De discussie in dit topic was al lang niet meer of het bellen wel/niet veel was.. Ik heb in deel 1 ook al aangegeven dat ik het wat veel vond. Waar iedereen over struikelt is hoe TS haar problemen 'aanpakt', adviezen in de wind slaat en haar eigenaardige/egoistische kijk op deze situatie en relaties in het algemeen.quote:
Volgens mij is iedereen het ook ermee eens hoor, dat het niet echt heel normaal is om zovaak met je moeder te bellen. Het gaat er om dat die vriend dat nou eenmaal doet en niet wil veranderen. Dan zal TS het toch moeten accepteren of de relatie moeten beďndigen.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:53 schreef misterwiseguy het volgende:
Als je als kerel 2 keer per dag met je moeder moet bellen omdat je dat fijn vindt denk ik niet dat je ooit kinderen zal krijgen. Hij mist namelijk een paar ballen. Kom op zeg, 2 keer per dag als ik met mijn vriendin zou zitten zou ik dan laten overgaan of er niks mee doen. Wist niet dat er zoveel mama boys rondlopen op fok dat ze dit nog begrijpen ook.
En ja, TS je moet niet verwachten dat je vriend zoiets gelijk veranderd, maar als yij het bellen met zijn moeder niet wil missen en jou ervoor aan de kant wilt zetten. Ben of jij een enorm vervelend persoon in zijn optiek of is het bij voorbaat al een zielig menneke.
Zo.
Nou ja zeg, een half uurtje geleden was je het nog helemaal met TS eens. Niks zo veranderlijk als een mens op het weer na dan.quote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 1 april 2009 19:05 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen het ook ermee eens hoor, dat het niet echt heel normaal is om zovaak met je moeder te bellen. Het gaat er om dat die vriend dat nou eenmaal doet en niet wil veranderen. Dan zal TS het toch moeten accepteren of de relatie moeten beďndigen.
Volgens mij is ze het er nog steeds mee eensquote:Op woensdag 1 april 2009 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, een half uurtje geleden was je het nog helemaal met TS eens. Niks zo veranderlijk als een mens op het weer na dan.
Welkom!quote:
Ik quote mezelf nog maar een keer, dit was een serieuze reactie waarmee ik probeer je denkpatroon anders te laten verlopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:48 schreef As_33 het volgende:
[..]
Ik heb het je eerder gevraagd, maar je hebt niet gereageerd: zou het jou écht gelukkkig maken als je (ex)vriend voortaan iets laat waar hij ongelukkig van wordt?
Dat.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij is ze het er nog steeds mee eens
Maar haar vriend wordt er niet ongelukkig van. Integendeel, want ChickieWickie wordt er gelukkiger van en dan worden ze samen gelukkiger.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:08 schreef As_33 het volgende:
Ik quote mezelf nog maar een keer, dit was een serieuze reactie waarmee ik probeer je denkpatroon anders te laten verlopen.
Kun je dan eens precies herhalen waar je het mee eens bent?quote:
Ik heb aandachtig 3 topics moeten lezen, best vermoeiend...quote:
Volledig mee eensquote:Op woensdag 1 april 2009 19:20 schreef NightGoddess het volgende:
Hetgeen dat het niet echt vaak voorkomt dat een vent van 24 zo'n mamakindje is....Wat mr. wiseguy ook zegt....en dat TS daar best haar mening over mag zeggen, zonder dat vriendlief daar kwaad om wordt...daar ben ik het mee eens.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het met NIEMAND van hier eens ben...
Ik ben het zeker eens met hetgeen wat hier gezegd wordt betreft dat je niemand naar je eigen zin kunt veranderen. Dat ervaar ik dagelijks....en geloof me, mijn vriend zou ook wel menigeen aan mij willen veranderen. dat is het 'risico' van relaties....niet iedereen is zoals jij, en er kunnen dingen zijn waar je je aan zult storen.
Maar! Er zijn idd dingen die je maar moet nemen zoals ze zijn, en niet kunt veranderen. MAar er zijn zeer zeker ook dingen waar je best je zegje over mag doen en mag vragen of er misschien een compromis bestaat..
Dan moet je natuurlijk wel ook de definitie van compromis juist gebruiken. En niet met een idee komen die jijzelf alleen goed vind, en dit dan doordrammen. Máár ik moet eerlijk zijn...TS is niet de enige die zo doordramt. Er zijn vast meer dames/heren, waaronder ik, die in hun relatie soms wel eens liever hun eigen idee uitgevoerd zien worden...
Maar als er zoveel dingen zijn die niet bij jou passen....passen jullie dan wel bij elkaar?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef Chickiewickie het volgende:
Daarbij komt, dat ik niet alleen maar met een idee kom die IK alleen goed vind.
Dat bedoel ik ook met dat het niet alleen om telefoneren gaat, maar veel meer issues zijn. Maar al die andere issues wil ik aan de kant schuiven voor hem, leren accepteren, en het telefoneren is het enige wat ik van hem vraag.
Dus, mensen die ook begonen te lazeren over ''telefoneren is het enige, telefoneren is niet het enige, blabla'' : er zijn MEER proberen als het telefoneren, maar het telefoneren is het ENIGE wat ik vraag.
Is het nu eindelijk duidelijk? Damn.
Dus ik kom niet alleen met een idee die ik goed vind en ben bereid om heel wat andere shit aan de kant te schuiven, maar vraag daar ook wat voor terug.
Je doet de aanname dat de meeste hier niet serieus zouden reageren. Die aanname is fout. Denk er eens over na. En nog een keer. En dan nog een keer. Misschien snap je hem dan wel. Zo niet mag je hier om uitleg komen vragen.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:01 schreef NightGoddess het volgende:
[..]
Oei wat grof! Nu je dit zegt voel ik me echt dom en aangesproken...![]()
In tegenstelling tot de meeste fokkers hier probeer ik op de topics met hulpvragen die ik lees...ook serieus antwoord te geven...en er geen wedstrijd van te maken wie de grappigste post heeft om TS belachelijk te maken...![]()
Ja, dat je poogt te denken kunnen we merkenquote:Tunnelvisie...ik?Whatever. Denk jij lekker wat je wilt denken...dan doe ik dat ook.
Ja. En de reactie die ik al een paar keer heb herhaald, daar reageer je bijvoorbeeld nooit op. Namelijk dat je beter kunt kijken naar wat de werkelijke problemen zijn en die gaat aanpakken in plaats van je zo blind te staren op alleen dat bellen. Verder vraag je niets. Nee, maar je lost je probleem zo NIET op.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:24 schreef Chickiewickie het volgende:
Daarbij komt, dat ik niet alleen maar met een idee kom die IK alleen goed vind.
Dat bedoel ik ook met dat het niet alleen om telefoneren gaat, maar veel meer issues zijn. Maar al die andere issues wil ik aan de kant schuiven voor hem, leren accepteren, en het telefoneren is het enige wat ik van hem vraag.
Dus, mensen die ook begonen te lazeren over ''telefoneren is het enige, telefoneren is niet het enige, blabla'' : er zijn MEER proberen als het telefoneren, maar het telefoneren is het ENIGE wat ik vraag.
Is het nu eindelijk duidelijk? Damn.
Dus ik kom niet alleen met een idee die ik goed vind en ben bereid om heel wat andere shit aan de kant te schuiven, maar vraag daar ook wat voor terug.
*Care*quote:Op woensdag 1 april 2009 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je doet de aanname dat de meeste hier niet serieus zouden reageren. Die aanname is fout. Denk er eens over na. En nog een keer. En dan nog een keer. Misschien snap je hem dan wel. Zo niet mag je hier om uitleg komen vragen.
[..]
Ja, dat je poogt te denken kunnen we merken
Ja, dat heb ik al een paar keer aangehaald, maar blijkbaar is dat niet wat TS wil horen.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef Re het volgende:
het "voor wat, hoort wat" principe werkt meestal niet in een relatie
Goed zo, ga je dan nu weer ontopic ipv het topic te kapen met je nietstoevoegend gejank? Mooi.quote:
Dát is denk ik de hamvraag.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Maar als er zoveel dingen zijn die niet bij jou passen....passen jullie dan wel bij elkaar?
Ach, eerst dacht de TS een compromis te kunnen sluiten, wat dus stiekem geen compromis was, vervolgens moeten we geloven dat ze ALLE andere irritaties kan vergeten als hij maar dat ene kleine puntje zou aanpakken, en nu ga jij ook nog eens zeggen dat voor wat hoort wat niet kan in een relatie?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:29 schreef Re het volgende:
het "voor wat, hoort wat" principe werkt meestal niet in een relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |