Jullie hebben geen snelweg zonder spitsstrookquote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
M'n neefje heeft een unimog en m'n oom heeft een paar trekkers en wij hebben er ook nog eentje verstopt staan
De A20 van Nieuwerkerk tot Gouda heeft 2 rijstroken, net als de A12 van Gouda tot Zoetermeer, en die hebben ook allebei geen spitsstrookquote:Op woensdag 1 april 2009 15:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jullie hebben geen snelweg zonder spitsstrook![]()
Jullie hebben geen snelweg die maar 2 banen in beide richtingen heeft
Nou en, wij hebben ook nog landweggetjesquote:Op woensdag 1 april 2009 15:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
De A20 van Nieuwerkerk tot Gouda heeft 2 rijstroken, net als de A12 van Gouda tot Zoetermeer, en die hebben ook allebei geen spitsstrook
Krimpen a/d Ijsselquote:Op woensdag 1 april 2009 14:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En het plaatsje tussen Nwk en Rotterdam is ook echt onwijs tof.
Wtfquote:Op woensdag 1 april 2009 @ 15:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou en, wij hebben ook nog landweggetjes
Met Rotterdam kom ik niet, tenminste nog niet. Ik ga de 22e naar Utrecht en dan zie ik wel of dr iemand isquote:Op donderdag 2 april 2009 09:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wtf
Maar jongens, waarom houden we ons niet gewoon aan het originele plan? Doen we een andere keer wel Rotterdam. Want nu gaat iedereen geloof ik al uit van Utrecht, ik ook, Rotterdam is toch saai, doen we een andere keer Rotterdam.
Ik snap ook niet waar dit gedoe op slaatquote:Op donderdag 2 april 2009 @ 10:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Met Rotterdam kom ik niet, tenminste nog niet. Ik ga de 22e naar Utrecht en dan zie ik wel of dr iemand is
Snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 2 april 2009 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dit gedoe op slaatLeuk hoor, als jullie een keer naar Rotterdam komen, maar zet dan niet eerst de locatie vast en ga dan miepen dat het elders leuker is.
Doe jij niet, maar waar deze discussie is begonenn zegmaar
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef Hyman het volgende:
Kwoot faal.
oooh, ik wil jou nog wel een keer zien. De rest heb ik al gezienquote:Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb vrij gevraagd, dus ik kom zeer waarschijnlijk. Even kijken wat Jimbeau doet.
Ik voelde me vereerd tot ik de tweede zin zag.quote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
oooh, ik wil jou nog wel een keer zien. De rest heb ik al gezien
En ik dan? Heb je helemaal niet aan mij gedacht? Heb je niet aan het feit gedacht dat ik niet zonder jou kan leven? Is dit hoe jij me ziet? Minder belangrijk dan Parijs?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef MASD het volgende:
[..]
De keuze tussen Utrecht en Parijs was snel gemaakt, sorry.
Genoeg gewillige puberjongens.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik dan? Heb je helemaal niet aan mij gedacht? Heb je niet aan het feit gedacht dat ik niet zonder jou kan leven? Is dit hoe jij me ziet? Minder belangrijk dan Parijs?
met anderen pratenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |