abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2009 @ 19:02:05 #251
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67621574
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

De discussie in dit topic was al lang niet meer of het bellen wel/niet veel was.. Ik heb in deel 1 ook al aangegeven dat ik het wat veel vond. Waar iedereen over struikelt is hoe TS haar problemen 'aanpakt', adviezen in de wind slaat en haar eigenaardige/egoistische kijk op deze situatie en relaties in het algemeen.

Toevoeging: dus bewaar je gejuich maar voor als je kan begrijpend lezen
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67621656
Zo, ik heb me ingelezen
  woensdag 1 april 2009 @ 19:05:06 #253
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67621684
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:53 schreef misterwiseguy het volgende:
Als je als kerel 2 keer per dag met je moeder moet bellen omdat je dat fijn vindt denk ik niet dat je ooit kinderen zal krijgen. Hij mist namelijk een paar ballen. Kom op zeg, 2 keer per dag als ik met mijn vriendin zou zitten zou ik dan laten overgaan of er niks mee doen. Wist niet dat er zoveel mama boys rondlopen op fok dat ze dit nog begrijpen ook.

En ja, TS je moet niet verwachten dat je vriend zoiets gelijk veranderd, maar als yij het bellen met zijn moeder niet wil missen en jou ervoor aan de kant wilt zetten. Ben of jij een enorm vervelend persoon in zijn optiek of is het bij voorbaat al een zielig menneke.

Zo.
Volgens mij is iedereen het ook ermee eens hoor, dat het niet echt heel normaal is om zovaak met je moeder te bellen. Het gaat er om dat die vriend dat nou eenmaal doet en niet wil veranderen. Dan zal TS het toch moeten accepteren of de relatie moeten beďndigen.
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 19:05:46 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_67621702
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:59 schreef NightGoddess het volgende:

Nou ja zeg, een half uurtje geleden was je het nog helemaal met TS eens. Niks zo veranderlijk als een mens op het weer na dan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 1 april 2009 @ 19:06:51 #255
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67621743
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:05 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen het ook ermee eens hoor, dat het niet echt heel normaal is om zovaak met je moeder te bellen. Het gaat er om dat die vriend dat nou eenmaal doet en niet wil veranderen. Dan zal TS het toch moeten accepteren of de relatie moeten beďndigen.
Dat zeg ik
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 19:07:38 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_67621773
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nou ja zeg, een half uurtje geleden was je het nog helemaal met TS eens. Niks zo veranderlijk als een mens op het weer na dan.
Volgens mij is ze het er nog steeds mee eens
  woensdag 1 april 2009 @ 19:08:36 #257
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67621812
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:04 schreef katerwater het volgende:
Zo, ik heb me ingelezen
Welkom! en..?
pi_67621816
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:48 schreef As_33 het volgende:

[..]

Ik heb het je eerder gevraagd, maar je hebt niet gereageerd: zou het jou écht gelukkkig maken als je (ex)vriend voortaan iets laat waar hij ongelukkig van wordt?
Ik quote mezelf nog maar een keer, dit was een serieuze reactie waarmee ik probeer je denkpatroon anders te laten verlopen.
Arseen (As), atoomnummer 33
  woensdag 1 april 2009 @ 19:10:34 #259
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67621875
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens mij is ze het er nog steeds mee eens
Dat.
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
  woensdag 1 april 2009 @ 19:10:49 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67621886
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:08 schreef As_33 het volgende:

Ik quote mezelf nog maar een keer, dit was een serieuze reactie waarmee ik probeer je denkpatroon anders te laten verlopen.
Maar haar vriend wordt er niet ongelukkig van. Integendeel, want ChickieWickie wordt er gelukkiger van en dan worden ze samen gelukkiger.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 april 2009 @ 19:12:48 #261
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67621963
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:10 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Dat.
Kun je dan eens precies herhalen waar je het mee eens bent?
Want jij staat achter de reactie van Misterwiseguy. Alleen iedereen hier is het daar dus ook volledig mee eens.
Volgens mij verschilt jouw mening namelijk bijna niet met die van de rest.
pi_67621977
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:08 schreef Nijns het volgende:

[..]

Welkom! en..?
Ik heb aandachtig 3 topics moeten lezen, best vermoeiend...

Verder vind ik het een patstelling waar gewoon geen oplossing voor bestaat. Het zijn 2 totaal verschillende visies die proberen samen te werken. Heel nobel, maar dat werkt niet.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:20:18 #263
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67622247
Hetgeen dat het niet echt vaak voorkomt dat een vent van 24 zo'n mamakindje is....Wat mr. wiseguy ook zegt....en dat TS daar best haar mening over mag zeggen, zonder dat vriendlief daar kwaad om wordt...daar ben ik het mee eens.

Ik heb ook nooit gezegd dat ik het met NIEMAND van hier eens ben...

Ik ben het zeker eens met hetgeen wat hier gezegd wordt betreft dat je niemand naar je eigen zin kunt veranderen. Dat ervaar ik dagelijks....en geloof me, mijn vriend zou ook wel menigeen aan mij willen veranderen. dat is het 'risico' van relaties....niet iedereen is zoals jij, en er kunnen dingen zijn waar je je aan zult storen.

Maar! Er zijn idd dingen die je maar moet nemen zoals ze zijn, en niet kunt veranderen. MAar er zijn zeer zeker ook dingen waar je best je zegje over mag doen en mag vragen of er misschien een compromis bestaat..

Dan moet je natuurlijk wel ook de definitie van compromis juist gebruiken. En niet met een idee komen die jijzelf alleen goed vind, en dit dan doordrammen. Máár ik moet eerlijk zijn...TS is niet de enige die zo doordramt. Er zijn vast meer dames/heren, waaronder ik, die in hun relatie soms wel eens liever hun eigen idee uitgevoerd zien worden...
pi_67622418
Daarbij komt, dat ik niet alleen maar met een idee kom die IK alleen goed vind.

Dat bedoel ik ook met dat het niet alleen om telefoneren gaat, maar veel meer issues zijn. Maar al die andere issues wil ik aan de kant schuiven voor hem, leren accepteren, en het telefoneren is het enige wat ik van hem vraag.

Dus, mensen die ook begonen te lazeren over ''telefoneren is het enige, telefoneren is niet het enige, blabla'' : er zijn MEER proberen als het telefoneren, maar het telefoneren is het ENIGE wat ik vraag.
Is het nu eindelijk duidelijk? Damn.

Dus ik kom niet alleen met een idee die ik goed vind en ben bereid om heel wat andere shit aan de kant te schuiven, maar vraag daar ook wat voor terug.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:28:46 #265
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67622557
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:20 schreef NightGoddess het volgende:
Hetgeen dat het niet echt vaak voorkomt dat een vent van 24 zo'n mamakindje is....Wat mr. wiseguy ook zegt....en dat TS daar best haar mening over mag zeggen, zonder dat vriendlief daar kwaad om wordt...daar ben ik het mee eens.

Ik heb ook nooit gezegd dat ik het met NIEMAND van hier eens ben...

Ik ben het zeker eens met hetgeen wat hier gezegd wordt betreft dat je niemand naar je eigen zin kunt veranderen. Dat ervaar ik dagelijks....en geloof me, mijn vriend zou ook wel menigeen aan mij willen veranderen. dat is het 'risico' van relaties....niet iedereen is zoals jij, en er kunnen dingen zijn waar je je aan zult storen.

Maar! Er zijn idd dingen die je maar moet nemen zoals ze zijn, en niet kunt veranderen. MAar er zijn zeer zeker ook dingen waar je best je zegje over mag doen en mag vragen of er misschien een compromis bestaat..

Dan moet je natuurlijk wel ook de definitie van compromis juist gebruiken. En niet met een idee komen die jijzelf alleen goed vind, en dit dan doordrammen. Máár ik moet eerlijk zijn...TS is niet de enige die zo doordramt. Er zijn vast meer dames/heren, waaronder ik, die in hun relatie soms wel eens liever hun eigen idee uitgevoerd zien worden...
Volledig mee eens

Maar dan praktisch: het blijft nog steeds zo dat die vriend het niet wil veranderen of een compromis wil sluiten. Dan is het ook nog steeds, óf accepteren, óf relatie beďndigen.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:29:26 #266
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67622590
het "voor wat, hoort wat" principe werkt meestal niet in een relatie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 april 2009 @ 19:29:31 #267
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_67622593
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef Chickiewickie het volgende:

Dat bedoel ik ook met dat het niet alleen om telefoneren gaat, maar veel meer issues zijn. Maar al die andere issues wil ik aan de kant schuiven voor hem, leren accepteren, en het telefoneren is het enige wat ik van hem vraag.

Dus, mensen die ook begonen te lazeren over ''telefoneren is het enige, telefoneren is niet het enige, blabla'' : er zijn MEER proberen als het telefoneren, maar het telefoneren is het ENIGE wat ik vraag.

Dus ik kom niet alleen met een idee die ik goed vind en ben bereid om heel wat andere shit aan de kant te schuiven, maar vraag daar ook wat voor terug.
Maar als er zoveel dingen zijn die niet bij jou passen....passen jullie dan wel bij elkaar?
pi_67622629
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

Oei wat grof! Nu je dit zegt voel ik me echt dom en aangesproken...

In tegenstelling tot de meeste fokkers hier probeer ik op de topics met hulpvragen die ik lees...ook serieus antwoord te geven...en er geen wedstrijd van te maken wie de grappigste post heeft om TS belachelijk te maken...
Je doet de aanname dat de meeste hier niet serieus zouden reageren. Die aanname is fout. Denk er eens over na. En nog een keer. En dan nog een keer. Misschien snap je hem dan wel. Zo niet mag je hier om uitleg komen vragen.
quote:
Tunnelvisie...ik? Whatever. Denk jij lekker wat je wilt denken...dan doe ik dat ook.
Ja, dat je poogt te denken kunnen we merken
  woensdag 1 april 2009 @ 19:30:27 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_67622632
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef Chickiewickie het volgende:

Ja. En de reactie die ik al een paar keer heb herhaald, daar reageer je bijvoorbeeld nooit op. Namelijk dat je beter kunt kijken naar wat de werkelijke problemen zijn en die gaat aanpakken in plaats van je zo blind te staren op alleen dat bellen. Verder vraag je niets. Nee, maar je lost je probleem zo NIET op.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:32:32 #270
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67622702
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je doet de aanname dat de meeste hier niet serieus zouden reageren. Die aanname is fout. Denk er eens over na. En nog een keer. En dan nog een keer. Misschien snap je hem dan wel. Zo niet mag je hier om uitleg komen vragen.
[..]

Ja, dat je poogt te denken kunnen we merken
*Care*
  woensdag 1 april 2009 @ 19:32:52 #271
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67622714
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef Re het volgende:
Ja, dat heb ik al een paar keer aangehaald, maar blijkbaar is dat niet wat TS wil horen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_67622996
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:32 schreef NightGoddess het volgende:

[..]

*Care*
Goed zo, ga je dan nu weer ontopic ipv het topic te kapen met je nietstoevoegend gejank? Mooi.

Ontopic; Wat Barbarob al zegt. Er zijn zoveel dingen die je niet aanstaan, die jou niet bevallen, denk je werkelijk dat als 1 dingetje verminderd de rest in het niets valt? Of ga je dan juist focussen op die andere dingen, die jou dan meer gaan irriteren TS?
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 19:41:39 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_67623041
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Maar als er zoveel dingen zijn die niet bij jou passen....passen jullie dan wel bij elkaar?
Dát is denk ik de hamvraag.
pi_67623060
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef Re het volgende:
Ach, eerst dacht de TS een compromis te kunnen sluiten, wat dus stiekem geen compromis was, vervolgens moeten we geloven dat ze ALLE andere irritaties kan vergeten als hij maar dat ene kleine puntje zou aanpakken, en nu ga jij ook nog eens zeggen dat voor wat hoort wat niet kan in een relatie?

Het wereldbeeld van dat meisje is nu wel heel erg op zijn kop gezet denk ik zo.
pi_67624403
wie opent de deel 3 eigenlijk?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')