He als je er toch daar staat, geef ff het bier doorquote:
Roep maar een datum!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!!
Rockband party at my place binnenkort! Koei! Kom je ook?
Ik bleef ook gewoon luisteren tot het eindquote:Op zondag 29 maart 2009 20:16 schreef Edwinuss het volgende:
Deze gast is geniaal. Z'n video's zijn tof
Aight, moet nog even kieken, zal een keer van zaterdag op zondag zijn, beperkte slaapplaatsen beschrikbaar, onder de bank is al gereserveerd voor Lennart en Lyzio, de badkamer is voor jouquote:Op zondag 29 maart 2009 19:43 schreef koei het volgende:
[..]
Roep maar een datum!
En je moet trouwens die vriend van je vertellen dat hij komende vrijdag LBP voor 20 euro bij de Intertoys kan kopen. Dan kunnen we die eindelijk eens online gaan spelen met Fallen!
Oh, en over LBP, die kerel heeft geen eigen ps3, heeft hem geleend. Moet even kijken wanneer ik hem weer zie, hij zit even niet zo lekker in z'n vel, dat nieuwsbericht van laatst, dat was zijn broertje.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight, moet nog even kieken, zal een keer van zaterdag op zondag zijn, beperkte slaapplaatsen beschrikbaar, onder de bank is al gereserveerd voor Lennart en Lyzio, de badkamer is voor jou
Mn vriendin wil ook meequote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Aight, moet nog even kieken, zal een keer van zaterdag op zondag zijn, beperkte slaapplaatsen beschrikbaar, onder de bank is al gereserveerd voor Lennart en Lyzio, de badkamer is voor jou
Is welkomquote:Op zondag 29 maart 2009 21:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mn vriendin wil ook meedie kan ook goed guitar heroen!
Als je een hendig weekend uitkiest dan ben ik misschien in Leiden en kan ik mensen heen en weer meenemen naar Gouda City. Overnachten in de sloppenwijken van Klein Marokko durf ik toch niet helemaal aan denk ikquote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef je ons dus ook nooit maar dan ook nooit meer iets over die bagger te melden.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
game in ontwikkeling! #6
Roeloef's project is nu officieel gestaakt!
Heb je ook een opblaasbed ofzoquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je een hendig weekend uitkiest dan ben ik misschien in Leiden en kan ik mensen heen en weer meenemen naar Gouda City. Overnachten in de sloppenwijken van Klein Marokko durf ik toch niet helemaal aan denk ik
Nee, maar kan ik wel regelen denk.quote:
dat is iedergeval 1 van de hoeveel?quote:
quote:ELPRESADOR :
you have some serious skills bro,must have taken some time,liked it better than the old one,i thank you for it,i will feature it 2morrow on my channel,
Tof Edje!quote:
We zullen zien...quote:Op zondag 29 maart 2009 21:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef je ons dus ook nooit maar dan ook nooit meer iets over die bagger te melden.
waar reageerd hij ook al weer op, sorry dat ik het vergeten benquote:
Ik vind het geinig om naar te kijken.. maar geniaal is wel way to mutch voor hem.quote:
Welk van de vele nieuwsberichten over tuig in Gouda?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, en over LBP, die kerel heeft geen eigen ps3, heeft hem geleend. Moet even kijken wanneer ik hem weer zie, hij zit even niet zo lekker in z'n vel, dat nieuwsbericht van laatst, dat was zijn broertje.
Jeweet dat ik erbij ben!!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!!
Rockband party at my place binnenkort! Koei! Kom je ook?
Anders ik welquote:
Als je niet presteert wordt je gedegradeerd tot bierslaaf...quote:Op maandag 30 maart 2009 00:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Anders ik welHeb het nog nooit gespeeld, maar who cares.
Ik weet zéker dat je na Poit's Rockband Extravaganza 2009 zelf rockband of guitar hero in huis haaltquote:Op maandag 30 maart 2009 00:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Anders ik welHeb het nog nooit gespeeld, maar who cares.
Hmmm is dat sowieso niet handig?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je niet presteert wordt je gedegradeerd tot bierslaaf...
Een bierslaaf of Lyzio als bierslaaf..quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hmmm is dat sowieso niet handig?
Ho!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hmmm is dat sowieso niet handig?
Sowieso een bierslaaf.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Een bierslaaf of Lyzio als bierslaaf..
Ach, m'n woonkamer is nou ook weer niet zó groot, m'n koelkast staat in m'n keuken, welke ook in de woonkamer is. 1 keer struikelen en je bent er
quote:
Lekker boeiendquote:Op maandag 30 maart 2009 00:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Sowieso een bierslaaf.
[..]
![]()
We kunnen wel doen dat wie er de afgelopen paar nummers het slechts bezig is geweest bier moet halen wanneer het nodig is
En als je zingt ben je sowieso off the hook want dat durft niet iedereenIk sowieso niet
Dus Lyzio is sowieso de bierslaafquote:Op maandag 30 maart 2009 00:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Sowieso een bierslaaf.
[..]
![]()
We kunnen wel doen dat wie er de afgelopen paar nummers het slechts bezig is geweest bier moet halen wanneer het nodig is
En als je zingt ben je sowieso off the hook want dat durft niet iedereenIk sowieso niet
QFT!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lekker boeiendOf je nou debiel gitaar aan het spelen bent of knettervals in een mic aan 't jengelen bent. Het gaat om de gezelligheid dude! Als ik durf te zingen (met m'n machtig mooie Limburgse accent) durf jij dat ook. DON'T BE SUCH A FUCKING PUSSY!
Juist niet. Want ik ga de pannen van 't dak zingen mên. Net zoals die neef van Borat op de dumpert. DI DI DI DI DUM!quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lekker boeiendOf je nou debiel gitaar aan het spelen bent of knettervals in een mic aan 't jengelen bent. Het gaat om de gezelligheid dude! Als ik durf te zingen (met m'n machtig mooie Limburgse accent) durf jij dat ook. DON'T BE SUCH A FUCKING PUSSY!
Voor liefhebbers heb ik natuurlijk ook Singstarquote:Op maandag 30 maart 2009 00:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
ok dan, maar pas na 4 halve liters! En expres met een Gronings accent
Misschien is het beter om eerst stevig te pinten en dan te gaan rocken. Allemaal los.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:39 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
ok dan, maar pas na 4 halve liters! En expres met een Gronings accent
Die disco disco remix.. FUT FUT FUT FUT FREE STAILOOOOOOquote:Op maandag 30 maart 2009 00:40 schreef Lyzio het volgende:
Er gaat de komende tijd niets meer boven FUT FUT FUT FREE STAILO!
quote:Op maandag 30 maart 2009 00:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Die disco disco remix.. FUT FUT FUT FUT FREE STAILOOOOOO
Ja, daaaaaahaaag, ik wil wel m'n 1337 h4x0r drumskillz0rz laten zien!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien is het beter om eerst stevig te pinten en dan te gaan rocken. Allemaal los.
En dat gaat niet zonder bier? Zonder aardig wat bier? Zonder best veel bier? Zonder veel bier? Zonder heel veel bier?quote:Op maandag 30 maart 2009 00:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, daaaaaahaaag, ik wil wel m'n 1337 h4x0r drumskillz0rz laten zien!!!
Die kreeft is echt een baas!quote:Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Poit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eren_ter_wereld.html
Dit filmpje is ook koning man!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |