abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67604171
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:22 schreef Shitney het volgende:
Ik verheug me nu al op de dag dat mijn jongens met zo'n mokkel aan komen zetten.
Whehe

En dat zo´n mokkel dan op een dag bij je aanbelt om het eens met je te hebben over je lege nest syndroom
pi_67604305
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:03 schreef mgerben het volgende:

[..]

Bingo. Daar zit het probleem. Read on...
[..]

Je bent bereid het SAMEN op te lossen, wat inhoudt dat JIJ de oplossing bedenkt en HIJ die uit mag voeren. Dat is SAMEN.
[..]

De inhoud van je eis is het probleem niet.
Het probleem is de manier waarop.
Jij bepaalt een oplossing. Jij bepaalt dat dat geen drastische eis is. Jij bepaalt dat er ook wel iets van zijn kant mag komen. En als er afgewogen moet worden wie het meeste 'aan de kant zet en accepteert', dan bepaal jij wie het meeste inlevert.

Daarmee passeer je hem dus.
'Samen' betekent niet dat je samen uitkomt op de oplossing die JIJ bedacht hebt.
heerlijk, helder, mgerben
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 10:26:35 #178
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_67604493
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:13 schreef Zeven7 het volgende:

[..]

Whehe

En dat zo´n mokkel dan op een dag bij je aanbelt om het eens met je te hebben over je lege nest syndroom
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  woensdag 1 april 2009 @ 11:09:44 #179
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67605650
Je hebt persoon A, de moeder. Die heeft een zoon en belt regelmatig. Persoon A heeft geen probleem.

Persoon B, de zoon. Wordt regelmatig door meoder gebeld. Persoon B heeft geen probleem

Persoon C, de vriendin. Stoort zich aan het gedrag van A en B.

Wie heeft er hier nou het probleem??
Waarom, ik herhaal WAAROM moet persoon B iets van zijn eigen 'ik' aanpassen.. iets wat bij hem hoort, wat in zijn 'total package' zit.. Je weet wel, die package deal waar je ooit verliefd op werd

Veel meer dan 'joh, je moeder belt wel erg veel he?' mag je imo niet vragen. En als zijn antwoord is dat hij daar geen probleem mee heeft kan je niet meer verlangen. Dat hoort bij hem.. take it or leave it.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 1 april 2009 @ 11:13:01 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67605749
Omdat persoon A en B al 15 maanden (dat is nog geen anderhalf jaar, dus) een relatie hebben en zij nu de vrouw van zijn leven is geworden, is het hun gezamenlijke probleem.
En C is verleden tijd. Kan ze hem wel gebaard hebben, maar sjeezus, dat is 25 jaar geleden! Die ouwe koe mag dus ook wel eens in de sloot blijven liggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 april 2009 @ 11:16:36 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67605866
TS blijft maar inzoomen op dat een of twee keer bellen per dag. Maar, zegt ze er dan bij, er zijn ook nog andere problemen. Maar, zegt ze dan, als hij alleen dat bellen verandert van twee naar een keer per dag, dan vindt ze dat genoeg.

Fout! TS moet eens gaan uitzoomen en kijken naar waar het probleem nou werkelijk zit. En daar dan een oplossing bij zoeken. En ik geef je op een briefje dat die oplossing niks en niemendal te maken zal hebben met hoe vaak zijn moeder belt.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 1 april 2009 @ 12:31:26 #182
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_67608465

“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_67609163
Denk dat TS moeite heeft met het accepteren dat de beste optie in deze situatie is ervan weglopen.
Aangezien der (ex)vriend het uitgemaakt heeft toen hij zich teveel moest verdedigen en TS veel te opgefokt is over de situatie, omdat het voor haar te veel uit de hand is gelopen zo.

Eigenlijk was dat al duidelijk genoeg toen hij het uitmaakte, Dat gaf ook aan dat hij je liever kwijt is dan dat ie zelf ook gaat meedenken aan een oplossing.
Als je nu weer bij elkaar komt gaat het 2 uur goed daarna is het weer bonje, aangezien er helemaal niks nada vooruitgang geboekt gaat worden op deze manier.

Of je loopt ervan weg Of je gaat zelf op zoek naar een andere manier om er mee om te gaan want hier over verder discussiëren heeft geen zin want hij gaat er niks aan doen en met jou houding kom je geen reet verder.
pi_67611757
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:12 schreef Maanvis het volgende:
tjemig loopt dit topic nog steeds?
Ja, want het stikt hier van de mensen die ook hun gelijk willen hebben

Maar goed, wat is de stavaza?
Ze gaan het weer proberen?
pi_67617121
TS vindt ons niet lief meer
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 16:45:29 #186
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67617268
TS wilt niet reageren op enkele van jullie 'poging tot grappige', hersenloze reacties?
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
pi_67617528
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef NightGoddess het volgende:
TS wilt niet reageren op enkele van jullie 'poging tot grappige', hersenloze reacties?
Nog zo`n tunnelvisie-hebbend persoon die denkt dat haar mening per definitie de juiste is
Ga ergens anders je intelligentie-vergelijkingen maken ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2009 16:53:23 ]
pi_67617596
Zelfmedelijden is nog nooit iemand beter van geworden.
  woensdag 1 april 2009 @ 16:56:34 #189
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67617649
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef MarMar het volgende:
Zelfmedelijden is nog nooit iemand beter van geworden.
Mams! HET topic moest dicht
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  woensdag 1 april 2009 @ 16:58:48 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67617723
quote:
Da's toch zonde. Ik maak er helemaal geen probleem van om op hersenloze reacties te reageren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67617758
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:56 schreef Nijns het volgende:

[..]

Mams! HET topic moest dicht
Ik zag et kindje

* MarMar schuift een koppie thee naar Nijns
Oke, het is geen roosvicee, maar het komt wel goed schatje!
pi_67617797
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's toch zonde. Ik maak er helemaal geen probleem van om op hersenloze reacties te reageren.
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:01:14 #193
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67617798
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nog zo`n tunnelvisie-hebbend persoon die denkt dat haar mening per definitie de juiste is
Ga ergens anders je intelligentie-vergelijkingen maken ofzo.
Oei wat grof! Nu je dit zegt voel ik me echt dom en aangesproken...

In tegenstelling tot de meeste fokkers hier probeer ik op de topics met hulpvragen die ik lees...ook serieus antwoord te geven...en er geen wedstrijd van te maken wie de grappigste post heeft om TS belachelijk te maken...

Tunnelvisie...ik? Whatever. Denk jij lekker wat je wilt denken...dan doe ik dat ook.
pi_67617808
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik zag et kindje

* MarMar schuift een koppie thee naar Nijns
Oke, het is geen roosvicee, maar het komt wel goed schatje!
ik moest hardop lachen bijna
Ja doei.
pi_67617835
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de meeste fokkers hier probeer ik op de topics met hulpvragen die ik lees...ook serieus antwoord te geven...en er geen wedstrijd van te maken wie de grappigste post heeft om TS belachelijk te maken...

Tunnelvisie...ik? Whatever. Denk jij lekker wat je wilt denken...dan doe ik dat ook.
het gros ís hier serieus, maar TS wil dat niet horen, omdat zij VINDT dat ze SAMEN een probleem hebben en dat haar 'oplossing' iets is waar ze SAMEN beter van worden, maar dat is niet zo
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:02:48 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67617848
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

En nu voel je je ook al verheven boven ons? Toe maar! Mevrouw de koningin, oh wacht, mevrouw de godin zal wel eens eventjes gaan bepalen hoe wij hier mogen posten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 1 april 2009 @ 17:03:06 #197
93643 DumDaDum
pi_67617853
quote:
Hersenloze reacties ook

Geef toe, er was weinig eer te behalen aan de situatie van TS. En aan TS zelf ook niet natuurlijk

Het meest hersenloze wat ik hier heb gezien is het bel-issue, oh nee, veel-meer-issues, oh nee, toch-alleen-bel-compromis-issue of toch-meer-issues-maar-die-tellen-niet-voor-dit-topic verhaal.

En het wij-sluiten-een-compromis-want-ik-ben-ontevreden-wanneer-mijn-vriendje-belt-met-zijn-moeder-verhaal..... Niet te vergeten.

Of misschien het negeren van inhoudeijke posts en wel reageren op popcorn-posts.

Welke was meer hersenloos? Hmm, ff contempleren nog. ik ben er niet helemaal uit.....

En dan verwijt je veel andere posters hersenloze reacties? Ik zeg boe
— Heather Nova
pi_67617905
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En nu voel je je ook al verheven boven ons? Toe maar! Mevrouw de koningin, oh wacht, mevrouw de godin zal wel eens eventjes gaan bepalen hoe wij hier mogen posten.
ze is net 18, natuurlijk kan zij dat bepalen
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:05:37 #199
93643 DumDaDum
pi_67617945
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

-
— Heather Nova
  woensdag 1 april 2009 @ 17:06:50 #200
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67617982
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zei ik dat?

Kijk...weer poging tot....

Ik heb gezegd dat er maar enkelen zijn die serieus reageren (en of dat nu in strijd is met TS gedachtes of niet boeit me niet), maar er zijn er ook die alleen maar TS gedrag afkraken.
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ben 19 Jeej nog meer recht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: