Ahja, ok! Deventer misschien dus maar overslaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Trouwens bierbart, ik heb geen beltegoed. Maar de enige tent die ik in Deventer ken waar ze bandjes hebben is Walhalla, maar daar zou ik niet eens willen spelen
.
Verder ga ik vrijwel nooit uit in Deventer, of iig niet naar tentjes waar ze bandjes hebben. Alleen 'Backstage' schiet me nu te binnen, daar heb ik ook een keer gestaan, maar ik meen dat die al gesloten is.
En en en, wij gaan treinen
Ik zal nog even rondvragen hier, wat voorn muziek spelen jullie zoal? Maar ik beloof nietsquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ahja, ok! Deventer misschien dus maar overslaan.![]()
We willen deze zomer een paar optredens plannen, want we willen eens doorbreken
Dat treinen ligt eraan.. misschien eerst Infadels in Amersfoort![]()
Op het moment nog vooral covers, Arctic Monkeys, Fratellis, The Killers..quote:Op woensdag 8 april 2009 09:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zal nog even rondvragen hier, wat voorn muziek spelen jullie zoal? Maar ik beloof niets
Ik hoor nog wel over het treinen
ik ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik bij de 'zeer waarschijnlijk niet'
Meelopertquote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef Blaxje het volgende:
Mij ook bij zeer waarschijnlijk niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Als jij gaat, ga ik ook.quote:
midden van 't land he.quote:Op zondag 12 april 2009 22:31 schreef Seam het volgende:
Waarom moet het nou iedere keer in Utrecht zijnKomt mij altijd zo slecht uit
Deal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef s0k het volgende:
robro en ik komen misschien ook, mits vladje komt en we aan de meters bier gaan.
Nee, dit staat al vast.quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 17:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe ff na 31 Mei.
TVP
want dan ben ik 16..
Goede edit?quote:AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Ivopedia
8. Desunoto
9. Nijnja
ZEER WAARSCHIJNLIJK AANWEZIG [1]
1.Noortje..
MISSCHIEN [9]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Probinski
6. BurnaBoy
7. Dramatic_Chipmunk
8. Clif
9. Kanovinnie
10. RoBro & s0k
11. blckbb
Ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef KermitKikker het volgende:
Is het niet-lijstje verdwenen?
Want daar wil ik graag op!
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef KermitKikker het volgende:
Is het niet-lijstje verdwenen?
Want daar wil ik graag op!
Aandachtshoerenquote:
Ik zie er zo even geen reden toe.quote:
Maar wel om te scheldenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie er zo even geen reden toe.
Waar scheld ik dan?quote:
Hoezo niet, wat is er mis met hoeren?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoer! Iemand een hoer noemen mag niet he.
MAAK ME GEK!quote:
Nee, jij bent buitencategoriequote:
Ja maar, pap. Toe nou.quote:
Een hoer is geen beroep. Een prostituee is een beroep.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo niet, wat is er mis met hoeren?Gewoon een beroep hoor
Ik had er ook neer kunnen zetten 'aandachtsmetselaars'
Ga maar naar je moederquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een hoer is geen beroep. Een prostituee is een beroep.
Pwnd.quote:hoer de; v -en (inform) prostituee
Dan is het nog wel een scheldwoordquote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga maar naar je moeder![]()
[..]
[..]
Pwnd.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga maar naar je moeder![]()
[..]
[..]
Pwnd.
Je snapt het ook echt niet, buhquote:
quote:
Hoezo? Hoeven mensen tenminste niet te vragen of ik nou wel of niet kom. Ze weten nu dat ik niet kom anders krijg je dat gezeur:quote:Op donderdag 16 april 2009 19:13 schreef RenRen- het volgende:
DIe hele niet-lijst slaat als een lul op een drumstel
Ik ben erquote:Op zondag 19 april 2009 01:02 schreef oshiro het volgende:
Mja ik hobbel wel even langs als ik geld heb en het uiteindelijke lijstje een beetje gezellig is
Dan moet die persoon maar niet die behoefte aan zulke informatie hebben of coursequote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeven mensen tenminste niet te vragen of ik nou wel of niet kom. Ze weten nu dat ik niet kom anders krijg je dat gezeur:
-Ga jij naar de meet?
Nee dat heb ik toch al 10 keer gezegt.
etc..
Dan zeg je "Lees het topic maar door."quote:Op donderdag 16 april 2009 @ 19:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeven mensen tenminste niet te vragen of ik nou wel of niet kom. Ze weten nu dat ik niet kom anders krijg je dat gezeur:
-Ga jij naar de meet?
Nee dat heb ik toch al 10 keer gezegt.
etc..
quote:Op maandag 20 april 2009 07:52 schreef Jimbo het volgende:
beter komen dr nog wat lekkere wijven, anders zit ik daar met noortje een een dozijn puisterige kut pubers
en die 2 namen moeten mij iets zeggen ?quote:Op maandag 20 april 2009 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo begonnen robro en s0k ook. Ik stel voor dat jij zorgt voor de lekkere wijfen.
En er waren op de vorige meet geen puisterige kutpubers, misschien dat jij de eerste/enige bent als je komt?
Ja, want zo is iedereen in PUBquote:Op maandag 20 april 2009 08:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en die 2 namen moeten mij iets zeggen ?alsof ik ooit in pub kom, enige reden waarom ik mss langs kom is omdat ik met noortje ben die dag en we ervoor naar infadels gaan.
dat houd niet in dat ik ook nog iets leuks wil hebben om naar te kijken inplaats van kijken naar het gemidelde mannetje dat daar zit dat een keer per jaar uit zn rukbunker komt om ipv digitaal grappig uit de hoek te willen komen het een keer in het echt wil proberen.
oftewel , gewoon lekkere wijven laten komen joaen opa jimbo duld geen commentaar
Gaan we dan eindelijk die film maken?quote:Op maandag 20 april 2009 08:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en die 2 namen moeten mij iets zeggen ?alsof ik ooit in pub kom, enige reden waarom ik mss langs kom is omdat ik met noortje ben die dag en we ervoor naar infadels gaan.
dat houd niet in dat ik ook nog iets leuks wil hebben om naar te kijken inplaats van kijken naar het gemidelde mannetje dat daar zit dat een keer per jaar uit zn rukbunker komt om ipv digitaal grappig uit de hoek te willen komen het een keer in het echt wil proberen.
oftewel , gewoon lekkere wijven laten komen joaen opa jimbo duld geen commentaar
quote:
Ja! Doe jij dan de rest?quote:Op maandag 20 april 2009 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
@ bravebart, het werd wel eens een keer tijd hede cameras heb ik al uber lang in de wacht ervoor staan... Nodig jij yvonne ook uit ?
Het lijkt me beter voor de rest als je niet komtquote:Op maandag 20 april 2009 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volmondig... JA
en @ bravebart, het werd wel eens een keer tijd hede cameras heb ik al uber lang in de wacht ervoor staan... Nodig jij yvonne ook uit ?
heuj noortje blijf je van afquote:Op maandag 20 april 2009 10:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Doe jij dan de rest?Noortje hebben we iig al in de pocket.
Wat een schatje ben je ook.quote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj noortje blijf je van afdas mijn moppie
Ik ben ook tof.quote:Op maandag 20 april 2009 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj noortje blijf je van afdas mijn moppie
@kanovinnie ach het pub volk ik ook niet bepaald iets waarmee ik geassocieerd mee wil wordent is meer dat ik die dag toch met noortje ben en als t goed is komen oshiro en nog wat toffe mensen ook. ga er zeker niet heen omdat ik de computernerd generatie van 2009 zo graag wil ontmoeten
Dat dus.quote:
kom je niet? de nieuwe gezichten zijn/waren toch motivatie om even heen te gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 15:20 schreef Ivopedia het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Desunoto
8. Nijnja
9.Probinski
MISSCHIEN [12]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
NIET [7]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Ivopedia
Maar ik ben er ookquote:Op maandag 20 april 2009 16:50 schreef Elvanera het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Ivopedia
8. Desunoto
9. Nijnja
10.Probinski
MISSCHIEN [12]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
NIET [7]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
Rotterdam is geen kutstad!En wel leuk qua uitgaan
Zolang je niet naar de ski of holly gaat
Utrecht is kut gezien die nachttrein er een halfuur langer over doet dan de normale trein(via A'dam)
Nachttrein schijnt niet meer via Amsterdam te gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 16:50 schreef Elvanera het volgende:
AANWEZIGEN [9]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Ivopedia
8. Desunoto
9. Nijnja
10.Probinski
MISSCHIEN [12]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
NIET [7]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
Rotterdam is geen kutstad!En wel leuk qua uitgaan
Zolang je niet naar de ski of holly gaat
Utrecht is kut gezien die nachttrein er een halfuur langer over doet dan de normale trein(via A'dam)
Volgens NS gaan ze nog via a'dam zie gelijk dat ie er 1,5 uur over doet naar Leiden. Jezus das langquote:Op zondag 26 april 2009 22:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nachttrein schijnt niet meer via Amsterdam te gaan.
Maar ik vind Rotterdam maar een kudstad qua uitgaan. Maar de mensen maken het uitgaan leuk, misschien dat het daaraan heeft gelegen.
Meestal ga ik gewoon niet, maar ik ben naar het Waterfront geweest, mocht van daar uit naar huis lopen, Baroeg (quote:Op zondag 26 april 2009 @ 23:15 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Volgens NS gaan ze nog via a'dam zie gelijk dat ie er 1,5 uur over doet naar Leiden. Jezus das langBlij dat 'k pas mee kon rijden zeg
Waar ga je dan heen dat je het kut vindt in R'dam om uit te gaan? En ja van de mensen moet je het hebben.. Maar meestal gaan bepaalde typ mensen naar een bepaalde tent
Op het moment kan ik sowieso snachts niet in Rotterdam komen met die werkzaamhedenquote:Op zondag 26 april 2009 @ 23:15 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Volgens NS gaan ze nog via a'dam zie gelijk dat ie er 1,5 uur over doet naar Leiden. Jezus das langBlij dat 'k pas mee kon rijden zeg
Waar ga je dan heen dat je het kut vindt in R'dam om uit te gaan? En ja van de mensen moet je het hebben.. Maar meestal gaan bepaalde typ mensen naar een bepaalde tent
Baroeg ken ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Meestal ga ik gewoon niet, maar ik ben naar het Waterfront geweest, mocht van daar uit naar huis lopen, Baroeg () En nog wel een aantal plekken. Maar nooit Holly
Beurs vind ik walgelijk. Ik ben d'r één keer binnen geweest en ben er bijna uitgerend. Allemaal mensen van mijn oude school, waardoor ik ook niet meer op die school zit en zo. Bah.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 11:25 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Baroeg ken ik nietMaar Holly ben ik 2 keer terecht gekomen en dat vond ik echt heel kut
(alweer 2 jaar terug) Misschien alsk 16 was en daar heen was gegaan het misschien wel leuk had gevonden.
Maar in R'dam vind ik Sorbonne wel leuk, 't Fust, de Beurs die er niet meer is, Offcorso met gratisch was ook wel leuk. Hier houdt t ook wel weer op
Volgens mij klopt deze lijst alweer niet echtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:12 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [10]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Desunoto
8. Nijnja
9. Probinski
MISSCHIEN [13]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
13. Oshiro
NIET [8]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
9. Ivopedia
Dat lijkt mij ook, maar niemand houdt dit bij ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:35 schreef Armoed het volgende:
Is het niet beter om ergens centraal in dit topic de lijst te zetten (in de OP bv.) en dit telkens bij te werken ipv om de 3 posts weer een lijst te spammen?
Of is jullie concentratievermogen daarvoor niet toereikend?
Die is al langer dan 48 uur niet aangepast, dan kan hetniet meerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar niemand houdt dit bij ofzo
Gaat Prod nog wel?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:09 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [10]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Prodygee
4. Surveillance-Fiets
5. Bierbart
6. RenRen
7. Ivopedia
8. Desunoto
9. Nijnja
10.Probinski
MISSCHIEN [13]
1. Mstr
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. BurnaBoy
6. Dramatic_Chipmunk
7. Clif
8. Kanovinnie
9. RoBro & s0k
10. blckbb
11. Noortje
12. Elvanera
13. Oshiro
NIET [8]
1. Xalo
2. Raaavi
3. -SG-
4. KermitKikker
5. MASD
6. Dark_Angelus
7. Sjoegerd
8. Andyy
Klopt dit nog?
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nja we zien vanzelf wel wie er allemaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |