quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:29 schreef AQuila360 het volgende:
DEZE tekst is weg gevallen![]()
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan.
Bullettimequote:
Maar in bullettime gaat alleen de tijd lanzamer zodat we meer onzin kunnen postenquote:
Ik las net je post over jouw werkdag. Ik ken het gevoel denk ik wel al te goed. De robot in de apotheek was er ooit 2 dagen uit en daarna kon ik overal langs lopen wat de voorraden waren van zo'n beetje alle medicijnen. Ben ik een week mee bezig geweest. Je wilt niet weten hoeveel er op 1 dag aan verschillende soorten medicijnen de deur uit gaanquote:
Platform: Windows XP / Me / NT / 98 / 2000quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef RitseB het volgende:
Het lijkt er op dat het eindelijk zo ver is
http://www.amazon.co.uk/Duke-Nukem-Forever-PC-DVD/dp/B00005NCEZ/ref=pd_nr_vg_h__45?ie=UTF8&s=videogames
tzal wel een foutje zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Platform: Windows XP / Me / NT / 98 / 2000
en toen stopte ik met lezen
Die screenshots ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Platform: Windows XP / Me / NT / 98 / 2000
en toen stopte ik met lezen
Daar heb ik dus serieus niet naar gekeken, ik vertrouwde de hele zooi nietquote:
Dat zijn screens uit een build van een engine waarmee ze ik denk 8 jaar geleden werkte.quote:
Ik dacht ze al eerder te hebben gezienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zijn screens uit een build van een engine waarmee ze ik denk 8 jaar geleden werkte.
Kan je ook filmpjes van terug vinden
Precies, de gok is dan gewoon is de game tegen die tijd meer of minder waardquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef disjfa het volgende:
Tsja, op zich is het nog wel grappig om te bestellen voor die prijs. Straks komt ie ineens
Het is bijna beleggen met die game
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef disjfa het volgende:
Dan is je eerste tune dus niet klaar.
Ik heb net ook een scheet gelaten en die laat ik jullie ook niet horen. Is dat dan ook een tune
Ik had gisteren een sollicitatie in Reeuwijk en moest via Gouda terug... Ik heb medelijden met je als je in Gouda woont eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:43 schreef Poit het volgende:
ad.nl/groenehart/gouda/3108228/Goudse_scholier_neergestoken.html
Gouda city!!!!! Owh yeah!!
Bier! +1
Wat een wereldstadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:58 schreef Tain het volgende:
ow en deze nog:
http://www.telegraaf.nl/b(...)handeld__.html?p=9,2
ook Gouda
Wat is er mis met het ov in Almere?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat een wereldstadEcht top daar
edit: alhoewel het openbaar vervoer in Almere ook niet moeten vergeten
was het daar niet dat de treinconducteurs op het spoor zaten?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef RitseB het volgende:
als we toch met toffe muziek gaan strooien
1 keer live gezien en daar hou ik het bij, totaal niet mijn ding...quote:
Ik heb nooit wat met Simple Plan gehad, maar live vond ik ze best goed! Leuke degelijk uitgevoerde catchy rocknummertjes, leuk om een keer live te zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
1 keer live gezien en daar hou ik het bij, totaal niet mijn ding...
Tekkonkinkreet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Ik heb em op Blu-Ray!!!![]()
w00t w0000000t
Ik zal die nummertje eens tschjekken Lennyboy. Eerst naar een feeske in R'dam vanavond.
quote:
zekersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik laatst nog tijdens de les gekekengoeie school hč
quote:
Ziet er tof uit Lenny!quote:
Moet je maar kopenquote:
Kan je beetje explainen hoe en wat het is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je maar kopen
Hij is niet echt goed in het engels te downloaden of streamen, dus kopen, geweldige film
Hij lag bij de Van Leest voor 18euro, maar bij het afrekenen bleek ie 5 euro te zijn![]()
![]()
Een anime film over 2 weesjongetjes die op straat leven en hun buurt willen beschermen. Supervette stijl en animatie, sfeervolle stad en geweldig geluid ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan je beetje explainen hoe en wat het is?
Pawn Shoppe Heart is een vet album!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef lennartb.nl het volgende:
* "C'Mon C'Mon" by The Von Bondies (160/ $1.99)
Poit download die voor rockband, tof nummer
Ja, zeg het eens Edwinuss...quote:
Nerd... en je hebt toch een alu-mac staan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
Op m'n nieuwe 24" iMac die ik morgen ga halen
Ik heb nu de 20" staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nerd... en je hebt toch een alu-mac staan?
En wat is daarmee aan de hand dat die vervangen moet worden?quote:
Hij is niet aan vervanging toe, hij is net 2 maanden oud. Maar mijn vader wil graag iMac. We zijn in de apple store geweest en 20" is net te groot voor hem.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
En wat is daarmee aan de hand dat die vervangen moet worden?
Ik ben nog steeds super blij met mijn anderhalf jaar oude alu-mac, de 20" met 256MB video en 2.4 GHz.
Ik vind de 24" persoonlijk te groot, dan zet ik er liever een tweede monitor naast.
Maar wel cool natuurlijk... een nieuwe mac!
Damn, 2x 24"... da's best wel... euhm.. veel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is niet aan vervanging toe, hij is net 2 maanden oud. Maar mijn vader wil graag iMac. We zijn in de apple store geweest en 20" is net te groot voor hem.
Ik heb een 24" HP scherm waar ik al mijn muziek en filmpjes nu mee bewerk, en ik wil hier graag een iMac van 24" naast.
Mijn vader krijgt mijn iMac en we gaan samen een nieuwe voor mij halen.
Ik ga dit weekend bezig met een filmpje, hopelijk is dit Maandag ofzo klaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, 2x 24"... da's best wel... euhm.. veel!
Ik verwacht wel super fimpjes en tracks van je dan natuurlijk!
Je hebt hem in het engels bekekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:32 schreef lennartb.nl het volgende:
"He should stop beging sad, when I'm sad, I stop being sad, and be awesome instead!"
Welk bedrijf in Reeuwijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik had gisteren een sollicitatie in Reeuwijk en moest via Gouda terug... Ik heb medelijden met je als je in Gouda woont eigenlijk
Dude dat was geen tekkonkinkreet quotequote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt hem in het engels bekekenIn het Japans istienog stoerder!!
Grave of the fireflies gezien? Ik heb gehuild bij die film
nee johquote:
ik hoorde zeg maar bij een vast groepje die hard fans die veel foute dingen deden na lading bier. En tja die verhalen worden doorverteld. Hij kende veel verhalen over me, maar had me nog niet eerder gezien.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:11 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik snap het niet remko
En ik hoorde het over Prodigy![]()
![]()
Op die manierrrrrquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik hoorde zeg maar bij een vast groepje die hard fans die veel foute dingen deden na lading bier. En tja die verhalen worden doorverteld. Hij kende veel verhalen over me, maar had me nog niet eerder gezien.
Battlestar is zeker tof, t word na een tijdje alleen minder. 2de deel van seizoen 4 lijkt allemaal op elkaar, word een beetje saai op den duurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
Battlestar galactica seizoen 1 en 2 gekregen![]()
Iemand die gekeken en is het vet?
we hadden gewoon een smoes nodig om gezamelijk bier te drinken en o.a. Jiskefet te quoten. Waarom? Wist ik het maar.quote:
Maar Krezip.... come onquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
we hadden gewoon een smoes nodig om gezamelijk bier te drinken en o.a. Jiskefet te quoten. Waarom? Wist ik het maar.
Oke!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Battlestar is zeker tof, t word na een tijdje alleen minder. 2de deel van seizoen 4 lijkt allemaal op elkaar, word een beetje saai op den duur
Het begint met de mini serie, die is heel tof. Daarna krijg je de tv serie die ook tof is. Het word alleen minder na seizoen 4quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke!
Maar het begint eerst met een mini serie ofzo en dan gaat het daarop door of?
dat is bullshit. Ik heb nooit in een blad gestaan. Het was gewoon een mooie tijd. Vooral omdat ik jouw nog niet kendequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke!
Maar het begint eerst met een mini serie ofzo en dan gaat het daarop door of?
Lenny:
Pettigrew heeft nog als grootste fan in het fanclubblaadje van de krezip fanclub gestaan![]()
Daarom denk ik dat die nu weer keertje dat wou terug halen!
Tortilla met kip, die gemarineerd is in ketjap, knoflookpoeder en cayennepeper. beetje sla en tomaat, en dan saus naar keuze eroverheen.quote:
Gewaagde marinade! Maar ik heb niet zo'n zin in tortilla's.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tortilla met kip, die gemarineerd is in ketjap, knoflookpoeder en cayennepeper. beetje sla en tomaat, en dan saus naar keuze eroverheen.
Dat klinkt wel geilquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:42 schreef Fallen het volgende:
Kipfilet ingesmeerd met mosterd, omwikkeld met spek en aan het eind nog gecarameliseerd met honing, een lekker aardappelpuree en rode kool met appeltjes...
Het is toch winter vandaag, dus dat past prima!![]()
Ja en het is nog simpel ook.quote:
Dat gaat te ver Edjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
AQ je homovriendje heeft een nieuwe review uit.
Volgens z'n eigen site is het de beste review EVER zeker ? Ik snap niet dat zulke mensen moeite doen om die shit te maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat gaat te ver Edje![]()
Volgens de site is dat de beste review EVER! Met professionele middelen gemaakt! Dus ik ook vooral pettigrew vragen of dit nog een laatste kans te geven!
Zie het als een hobby wat die gewoon beetje voor de lol doet! Jij hebt vroeger toch ook wel dat soort dingen gedaan! Alleen was er toen (gelukkig) nog geen youtubequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Volgens z'n eigen site is het de beste review EVER zeker ? Ik snap niet dat zulke mensen moeite doen om die shit te maken.
Vraag me ook echt af of hij om het halfuur kijkt of er reacties over meer views zijn.
Zijn accent is echt erg, ik zou me echt kapot schamen als ik een accent zoals dat had. Die vent die de camera bedient is ook een 1e klas bosmongool, lijkt wel alsof hij constant in z'n reet wordt geneukt, zo beweegt hij met die camera, echt om te huilen.
Dat komt omdat hij de AVGN na wil doen en die reviewt ook alleen slechte games! Die kerel is trouwens wel echt geniaal maar goed ook 20 jaar ouderquote:En dan niet te praten over de manier hoe ze games "reviewen"
"Kom, we pakken wat kut games en we gaan die shit reviewen, laten we vooral kut games kiezen, kunnen we lekker negatief zijn"
Ik speel niet mee dus dat hoef je gelukkig niet te doenquote:En AQ als jij in die film gaat spelen eet ik mijn eigen kak op.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En AQ als jij in die film gaat spelen eet ik mijn eigen kak op.
pizza.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Kooktips voor vanavond? Iemand?
wanneer ga je een biography schrijven?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
Hij is nu wel een stuk beter!
Meestal valt er vaak een stilte of hij komt ff niet meer uit z'n woorden enzo en nu was het nog wel redelijk!!
Jij bepaalt wanneer ik eerlijk benquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:18 schreef AQuila360 het volgende:
Edje als je eerlijk bent zeg je dat het beter is!
Nu is het ook netter gemonteerd enzo
Je bent nooit eerlijk jij dat weet ik! Je verzint ook alles bij elkaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bepaalt wanneer ik eerlijk ben
Je vergist je echt als je denkt dat je zo ff een dialect afleerd. Dat je van de ene dag op de andere dag netjes ABN gaat praten (waar wordt dat uberhaupt gesproken) Ik heb echt jaren mijn best gedaan om van mijn dialect af te komen en het is me tot op de dag van vandaag niet gelukt. Bepaalde dingen heb ik wel afgeleerd. Maar als ik ook maar een beetje enthousiast word, praat ik gewoon sneller en daardoor slik ik weer delen van woorden in. Wees blij dat je Algemeen beschaaft Nederlands praat, maar iemand daar op aanvallen is te makkelijk. Wat mij eerder stoort is zijn monotome, saaie stem.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Volgens z'n eigen site is het de beste review EVER zeker ? Ik snap niet dat zulke mensen moeite doen om die shit te maken.
Vraag me ook echt af of hij om het halfuur kijkt of er reacties over meer views zijn.
Zijn accent is echt erg, ik zou me echt kapot schamen als ik een accent zoals dat had. Die vent die de camera bedient is ook een 1e klas bosmongool, lijkt wel alsof hij constant in z'n reet wordt geneukt, zo beweegt hij met die camera, echt om te huilen.
En dan niet te praten over de manier hoe ze games "reviewen"
"Kom, we pakken wat kut games en we gaan die shit reviewen, laten we vooral kut games kiezen, kunnen we lekker negatief zijn"
Als hij nu eens met inhoudelijke reviews komt die ergens op slaan, dan wil ik wel eens kijken. Ik kijk de 1e 2 minuten om hem uit te lachen.
En AQ als jij in die film gaat spelen eet ik mijn eigen kak op.
voor een goede discussie kun je me zelfs midden op de middag wakker makenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Dikke lap tekst hier, zie je nauwelijks in deze SC. Wel tof dat er "discussies" worden gevoerd hier.
Haak eens wat aan dan, want is altijd wel leuk om te lezen en / of deel te nemenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
voor een goede discussie kun je me zelfs midden op de middag wakker maken
toen zat ik nog in het schietijzer van mijn pa..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Tain het volgende:
om dan maar een discussie aan te werpen, wat vinden jullie van 1986?
Euh... ff denken, toen was/werd ik 10...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
toen zat ik nog in het schietijzer van mijn pa..
ga ik morgen op inquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Tain het volgende:
om dan maar een discussie aan te werpen, wat vinden jullie van 1986?
De dood van wie?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Euh... ff denken, toen was/werd ik 10...
Even schaamteloos uit de 1986 wiki:
Best verkochte singles in Nederland:
Europe - The Final Countdown![]()
![]()
![]()
Communards - Don't Leave Me This Way![]()
![]()
Cliff Richard & The Young Ones - Living Doll![]()
Billy Ocean - When The Going Gets Tough, The Tough Get Going![]()
George Michael - A Different Corner![]()
Falco - Jeanny![]()
![]()
![]()
![]()
UB40 - Sing Our Own Song![]()
Berlin - Take My Breath Away![]()
![]()
Run-D.M.C. - Walk This Way![]()
![]()
Cock Robin - The Promise You Made![]()
Best verkochte album in Nederland:
Madonna - True Blue![]()
Wat hadden we verder nog... Tsjernobyl, Platoon, de dood van Cliff Burton...
Best wel een indrukwekkend jaar toen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:03 schreef koei het volgende:
[..]
De dood van wie?
Overigens schrok ik net dat het alweer 3 uur was, maar we missen natuurlijk een uur
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En sorry Edje maar ik was op een verjaardag van de vriend van me zusjemaar ik kon gewoon niet laten om op je compliment te reageren.
quote:
Nog steeds of maar is gaan slapen?quote:
Ook lekker als je achterin zitquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:37 schreef Tain het volgende:
Voorin ook niet... bestuurder heeft het niet overleeft...
heb je verder niks te eten dan in je huis?quote:
Niks waar ik zin in hebquote:Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
heb je verder niks te eten dan in je huis?
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
tja zo gaat dat met die dingen, het is op voor je het weet
tja dan heb je een probleemquote:
Ogh ik heb iig iets m'n maag. En de herinneringenquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef Edwinuss het volgende:
iMac kaput.. Gisteravond normaal uit gedaan na wat muziek maken, en net wou ik em aan doen en werkte hij niet..
valt mij ook tegen ja.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Sorry heel kut voor je maar ik hoor vaker van mensen dat hun mac kapot is dan van mensen met normale PC's, en met zoveel 'het is zo betrouwbaar' gelul, moet ik elke keer giechelen
Dat was anders ook mijn eerste gedachte hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Sorry heel kut voor je maar ik hoor vaker van mensen dat hun mac kapot is dan van mensen met normale PC's, en met zoveel 'het is zo betrouwbaar' gelul, moet ik elke keer giechelen
Dat is volgens mij toch iets waar je zelf moet oplossenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens help me eens...
Ik kom steeds minder vaak in de SC, ik volg de topics niet meer en ik ben blij als ik al ergens één postje tussendoor kan stoppen...!
Wat kan mij uit mijn SC-recessie helpen?
En nu? lijkt me zo 123 te vervangen met ander module zoals dat bij een standaard pc kanquote:Op zondag 29 maart 2009 16:02 schreef Edwinuss het volgende:
Geheugen module was kaput. Zit nu nog maar 1 gig in
Kloptquote:Op zondag 29 maart 2009 16:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En nu? lijkt me zo 123 te vervangen met ander module zoals dat bij een standaard pc kan
Apple was volgens mij een beetje bitchy over welke merken er wel en niet in konden, vroeger in ieder geval!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En nu? lijkt me zo 123 te vervangen met ander module zoals dat bij een standaard pc kan
Dude!!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Apple was volgens mij een beetje bitchy over welke merken er wel en niet in konden, vroeger in ieder geval!
quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Space uitgespeeld! Wat een game
Net geruild tegen Mirror's Edge !
Hij is mijn nieuwe held!quote:
Waarom die ->quote:
Dat laatste is natuurlijk niet waar, maar goed fout is het zekerquote:
Waaromquote:
Games ruilen. Als je een goede beleving aan een game hebt gehad verkoop je die toch niet meer ? Of begrijp ik dat verkeerdquote:
Wat is de meerwaarde als je hem in je kast hebt staan?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Games ruilen. Als je een goede beleving aan een game hebt gehad verkoop je die toch niet meer ? Of begrijp ik dat verkeerd
He als je er toch daar staat, geef ff het bier doorquote:
Roep maar een datum!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!!
Rockband party at my place binnenkort! Koei! Kom je ook?
Ik bleef ook gewoon luisteren tot het eindquote:Op zondag 29 maart 2009 20:16 schreef Edwinuss het volgende:
Deze gast is geniaal. Z'n video's zijn tof
Aight, moet nog even kieken, zal een keer van zaterdag op zondag zijn, beperkte slaapplaatsen beschrikbaar, onder de bank is al gereserveerd voor Lennart en Lyzio, de badkamer is voor jouquote:Op zondag 29 maart 2009 19:43 schreef koei het volgende:
[..]
Roep maar een datum!
En je moet trouwens die vriend van je vertellen dat hij komende vrijdag LBP voor 20 euro bij de Intertoys kan kopen. Dan kunnen we die eindelijk eens online gaan spelen met Fallen!
Oh, en over LBP, die kerel heeft geen eigen ps3, heeft hem geleend. Moet even kijken wanneer ik hem weer zie, hij zit even niet zo lekker in z'n vel, dat nieuwsbericht van laatst, dat was zijn broertje.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight, moet nog even kieken, zal een keer van zaterdag op zondag zijn, beperkte slaapplaatsen beschrikbaar, onder de bank is al gereserveerd voor Lennart en Lyzio, de badkamer is voor jou
Mn vriendin wil ook meequote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight, moet nog even kieken, zal een keer van zaterdag op zondag zijn, beperkte slaapplaatsen beschrikbaar, onder de bank is al gereserveerd voor Lennart en Lyzio, de badkamer is voor jou
Is welkomquote:Op zondag 29 maart 2009 21:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mn vriendin wil ook meedie kan ook goed guitar heroen!
Als je een hendig weekend uitkiest dan ben ik misschien in Leiden en kan ik mensen heen en weer meenemen naar Gouda City. Overnachten in de sloppenwijken van Klein Marokko durf ik toch niet helemaal aan denk ikquote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef je ons dus ook nooit maar dan ook nooit meer iets over die bagger te melden.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
game in ontwikkeling! #6
Roeloef's project is nu officieel gestaakt!
Heb je ook een opblaasbed ofzoquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je een hendig weekend uitkiest dan ben ik misschien in Leiden en kan ik mensen heen en weer meenemen naar Gouda City. Overnachten in de sloppenwijken van Klein Marokko durf ik toch niet helemaal aan denk ik
Nee, maar kan ik wel regelen denk.quote:
dat is iedergeval 1 van de hoeveel?quote:
quote:ELPRESADOR :
you have some serious skills bro,must have taken some time,liked it better than the old one,i thank you for it,i will feature it 2morrow on my channel,
Tof Edje!quote:
We zullen zien...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef je ons dus ook nooit maar dan ook nooit meer iets over die bagger te melden.
waar reageerd hij ook al weer op, sorry dat ik het vergeten benquote:
Ik vind het geinig om naar te kijken.. maar geniaal is wel way to mutch voor hem.quote:
Welk van de vele nieuwsberichten over tuig in Gouda?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, en over LBP, die kerel heeft geen eigen ps3, heeft hem geleend. Moet even kijken wanneer ik hem weer zie, hij zit even niet zo lekker in z'n vel, dat nieuwsbericht van laatst, dat was zijn broertje.
Jeweet dat ik erbij ben!!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!!
Rockband party at my place binnenkort! Koei! Kom je ook?
Anders ik welquote:
Als je niet presteert wordt je gedegradeerd tot bierslaaf...quote:Op maandag 30 maart 2009 00:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Anders ik welHeb het nog nooit gespeeld, maar who cares.
Ik weet zéker dat je na Poit's Rockband Extravaganza 2009 zelf rockband of guitar hero in huis haaltquote:Op maandag 30 maart 2009 00:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Anders ik welHeb het nog nooit gespeeld, maar who cares.
Hmmm is dat sowieso niet handig?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je niet presteert wordt je gedegradeerd tot bierslaaf...
Een bierslaaf of Lyzio als bierslaaf..quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hmmm is dat sowieso niet handig?
Ho!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hmmm is dat sowieso niet handig?
Sowieso een bierslaaf.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Een bierslaaf of Lyzio als bierslaaf..
Ach, m'n woonkamer is nou ook weer niet zó groot, m'n koelkast staat in m'n keuken, welke ook in de woonkamer is. 1 keer struikelen en je bent er
quote:
Lekker boeiendquote:Op maandag 30 maart 2009 00:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Sowieso een bierslaaf.
[..]
![]()
We kunnen wel doen dat wie er de afgelopen paar nummers het slechts bezig is geweest bier moet halen wanneer het nodig is
En als je zingt ben je sowieso off the hook want dat durft niet iedereenIk sowieso niet
Dus Lyzio is sowieso de bierslaafquote:Op maandag 30 maart 2009 00:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Sowieso een bierslaaf.
[..]
![]()
We kunnen wel doen dat wie er de afgelopen paar nummers het slechts bezig is geweest bier moet halen wanneer het nodig is
En als je zingt ben je sowieso off the hook want dat durft niet iedereenIk sowieso niet
QFT!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lekker boeiendOf je nou debiel gitaar aan het spelen bent of knettervals in een mic aan 't jengelen bent. Het gaat om de gezelligheid dude! Als ik durf te zingen (met m'n machtig mooie Limburgse accent) durf jij dat ook. DON'T BE SUCH A FUCKING PUSSY!
Juist niet. Want ik ga de pannen van 't dak zingen męn. Net zoals die neef van Borat op de dumpert. DI DI DI DI DUM!quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lekker boeiendOf je nou debiel gitaar aan het spelen bent of knettervals in een mic aan 't jengelen bent. Het gaat om de gezelligheid dude! Als ik durf te zingen (met m'n machtig mooie Limburgse accent) durf jij dat ook. DON'T BE SUCH A FUCKING PUSSY!
Voor liefhebbers heb ik natuurlijk ook Singstarquote:Op maandag 30 maart 2009 00:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
ok dan, maar pas na 4 halve liters! En expres met een Gronings accent
Misschien is het beter om eerst stevig te pinten en dan te gaan rocken. Allemaal los.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
ok dan, maar pas na 4 halve liters! En expres met een Gronings accent
Die disco disco remix.. FUT FUT FUT FUT FREE STAILOOOOOOquote:Op maandag 30 maart 2009 00:40 schreef Lyzio het volgende:
Er gaat de komende tijd niets meer boven FUT FUT FUT FREE STAILO!
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Die disco disco remix.. FUT FUT FUT FUT FREE STAILOOOOOO
Ja, daaaaaahaaag, ik wil wel m'n 1337 h4x0r drumskillz0rz laten zien!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien is het beter om eerst stevig te pinten en dan te gaan rocken. Allemaal los.
En dat gaat niet zonder bier? Zonder aardig wat bier? Zonder best veel bier? Zonder veel bier? Zonder heel veel bier?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, daaaaaahaaag, ik wil wel m'n 1337 h4x0r drumskillz0rz laten zien!!!
Die kreeft is echt een baas!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Poit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eren_ter_wereld.html
Dit filmpje is ook koning man!!
Nou, zonder bier gaat het toch beter dan dat ik half kwijlend met schuim achter in m'n keel probeer te drummenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dat gaat niet zonder bier? Zonder aardig wat bier? Zonder best veel bier? Zonder veel bier? Zonder heel veel bier?
Doorhalen wat niet van toepassing is.
Jaman, vooral dat hij er voor zorgt dat water kookt, verdampt en om wordt gezet in lichtquote:
Lator jongen.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:44 schreef Lyzio het volgende:
Anyway, Lyzio gaat slapen. Het vrouwtje ligt vredig te knorren, en het is aanstekelijk.
KUS! NWLY! NTB! Enzo
Ik functioneer beter zonder bier als het aankomt op rocken. Ik heb een keer een wedstrijd gehouden met een vriend.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien is het beter om eerst stevig te pinten en dan te gaan rocken. Allemaal los.
Mijn vriendin ligt ook te knorren maar als ik nu in bed zou gaan liggen zat ik 3uur lang naar het plafond te kijkenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:44 schreef Lyzio het volgende:
Anyway, Lyzio gaat slapen. Het vrouwtje ligt vredig te knorren, en het is aanstekelijk.
KUS! NWLY! NTB! Enzo
Ik wacht tot seizoen 3 van How I met your mother klaar is met downloaden, wat een geweldige seriequote:Op maandag 30 maart 2009 00:56 schreef Poit het volgende:
Ik ga nog een aflevering True Blood kijken.. Episode 1 eindigde wel erg spannend
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, jeweet: wij zingen als een malle!
Ik heb laatst trouwens tegelijkertijd gezongen als gitaar gespeeld, allebei op expert, en nog gehaald ook!
Ik geef toe, het zingen klonk kut, maar het was Bon Jovi dus wel passend eigenlijk...!
Daarom moet jij er ook zeker bij zijn!!! Sabotage!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, jeweet: wij zingen als een malle!
Ik heb laatst trouwens tegelijkertijd gezongen als gitaar gespeeld, allebei op expert, en nog gehaald ook!
Ik geef toe, het zingen klonk kut, maar het was Bon Jovi dus wel passend eigenlijk...!
True Blood!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:47 schreef Fallen het volgende:
lennart, nog meer goede tips qua series?
Ik heb nu Lost, Dexter, Black Books, IT-crowd... owja, en Weeds komt er aan.
Of iemand anders nog goede tips?
Kewl!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:50 schreef Poit het volgende:
[..]
True Blood!!!
Vampieren die toegeven dat ze bestaan, de overheid die ze rechten geeft maar het volk dat net zo reageerd als toen de zwarte mensen daar rechten kregen. Heel tof gedaan, zeer vermakelijk om naar te kijken.. Afleveringen duren alleen een uur...
Ik kijk nu How I met your mother en dat vind ik echt geweldigquote:Op maandag 30 maart 2009 01:47 schreef Fallen het volgende:
Burn Notice!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:47 schreef Fallen het volgende:
Loopt True Blood al een tijdje? Ik download alleen complete seizoenen namelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 01:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Daarom moet jij er ook zeker bij zijn!!! Sabotage!!!
Heb er echt zin inZal morgen even kijken wat voor mij goed uitkomt en wat data's rondstrooien.
Koei! Download True Blood! Ik denk dat jij dat ook erg leuk vindt
Gaat over vampieren en zulks!!!
Mja, Oz... weet niet, deed me niet zo veel eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik kijk nu How I met your mother en dat vind ik echt geweldig
Alle scrubs blijft ook geniaal.
En een oudje, maar wel briljant: Oz!
Burn notice... okay, noteren we ook nog even....quote:Op maandag 30 maart 2009 02:00 schreef koei het volgende:
[..]
Burn Notice!
Overigens is Dexter echt de beste serie. Geen idee waarom, maar alleen dat intromuziekje al
Mocht je fan zijn van Buffy-achtige series dan kan ik je Supernatural ook aanraden, dat is ook tof! En Heroes natuurlijk!
Vanwege zomertijd? Ik heb die wisselingen nooit doorquote:Op maandag 30 maart 2009 02:08 schreef Fallen het volgende:
Anywayz, ik ga eens richting bed met deze mini-jetlag...
quote:Op maandag 30 maart 2009 03:01 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga wel naar bed!
En halverwege seizoen drie wordt HIMYM wat minder Lennie. Nadat Britney Spears een rolletje heeft duurt het wel weer een half seizoen voor ze weer op niveau zitten...
Klopt! Maar Lilly ookquote:Op maandag 30 maart 2009 03:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Die ene niet-Lilly in HIMYM is een schone deerne!
Uhm what's her name... ROBIN!! Yeah die is lekker!
Sinds haar sexles in American Pie vind ik haar leukquote:Op maandag 30 maart 2009 03:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, heb echt al sinds jaar en dag een grafhekel aan die vreselijke actrice!!
Bah, rotwijf
Anywho, papa gaat naar bed!
Robin is inderdaad een verdomd lekker wijf. Ook al heeft ze absoluut geen tietenquote:Op maandag 30 maart 2009 03:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Die ene niet-Lilly in HIMYM is een schone deerne!
Uhm what's her name... ROBIN!! Yeah die is lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |