Lees mijn posts dan esquote:Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef NightGoddess het volgende:
Waar eigenlijk gaat het de laatste 2 á 3 pagina's nog serieus over TS probleem? Ik zie helemaal geen oplossingen aangedragen worden. Ik zie echter alleen maar posts die TS en mij afkraken voor het feit dat ze niet eens is met de reaties en ik haar begrijp...
Ik zie 50 posts per paginaquote:Op woensdag 1 april 2009 20:56 schreef NightGoddess het volgende:
Niet alles letterlijk opvatten...
En als je het toch wilt doen...Dat sloeg op de afgelopen 3 pagina's. Daar ging het (bijna) alleen maar over mij en Chickie. Niets serieus over haar probleem. De laatste post van jou staat op pagina 7....dat is op dit moment 4 pagina's terug..maar die was idd wel serieus bedoeld.
Dus mijn post klopt
hoe vertel je haar, dat het leven dat ze leefde, en de liefde die ze voelde, binnenkort verdwijnt?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef Maanvis het volgende:
hoe vertel je chickiewickie dat de aarde niet meer rond is, dat de vogels niet meer vliegen, en de zon niet langer schijnt?
Lighten up.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef NightGoddess het volgende:
Echt grappig....zo'n songtekst posten terwijl TS nu in dubio zit of het in de toekomst beter zal gaan tussen haar en vriend.....
dat laatste dan wel fluisterend, bijna snotterendquote:Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef beequeen het volgende:
Je raakt me kwijt, je raakt me kwijhijt. 't Is de waarheid.![]()
Of ze hangt aan de foon met haar wel/niet/toekomstige schoonmoeder. Je weet het niet hè?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef NightGoddess het volgende:
Echt grappig....zo'n songtekst posten terwijl TS nu in dubio zit of het in de toekomst beter zal gaan tussen haar en vriend.....
Daarom is het ook tijd voor haar om zich de waarheid te realiseren. En om de waarheid aan haar duidelijk te maken is moeilijk, waar Han Kooreneef al zo'n mooi liedje over schreef.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:18 schreef NightGoddess het volgende:
WTFquote:Op woensdag 1 april 2009 21:49 schreef Kahlen het volgende:
Maar serieus, mijn ouders komen bijna dagelijks langs bij ons (hebben eigen sleutel en bellen niet eens aan)
Nee, alhoewel... ze zijn ook weleens binnengekomen met gebak toen we bezig waren in de slaapkamerquote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef VonHinten het volgende:
[..]
WTFVind je het niet vervelend dat je ouders te pas en te onpas je huis binnen kunnen komen?
Wij hebben volgens mij allemaal een gelukkige relatie. De TS niet. Wie doet er dan iets fout denk je?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:24 schreef NightGoddess het volgende:
Of misschien heeft ze geen zin om op jullie onnozele posts te reageren?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht inderdaad. Of als je in je blote kont uit de badkamer komt.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Nee, alhoewel... ze zijn ook weleens binnengekomen met gebak toen we bezig waren in de slaapkamer
Goed verhaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |