Ben je enigs kind? Dat maakt het meestal een stuk lastiger.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef DownPoison het volgende:
oh mijn ma is wel beetje overtuigd. Alleen mijn pa dus niet.
Komt vast nog wel, weet alleen nog niet hoe.
nee heb een broertje. Maar die had volgens mij wel gemogenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je enigs kind? Dat maakt het meestal een stuk lastiger.
Zodra ze eenmaal beseffen dat ze je los moeten gaan laten niet meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ben je enigs kind? Dat maakt het meestal een stuk lastiger.
Zo ging dat hier thuis ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nee heb een broertje. Maar die had volgens mij wel gemogen
Je bent 18quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:55 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zodra ze eenmaal beseffen dat ze je los moeten gaan laten niet meer.
Komt xalo ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [11]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
10.Dramatic_Chipmunk
11. Mstr
MISSCHIEN [9]
1. Oshiro
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Clif
6. RoBro & s0k
7. blckbb
8. Noortje
9. Elvanera
Schuld van Renquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef Lauriette91 het volgende:
AANWEZIGEN [11]
1. Hyman
2. Lauriette91
3. Surveillance-Fiets
4. Bierbart (later)
5. RenRen
6. Desunoto
7. Nijnja
8. NG
9. BurnaBoy
10.Dramatic_Chipmunk
11. Mstr
12. Juicyhil
MISSCHIEN [9]
1. Oshiro
2. Darkestrah
3. Bravebart
4. Scorp[AM]
5. Clif
6. RoBro & s0k
7. blckbb
8. Noortje
9. Elvanera
Je moet ook gewoon komen.quote:
Joah, ik kom wel idd. Misschien blijf ik niet superlang.quote:
Gaan we samen naar de toiletten toe.quote:
Waarom keek ik naar je naam. Maar goed, ik weet wat meisjes ondergaan als je je voorstelt aan ze.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaan we samen naar de toiletten toe.
Nah, de kans dat ik in Mexico terecht kom door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende is momenteel groter. Maar goed, het vooruitzicht naar Parijs was leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar het goddelijke Parijs?
Ik las het verkeerd. Ik las dat je daar bang zou zijn om door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende en dat je daarom niet ging.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Nah, de kans dat ik in Mexico terecht kom door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende is momenteel groter. Maar goed, het vooruitzicht naar Parijs was leuk.
Opleiding is een beetje fucked up nu. Dus dat wil ik eerst voor elkaar hebben voor ik ga enzo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd. Ik las dat je daar bang zou zijn om door een ongeluk met een teletijdmachine alwaar ik daar met hoestende dwergen moet vechtende en dat je daarom niet ging.
Maar hoezo dat ineens dan?
Ah neee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 16:49 schreef babybel het volgende:
misschien, afhankelijk van of we wel/niet op de camping zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |