abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67625204
quote:
Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef NightGoddess het volgende:
Waar eigenlijk gaat het de laatste 2 á 3 pagina's nog serieus over TS probleem? Ik zie helemaal geen oplossingen aangedragen worden. Ik zie echter alleen maar posts die TS en mij afkraken voor het feit dat ze niet eens is met de reaties en ik haar begrijp...
Lees mijn posts dan es
  woensdag 1 april 2009 @ 20:56:39 #277
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67625661
Niet alles letterlijk opvatten...

En als je het toch wilt doen...Dat sloeg op de afgelopen 3 pagina's. Daar ging het (bijna) alleen maar over mij en Chickie. Niets serieus over haar probleem. De laatste post van jou staat op pagina 7....dat is op dit moment 4 pagina's terug ..maar die was idd wel serieus bedoeld.

Dus mijn post klopt
Say it once, say it twice
Take a chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night
  woensdag 1 april 2009 @ 20:58:33 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67625736
hoe vertel je chickiewickie dat de aarde niet meer rond is, dat de vogels niet meer vliegen, en de zon niet langer schijnt?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 1 april 2009 @ 21:04:53 #279
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67625965
via fok dus?
pi_67626067
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:56 schreef NightGoddess het volgende:
Niet alles letterlijk opvatten...

En als je het toch wilt doen...Dat sloeg op de afgelopen 3 pagina's. Daar ging het (bijna) alleen maar over mij en Chickie. Niets serieus over haar probleem. De laatste post van jou staat op pagina 7....dat is op dit moment 4 pagina's terug ..maar die was idd wel serieus bedoeld.

Dus mijn post klopt
Ik zie 50 posts per pagina Dan staan ze nog wel bij de laatste 3 pagina's
pi_67626116
quote:
Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef Maanvis het volgende:
hoe vertel je chickiewickie dat de aarde niet meer rond is, dat de vogels niet meer vliegen, en de zon niet langer schijnt?
hoe vertel je haar, dat het leven dat ze leefde, en de liefde die ze voelde, binnenkort verdwijnt?
pi_67626165
!
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 21:12:43 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_67626279
Je raakt me kwijt, je raakt me kwijhijt. 't Is de waarheid.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 1 april 2009 @ 21:18:57 #284
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67626535
Echt grappig....zo'n songtekst posten terwijl TS nu in dubio zit of het in de toekomst beter zal gaan tussen haar en vriend.....
pi_67626566
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef NightGoddess het volgende:
Echt grappig....zo'n songtekst posten terwijl TS nu in dubio zit of het in de toekomst beter zal gaan tussen haar en vriend.....
Lighten up.
pi_67626607
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef beequeen het volgende:
Je raakt me kwijt, je raakt me kwijhijt. 't Is de waarheid.
dat laatste dan wel fluisterend, bijna snotterend
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 21:21:55 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_67626621
quote:
Of ze hangt aan de foon met haar wel/niet/toekomstige schoonmoeder. Je weet het niet hè?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 1 april 2009 @ 21:24:00 #288
181794 NightGoddess
in Wonderland
pi_67626686
Of misschien heeft ze geen zin om op jullie onnozele posts te reageren?
pi_67627061
Ik heb een foto van m'n moeke voor op mijn mobiel.
In de chickiewikkiewikkie wereld staat/stond er een enkeltje Treblinka op het menu.
  woensdag 1 april 2009 @ 21:37:14 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67627162
quote:
Daarom is het ook tijd voor haar om zich de waarheid te realiseren. En om de waarheid aan haar duidelijk te maken is moeilijk, waar Han Kooreneef al zo'n mooi liedje over schreef.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67627610
Zo, net 20 minuten van mijn leven besteed aan het doornemen van dit topic (en de oudere). Wat een leeswerk!

Ik had in deze tijd wel 2 keer mijn moeder kunnen bellen

Maar serieus, mijn ouders komen bijna dagelijks langs bij ons (hebben eigen sleutel en bellen niet eens aan) en mijn vriend belt minimaal 1 keer per dag met zijn moeder en meestal een half uur of langer en altijd als we op het punt staan weg te gaan (jas dus al aan etc.).

Ik stoor mij er echter bijna nooit aan. 1 Keer ben ik wel boos naar huis gegaan toen hij weer ging bellen toen we net op weg waren. Ik wil met hem de stad in en niet met hem en zijn moeder aan de mobiele telefoon erbij. Maar voor de rest? Ik irriteer mij er niet aan. Als hij te hard gaat praten stuur ik hem naar boven zodat ik bijv. rustig tv kan kijken of kan lezen.

Ik begrijp ook niet helemaal wat je eraan stoort. Je klinkt in iedergeval niet gelukkig en misschien is het tijd om conclusies te trekken.

Maar alles is al gezegd, dus tja... voor het vermaak sta je nu in iedergeval in mijn actieve topiclijst, als ik me weer ooit eens verveel pak ik weer één van je leuke topics erbij.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67627803
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:49 schreef Kahlen het volgende:

Maar serieus, mijn ouders komen bijna dagelijks langs bij ons (hebben eigen sleutel en bellen niet eens aan)
WTF Vind je het niet vervelend dat je ouders te pas en te onpas je huis binnen kunnen komen?
pi_67628014
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef VonHinten het volgende:

[..]

WTF Vind je het niet vervelend dat je ouders te pas en te onpas je huis binnen kunnen komen?
Nee, alhoewel... ze zijn ook weleens binnengekomen met gebak toen we bezig waren in de slaapkamer

Maar heb er geen last van. Vriendjes vonden het altijd wel wat vreemd, maar mijn mannetje gaat met mijn vader nu elke week ook naar het voetbal en op dinsdag poolen en darten enzo, dus dat zit wel goed.

Vind het wel gezellig eigenlijk. Vader brengt me elke dag een spits of ander gratis krantje als ik vrij ben bijvoorbeeld, hoef ik niet naar de winkel ervoor.

We hebben met zijn allen een prima band, dus dan gaat het ook goed. Maar als je niet met je (schoon)ouders supergoed kan opschieten is het wel een probleem. En nu we een zoontje hebben en een 2e op komst is het ook wel leuk. Het is toch een druk gezinnetje.

De buren komen trouwens ook elke dag langs en mijn man staat elke avond met de buurman buiten een half uur te kletsen. Ze slaan zelfs 2 keer met de achterdeur als teken om te gaan roken samen.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67628062
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef NightGoddess het volgende:
Of misschien heeft ze geen zin om op jullie onnozele posts te reageren?
Wij hebben volgens mij allemaal een gelukkige relatie. De TS niet. Wie doet er dan iets fout denk je?
pi_67628086
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Nee, alhoewel... ze zijn ook weleens binnengekomen met gebak toen we bezig waren in de slaapkamer
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht inderdaad. Of als je in je blote kont uit de badkamer komt.
pi_67628262
Zo zie je maar TS, het kan altijd nog erger! Dat je schoonmoeder elke dag ongevraagd met sleutel en al langskomt
  woensdag 1 april 2009 @ 22:17:45 #297
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_67628843
quote:
Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef Kahlen het volgende:

[..]
Goed verhaal

Het gaat mijn voorstellingsvermogen volledig te boven; no offence, maar ik kan mij er alleen 'typetjes' bij voorstellen

Alleen, jullie hebben elkaar -plus de buren, evt vrienden en familie- gevonden en een gezin / omgeving gevormd waarin blijkbaar iedereen zich kan vinden.... zo hoort het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_67631429
een sleutel...

nee... maargoed if it works for you, wie ben ik dan om er over te kankeren

maargoed, mijn ouders wonen 160km verderop en mn schoonouders 50km, dus neuh... niet echt nuttig/nodig

zou ook wel gek worden denk ik, indien wel maar verder houd ik van allevier heel veel zolang ze niet op mn lip zitten!
Ja doei.
  donderdag 2 april 2009 @ 02:46:19 #299
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67634564
mijn visie is, dat de TS graag controle over haar vriend wil hebben, aangezien zijn moeder dit nu heeft, is die moeder dus een harde concurrent.
TS wilt ook alleen maar mensen die met haar meepraten en slaat goed bedoelde adviezen keihard in de wind.TS is een troublemaker, als ik die vriend was, zocht ik me een ander.
pi_67635268
Ik denk dat het opgelost is..... -->
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')