1 keer live gezien en daar hou ik het bij, totaal niet mijn ding...quote:
Ik heb nooit wat met Simple Plan gehad, maar live vond ik ze best goed! Leuke degelijk uitgevoerde catchy rocknummertjes, leuk om een keer live te zienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
1 keer live gezien en daar hou ik het bij, totaal niet mijn ding...
Tekkonkinkreet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Ik heb em op Blu-Ray!!!![]()
w00t w0000000t
Ik zal die nummertje eens tschjekken Lennyboy. Eerst naar een feeske in R'dam vanavond.
quote:
zekersquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik laatst nog tijdens de les gekekengoeie school hè
quote:
Ziet er tof uit Lenny!quote:
Moet je maar kopenquote:
Kan je beetje explainen hoe en wat het is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:11 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je maar kopen
Hij is niet echt goed in het engels te downloaden of streamen, dus kopen, geweldige film
Hij lag bij de Van Leest voor 18euro, maar bij het afrekenen bleek ie 5 euro te zijn![]()
![]()
Een anime film over 2 weesjongetjes die op straat leven en hun buurt willen beschermen. Supervette stijl en animatie, sfeervolle stad en geweldig geluid ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan je beetje explainen hoe en wat het is?
Pawn Shoppe Heart is een vet album!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef lennartb.nl het volgende:
* "C'Mon C'Mon" by The Von Bondies (160/ $1.99)
Poit download die voor rockband, tof nummer
Ja, zeg het eens Edwinuss...quote:
Nerd... en je hebt toch een alu-mac staan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
Op m'n nieuwe 24" iMac die ik morgen ga halen
Ik heb nu de 20" staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nerd... en je hebt toch een alu-mac staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |