Whehequote:Op woensdag 1 april 2009 09:22 schreef Shitney het volgende:
Ik verheug me nu al op de dag dat mijn jongens met zo'n mokkel aan komen zetten.
heerlijk, helder, mgerbenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:03 schreef mgerben het volgende:
[..]
Bingo. Daar zit het probleem. Read on...
[..]
Je bent bereid het SAMEN op te lossen, wat inhoudt dat JIJ de oplossing bedenkt en HIJ die uit mag voeren. Dat is SAMEN.
[..]
De inhoud van je eis is het probleem niet.
Het probleem is de manier waarop.
Jij bepaalt een oplossing. Jij bepaalt dat dat geen drastische eis is. Jij bepaalt dat er ook wel iets van zijn kant mag komen. En als er afgewogen moet worden wie het meeste 'aan de kant zet en accepteert', dan bepaal jij wie het meeste inlevert.
Daarmee passeer je hem dus.
'Samen' betekent niet dat je samen uitkomt op de oplossing die JIJ bedacht hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:13 schreef Zeven7 het volgende:
[..]
Whehe![]()
En dat zo´n mokkel dan op een dag bij je aanbelt om het eens met je te hebben over je lege nest syndroom
Ja, want het stikt hier van de mensen die ook hun gelijk willen hebbenquote:
Nog zo`n tunnelvisie-hebbend persoon die denkt dat haar mening per definitie de juiste isquote:Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef NightGoddess het volgende:
TS wilt niet reageren op enkele van jullie 'poging tot grappige', hersenloze reacties?
Mams! HET topic moest dichtquote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef MarMar het volgende:
Zelfmedelijden is nog nooit iemand beter van geworden.
Da's toch zonde. Ik maak er helemaal geen probleem van om op hersenloze reacties te reageren.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef NightGoddess het volgende:
TS wilt niet reageren op enkele van jullie 'poging tot grappige', hersenloze reacties?
Ik zag et kindjequote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's toch zonde. Ik maak er helemaal geen probleem van om op hersenloze reacties te reageren.
Oei wat grof! Nu je dit zegt voel ik me echt dom en aangesproken...quote:Op woensdag 1 april 2009 16:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog zo`n tunnelvisie-hebbend persoon die denkt dat haar mening per definitie de juiste is
Ga ergens anders je intelligentie-vergelijkingen maken ofzo.
ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zag et kindje![]()
* MarMar schuift een koppie thee naar Nijns
Oke, het is geen roosvicee, maar het komt wel goed schatje!
het gros ís hier serieus, maar TS wil dat niet horen, omdat zij VINDT dat ze SAMEN een probleem hebben en dat haar 'oplossing' iets is waar ze SAMEN beter van worden, maar dat is niet zoquote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Oei wat grof! Nu je dit zegt voel ik me echt dom en aangesproken...![]()
In tegenstelling tot de meeste fokkers hier probeer ik op de topics met hulpvragen die ik lees...ook serieus antwoord te geven...en er geen wedstrijd van te maken wie de grappigste post heeft om TS belachelijk te maken...![]()
Tunnelvisie...ik?Whatever. Denk jij lekker wat je wilt denken...dan doe ik dat ook.
En nu voel je je ook al verheven boven ons? Toe maar! Mevrouw de koningin, oh wacht, mevrouw de godin zal wel eens eventjes gaan bepalen hoe wij hier mogen posten.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Oei wat grof! Nu je dit zegt voel ik me echt dom en aangesproken...![]()
In tegenstelling tot de meeste fokkers hier probeer ik op de topics met hulpvragen die ik lees...ook serieus antwoord te geven...en er geen wedstrijd van te maken wie de grappigste post heeft om TS belachelijk te maken...![]()
Tunnelvisie...ik?Whatever. Denk jij lekker wat je wilt denken...dan doe ik dat ook.
Hersenloze reacties ookquote:Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef NightGoddess het volgende:
ze is net 18, natuurlijk kan zij dat bepalenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En nu voel je je ook al verheven boven ons? Toe maar! Mevrouw de koningin, oh wacht, mevrouw de godin zal wel eens eventjes gaan bepalen hoe wij hier mogen posten.
-quote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is net 18, natuurlijk kan zij dat bepalen![]()
Zei ik dat?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En nu voel je je ook al verheven boven ons? Toe maar! Mevrouw de koningin, oh wacht, mevrouw de godin zal wel eens eventjes gaan bepalen hoe wij hier mogen posten.
Ik ben 19quote:Op woensdag 1 april 2009 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is net 18, natuurlijk kan zij dat bepalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |