Niet geschoten is altijd misquote:
aan de andere kant, die staan nu allemaal bij misschien.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:15 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel Rotterdam wel weer een uur verder is voor de mensen uit het oosten en noorden, zoals XBM, Fiets, nijnja etc.
Fiets niet, bierbart niet, en als jullie opgelet zouden hebben zou ik ooka lbij de komers staanquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aan de andere kant, die staan nu allemaal bij misschien.
En nijn danquote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
als bart en lauriette komen!
(maar ik ben geen puber meer)
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fiets niet, bierbart niet, en als jullie opgelet zouden hebben zou ik ooka lbij de komers staan
quote:
Je hebt me vergetenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aan de andere kant, die staan nu allemaal bij misschien.
En mijquote:
Bart komt wel waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
als bart en lauriette komen!
(maar ik ben geen puber meer)
Geen rotterdamquote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maakt mij niet uitroffa is prima
![]()
Holly?
Vast wel toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
is rotterdam leuk eigelijk, ben er nooit geweest
Mwa, jawel.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
is rotterdam leuk eigelijk, ben er nooit geweest
De skihutquote:Op maandag 30 maart 2009 19:00 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Mwa, jawel.
Maar een uitgaansgelegenheid zoals de stairway hebben we niet echt.
Skihut ben ik nog nooit geweest, behalve een paar keer bij die op stadhuisplein. En Holly, nja, dat is niks voor een meet.quote:
Dan ga je weer knock-outquote:
Had het effect? Ja dus nou he wat wat watquote:
Effect? Geen idee, ik zat met iemand buiten.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had het effect? Ja dus nou he wat wat wat
Erik toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Effect? Geen idee, ik zat met iemand buiten.
Juh.quote:
raavie was degene die bijna knock out gingquote:
Ja en binnen kreeg ik een piggybackride van zoeen beveiligerquote:
Het ging over een andere meetquote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
raavie was degene die bijna knock out gingof een niet nader te noemen user door de drank
Whehequote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja en binnen kreeg ik een piggybackride van zoeen beveiligerYou missed al the fun!
Ja daar baal ik nog steeds ont-zet-tend van.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheAch, ik zat buiten met oshiro over andere dingen te praten, dat hebben jullie weer gemist.
Somebody's got to do itquote:Op maandag 30 maart 2009 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja daar baal ik nog steeds ont-zet-tend van.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fiets niet, bierbart niet, en als jullie opgelet zouden hebben zou ik ooka lbij de komers staan
krijg eens even een acuute hartaanvalquote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef Noortje. het volgende:
Rotterdam is echt een kutstad.
Overigens kom ik misschien.
Die skihut hebben Bartje en ik mooie herinneringen aanquote:Op maandag 30 maart 2009 19:19 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Skihut ben ik nog nooit geweest, behalve een paar keer bij die op stadhuisplein. En Holly, nja, dat is niks voor een meet.
Whehe, met die op de bar dansende opaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die skihut hebben Bartje en ik mooie herinneringen aan
Jaa prachtig was datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, met die op de bar dansende opa
Rotterdamquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
krijg eens even een acuute hartaanval
Rotterdam
zutphen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Nieuwerkerk ad IJssel(maar alleen omdat jij er woont)
Amsterdam(omdat dat wél een mooie stad is itt Rotterdam
)
Zutphen![]()
![]()
(omdat ik er woon en: Talamini).
Deventer![]()
![]()
![]()
![]()
(want nijn **ZWOEL**
)
N'kerk is nog veul toffer want ik woon er ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Nieuwerkerk ad IJssel(maar alleen omdat jij er woont)
Amsterdam(omdat dat wél een mooie stad is itt Rotterdam
)
Zutphen![]()
![]()
(omdat ik er woon en: Talamini).
En het plaatsje tussen Nwk en Rotterdam is ook echt onwijs tof.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
N'kerk is nog veul toffer want ik woon er ook
Vooral als je aan de kant van N'kerk woontquote:Op woensdag 1 april 2009 14:47 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En het plaatsje tussen Nwk en Rotterdam is ook echt onwijs tof.
M'n neefje heeft een unimog en m'n oom heeft een paar trekkers en wij hebben er ook nog eentje verstopt staanquote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef nijnja het volgende:
Maar het westen zuigt in principe gewoon, want geen trekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |