Nou, zonder bier gaat het toch beter dan dat ik half kwijlend met schuim achter in m'n keel probeer te drummenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En dat gaat niet zonder bier? Zonder aardig wat bier? Zonder best veel bier? Zonder veel bier? Zonder heel veel bier?
Doorhalen wat niet van toepassing is.
Jaman, vooral dat hij er voor zorgt dat water kookt, verdampt en om wordt gezet in lichtquote:
Lator jongen.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:44 schreef Lyzio het volgende:
Anyway, Lyzio gaat slapen. Het vrouwtje ligt vredig te knorren, en het is aanstekelijk.
KUS! NWLY! NTB! Enzo
Ik functioneer beter zonder bier als het aankomt op rocken. Ik heb een keer een wedstrijd gehouden met een vriend.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien is het beter om eerst stevig te pinten en dan te gaan rocken. Allemaal los.
Mijn vriendin ligt ook te knorren maar als ik nu in bed zou gaan liggen zat ik 3uur lang naar het plafond te kijkenquote:Op maandag 30 maart 2009 00:44 schreef Lyzio het volgende:
Anyway, Lyzio gaat slapen. Het vrouwtje ligt vredig te knorren, en het is aanstekelijk.
KUS! NWLY! NTB! Enzo
Ik wacht tot seizoen 3 van How I met your mother klaar is met downloaden, wat een geweldige seriequote:Op maandag 30 maart 2009 00:56 schreef Poit het volgende:
Ik ga nog een aflevering True Blood kijken.. Episode 1 eindigde wel erg spannend
quote:Op maandag 30 maart 2009 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, jeweet: wij zingen als een malle!
Ik heb laatst trouwens tegelijkertijd gezongen als gitaar gespeeld, allebei op expert, en nog gehaald ook!
Ik geef toe, het zingen klonk kut, maar het was Bon Jovi dus wel passend eigenlijk...!
Daarom moet jij er ook zeker bij zijn!!! Sabotage!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, jeweet: wij zingen als een malle!
Ik heb laatst trouwens tegelijkertijd gezongen als gitaar gespeeld, allebei op expert, en nog gehaald ook!
Ik geef toe, het zingen klonk kut, maar het was Bon Jovi dus wel passend eigenlijk...!
True Blood!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:47 schreef Fallen het volgende:
lennart, nog meer goede tips qua series?
Ik heb nu Lost, Dexter, Black Books, IT-crowd... owja, en Weeds komt er aan.
Of iemand anders nog goede tips?
Kewl!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:50 schreef Poit het volgende:
[..]
True Blood!!!
Vampieren die toegeven dat ze bestaan, de overheid die ze rechten geeft maar het volk dat net zo reageerd als toen de zwarte mensen daar rechten kregen. Heel tof gedaan, zeer vermakelijk om naar te kijken.. Afleveringen duren alleen een uur...
Ik kijk nu How I met your mother en dat vind ik echt geweldigquote:Op maandag 30 maart 2009 01:47 schreef Fallen het volgende:
Burn Notice!quote:Op maandag 30 maart 2009 01:47 schreef Fallen het volgende:
Loopt True Blood al een tijdje? Ik download alleen complete seizoenen namelijkquote:Op maandag 30 maart 2009 01:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Daarom moet jij er ook zeker bij zijn!!! Sabotage!!!
Heb er echt zin inZal morgen even kijken wat voor mij goed uitkomt en wat data's rondstrooien.
Koei! Download True Blood! Ik denk dat jij dat ook erg leuk vindt
Gaat over vampieren en zulks!!!
Mja, Oz... weet niet, deed me niet zo veel eigenlijk.quote:Op maandag 30 maart 2009 01:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik kijk nu How I met your mother en dat vind ik echt geweldig
Alle scrubs blijft ook geniaal.
En een oudje, maar wel briljant: Oz!
Burn notice... okay, noteren we ook nog even....quote:Op maandag 30 maart 2009 02:00 schreef koei het volgende:
[..]
Burn Notice!
Overigens is Dexter echt de beste serie. Geen idee waarom, maar alleen dat intromuziekje al
Mocht je fan zijn van Buffy-achtige series dan kan ik je Supernatural ook aanraden, dat is ook tof! En Heroes natuurlijk!
Vanwege zomertijd? Ik heb die wisselingen nooit doorquote:Op maandag 30 maart 2009 02:08 schreef Fallen het volgende:
Anywayz, ik ga eens richting bed met deze mini-jetlag...
quote:Op maandag 30 maart 2009 03:01 schreef koei het volgende:
Nou, ik ga wel naar bed!
En halverwege seizoen drie wordt HIMYM wat minder Lennie. Nadat Britney Spears een rolletje heeft duurt het wel weer een half seizoen voor ze weer op niveau zitten...
Klopt! Maar Lilly ookquote:Op maandag 30 maart 2009 03:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Die ene niet-Lilly in HIMYM is een schone deerne!
Uhm what's her name... ROBIN!! Yeah die is lekker!
Sinds haar sexles in American Pie vind ik haar leukquote:Op maandag 30 maart 2009 03:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, heb echt al sinds jaar en dag een grafhekel aan die vreselijke actrice!!
Bah, rotwijf
Anywho, papa gaat naar bed!
Robin is inderdaad een verdomd lekker wijf. Ook al heeft ze absoluut geen tietenquote:Op maandag 30 maart 2009 03:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Die ene niet-Lilly in HIMYM is een schone deerne!
Uhm what's her name... ROBIN!! Yeah die is lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |