abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67619196
Haha komop mods die hier ook zo veel uitvoeren, gooi er maar een slotje op! Dan kunnen deze kansloze figuren zich weer elders vermaken en wijs doen!
pi_67619277
ik gok dat de mods niet zoveel uitvoeren hier, omdat er niet zoveel mis is met deze 'discussie' / manier van raad geven
Ja doei.
pi_67619331
Baseer het niet alleen op me eigen topic. En hou jij nou toch eens je mond dicht en laat dit topic lekker dichtgaan zonder nog meer nutteloze reacties
  woensdag 1 april 2009 @ 17:49:38 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67619340
Chickiewickie, kijk nou hoever je het hebt geschopt, je schoonmoeder vindt je een minderwaardig misbaksel, je vriendje wil niet meer met je verder en heel FOK! denkt dat jij labiel bent..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67619362
maar, wat wil je dan horen?

wat moeten we zeggen?

Dat je gelijk hebt? Dat hij onredelijk is en dat het niet normaal is en dat hij naar jouw wensen moet leven omdat hij met jou een relatie is aangegaan?

Was het dan wel goed geweest?

Dit is een serieuze vraag overigens, want k vraag me serieus af wat voor antwoorden dan wel 'goed' geweest waren?
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 17:51:23 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67619397
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Chickiewickie het volgende:
Haha komop mods die hier ook zo veel uitvoeren, gooi er maar een slotje op! Dan kunnen deze kansloze figuren zich weer elders vermaken en wijs doen!
kom maar lieverd

pesten ze je hier?... en wat zeggen ze nou allemaal

FOK! kan af en toe best hard zijn, is het niet? Dan zeggen en vertellen ze precies wat je niet wil horen en dan doet dat wel eens pijn want jij hebt toch gelijk en zij (je schoonmoeder en vriendje) hebben het probleem.

Je wil teveel in te korte tijd, nee dit gaat je niet overnacht lukken met deze instelling, in deze snelle en egoistische wereld zijn er nou eenmaal mensen die om elkaar geven en in jouw ogen wat minder snel los willen laten en met name los gelaten willen worden.

Kun je hem loslaten denk je?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 april 2009 @ 17:52:08 #232
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67619420
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:49 schreef Maanvis het volgende:
Chickiewickie, kijk nou hoever je het hebt geschopt, je schoonmoeder vindt je een minderwaardig misbaksel, je vriendje wil niet meer met je verder en heel FOK! denkt dat jij labiel bent..
Spreek voor jezelf!

Ohja! DAT bedoel met zogenaamd grappige, gevoelloze hersenloze grapjes. Iemand die met een serieus probleem zit nog schuldiger te laten voelen door haar (namens haar schoonmoeder) misbaksel te noemen...

Stoer
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
pi_67619431
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
maar, wat wil je dan horen?

wat moeten we zeggen?

Dat je gelijk hebt? Dat hij onredelijk is en dat het niet normaal is en dat hij naar jouw wensen moet leven omdat hij met jou een relatie is aangegaan?

Was het dan wel goed geweest?

Dit is een serieuze vraag overigens, want k vraag me serieus af wat voor antwoorden dan wel 'goed' geweest waren?
Nee, voor de 6e keer het interesseert me niet als jullie mijn mening niet delen, het gaat mij gewoon te ver op wat voor onrespectvolle, belachelijke manier hier gepraat wordt. En dat iedereen zo hard zijn best doet om de meest grappige, sarcastische reacties hierover te maken. En daarom ben ik hier ook gewoon klaar mee en vraag ik om een slotje.
pi_67619446
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef Re het volgende:

[..]

kom maar lieverd

FOK! kan af en toe best hard zijn, is het niet? Dan zeggen en vertellen ze precies wat je niet wil horen en dan doet dat wel eens pijn want jij hebt toch gelijk en zij (je schoonmoeder en vriendje) hebben het probleem.

Je wil teveel in te korte tijd, nee dit gaat je niet overnacht lukken met deze instelling, in deze snelle en egoistische wereld zijn er nou eenmaal mensen die om elkaar geven en in jouw ogen wat minder snel los willen laten en met name los gelaten willen worden.

!

held
Ja doei.
pi_67619468
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef Re het volgende:

[..]

kom maar lieverd

Gos gos gos, de mods zijn gewoon geen haar beter. Gooi er nou maar een slotje op met je wijze geleuter en doe waarvoor je mod bent
pi_67619500
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:49 schreef Maanvis het volgende:
Haha ohja je kent me schoonmoeder, dat is ook zo...idioot, haha en dit bedoel ik met dat jullie het allemaal zo goed weten. Me vriend wil wél met me verder en vind FOK! mij labiel?? snif
  woensdag 1 april 2009 @ 17:56:09 #237
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67619519
Waar eigenlijk gaat het de laatste 2 á 3 pagina's nog serieus over TS probleem? Ik zie helemaal geen oplossingen aangedragen worden. Ik zie echter alleen maar posts die TS en mij afkraken voor het feit dat ze niet eens is met de reaties en ik haar begrijp...
  woensdag 1 april 2009 @ 17:57:12 #238
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67619551
Als ik nu zeg dat ik uit limburg kom...haten jullie me dan nog meer?
  woensdag 1 april 2009 @ 17:57:16 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67619554
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:54 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Gos gos gos, de mods zijn gewoon geen haar beter. Gooi er nou maar een slotje op met je wijze geleuter en doe waarvoor je mod bent
?

ik probeer topics te sturen en daar waar het kan posts te interpreteren. Mensen hier doen moeite om in je topic te reageren, je de ogen te openen je aan je handje mee te nemen om je te laten zien dat je misschien niet helemaal gelijk hebt of tenminste laten zien dat je het op deze manier niet 1, 2, 3 oplost.

Het gezegde is niet voor niets, je ouders kun je niet uitszoeken, je schoonouders wel.

Wat jij zoekt in je vriend heeft hij nu nog niet, dus mijn vraag is of je het geduld hebt om dit zijn beloop te laten, en uit je reacties te zien wil je dat niet, vandaar mijn vraag, kun je HEM loslaten?
pi_67619599
Nee ik kan hem nu niet loslaten.

Antwoord op je vraag. Kan er nu dan eindelijk een slotje op, na 3x vragen?
  woensdag 1 april 2009 @ 17:59:54 #241
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67619633
Yes please!
  woensdag 1 april 2009 @ 18:05:05 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67619758
nee hier komt geen slotje op, er zijn tig mensen die energie in het antwoorden hebben gestopt, dat zou een beetje cru zijn.

Ik geloof best dat je in een lastige situatie zit, je houdt ongetwijfeld erg veel van je vriendje en zijn moeder kan al niets goeds meer doen dus die negatieve spiraal in je gedachtes zal echt niet zomaar voorbij zijn.

JIj bent het niet die beslist of je vriendje het gedrag van zijn moeder moet accepteren, dat is je vriendje zelf. Blijkbaar zoek je een vent die ballen heeft om er iets aan te doen, en in jouw ogen heeft hij die dus niet. Dus waarom ben je nog bij je vriendje als je iemand die wel karakter heeft nodig hebt om te functioneren?
  woensdag 1 april 2009 @ 18:05:51 #243
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67619779
het wordt gewoon steeds grappiger... nu is TS weer boos, omdat mensen respectloos zouden reageren? Terwijl dat gedrag juist voortkomt uit de manier waarop TS elke onderbouwde mening die niet strookt met haar tunnelvisie stelselmatig negeert
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_67619841
ik denk dat we wel de kern van haar probleem hebben gevonden

je leest het goed, HAAR probleem
Ja doei.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:24:16 #245
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67620238
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef Chickiewickie het volgende:
shmoopy: hoe kom je daar nou weer bij?

en dumdadum..doe toch niet alsof je het allemaal zo goed weet. Ik wil mezelf zeker wel veranderen, ik wordt er echt een beetje zat van dat jullie zo verrekte slecht lezen.
Ik heb al 100 keer gezegt dat ik bereid ben om vrijwel alles naast het bellen opzij te zetten voor hem, te negeren/accepteren hoe je het ook wil noemen, maar dat zou ook niet vanzelf gaan, en zou ik ook me best voor moeten doen en me manieren voor vinden. Dus lul niet dat ik niet wil veranderen, hetgeen waar het hierover gaat heb ik ook geprobeerd maar werkte gewoon niet.
in een goede relatie hoe je zelf in grote lijnen niet te veranderen en neem/accepteer je iemand zoals die is..
en als daarbij hoort dat hij wat vaker met zijn moeder belt dan leg je daar of bij neer of je zoekt een andere relatie en andersom geldt dat ook voor hem.. het is geven en nemen.......
Be happy with the little things in life
  Moderator woensdag 1 april 2009 @ 18:33:57 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_67620530
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:54 schreef Chickiewickie het volgende:

[..]

Dit soort reacties tonen aan hoe jij in elkaar steekt als het op respect aankomt.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:49:58 #247
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67621083
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Chickiewickie het volgende:
Dacht je nou echt dat de mods JOUW topic links laten liggen met controleren? Owja, jij bent suprieur, vergeten..

JIJ wou een deeltje 2 van jouw belangrijke topic, in de hoop dat je andere reacties zou krijgen dan die je niet aanstonden in deel 1. Dat is niet gebeurd en nu wil je opeens een slotje? Nee, je hebt je topic, je hebt je advies en nu uitzitten t/m de 13 pagina's en als het je niet zint dat mensen een mening hebben: geen topics meer openen..

Ipv een slotje kan je beter een permban aanvragen
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67621221
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Chickiewickie het volgende:
Hij was vol..en het was nog niet over dus maar even deel 2 aangemaakt..
Hij heeft een moeder die naar mijn mening haar zoon nog niet volledig kan loslaten (terwijl hij dit jaar 25 wordt en al een behoorlijk tijdje uit huis is). Zo belt zij hem bijvoorbeeld elke dag minstens 2 keer..wat mij ongelovelijk irriteert en dwarszit. Maar ook in het gewone leven behandeld ze hem vind ik niet naar zijn leeftijd, eerder als een 15 jarige puber. Ze wil alles in de hand houden, in controle houden, ze is in mijn ogen een behoorlijk dwangmatig persoon. Dit merk ik aan kleine dingen maar ook aan grotere dingen, vind het heel moeilijk om uit te leggen maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Misschien wil hij wel zo bemoederd worden en houdt het daarom in stand? Al hij het niet anders wil, is het misschien omdat hij het graag zo heeft.

Probeer het niet eens vanuit je schoonmoeders perspectief te leggen. Zij is niet de oorzaak.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_67621255
Als je als kerel 2 keer per dag met je moeder moet bellen omdat je dat fijn vindt denk ik niet dat je ooit kinderen zal krijgen. Hij mist namelijk een paar ballen. Kom op zeg, 2 keer per dag als ik met mijn vriendin zou zitten zou ik dan laten overgaan of er niks mee doen. Wist niet dat er zoveel mama boys rondlopen op fok dat ze dit nog begrijpen ook.

En ja, TS je moet niet verwachten dat je vriend zoiets gelijk veranderd, maar als yij het bellen met zijn moeder niet wil missen en jou ervoor aan de kant wilt zetten. Ben of jij een enorm vervelend persoon in zijn optiek of is het bij voorbaat al een zielig menneke.

Zo.
  woensdag 1 april 2009 @ 18:59:09 #250
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67621468
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:53 schreef misterwiseguy het volgende:
Als je als kerel 2 keer per dag met je moeder moet bellen omdat je dat fijn vindt denk ik niet dat je ooit kinderen zal krijgen. Hij mist namelijk een paar ballen. Kom op zeg, 2 keer per dag als ik met mijn vriendin zou zitten zou ik dan laten overgaan of er niks mee doen. Wist niet dat er zoveel mama boys rondlopen op fok dat ze dit nog begrijpen ook.

En ja, TS je moet niet verwachten dat je vriend zoiets gelijk veranderd, maar als yij het bellen met zijn moeder niet wil missen en jou ervoor aan de kant wilt zetten. Ben of jij een enorm vervelend persoon in zijn optiek of is het bij voorbaat al een zielig menneke.

Zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')