kom maar lieverdquote:Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Chickiewickie het volgende:
Haha komop mods die hier ook zo veel uitvoeren, gooi er maar een slotje op! Dan kunnen deze kansloze figuren zich weer elders vermaken en wijs doen!
Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 1 april 2009 17:49 schreef Maanvis het volgende:
Chickiewickie, kijk nou hoever je het hebt geschopt, je schoonmoeder vindt je een minderwaardig misbaksel, je vriendje wil niet meer met je verder en heel FOK! denkt dat jij labiel bent..
Nee, voor de 6e keer het interesseert me niet als jullie mijn mening niet delen, het gaat mij gewoon te ver op wat voor onrespectvolle, belachelijke manier hier gepraat wordt. En dat iedereen zo hard zijn best doet om de meest grappige, sarcastische reacties hierover te maken. En daarom ben ik hier ook gewoon klaar mee en vraag ik om een slotje.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
maar, wat wil je dan horen?
wat moeten we zeggen?
Dat je gelijk hebt? Dat hij onredelijk is en dat het niet normaal is en dat hij naar jouw wensen moet leven omdat hij met jou een relatie is aangegaan?
Was het dan wel goed geweest?
Dit is een serieuze vraag overigens, want k vraag me serieus af wat voor antwoorden dan wel 'goed' geweest waren?
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef Re het volgende:
[..]
kom maar lieverd
pesten ze je hier?... en wat zeggen ze nou allemaal
FOK! kan af en toe best hard zijn, is het niet? Dan zeggen en vertellen ze precies wat je niet wil horen en dan doet dat wel eens pijn want jij hebt toch gelijk en zij (je schoonmoeder en vriendje) hebben het probleem.
Je wil teveel in te korte tijd, nee dit gaat je niet overnacht lukken met deze instelling, in deze snelle en egoistische wereld zijn er nou eenmaal mensen die om elkaar geven en in jouw ogen wat minder snel los willen laten en met name los gelaten willen worden.
Kun je hem loslaten denk je?
Gos gos gos, de mods zijn gewoon geen haar beter. Gooi er nou maar een slotje op met je wijze geleuter en doe waarvoor je mod bentquote:Op woensdag 1 april 2009 17:51 schreef Re het volgende:
[..]
kom maar lieverd
pesten ze je hier?... en wat zeggen ze nou allemaal
FOK! kan af en toe best hard zijn, is het niet? Dan zeggen en vertellen ze precies wat je niet wil horen en dan doet dat wel eens pijn want jij hebt toch gelijk en zij (je schoonmoeder en vriendje) hebben het probleem.
Je wil teveel in te korte tijd, nee dit gaat je niet overnacht lukken met deze instelling, in deze snelle en egoistische wereld zijn er nou eenmaal mensen die om elkaar geven en in jouw ogen wat minder snel los willen laten en met name los gelaten willen worden.
Kun je hem loslaten denk je?
Haha ohja je kent me schoonmoeder, dat is ook zo...idioot, haha en dit bedoel ik met dat jullie het allemaal zo goed weten. Me vriend wil wél met me verderquote:Op woensdag 1 april 2009 17:49 schreef Maanvis het volgende:
Chickiewickie, kijk nou hoever je het hebt geschopt, je schoonmoeder vindt je een minderwaardig misbaksel, je vriendje wil niet meer met je verder en heel FOK! denkt dat jij labiel bent..
?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:54 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Gos gos gos, de mods zijn gewoon geen haar beter. Gooi er nou maar een slotje op met je wijze geleuter en doe waarvoor je mod bent
in een goede relatie hoe je zelf in grote lijnen niet te veranderen en neem/accepteer je iemand zoals die is..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef Chickiewickie het volgende:
shmoopy: hoe kom je daar nou weer bij?
en dumdadum..doe toch niet alsof je het allemaal zo goed weet. Ik wil mezelf zeker wel veranderen, ik wordt er echt een beetje zat van dat jullie zo verrekte slecht lezen.
Ik heb al 100 keer gezegt dat ik bereid ben om vrijwel alles naast het bellen opzij te zetten voor hem, te negeren/accepteren hoe je het ook wil noemen, maar dat zou ook niet vanzelf gaan, en zou ik ook me best voor moeten doen en me manieren voor vinden. Dus lul niet dat ik niet wil veranderen, hetgeen waar het hierover gaat heb ik ook geprobeerd maar werkte gewoon niet.
Dit soort reacties tonen aan hoe jij in elkaar steekt als het op respect aankomt.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:54 schreef Chickiewickie het volgende:
[..]
Gos gos gos, de mods zijn gewoon geen haar beter. Gooi er nou maar een slotje op met je wijze geleuter en doe waarvoor je mod bent
Dacht je nou echt dat de mods JOUW topic links laten liggen met controleren? Owja, jij bent suprieur, vergeten..quote:Op woensdag 1 april 2009 17:44 schreef Chickiewickie het volgende:
Haha komop mods die hier ook zo veel uitvoeren, gooi er maar een slotje op! Dan kunnen deze kansloze figuren zich weer elders vermaken en wijs doen!
Misschien wil hij wel zo bemoederd worden en houdt het daarom in stand? Al hij het niet anders wil, is het misschien omdat hij het graag zo heeft.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Chickiewickie het volgende:
Hij was vol..en het was nog niet over dus maar even deel 2 aangemaakt..
Hij heeft een moeder die naar mijn mening haar zoon nog niet volledig kan loslaten (terwijl hij dit jaar 25 wordt en al een behoorlijk tijdje uit huis is). Zo belt zij hem bijvoorbeeld elke dag minstens 2 keer..wat mij ongelovelijk irriteert en dwarszit. Maar ook in het gewone leven behandeld ze hem vind ik niet naar zijn leeftijd, eerder als een 15 jarige puber. Ze wil alles in de hand houden, in controle houden, ze is in mijn ogen een behoorlijk dwangmatig persoon. Dit merk ik aan kleine dingen maar ook aan grotere dingen, vind het heel moeilijk om uit te leggen maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:53 schreef misterwiseguy het volgende:
Als je als kerel 2 keer per dag met je moeder moet bellen omdat je dat fijn vindt denk ik niet dat je ooit kinderen zal krijgen. Hij mist namelijk een paar ballen. Kom op zeg, 2 keer per dag als ik met mijn vriendin zou zitten zou ik dan laten overgaan of er niks mee doen. Wist niet dat er zoveel mama boys rondlopen op fok dat ze dit nog begrijpen ook.
En ja, TS je moet niet verwachten dat je vriend zoiets gelijk veranderd, maar als yij het bellen met zijn moeder niet wil missen en jou ervoor aan de kant wilt zetten. Ben of jij een enorm vervelend persoon in zijn optiek of is het bij voorbaat al een zielig menneke.
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |