zijn er ook die alleen maar TS gedrag afkraken.
Benoem even de mensen die in dit topic en het vorige serieus gereageerd hebben, en die volgens jou alleen maar TS afzeiken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67618039
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:08 schreef MarMar het volgende:
Fucking hell...

Sinds wanneer is iemand helpen hetzelfde als diegene naar de mond praten en meegaan in zelf gecreëerde problemen dan?

Srsly...
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:10:08 #206
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67618088
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Benoem even de mensen die in dit topic en het vorige serieus gereageerd hebben, en die volgens jou alleen maar TS afzeiken?
Srry Deze Padawan heeft betere dingen te doen...
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
  woensdag 1 april 2009 @ 17:10:11 #207
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_67618090
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:06 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Zei ik dat?

Kijk...weer poging tot....

Ik heb gezegd dat er maar enkelen zijn die serieus reageren (en of dat nu in strijd is met TS gedachtes of niet boeit me niet), maar er zijn er ook die alleen maar TS gedrag afkraken.
Het gaat juíst om haar gedrag.

De hele situatie is natuurlijk een 13-in-een-dozijn verhaal. Iedereen heeft wel dit soort issues, in meerdere of mindere mate. Het gaat om hoe je dit handelt....
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  woensdag 1 april 2009 @ 17:12:11 #208
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67618166
quote:
Fucking hell...

Ik zéi toch dat serieuze reacties zowel reacties kunnen zijn die het EENS zijn met TS maar ook reacties van mensen die het ONEENS zijn met TS
pi_67618226
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Srsly...
En nu bewogen mijn mondhoekjes!

although it was not entirely unexpected
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 17:13:54 #210
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_67618244
quote:
Fucking hell...

Hmm, ben je nou serieus..?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_67618289
En terecht dat die het uitmaakt. Wie ben jij om hem te veranderen?
Bovendien zie je hem in het weekend dus zoveel last heb je niet eens van het bellen.
pi_67618309
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:12 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Ik zéi toch dat serieuze reacties zowel reacties kunnen zijn die het EENS zijn met TS maar ook reacties van mensen die het ONEENS zijn met TS
Nietes!

Het gaat allemaal om relativeren hier, dus ook om het kunnen relativeren van enkele plaagstootjes die TS imho volledig zelf uitgelokt heeft.

Bovendien neemt ze zichzelf veel TE serieus, dus moeten we er wel een balans in proberen te trekken.

ZIE we proberen WEL te helpen!

Waar zijn jouw constructieve posts in dit topic?
  woensdag 1 april 2009 @ 17:16:07 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67618336
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:10 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Srry Deze Padawan heeft betere dingen te doen...
praat dan geen poep zeg, met je onzinverzinsels.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67618352
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hmm, ben je nou serieus..?
NARF
  woensdag 1 april 2009 @ 17:17:57 #215
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67618409
BOEHOE
  woensdag 1 april 2009 @ 17:18:07 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67618419
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:12 schreef NightGoddess het volgende:
Je kunt ook met een kwinkslag een serieuze reactie geven. En daartoe nodigt TS enorm uit, met haar tunnelvisie en betonplaat voor het hoofd. Ze staat totaal niet open voor opbouwende kritiek, laat staan voor suggesties die niet in haar egocentrische plaatje passen.

TS doet me denken aan een klein kind dat stampvoetend haar vingers in de oren stopt, al 'Ik hoor je lekker toch niet, lalalalala, ik hoor je lekker toch niet, lalalalala' roepend. En ja, zo'n starre houding gaat op een gegeven moment op de lachspieren in mijn typvingers werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 april 2009 @ 17:26:27 #217
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67618678
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik zag et kindje

* MarMar schuift een koppie thee naar Nijns
Oke, het is geen roosvicee, maar het komt wel goed schatje!
Thnx mam! (ik was even afgeleid door de facturen op mijn werk en nu is er een hele pagina bij in dit topic!)
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67618796
Allemachtig mensen, wat zitten jullie toch door te hakketakken?
Ik heb al eerder gemeld dat het me niet boeit of je het met me eens bent of niet, maar dat ik hier me verhaal post om tips te krijgen voor me probleem.
Dat het grootste gros van jullie een onderlinge wedstrijd voert wie het het grappigst en lulligst kan brengen, is hetgeen wat me irriteert.
Ik heb geen betonblok voor me kop, ik sta open voor iedereens mening, maar het gaat me om de manier hoe het hier gebracht wordt wat op mij het effect geeft niet meer wil luisteren naar wat jullie te zeggen hebben.

Heb al eerder gezegt, praat met respect, of hou je bek dicht. En dat is hetgeen wat jullie missen; respect.
Laat mij ook vrij in mijn mening, waarom hebben jullie wel het recht te zeggen dat het nergens op slaat wat ik doe/vraag/eis whatever, en waarom heb ik niet het recht om de dingen te zien zoals ik ze zie?

Daarbij komt dat jullie je wel erg sterk voelen zo met zn allen samen.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:31:30 #219
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67618816
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je kunt ook met een kwinkslag een serieuze reactie geven. En daartoe nodigt TS enorm uit, met haar tunnelvisie en betonplaat voor het hoofd. Ze staat totaal niet open voor opbouwende kritiek, laat staan voor suggesties die niet in haar egocentrische plaatje passen.

TS doet me denken aan een klein kind dat stampvoetend haar vingers in de oren stopt, al 'Ik hoor je lekker toch niet, lalalalala, ik hoor je lekker toch niet, lalalalala' roepend. En ja, zo'n starre houding gaat op een gegeven moment op de lachspieren in mijn typvingers werken.
Amen!
Dit dus en niets anders..!

Ow wacht, NightGoddess is natuurlijk boos omdat ze nooit zoveel aandacht heeft gekregen als TS.. Ahhhhw, kindje toch..!
pi_67618895
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:31 schreef Nijns het volgende:

[..]

Amen!

Ow wacht, NightGoddess is natuurlijk boos omdat ze nooit zoveel aandacht heeft gekregen als TS.. Ahhhhw, kindje toch..!
hahaha zo sneu..
pi_67618938
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef Chickiewickie het volgende:Heb al eerder gezegt, praat met respect, of hou je bek dicht.
Over respect gesproken... Deze post zegt eigenlijk alles.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:35:07 #222
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67618940
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:30 schreef Chickiewickie het volgende:
Allemachtig mensen, wat zitten jullie toch door te hakketakken?
Ik heb al eerder gemeld dat het me niet boeit of je het met me eens bent of niet, maar dat ik hier me verhaal post om tips te krijgen voor me probleem.
Dat het grootste gros van jullie een onderlinge wedstrijd voert wie het het grappigst en lulligst kan brengen, is hetgeen wat me irriteert.
Ik heb geen betonblok voor me kop, ik sta open voor iedereens mening, maar het gaat me om de manier hoe het hier gebracht wordt wat op mij het effect geeft niet meer wil luisteren naar wat jullie te zeggen hebben.

Heb al eerder gezegt, praat met respect, of hou je bek dicht. En dat is hetgeen wat jullie missen; respect.
Laat mij ook vrij in mijn mening, waarom hebben jullie wel het recht te zeggen dat het nergens op slaat wat ik doe/vraag/eis whatever, en waarom heb ik niet het recht om de dingen te zien zoals ik ze zie?

Daarbij komt dat jullie je wel erg sterk voelen zo met zn allen samen.
Oh, ben jij er ook weer? Leuk..!

Je hebt meer dan genoeg tips gekregen voor je probleem, alleen toen jij die allemaal niet zag door dat blok beton, ging mensen grapjes maken. Dat zag jij dan weer als 'respectloos'. Ik zou het eerder 'tevergeefs tot een verknipt iemand proberen door te dringen' noemen.

Je kwam hier om meningen te horen, anders had je geen topic moeten openen. En nu mond dicht en huilen jij

[ Bericht 0% gewijzigd door Nijns op 01-04-2009 17:43:43 ]
  woensdag 1 april 2009 @ 17:38:28 #223
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67619039
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:31 schreef Nijns het volgende:

[..]

Amen!

Grappig....

Krijg aandacht genoeg. Van mijn vriend, familie, vriendinnen.

en al zóu ik aandacht willen was Fok voor mij de laatste plek om het te zoeken!
  woensdag 1 april 2009 @ 17:38:30 #224
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67619040
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:33 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

hahaha zo sneu..
Heb je het nou WEER over jezelf?
pi_67619192
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:35 schreef Drikske het volgende:

[..]

Over respect gesproken... Deze post zegt eigenlijk alles.
idd

volgens mij heeft hier niemand gescholden, niemand onaardig gedaan, maar alleen gezegd hoe de vork in de steel zit, maar gelukkig, TS is er weer

en, heb je al met schoonmoesje gebabbeld?
Ja doei.
pi_67619196
Haha komop mods die hier ook zo veel uitvoeren, gooi er maar een slotje op! Dan kunnen deze kansloze figuren zich weer elders vermaken en wijs doen!
pi_67619277
ik gok dat de mods niet zoveel uitvoeren hier, omdat er niet zoveel mis is met deze 'discussie' / manier van raad geven
Ja doei.
pi_67619331
Baseer het niet alleen op me eigen topic. En hou jij nou toch eens je mond dicht en laat dit topic lekker dichtgaan zonder nog meer nutteloze reacties
  woensdag 1 april 2009 @ 17:49:38 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67619340
Chickiewickie, kijk nou hoever je het hebt geschopt, je schoonmoeder vindt je een minderwaardig misbaksel, je vriendje wil niet meer met je verder en heel FOK! denkt dat jij labiel bent..
Een gedicht over Maanvis
pi_67619362
maar, wat wil je dan horen?

wat moeten we zeggen?

Dat je gelijk hebt? Dat hij onredelijk is en dat het niet normaal is en dat hij naar jouw wensen moet leven omdat hij met jou een relatie is aangegaan?

Was het dan wel goed geweest?

Dit is een serieuze vraag overigens, want k vraag me serieus af wat voor antwoorden dan wel 'goed' geweest waren?
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:51:23 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67619397
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Chickiewickie het volgende:
Haha komop mods die hier ook zo veel uitvoeren, gooi er maar een slotje op! Dan kunnen deze kansloze figuren zich weer elders vermaken en wijs doen!
kom maar lieverd

pesten ze je hier?... en wat zeggen ze nou allemaal

FOK! kan af en toe best hard zijn, is het niet? Dan zeggen en vertellen ze precies wat je niet wil horen en dan doet dat wel eens pijn want jij hebt toch gelijk en zij (je schoonmoeder en vriendje) hebben het probleem.

Je wil teveel in te korte tijd, nee dit gaat je niet overnacht lukken met deze instelling, in deze snelle en egoistische wereld zijn er nou eenmaal mensen die om elkaar geven en in jouw ogen wat minder snel los willen laten en met name los gelaten willen worden.

Kun je hem loslaten denk je?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 april 2009 @ 17:52:08 #232
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67619420
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:49 schreef Maanvis het volgende:
Chickiewickie, kijk nou hoever je het hebt geschopt, je schoonmoeder vindt je een minderwaardig misbaksel, je vriendje wil niet meer met je verder en heel FOK! denkt dat jij labiel bent..
Spreek voor jezelf!

Ohja! DAT bedoel met zogenaamd grappige, gevoelloze hersenloze grapjes. Iemand die met een serieus probleem zit nog schuldiger te laten voelen door haar (namens haar schoonmoeder) misbaksel te noemen...

Stoer
pi_67619431
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
maar, wat wil je dan horen?

wat moeten we zeggen?

Dat je gelijk hebt? Dat hij onredelijk is en dat het niet normaal is en dat hij naar jouw wensen moet leven omdat hij met jou een relatie is aangegaan?

Was het dan wel goed geweest?

Dit is een serieuze vraag overigens, want k vraag me serieus af wat voor antwoorden dan wel 'goed' geweest waren?
Nee, voor de 6e keer het interesseert me niet als jullie mijn mening niet delen, het gaat mij gewoon te ver op wat voor onrespectvolle, belachelijke manier hier gepraat wordt. En dat iedereen zo hard zijn best doet om de meest grappige, sarcastische reacties hierover te maken. En daarom ben ik hier ook gewoon klaar mee en vraag ik om een slotje.
pi_67619446
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef Re het volgende:

[..]

kom maar lieverd

FOK! kan af en toe best hard zijn, is het niet? Dan zeggen en vertellen ze precies wat je niet wil horen en dan doet dat wel eens pijn want jij hebt toch gelijk en zij (je schoonmoeder en vriendje) hebben het probleem.

Je wil teveel in te korte tijd, nee dit gaat je niet overnacht lukken met deze instelling, in deze snelle en egoistische wereld zijn er nou eenmaal mensen die om elkaar geven en in jouw ogen wat minder snel los willen laten en met name los gelaten willen worden.

!

held
Ja doei.
pi_67619468
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef Re het volgende:

[..]

kom maar lieverd

Gos gos gos, de mods zijn gewoon geen haar beter. Gooi er nou maar een slotje op met je wijze geleuter en doe waarvoor je mod bent
pi_67619500
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:49 schreef Maanvis het volgende:
Haha ohja je kent me schoonmoeder, dat is ook zo...idioot, haha en dit bedoel ik met dat jullie het allemaal zo goed weten. Me vriend wil wél met me verder en vind FOK! mij labiel?? snif
  woensdag 1 april 2009 @ 17:56:09 #237
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67619519
Waar eigenlijk gaat het de laatste 2 á 3 pagina's nog serieus over TS probleem? Ik zie helemaal geen oplossingen aangedragen worden. Ik zie echter alleen maar posts die TS en mij afkraken voor het feit dat ze niet eens is met de reaties en ik haar begrijp...
  woensdag 1 april 2009 @ 17:57:12 #238
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67619551
Als ik nu zeg dat ik uit limburg kom...haten jullie me dan nog meer?
  woensdag 1 april 2009 @ 17:57:16 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67619554
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:54 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Gos gos gos, de mods zijn gewoon geen haar beter. Gooi er nou maar een slotje op met je wijze geleuter en doe waarvoor je mod bent
?

ik probeer topics te sturen en daar waar het kan posts te interpreteren. Mensen hier doen moeite om in je topic te reageren, je de ogen te openen je aan je handje mee te nemen om je te laten zien dat je misschien niet helemaal gelijk hebt of tenminste laten zien dat je het op deze manier niet 1, 2, 3 oplost.

Het gezegde is niet voor niets, je ouders kun je niet uitszoeken, je schoonouders wel.

Wat jij zoekt in je vriend heeft hij nu nog niet, dus mijn vraag is of je het geduld hebt om dit zijn beloop te laten, en uit je reacties te zien wil je dat niet, vandaar mijn vraag, kun je HEM loslaten?
pi_67619599
Nee ik kan hem nu niet loslaten.

Antwoord op je vraag. Kan er nu dan eindelijk een slotje op, na 3x vragen?
  woensdag 1 april 2009 @ 17:59:54 #241
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67619633
Yes please!
  woensdag 1 april 2009 @ 18:05:05 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67619758
nee hier komt geen slotje op, er zijn tig mensen die energie in het antwoorden hebben gestopt, dat zou een beetje cru zijn.

Ik geloof best dat je in een lastige situatie zit, je houdt ongetwijfeld erg veel van je vriendje en zijn moeder kan al niets goeds meer doen dus die negatieve spiraal in je gedachtes zal echt niet zomaar voorbij zijn.

JIj bent het niet die beslist of je vriendje het gedrag van zijn moeder moet accepteren, dat is je vriendje zelf. Blijkbaar zoek je een vent die ballen heeft om er iets aan te doen, en in jouw ogen heeft hij die dus niet. Dus waarom ben je nog bij je vriendje als je iemand die wel karakter heeft nodig hebt om te functioneren?
  woensdag 1 april 2009 @ 18:05:51 #243
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67619779
het wordt gewoon steeds grappiger... nu is TS weer boos, omdat mensen respectloos zouden reageren? Terwijl dat gedrag juist voortkomt uit de manier waarop TS elke onderbouwde mening die niet strookt met haar tunnelvisie stelselmatig negeert
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67619841
ik denk dat we wel de kern van haar probleem hebben gevonden

je leest het goed, HAAR probleem
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:24:16 #245
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67620238
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef Chickiewickie het volgende:
shmoopy: hoe kom je daar nou weer bij?

en dumdadum..doe toch niet alsof je het allemaal zo goed weet. Ik wil mezelf zeker wel veranderen, ik wordt er echt een beetje zat van dat jullie zo verrekte slecht lezen.
Ik heb al 100 keer gezegt dat ik bereid ben om vrijwel alles naast het bellen opzij te zetten voor hem, te negeren/accepteren hoe je het ook wil noemen, maar dat zou ook niet vanzelf gaan, en zou ik ook me best voor moeten doen en me manieren voor vinden. Dus lul niet dat ik niet wil veranderen, hetgeen waar het hierover gaat heb ik ook geprobeerd maar werkte gewoon niet.
in een goede relatie hoe je zelf in grote lijnen niet te veranderen en neem/accepteer je iemand zoals die is..
en als daarbij hoort dat hij wat vaker met zijn moeder belt dan leg je daar of bij neer of je zoekt een andere relatie en andersom geldt dat ook voor hem.. het is geven en nemen.......
Be happy with the little things in life
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 18:33:57 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_67620530
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:54 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Dit soort reacties tonen aan hoe jij in elkaar steekt als het op respect aankomt.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:49:58 #247
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67621083
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Chickiewickie het volgende:
Dacht je nou echt dat de mods JOUW topic links laten liggen met controleren? Owja, jij bent suprieur, vergeten..

JIJ wou een deeltje 2 van jouw belangrijke topic, in de hoop dat je andere reacties zou krijgen dan die je niet aanstonden in deel 1. Dat is niet gebeurd en nu wil je opeens een slotje? Nee, je hebt je topic, je hebt je advies en nu uitzitten t/m de 13 pagina's en als het je niet zint dat mensen een mening hebben: geen topics meer openen..

Ipv een slotje kan je beter een permban aanvragen
pi_67621221
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Chickiewickie het volgende:
Hij was vol..en het was nog niet over dus maar even deel 2 aangemaakt..
Hij heeft een moeder die naar mijn mening haar zoon nog niet volledig kan loslaten (terwijl hij dit jaar 25 wordt en al een behoorlijk tijdje uit huis is). Zo belt zij hem bijvoorbeeld elke dag minstens 2 keer..wat mij ongelovelijk irriteert en dwarszit. Maar ook in het gewone leven behandeld ze hem vind ik niet naar zijn leeftijd, eerder als een 15 jarige puber. Ze wil alles in de hand houden, in controle houden, ze is in mijn ogen een behoorlijk dwangmatig persoon. Dit merk ik aan kleine dingen maar ook aan grotere dingen, vind het heel moeilijk om uit te leggen maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Misschien wil hij wel zo bemoederd worden en houdt het daarom in stand? Al hij het niet anders wil, is het misschien omdat hij het graag zo heeft.

Probeer het niet eens vanuit je schoonmoeders perspectief te leggen. Zij is niet de oorzaak.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_67621255
Als je als kerel 2 keer per dag met je moeder moet bellen omdat je dat fijn vindt denk ik niet dat je ooit kinderen zal krijgen. Hij mist namelijk een paar ballen. Kom op zeg, 2 keer per dag als ik met mijn vriendin zou zitten zou ik dan laten overgaan of er niks mee doen. Wist niet dat er zoveel mama boys rondlopen op fok dat ze dit nog begrijpen ook.

En ja, TS je moet niet verwachten dat je vriend zoiets gelijk veranderd, maar als yij het bellen met zijn moeder niet wil missen en jou ervoor aan de kant wilt zetten. Ben of jij een enorm vervelend persoon in zijn optiek of is het bij voorbaat al een zielig menneke.

Zo.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:59:09 #250
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67621468
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:53 schreef misterwiseguy het volgende:
Als je als kerel 2 keer per dag met je moeder moet bellen omdat je dat fijn vindt denk ik niet dat je ooit kinderen zal krijgen. Hij mist namelijk een paar ballen. Kom op zeg, 2 keer per dag als ik met mijn vriendin zou zitten zou ik dan laten overgaan of er niks mee doen. Wist niet dat er zoveel mama boys rondlopen op fok dat ze dit nog begrijpen ook.

En ja, TS je moet niet verwachten dat je vriend zoiets gelijk veranderd, maar als yij het bellen met zijn moeder niet wil missen en jou ervoor aan de kant wilt zetten. Ben of jij een enorm vervelend persoon in zijn optiek of is het bij voorbaat al een zielig menneke.

Zo.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:02:05 #251
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67621574
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

De discussie in dit topic was al lang niet meer of het bellen wel/niet veel was.. Ik heb in deel 1 ook al aangegeven dat ik het wat veel vond. Waar iedereen over struikelt is hoe TS haar problemen 'aanpakt', adviezen in de wind slaat en haar eigenaardige/egoistische kijk op deze situatie en relaties in het algemeen.

Toevoeging: dus bewaar je gejuich maar voor als je kan begrijpend lezen
pi_67621656
Zo, ik heb me ingelezen
  woensdag 1 april 2009 @ 19:05:06 #253
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67621684
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:53 schreef misterwiseguy het volgende:

Zo.
Volgens mij is iedereen het ook ermee eens hoor, dat het niet echt heel normaal is om zovaak met je moeder te bellen. Het gaat er om dat die vriend dat nou eenmaal doet en niet wil veranderen. Dan zal TS het toch moeten accepteren of de relatie moeten beïndigen.
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 19:05:46 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_67621702
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef NightGoddess het volgende:

Nou ja zeg, een half uurtje geleden was je het nog helemaal met TS eens. Niks zo veranderlijk als een mens op het weer na dan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 1 april 2009 @ 19:06:51 #255
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67621743
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:05 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen het ook ermee eens hoor, dat het niet echt heel normaal is om zovaak met je moeder te bellen. Het gaat er om dat die vriend dat nou eenmaal doet en niet wil veranderen. Dan zal TS het toch moeten accepteren of de relatie moeten beïndigen.
Dat zeg ik
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 19:07:38 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_67621773
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nou ja zeg, een half uurtje geleden was je het nog helemaal met TS eens. Niks zo veranderlijk als een mens op het weer na dan.
Volgens mij is ze het er nog steeds mee eens
  woensdag 1 april 2009 @ 19:08:36 #257
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67621812
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:04 schreef katerwater het volgende:
Zo, ik heb me ingelezen
Welkom! en..?
pi_67621816
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:48 schreef As_33 het volgende:

[..]

Ik heb het je eerder gevraagd, maar je hebt niet gereageerd: zou het jou écht gelukkkig maken als je (ex)vriend voortaan iets laat waar hij ongelukkig van wordt?
Ik quote mezelf nog maar een keer, dit was een serieuze reactie waarmee ik probeer je denkpatroon anders te laten verlopen.
Arseen (As), atoomnummer 33
  woensdag 1 april 2009 @ 19:10:34 #259
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67621875
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens mij is ze het er nog steeds mee eens
Dat.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:10:49 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67621886
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:08 schreef As_33 het volgende:

Ik quote mezelf nog maar een keer, dit was een serieuze reactie waarmee ik probeer je denkpatroon anders te laten verlopen.
Maar haar vriend wordt er niet ongelukkig van. Integendeel, want ChickieWickie wordt er gelukkiger van en dan worden ze samen gelukkiger.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 april 2009 @ 19:12:48 #261
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67621963
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:10 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Dat.
Kun je dan eens precies herhalen waar je het mee eens bent?
Want jij staat achter de reactie van Misterwiseguy. Alleen iedereen hier is het daar dus ook volledig mee eens.
Volgens mij verschilt jouw mening namelijk bijna niet met die van de rest.
pi_67621977
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:08 schreef Nijns het volgende:

[..]

Welkom! en..?
Ik heb aandachtig 3 topics moeten lezen, best vermoeiend...

Verder vind ik het een patstelling waar gewoon geen oplossing voor bestaat. Het zijn 2 totaal verschillende visies die proberen samen te werken. Heel nobel, maar dat werkt niet.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:20:18 #263
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67622247
Hetgeen dat het niet echt vaak voorkomt dat een vent van 24 zo'n mamakindje is....Wat mr. wiseguy ook zegt....en dat TS daar best haar mening over mag zeggen, zonder dat vriendlief daar kwaad om wordt...daar ben ik het mee eens.

Ik heb ook nooit gezegd dat ik het met NIEMAND van hier eens ben...

Ik ben het zeker eens met hetgeen wat hier gezegd wordt betreft dat je niemand naar je eigen zin kunt veranderen. Dat ervaar ik dagelijks....en geloof me, mijn vriend zou ook wel menigeen aan mij willen veranderen. dat is het 'risico' van relaties....niet iedereen is zoals jij, en er kunnen dingen zijn waar je je aan zult storen.

Maar! Er zijn idd dingen die je maar moet nemen zoals ze zijn, en niet kunt veranderen. MAar er zijn zeer zeker ook dingen waar je best je zegje over mag doen en mag vragen of er misschien een compromis bestaat..

Dan moet je natuurlijk wel ook de definitie van compromis juist gebruiken. En niet met een idee komen die jijzelf alleen goed vind, en dit dan doordrammen. Máár ik moet eerlijk zijn...TS is niet de enige die zo doordramt. Er zijn vast meer dames/heren, waaronder ik, die in hun relatie soms wel eens liever hun eigen idee uitgevoerd zien worden...
pi_67622418
Daarbij komt, dat ik niet alleen maar met een idee kom die IK alleen goed vind.

Dat bedoel ik ook met dat het niet alleen om telefoneren gaat, maar veel meer issues zijn. Maar al die andere issues wil ik aan de kant schuiven voor hem, leren accepteren, en het telefoneren is het enige wat ik van hem vraag.

Dus, mensen die ook begonen te lazeren over ''telefoneren is het enige, telefoneren is niet het enige, blabla'' : er zijn MEER proberen als het telefoneren, maar het telefoneren is het ENIGE wat ik vraag.
Is het nu eindelijk duidelijk? Damn.

Dus ik kom niet alleen met een idee die ik goed vind en ben bereid om heel wat andere shit aan de kant te schuiven, maar vraag daar ook wat voor terug.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:28:46 #265
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67622557
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:20 schreef NightGoddess het volgende:
Hetgeen dat het niet echt vaak voorkomt dat een vent van 24 zo'n mamakindje is....Wat mr. wiseguy ook zegt....en dat TS daar best haar mening over mag zeggen, zonder dat vriendlief daar kwaad om wordt...daar ben ik het mee eens.

Ik heb ook nooit gezegd dat ik het met NIEMAND van hier eens ben...

Ik ben het zeker eens met hetgeen wat hier gezegd wordt betreft dat je niemand naar je eigen zin kunt veranderen. Dat ervaar ik dagelijks....en geloof me, mijn vriend zou ook wel menigeen aan mij willen veranderen. dat is het 'risico' van relaties....niet iedereen is zoals jij, en er kunnen dingen zijn waar je je aan zult storen.

Maar! Er zijn idd dingen die je maar moet nemen zoals ze zijn, en niet kunt veranderen. MAar er zijn zeer zeker ook dingen waar je best je zegje over mag doen en mag vragen of er misschien een compromis bestaat..

Dan moet je natuurlijk wel ook de definitie van compromis juist gebruiken. En niet met een idee komen die jijzelf alleen goed vind, en dit dan doordrammen. Máár ik moet eerlijk zijn...TS is niet de enige die zo doordramt. Er zijn vast meer dames/heren, waaronder ik, die in hun relatie soms wel eens liever hun eigen idee uitgevoerd zien worden...
Volledig mee eens

Maar dan praktisch: het blijft nog steeds zo dat die vriend het niet wil veranderen of een compromis wil sluiten. Dan is het ook nog steeds, óf accepteren, óf relatie beïndigen.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:29:26 #266
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67622590
het "voor wat, hoort wat" principe werkt meestal niet in een relatie
  woensdag 1 april 2009 @ 19:29:31 #267
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67622593
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef Chickiewickie het volgende:

Dat bedoel ik ook met dat het niet alleen om telefoneren gaat, maar veel meer issues zijn. Maar al die andere issues wil ik aan de kant schuiven voor hem, leren accepteren, en het telefoneren is het enige wat ik van hem vraag.

Dus, mensen die ook begonen te lazeren over ''telefoneren is het enige, telefoneren is niet het enige, blabla'' : er zijn MEER proberen als het telefoneren, maar het telefoneren is het ENIGE wat ik vraag.

Dus ik kom niet alleen met een idee die ik goed vind en ben bereid om heel wat andere shit aan de kant te schuiven, maar vraag daar ook wat voor terug.
Maar als er zoveel dingen zijn die niet bij jou passen....passen jullie dan wel bij elkaar?
pi_67622629
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Oei wat grof! Nu je dit zegt voel ik me echt dom en aangesproken...

In tegenstelling tot de meeste fokkers hier probeer ik op de topics met hulpvragen die ik lees...ook serieus antwoord te geven...en er geen wedstrijd van te maken wie de grappigste post heeft om TS belachelijk te maken...
Je doet de aanname dat de meeste hier niet serieus zouden reageren. Die aanname is fout. Denk er eens over na. En nog een keer. En dan nog een keer. Misschien snap je hem dan wel. Zo niet mag je hier om uitleg komen vragen.
quote:
Tunnelvisie...ik? Whatever. Denk jij lekker wat je wilt denken...dan doe ik dat ook.
Ja, dat je poogt te denken kunnen we merken
  woensdag 1 april 2009 @ 19:30:27 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67622632
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef Chickiewickie het volgende:

Ja. En de reactie die ik al een paar keer heb herhaald, daar reageer je bijvoorbeeld nooit op. Namelijk dat je beter kunt kijken naar wat de werkelijke problemen zijn en die gaat aanpakken in plaats van je zo blind te staren op alleen dat bellen. Verder vraag je niets. Nee, maar je lost je probleem zo NIET op.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:32:32 #270
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67622702
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je doet de aanname dat de meeste hier niet serieus zouden reageren. Die aanname is fout. Denk er eens over na. En nog een keer. En dan nog een keer. Misschien snap je hem dan wel. Zo niet mag je hier om uitleg komen vragen.
[..]

Ja, dat je poogt te denken kunnen we merken
*Care*
  woensdag 1 april 2009 @ 19:32:52 #271
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67622714
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef Re het volgende:
Ja, dat heb ik al een paar keer aangehaald, maar blijkbaar is dat niet wat TS wil horen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_67622996
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:32 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

*Care*
Goed zo, ga je dan nu weer ontopic ipv het topic te kapen met je nietstoevoegend gejank? Mooi.

Ontopic; Wat Barbarob al zegt. Er zijn zoveel dingen die je niet aanstaan, die jou niet bevallen, denk je werkelijk dat als 1 dingetje verminderd de rest in het niets valt? Of ga je dan juist focussen op die andere dingen, die jou dan meer gaan irriteren TS?
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 19:41:39 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_67623041
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Maar als er zoveel dingen zijn die niet bij jou passen....passen jullie dan wel bij elkaar?
Dát is denk ik de hamvraag.
pi_67623060
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef Re het volgende:
Ach, eerst dacht de TS een compromis te kunnen sluiten, wat dus stiekem geen compromis was, vervolgens moeten we geloven dat ze ALLE andere irritaties kan vergeten als hij maar dat ene kleine puntje zou aanpakken, en nu ga jij ook nog eens zeggen dat voor wat hoort wat niet kan in een relatie?

Het wereldbeeld van dat meisje is nu wel heel erg op zijn kop gezet denk ik zo.
pi_67624403
wie opent de deel 3 eigenlijk?
Ja doei.
pi_67625204
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef NightGoddess het volgende:
Waar eigenlijk gaat het de laatste 2 á 3 pagina's nog serieus over TS probleem? Ik zie helemaal geen oplossingen aangedragen worden. Ik zie echter alleen maar posts die TS en mij afkraken voor het feit dat ze niet eens is met de reaties en ik haar begrijp...
Lees mijn posts dan es
  woensdag 1 april 2009 @ 20:56:39 #277
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67625661
Niet alles letterlijk opvatten...

En als je het toch wilt doen...Dat sloeg op de afgelopen 3 pagina's. Daar ging het (bijna) alleen maar over mij en Chickie. Niets serieus over haar probleem. De laatste post van jou staat op pagina 7....dat is op dit moment 4 pagina's terug ..maar die was idd wel serieus bedoeld.

Dus mijn post klopt
  woensdag 1 april 2009 @ 20:58:33 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67625736
hoe vertel je chickiewickie dat de aarde niet meer rond is, dat de vogels niet meer vliegen, en de zon niet langer schijnt?
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 1 april 2009 @ 21:04:53 #279
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67625965
via fok dus?
pi_67626067
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:56 schreef NightGoddess het volgende:
Niet alles letterlijk opvatten...

En als je het toch wilt doen...Dat sloeg op de afgelopen 3 pagina's. Daar ging het (bijna) alleen maar over mij en Chickie. Niets serieus over haar probleem. De laatste post van jou staat op pagina 7....dat is op dit moment 4 pagina's terug ..maar die was idd wel serieus bedoeld.

Dus mijn post klopt
Ik zie 50 posts per pagina Dan staan ze nog wel bij de laatste 3 pagina's
pi_67626116
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef Maanvis het volgende:
hoe vertel je chickiewickie dat de aarde niet meer rond is, dat de vogels niet meer vliegen, en de zon niet langer schijnt?
hoe vertel je haar, dat het leven dat ze leefde, en de liefde die ze voelde, binnenkort verdwijnt?
pi_67626165
!
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 21:12:43 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_67626279
Je raakt me kwijt, je raakt me kwijhijt. 't Is de waarheid.
― Mark Twain
  woensdag 1 april 2009 @ 21:18:57 #284
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67626535
Echt grappig....zo'n songtekst posten terwijl TS nu in dubio zit of het in de toekomst beter zal gaan tussen haar en vriend.....
pi_67626566
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef NightGoddess het volgende:
Echt grappig....zo'n songtekst posten terwijl TS nu in dubio zit of het in de toekomst beter zal gaan tussen haar en vriend.....
Lighten up.
pi_67626607
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef beequeen het volgende:
Je raakt me kwijt, je raakt me kwijhijt. 't Is de waarheid.
dat laatste dan wel fluisterend, bijna snotterend
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 21:21:55 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_67626621
quote:
Of ze hangt aan de foon met haar wel/niet/toekomstige schoonmoeder. Je weet het niet hè?
― Mark Twain
  woensdag 1 april 2009 @ 21:24:00 #288
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67626686
Of misschien heeft ze geen zin om op jullie onnozele posts te reageren?
pi_67627061
Ik heb een foto van m'n moeke voor op mijn mobiel.
In de chickiewikkiewikkie wereld staat/stond er een enkeltje Treblinka op het menu.
  woensdag 1 april 2009 @ 21:37:14 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67627162
quote:
Daarom is het ook tijd voor haar om zich de waarheid te realiseren. En om de waarheid aan haar duidelijk te maken is moeilijk, waar Han Kooreneef al zo'n mooi liedje over schreef.
Een gedicht over Maanvis
pi_67627610
Zo, net 20 minuten van mijn leven besteed aan het doornemen van dit topic (en de oudere). Wat een leeswerk!

Ik had in deze tijd wel 2 keer mijn moeder kunnen bellen

Maar serieus, mijn ouders komen bijna dagelijks langs bij ons (hebben eigen sleutel en bellen niet eens aan) en mijn vriend belt minimaal 1 keer per dag met zijn moeder en meestal een half uur of langer en altijd als we op het punt staan weg te gaan (jas dus al aan etc.).

Ik stoor mij er echter bijna nooit aan. 1 Keer ben ik wel boos naar huis gegaan toen hij weer ging bellen toen we net op weg waren. Ik wil met hem de stad in en niet met hem en zijn moeder aan de mobiele telefoon erbij. Maar voor de rest? Ik irriteer mij er niet aan. Als hij te hard gaat praten stuur ik hem naar boven zodat ik bijv. rustig tv kan kijken of kan lezen.

Ik begrijp ook niet helemaal wat je eraan stoort. Je klinkt in iedergeval niet gelukkig en misschien is het tijd om conclusies te trekken.

Maar alles is al gezegd, dus tja... voor het vermaak sta je nu in iedergeval in mijn actieve topiclijst, als ik me weer ooit eens verveel pak ik weer één van je leuke topics erbij.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67627803
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:49 schreef Kahlen het volgende:

Maar serieus, mijn ouders komen bijna dagelijks langs bij ons (hebben eigen sleutel en bellen niet eens aan)
WTF Vind je het niet vervelend dat je ouders te pas en te onpas je huis binnen kunnen komen?
pi_67628014
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef VonHinten het volgende:

[..]

WTF Vind je het niet vervelend dat je ouders te pas en te onpas je huis binnen kunnen komen?
Nee, alhoewel... ze zijn ook weleens binnengekomen met gebak toen we bezig waren in de slaapkamer

Maar heb er geen last van. Vriendjes vonden het altijd wel wat vreemd, maar mijn mannetje gaat met mijn vader nu elke week ook naar het voetbal en op dinsdag poolen en darten enzo, dus dat zit wel goed.

Vind het wel gezellig eigenlijk. Vader brengt me elke dag een spits of ander gratis krantje als ik vrij ben bijvoorbeeld, hoef ik niet naar de winkel ervoor.

We hebben met zijn allen een prima band, dus dan gaat het ook goed. Maar als je niet met je (schoon)ouders supergoed kan opschieten is het wel een probleem. En nu we een zoontje hebben en een 2e op komst is het ook wel leuk. Het is toch een druk gezinnetje.

De buren komen trouwens ook elke dag langs en mijn man staat elke avond met de buurman buiten een half uur te kletsen. Ze slaan zelfs 2 keer met de achterdeur als teken om te gaan roken samen.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67628062
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef NightGoddess het volgende:
Of misschien heeft ze geen zin om op jullie onnozele posts te reageren?
Wij hebben volgens mij allemaal een gelukkige relatie. De TS niet. Wie doet er dan iets fout denk je?
pi_67628086
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Nee, alhoewel... ze zijn ook weleens binnengekomen met gebak toen we bezig waren in de slaapkamer
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht inderdaad. Of als je in je blote kont uit de badkamer komt.
pi_67628262
Zo zie je maar TS, het kan altijd nog erger! Dat je schoonmoeder elke dag ongevraagd met sleutel en al langskomt
  woensdag 1 april 2009 @ 22:17:45 #297
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_67628843
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef Kahlen het volgende:

[..]
Goed verhaal

Het gaat mijn voorstellingsvermogen volledig te boven; no offence, maar ik kan mij er alleen 'typetjes' bij voorstellen

Alleen, jullie hebben elkaar -plus de buren, evt vrienden en familie- gevonden en een gezin / omgeving gevormd waarin blijkbaar iedereen zich kan vinden.... zo hoort het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_67631429
een sleutel...

nee... maargoed if it works for you, wie ben ik dan om er over te kankeren

maargoed, mijn ouders wonen 160km verderop en mn schoonouders 50km, dus neuh... niet echt nuttig/nodig

zou ook wel gek worden denk ik, indien wel maar verder houd ik van allevier heel veel zolang ze niet op mn lip zitten!
Ja doei.
  donderdag 2 april 2009 @ 02:46:19 #299
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67634564
mijn visie is, dat de TS graag controle over haar vriend wil hebben, aangezien zijn moeder dit nu heeft, is die moeder dus een harde concurrent.
TS wilt ook alleen maar mensen die met haar meepraten en slaat goed bedoelde adviezen keihard in de wind.TS is een troublemaker, als ik die vriend was, zocht ik me een ander.
pi_67635268
Ik denk dat het opgelost is..... -->
pi_67635272
---> met een slotje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')