Niet zo zeurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Desunoto het volgende:
Die getallen bij die lijst zijn ook zo stom. Zit je elke keer met die nummers te schuiven. En volgens mij kan iedereen hier tellen hoor.
Ja, want nijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij komt toch wel als ik hem meesleur.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef DownPoison het volgende:
mijn ouders denken echt dat jullie seriemoordenaars zijn ofzo want ik mag nog steeds niet
'ja je weet maar nooit wat er gebeurt'
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef DownPoison het volgende:
mijn ouders denken echt dat jullie seriemoordenaars zijn ofzo want ik mag nog steeds niet
'ja je weet maar nooit wat er gebeurt'
jup. Stomste is , paar weken terug gingen ze zeggen : ja we zien wel, als je ivo dan beter kent ofzo mag je wel met hem heen. En ik had nou ivo 3 keer gezien, en dat vonden ze ook wel ok enzo. Dus ik dacht dan mag het nu vast wel.Dus ik ivo proberen te overtuigen dat hij toch weer zou gaan. Maar nee mag het niet van me oudersquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:48 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Maar dat kan je overal waar je heengaat wel bij zeggen, '' je weet maar nooit wat er gebeurt''
Ah okequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef DownPoison het volgende:
[..]
jup. Stomste is , paar weken terug gingen ze zeggen : ja we zien wel, als je ivo dan beter kent ofzo mag je wel met hem heen. En ik had nou ivo 3 keer gezien, en dat vonden ze ook wel ok enzo. Dus ik dacht dan mag het nu vast wel.Dus ik ivo proberen te overtuigen dat hij toch weer zou gaan. Maar nee mag het niet van me ouders![]()
hij had me allang kunnen vermoorden enzo , en dat mocht ook wel
Ik leer de meisjes eerst wat beter kennen voordat ik zulke dingen doe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:51 schreef DownPoison het volgende:
[..]hij had me allang kunnen vermoorden enzo
ik ben bang van niet, ga het wel proberen . Nog een tip?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Ah okeen je ouders veranderen niet meer van gedachte denk je?
Tot de volgende meet danquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 12:13 schreef bierbart het volgende:
Ik voel misschien wel wat voor stationhangen..![]()
Maar als ik kom dan wel heeeel laat vrees ikmaar ben er hoe dan ook bij
hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Ik leer de meisjes eerst wat beter kennen voordat ik zulke dingen doe.
Als ik dat vertel zou het geen verrassing meer zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hahaha![]()
nou lekker hoe lang heb ik nog?
zo`n verassing hoef ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Ivopedia het volgende:
[..]
Als ik dat vertel zou het geen verrassing meer zijn.
Niet echtquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:57 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik ben bang van niet, ga het wel proberen . Nog een tip?
met niemand die ik een beetje ken behalve ivo dus. En ik weet niet waar het ze om gaat, volgens mij gaan ze gewoon iedere keer een andere reden bedenkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:10 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Niet echtmisschien dat je met iemand een groot gedeelte kan meereizen ofzo? of gaat het er bij je ouders echt om dat je dus niemand kent?
Hmmquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met niemand die ik een beetje ken behalve ivo dus. En ik weet niet waar het ze om gaat, volgens mij gaan ze gewoon iedere keer een andere reden bedenken
en voor die bepaalde leeftijd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Hmmdat deed mijn moeder ook altijd maar na een bepaalde leeftijd heeft het weinig zin meer
Ja gewoon zeggen dat het wel goed komt, maar ik kan me voorstellen dat ouders het anders bekijken in een situatie met een meisjequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
en voor die bepaalde leeftijd?
heeft er ooit iets geholpen om ze over te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |