Niet geschoten is altijd misquote:
aan de andere kant, die staan nu allemaal bij misschien.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:15 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel Rotterdam wel weer een uur verder is voor de mensen uit het oosten en noorden, zoals XBM, Fiets, nijnja etc.
Fiets niet, bierbart niet, en als jullie opgelet zouden hebben zou ik ooka lbij de komers staanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aan de andere kant, die staan nu allemaal bij misschien.
En nijn danquote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
als bart en lauriette komen!
(maar ik ben geen puber meer)
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fiets niet, bierbart niet, en als jullie opgelet zouden hebben zou ik ooka lbij de komers staan
quote:
Je hebt me vergetenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aan de andere kant, die staan nu allemaal bij misschien.
En mijquote:
Bart komt wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
als bart en lauriette komen!
(maar ik ben geen puber meer)
Geen rotterdamquote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maakt mij niet uitroffa is prima
![]()
Holly?
Vast wel toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
is rotterdam leuk eigelijk, ben er nooit geweest
Mwa, jawel.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
is rotterdam leuk eigelijk, ben er nooit geweest
De skihutquote:Op maandag 30 maart 2009 19:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mwa, jawel.
Maar een uitgaansgelegenheid zoals de stairway hebben we niet echt.
Skihut ben ik nog nooit geweest, behalve een paar keer bij die op stadhuisplein. En Holly, nja, dat is niks voor een meet.quote:
Dan ga je weer knock-outquote:
Had het effect? Ja dus nou he wat wat watquote:
Effect? Geen idee, ik zat met iemand buiten.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had het effect? Ja dus nou he wat wat wat
Erik toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Effect? Geen idee, ik zat met iemand buiten.
Juh.quote:
raavie was degene die bijna knock out gingquote:
Ja en binnen kreeg ik een piggybackride van zoeen beveiligerquote:
Het ging over een andere meetquote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
raavie was degene die bijna knock out gingof een niet nader te noemen user door de drank
Whehequote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja en binnen kreeg ik een piggybackride van zoeen beveiligerYou missed al the fun!
Ja daar baal ik nog steeds ont-zet-tend van.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheAch, ik zat buiten met oshiro over andere dingen te praten, dat hebben jullie weer gemist.
Somebody's got to do itquote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja daar baal ik nog steeds ont-zet-tend van.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fiets niet, bierbart niet, en als jullie opgelet zouden hebben zou ik ooka lbij de komers staan
krijg eens even een acuute hartaanvalquote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef Noortje. het volgende:
Rotterdam is echt een kutstad.
Overigens kom ik misschien.
Die skihut hebben Bartje en ik mooie herinneringen aanquote:Op maandag 30 maart 2009 19:19 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Skihut ben ik nog nooit geweest, behalve een paar keer bij die op stadhuisplein. En Holly, nja, dat is niks voor een meet.
Whehe, met die op de bar dansende opaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die skihut hebben Bartje en ik mooie herinneringen aan
Jaa prachtig was datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, met die op de bar dansende opa
Rotterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
krijg eens even een acuute hartaanval
Rotterdam
zutphen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Nieuwerkerk ad IJssel(maar alleen omdat jij er woont)
Amsterdam(omdat dat wél een mooie stad is itt Rotterdam
)
Zutphen![]()
![]()
(omdat ik er woon en: Talamini).
Deventer![]()
![]()
![]()
![]()
(want nijn **ZWOEL**
)
N'kerk is nog veul toffer want ik woon er ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Nieuwerkerk ad IJssel(maar alleen omdat jij er woont)
Amsterdam(omdat dat wél een mooie stad is itt Rotterdam
)
Zutphen![]()
![]()
(omdat ik er woon en: Talamini).
En het plaatsje tussen Nwk en Rotterdam is ook echt onwijs tof.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
N'kerk is nog veul toffer want ik woon er ook
Vooral als je aan de kant van N'kerk woontquote:Op woensdag 1 april 2009 14:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En het plaatsje tussen Nwk en Rotterdam is ook echt onwijs tof.
M'n neefje heeft een unimog en m'n oom heeft een paar trekkers en wij hebben er ook nog eentje verstopt staanquote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef nijnja het volgende:
Maar het westen zuigt in principe gewoon, want geen trekkers
Jullie hebben geen snelweg zonder spitsstrookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
M'n neefje heeft een unimog en m'n oom heeft een paar trekkers en wij hebben er ook nog eentje verstopt staan
De A20 van Nieuwerkerk tot Gouda heeft 2 rijstroken, net als de A12 van Gouda tot Zoetermeer, en die hebben ook allebei geen spitsstrookquote:Op woensdag 1 april 2009 15:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jullie hebben geen snelweg zonder spitsstrook![]()
Jullie hebben geen snelweg die maar 2 banen in beide richtingen heeft
Nou en, wij hebben ook nog landweggetjesquote:Op woensdag 1 april 2009 15:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
De A20 van Nieuwerkerk tot Gouda heeft 2 rijstroken, net als de A12 van Gouda tot Zoetermeer, en die hebben ook allebei geen spitsstrook
Krimpen a/d Ijsselquote:Op woensdag 1 april 2009 14:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En het plaatsje tussen Nwk en Rotterdam is ook echt onwijs tof.
Wtfquote:Op woensdag 1 april 2009 @ 15:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou en, wij hebben ook nog landweggetjes
Met Rotterdam kom ik niet, tenminste nog niet. Ik ga de 22e naar Utrecht en dan zie ik wel of dr iemand isquote:Op donderdag 2 april 2009 09:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wtf
Maar jongens, waarom houden we ons niet gewoon aan het originele plan? Doen we een andere keer wel Rotterdam. Want nu gaat iedereen geloof ik al uit van Utrecht, ik ook, Rotterdam is toch saai, doen we een andere keer Rotterdam.
Ik snap ook niet waar dit gedoe op slaatquote:Op donderdag 2 april 2009 @ 10:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Met Rotterdam kom ik niet, tenminste nog niet. Ik ga de 22e naar Utrecht en dan zie ik wel of dr iemand is
Snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 2 april 2009 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dit gedoe op slaatLeuk hoor, als jullie een keer naar Rotterdam komen, maar zet dan niet eerst de locatie vast en ga dan miepen dat het elders leuker is.
Doe jij niet, maar waar deze discussie is begonenn zegmaar
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef Hyman het volgende:
Kwoot faal.
oooh, ik wil jou nog wel een keer zien. De rest heb ik al gezienquote:Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb vrij gevraagd, dus ik kom zeer waarschijnlijk. Even kijken wat Jimbeau doet.
Ik voelde me vereerd tot ik de tweede zin zag.quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oooh, ik wil jou nog wel een keer zien. De rest heb ik al gezien
En ik dan? Heb je helemaal niet aan mij gedacht? Heb je niet aan het feit gedacht dat ik niet zonder jou kan leven? Is dit hoe jij me ziet? Minder belangrijk dan Parijs?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef MASD het volgende:
[..]
De keuze tussen Utrecht en Parijs was snel gemaakt, sorry.
Genoeg gewillige puberjongens.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik dan? Heb je helemaal niet aan mij gedacht? Heb je niet aan het feit gedacht dat ik niet zonder jou kan leven? Is dit hoe jij me ziet? Minder belangrijk dan Parijs?
met anderen pratenquote:
MASD heeft tietenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:12 schreef MASD het volgende:
Parijs kan mij bevredigen op manieren waar ik enkel over kon dromen.
Een zachte streling over mijn pronte edoch stevige borstjes en kippenvel.
Dat had ik al.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:33 schreef MASD het volgende:
Ik neem aan dat je het niet erg vindt dat ik je AIDS heb gegeven?
Ik kan het dus niet editten, omdat ik die post meer dan 48 uur geleden heb gemaakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:44 schreef MASD het volgende:
Maar goed.bedankt. Je wilde nog in de OP right? pwn even welke plek en ik zet je erin.
Den Bosch ja. Bosche sletjengs overal jewait toch.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:18 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil bij 'zeer waarschijnlijk aanwezig'.
Er gaat hier iemand voor modquote:
Dan ga jij gezellig met die sletjengs meeten in den boschquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Den Bosch ja. Bosche sletjengs overal jewait toch.
Ik stem voor om de Meet in Den Bosch te doen.
En het is... Nijnquote:
Daar hebben meer mensen last van, waaronder ik.quote:
Trouwens bierbart, ik heb geen beltegoedquote:
Ahja, ok! Deventer misschien dus maar overslaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Trouwens bierbart, ik heb geen beltegoed. Maar de enige tent die ik in Deventer ken waar ze bandjes hebben is Walhalla, maar daar zou ik niet eens willen spelen
.
Verder ga ik vrijwel nooit uit in Deventer, of iig niet naar tentjes waar ze bandjes hebben. Alleen 'Backstage' schiet me nu te binnen, daar heb ik ook een keer gestaan, maar ik meen dat die al gesloten is.
En en en, wij gaan treinen
Ik zal nog even rondvragen hier, wat voorn muziek spelen jullie zoal? Maar ik beloof nietsquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ahja, ok! Deventer misschien dus maar overslaan.![]()
We willen deze zomer een paar optredens plannen, want we willen eens doorbreken
Dat treinen ligt eraan.. misschien eerst Infadels in Amersfoort![]()
Op het moment nog vooral covers, Arctic Monkeys, Fratellis, The Killers..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zal nog even rondvragen hier, wat voorn muziek spelen jullie zoal? Maar ik beloof niets
Ik hoor nog wel over het treinen
ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik bij de 'zeer waarschijnlijk niet'
Meelopertquote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef Blaxje het volgende:
Mij ook bij zeer waarschijnlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Als jij gaat, ga ik ook.quote:
midden van 't land he.quote:Op zondag 12 april 2009 22:31 schreef Seam het volgende:
Waarom moet het nou iedere keer in Utrecht zijnKomt mij altijd zo slecht uit
Deal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef s0k het volgende:
robro en ik komen misschien ook, mits vladje komt en we aan de meters bier gaan.
Nee, dit staat al vast.quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe ff na 31 Mei.
TVP
want dan ben ik 16..
Goede edit?quote:AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Ivopedia
8. Desunoto
9. Nijnja
ZEER WAARSCHIJNLIJK AANWEZIG [1]
1.Noortje..
MISSCHIEN [9]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Probinski
6. BurnaBoy
7. Dramatic_Chipmunk
8. Clif
9. Kanovinnie
10. RoBro & s0k
11. blckbb
Ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef KermitKikker het volgende:
Is het niet-lijstje verdwenen?
Want daar wil ik graag op!
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef KermitKikker het volgende:
Is het niet-lijstje verdwenen?
Want daar wil ik graag op!
Aandachtshoerenquote:
Ik zie er zo even geen reden toe.quote:
Maar wel om te scheldenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie er zo even geen reden toe.
Waar scheld ik dan?quote:
Hoezo niet, wat is er mis met hoeren?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoer! Iemand een hoer noemen mag niet he.
MAAK ME GEK!quote:
Nee, jij bent buitencategoriequote:
Ja maar, pap. Toe nou.quote:
Een hoer is geen beroep. Een prostituee is een beroep.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo niet, wat is er mis met hoeren?Gewoon een beroep hoor
Ik had er ook neer kunnen zetten 'aandachtsmetselaars'
Ga maar naar je moederquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een hoer is geen beroep. Een prostituee is een beroep.
Pwnd.quote:hoer de; v -en (inform) prostituee
Dan is het nog wel een scheldwoordquote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga maar naar je moeder![]()
[..]
[..]
Pwnd.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga maar naar je moeder![]()
[..]
[..]
Pwnd.
Je snapt het ook echt niet, buhquote:
quote:
Hoezo? Hoeven mensen tenminste niet te vragen of ik nou wel of niet kom. Ze weten nu dat ik niet kom anders krijg je dat gezeur:quote:Op donderdag 16 april 2009 19:13 schreef RenRen- het volgende:
DIe hele niet-lijst slaat als een lul op een drumstel
Ik ben erquote:Op zondag 19 april 2009 01:02 schreef oshiro het volgende:
Mja ik hobbel wel even langs als ik geld heb en het uiteindelijke lijstje een beetje gezellig is
Dan moet die persoon maar niet die behoefte aan zulke informatie hebben of coursequote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeven mensen tenminste niet te vragen of ik nou wel of niet kom. Ze weten nu dat ik niet kom anders krijg je dat gezeur:
-Ga jij naar de meet?
Nee dat heb ik toch al 10 keer gezegt.
etc..
Dan zeg je "Lees het topic maar door."quote:Op donderdag 16 april 2009 @ 19:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeven mensen tenminste niet te vragen of ik nou wel of niet kom. Ze weten nu dat ik niet kom anders krijg je dat gezeur:
-Ga jij naar de meet?
Nee dat heb ik toch al 10 keer gezegt.
etc..
quote:Op maandag 20 april 2009 07:52 schreef Jimbo het volgende:
beter komen dr nog wat lekkere wijven, anders zit ik daar met noortje een een dozijn puisterige kut pubers
en die 2 namen moeten mij iets zeggen ?quote:Op maandag 20 april 2009 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo begonnen robro en s0k ook. Ik stel voor dat jij zorgt voor de lekkere wijfen.
En er waren op de vorige meet geen puisterige kutpubers, misschien dat jij de eerste/enige bent als je komt?
Ja, want zo is iedereen in PUBquote:Op maandag 20 april 2009 08:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en die 2 namen moeten mij iets zeggen ?alsof ik ooit in pub kom, enige reden waarom ik mss langs kom is omdat ik met noortje ben die dag en we ervoor naar infadels gaan.
dat houd niet in dat ik ook nog iets leuks wil hebben om naar te kijken inplaats van kijken naar het gemidelde mannetje dat daar zit dat een keer per jaar uit zn rukbunker komt om ipv digitaal grappig uit de hoek te willen komen het een keer in het echt wil proberen.
oftewel , gewoon lekkere wijven laten komen joaen opa jimbo duld geen commentaar
Gaan we dan eindelijk die film maken?quote:Op maandag 20 april 2009 08:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en die 2 namen moeten mij iets zeggen ?alsof ik ooit in pub kom, enige reden waarom ik mss langs kom is omdat ik met noortje ben die dag en we ervoor naar infadels gaan.
dat houd niet in dat ik ook nog iets leuks wil hebben om naar te kijken inplaats van kijken naar het gemidelde mannetje dat daar zit dat een keer per jaar uit zn rukbunker komt om ipv digitaal grappig uit de hoek te willen komen het een keer in het echt wil proberen.
oftewel , gewoon lekkere wijven laten komen joaen opa jimbo duld geen commentaar
quote:
Ja! Doe jij dan de rest?quote:Op maandag 20 april 2009 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
@ bravebart, het werd wel eens een keer tijd hede cameras heb ik al uber lang in de wacht ervoor staan... Nodig jij yvonne ook uit ?
Het lijkt me beter voor de rest als je niet komtquote:Op maandag 20 april 2009 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volmondig... JA
en @ bravebart, het werd wel eens een keer tijd hede cameras heb ik al uber lang in de wacht ervoor staan... Nodig jij yvonne ook uit ?
heuj noortje blijf je van afquote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Doe jij dan de rest?Noortje hebben we iig al in de pocket.
Wat een schatje ben je ook.quote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj noortje blijf je van afdas mijn moppie
Ik ben ook tof.quote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj noortje blijf je van afdas mijn moppie
@kanovinnie ach het pub volk ik ook niet bepaald iets waarmee ik geassocieerd mee wil wordent is meer dat ik die dag toch met noortje ben en als t goed is komen oshiro en nog wat toffe mensen ook. ga er zeker niet heen omdat ik de computernerd generatie van 2009 zo graag wil ontmoeten
Dat dus.quote:
kom je niet? de nieuwe gezichten zijn/waren toch motivatie om even heen te gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 15:20 schreef Ivopedia het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Desunoto
8. Nijnja
9.Probinski
MISSCHIEN [12]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
NIET [7]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Ivopedia
Maar ik ben er ookquote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef Elvanera het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Ivopedia
8. Desunoto
9. Nijnja
10.Probinski
MISSCHIEN [12]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
NIET [7]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
Rotterdam is geen kutstad!En wel leuk qua uitgaan
Zolang je niet naar de ski of holly gaat
Utrecht is kut gezien die nachttrein er een halfuur langer over doet dan de normale trein(via A'dam)
Nachttrein schijnt niet meer via Amsterdam te gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 16:50 schreef Elvanera het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Ivopedia
8. Desunoto
9. Nijnja
10.Probinski
MISSCHIEN [12]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
NIET [7]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
Rotterdam is geen kutstad!En wel leuk qua uitgaan
Zolang je niet naar de ski of holly gaat
Utrecht is kut gezien die nachttrein er een halfuur langer over doet dan de normale trein(via A'dam)
Volgens NS gaan ze nog via a'dam zie gelijk dat ie er 1,5 uur over doet naar Leiden. Jezus das langquote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nachttrein schijnt niet meer via Amsterdam te gaan.
Maar ik vind Rotterdam maar een kudstad qua uitgaan. Maar de mensen maken het uitgaan leuk, misschien dat het daaraan heeft gelegen.
Meestal ga ik gewoon niet, maar ik ben naar het Waterfront geweest, mocht van daar uit naar huis lopen, Baroeg (quote:Op zondag 26 april 2009 @ 23:15 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Volgens NS gaan ze nog via a'dam zie gelijk dat ie er 1,5 uur over doet naar Leiden. Jezus das langBlij dat 'k pas mee kon rijden zeg
Waar ga je dan heen dat je het kut vindt in R'dam om uit te gaan? En ja van de mensen moet je het hebben.. Maar meestal gaan bepaalde typ mensen naar een bepaalde tent
Op het moment kan ik sowieso snachts niet in Rotterdam komen met die werkzaamhedenquote:Op zondag 26 april 2009 @ 23:15 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Volgens NS gaan ze nog via a'dam zie gelijk dat ie er 1,5 uur over doet naar Leiden. Jezus das langBlij dat 'k pas mee kon rijden zeg
Waar ga je dan heen dat je het kut vindt in R'dam om uit te gaan? En ja van de mensen moet je het hebben.. Maar meestal gaan bepaalde typ mensen naar een bepaalde tent
Baroeg ken ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meestal ga ik gewoon niet, maar ik ben naar het Waterfront geweest, mocht van daar uit naar huis lopen, Baroeg () En nog wel een aantal plekken. Maar nooit Holly
Beurs vind ik walgelijk. Ik ben d'r één keer binnen geweest en ben er bijna uitgerend. Allemaal mensen van mijn oude school, waardoor ik ook niet meer op die school zit en zo. Bah.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 11:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Baroeg ken ik nietMaar Holly ben ik 2 keer terecht gekomen en dat vond ik echt heel kut
(alweer 2 jaar terug) Misschien alsk 16 was en daar heen was gegaan het misschien wel leuk had gevonden.
Maar in R'dam vind ik Sorbonne wel leuk, 't Fust, de Beurs die er niet meer is, Offcorso met gratisch was ook wel leuk. Hier houdt t ook wel weer op
Volgens mij klopt deze lijst alweer niet echtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:12 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [10]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Desunoto
8. Nijnja
9. Probinski
MISSCHIEN [13]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
13. Oshiro
NIET [8]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
9. Ivopedia
Dat lijkt mij ook, maar niemand houdt dit bij ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:35 schreef Armoed het volgende:
Is het niet beter om ergens centraal in dit topic de lijst te zetten (in de OP bv.) en dit telkens bij te werken ipv om de 3 posts weer een lijst te spammen?
Of is jullie concentratievermogen daarvoor niet toereikend?
Die is al langer dan 48 uur niet aangepast, dan kan hetniet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar niemand houdt dit bij ofzo
Gaat Prod nog wel?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:09 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [10]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Ivopedia
8. Desunoto
9. Nijnja
10.Probinski
MISSCHIEN [13]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
13. Oshiro
NIET [8]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
Klopt dit nog?
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nja we zien vanzelf wel wie er allemaal zijn.
quote:
Jij komt gewoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:25 schreef liiszle het volgende:
[..]![]()
.
misschien dat als ik in de stad ben even kom langslopen. maar thats it
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:11 schreef nijnja het volgende:
En wie van de misschieners weet het al?
quote:
gezelligheid?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ik misschien....
Weet geen goeie reden om eigenlijkwel te gaan
Geef jij eens wat
Als je serieus jezelf afvraagt waarom je zou moeten komen, kan je denk beter thuisblijvenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ik misschien....
Geef jij eens wat
Neu ik moet alleen mezelf overtuigen. Ik denk wel dat ik ga jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:50 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Als je serieus jezelf afvraagt waarom je zou moeten komen, kan je denk beter thuisblijven
Nou je kan mij meeten, dat is voor een heleboel mensen al genoegquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ik misschien....
Geef jij eens wat
Dan ga je gewoon zo'n concert geven met je gitaar en dan kom ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou je kan mij meeten, dat is voor een heleboel mensen al genoeg
Want nijn schijnt gewoon tof te zijn....!!! Ik heb het zelf alleen niet zo door
Okee ik komquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou je kan mij meeten, dat is voor een heleboel mensen al genoeg
Want nijn schijnt gewoon tof te zijn....!!! Ik heb het zelf alleen niet zo door
Als jij voor mij een gitaar meeneemt doe ik hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon zo'n concert geven met je gitaar en dan kom ik
Ahaha.. als je een baggergitaartje van de zolder wilt wat gewoon een stuk gerapereerd hout is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als jij voor mij een gitaar meeneemt doe ik het
- ben op dit moment voor een nieuwe akoestische aan het sparen trouwensquote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ahaha.. als je een baggergitaartje van de zolder wilt wat gewoon een stuk gerapereerd hout is.
mij best.
Omdat? Ik vind hem prima overzichtelijk zo eigenlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef Lauriette91 het volgende:
Misschien is het mogelijk om de misschien lijst kleiner te maken?
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
MISSCHIEN [13]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Probinski
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
13. Oshiro
NIET [11]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
9. Prodygee
10. Ivopedia
11. Juicyhil
Neem maar mee. Dan ga ik de sterren van de wereld spelenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ahaha.. als je een baggergitaartje van de zolder wilt wat gewoon een stuk gerapereerd hout is.
mij best.
Omdat er dertien mensen zijn die "Misschien" gaan.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind hem prima overzichtelijk zo eigenlijk
Nijnquote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind hem prima overzichtelijk zo eigenlijk
tis altijd gezelligquote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Noortje. het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. PUB is niet zo enorm gezellig meer de laatste tijd, maar vandaag vond ik het wel weer tof dus ik zie wel.
Voor jullie die het niet zien, heb er een beetje mee lopen schuivenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
MISSCHIEN [11]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Dramatic_Chipmunk
6. Clif
7. RoBro & s0k
8. blckbb
9. Noortje
10. Elvanera
11. Oshiro
NIET [12]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
9. Prodygee
10. Ivopedia
11. Kanovinnie
12. Probinski
13. Djoezie
Dat dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Noortje. het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. PUB is niet zo enorm gezellig meer de laatste tijd, maar vandaag vond ik het wel weer tof dus ik zie wel.
Je weet hoe zeker zeer zeker bij mij is hehquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor jullie die het niet zien, heb er een beetje mee lopen schuiven
Vin zegt net niet te komen. Volgens Heim kwam Probinski niet.
Juicy komt. Bierbart gaat met Noor ergens heen, komt later. Of niet, weet ik ook niet.
Oshiro kwam zeer zeker. Ik DACHT dat Blax misschien kwam, maar dat mag hij zelf doen
Ik zei al eerder in dit topique dat ik niet komquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor jullie die het niet zien, heb er een beetje mee lopen schuiven
Vin zegt net niet te komen. Volgens Heim kwam Probinski niet.
Juicy komt. Bierbart gaat met Noor ergens heen, komt later. Of niet, weet ik ook niet.
Oshiro kwam zeer zeker. Ik DACHT dat Blax misschien kwam, maar dat mag hij zelf doen
Je zei steeds dat je kwamquote:Op maandag 11 mei 2009 @ 13:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je weet hoe zeker zeer zeker bij mij is heh
Nou, mooi, dan kun je dat zelf in de lijst zetten.quote:Op maandag 11 mei 2009 @ 14:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik zei al eerder in dit topique dat ik niet kom![]()
Deze keer gaat die echt. Anders wordt ik boos.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
Net als die andere 100 keren.
Ik ook nu.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Deze keer gaat die echt. Anders wordt ik boos.
Aah. Kut. Ik kan niet typen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook nu.
Maar ik ben er zeker![]()
Want dan krijg ik een kusje van Lau!
Dat heb je zelf gezegd!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Aah. Kut. Ik kan niet typen.
Ohh, echt waar? Daar moeten we het nog even over hebben dan.
Ah nee oké. Mja er is wel wat voor nodig zegmaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Vinnie. Want jij gaat misschien nog
Ik ben erquote:Op maandag 11 mei 2009 16:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ah nee oké. Mja er is wel wat voor nodig zegmaar.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:52 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
MISSCHIEN [11]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Dramatic_Chipmunk
6. Clif
7. RoBro & s0k
8. blckbb
9. Noortje
10. Elvanera
11. Oshiro
12. MarkM
13. Heroinjunk
NIET [12]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
9. Prodygee
10. Ivopedia
11. Kanovinnie
12. Probinski
13. Djoezie
Niet zo zeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Desunoto het volgende:
Die getallen bij die lijst zijn ook zo stom. Zit je elke keer met die nummers te schuiven. En volgens mij kan iedereen hier tellen hoor.
Ja, want nijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij komt toch wel als ik hem meesleur.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef DownPoison het volgende:
mijn ouders denken echt dat jullie seriemoordenaars zijn ofzo want ik mag nog steeds niet
'ja je weet maar nooit wat er gebeurt'
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef DownPoison het volgende:
mijn ouders denken echt dat jullie seriemoordenaars zijn ofzo want ik mag nog steeds niet
'ja je weet maar nooit wat er gebeurt'
jup. Stomste is , paar weken terug gingen ze zeggen : ja we zien wel, als je ivo dan beter kent ofzo mag je wel met hem heen. En ik had nou ivo 3 keer gezien, en dat vonden ze ook wel ok enzo. Dus ik dacht dan mag het nu vast wel.Dus ik ivo proberen te overtuigen dat hij toch weer zou gaan. Maar nee mag het niet van me oudersquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Maar dat kan je overal waar je heengaat wel bij zeggen, '' je weet maar nooit wat er gebeurt''
Ah okequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef DownPoison het volgende:
[..]
jup. Stomste is , paar weken terug gingen ze zeggen : ja we zien wel, als je ivo dan beter kent ofzo mag je wel met hem heen. En ik had nou ivo 3 keer gezien, en dat vonden ze ook wel ok enzo. Dus ik dacht dan mag het nu vast wel.Dus ik ivo proberen te overtuigen dat hij toch weer zou gaan. Maar nee mag het niet van me ouders![]()
hij had me allang kunnen vermoorden enzo , en dat mocht ook wel
Ik leer de meisjes eerst wat beter kennen voordat ik zulke dingen doe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef DownPoison het volgende:
[..]hij had me allang kunnen vermoorden enzo
ik ben bang van niet, ga het wel proberen . Nog een tip?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Ah okeen je ouders veranderen niet meer van gedachte denk je?
Tot de volgende meet danquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 12:13 schreef bierbart het volgende:
Ik voel misschien wel wat voor stationhangen..![]()
Maar als ik kom dan wel heeeel laat vrees ikmaar ben er hoe dan ook bij
hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ik leer de meisjes eerst wat beter kennen voordat ik zulke dingen doe.
Als ik dat vertel zou het geen verrassing meer zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hahaha![]()
nou lekker hoe lang heb ik nog?
zo`n verassing hoef ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Als ik dat vertel zou het geen verrassing meer zijn.
Niet echtquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik ben bang van niet, ga het wel proberen . Nog een tip?
met niemand die ik een beetje ken behalve ivo dus. En ik weet niet waar het ze om gaat, volgens mij gaan ze gewoon iedere keer een andere reden bedenkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Niet echtmisschien dat je met iemand een groot gedeelte kan meereizen ofzo? of gaat het er bij je ouders echt om dat je dus niemand kent?
Hmmquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met niemand die ik een beetje ken behalve ivo dus. En ik weet niet waar het ze om gaat, volgens mij gaan ze gewoon iedere keer een andere reden bedenken
en voor die bepaalde leeftijd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Hmmdat deed mijn moeder ook altijd maar na een bepaalde leeftijd heeft het weinig zin meer
Ja gewoon zeggen dat het wel goed komt, maar ik kan me voorstellen dat ouders het anders bekijken in een situatie met een meisjequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
en voor die bepaalde leeftijd?
heeft er ooit iets geholpen om ze over te halen?
Ben je enigs kind? Dat maakt het meestal een stuk lastiger.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef DownPoison het volgende:
oh mijn ma is wel beetje overtuigd. Alleen mijn pa dus niet.
Komt vast nog wel, weet alleen nog niet hoe.
nee heb een broertje. Maar die had volgens mij wel gemogenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je enigs kind? Dat maakt het meestal een stuk lastiger.
Zodra ze eenmaal beseffen dat ze je los moeten gaan laten niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je enigs kind? Dat maakt het meestal een stuk lastiger.
Zo ging dat hier thuis ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee heb een broertje. Maar die had volgens mij wel gemogen
Je bent 18quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zodra ze eenmaal beseffen dat ze je los moeten gaan laten niet meer.
Komt xalo ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [11]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
10.Dramatic_Chipmunk
11. Mstr
MISSCHIEN [9]
1. Oshiro
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Clif
6. RoBro & s0k
7. blckbb
8. Noortje
9. Elvanera
Schuld van Renquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [11]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
10.Dramatic_Chipmunk
11. Mstr
12. Juicyhil
MISSCHIEN [9]
1. Oshiro
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Clif
6. RoBro & s0k
7. blckbb
8. Noortje
9. Elvanera
Je moet ook gewoon komen.quote:
Joah, ik kom wel idd. Misschien blijf ik niet superlang.quote:
Gaan we samen naar de toiletten toe.quote:
Waarom keek ik naar je naam. Maar goed, ik weet wat meisjes ondergaan als je je voorstelt aan ze.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaan we samen naar de toiletten toe.
Nah, de kans dat ik in Mexico terecht kom door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende is momenteel groter. Maar goed, het vooruitzicht naar Parijs was leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar het goddelijke Parijs?
Ik las het verkeerd. Ik las dat je daar bang zou zijn om door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende en dat je daarom niet ging.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Nah, de kans dat ik in Mexico terecht kom door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende is momenteel groter. Maar goed, het vooruitzicht naar Parijs was leuk.
Opleiding is een beetje fucked up nu. Dus dat wil ik eerst voor elkaar hebben voor ik ga enzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd. Ik las dat je daar bang zou zijn om door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende en dat je daarom niet ging.
Maar hoezo dat ineens dan?
Ah neee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 16:49 schreef babybel het volgende:
misschien, afhankelijk van of we wel/niet op de camping zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |