Ook lekker als je achterin zitquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:37 schreef Tain het volgende:
Voorin ook niet... bestuurder heeft het niet overleeft...
heb je verder niks te eten dan in je huis?quote:
Niks waar ik zin in hebquote:Op zondag 29 maart 2009 14:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
heb je verder niks te eten dan in je huis?
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
tja zo gaat dat met die dingen, het is op voor je het weet
tja dan heb je een probleemquote:
Ogh ik heb iig iets m'n maag. En de herinneringenquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef Edwinuss het volgende:
iMac kaput.. Gisteravond normaal uit gedaan na wat muziek maken, en net wou ik em aan doen en werkte hij niet..
valt mij ook tegen ja.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Sorry heel kut voor je maar ik hoor vaker van mensen dat hun mac kapot is dan van mensen met normale PC's, en met zoveel 'het is zo betrouwbaar' gelul, moet ik elke keer giechelen
Dat was anders ook mijn eerste gedachte hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 15:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
![]()
Sorry heel kut voor je maar ik hoor vaker van mensen dat hun mac kapot is dan van mensen met normale PC's, en met zoveel 'het is zo betrouwbaar' gelul, moet ik elke keer giechelen
Dat is volgens mij toch iets waar je zelf moet oplossenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens help me eens...
Ik kom steeds minder vaak in de SC, ik volg de topics niet meer en ik ben blij als ik al ergens één postje tussendoor kan stoppen...!
Wat kan mij uit mijn SC-recessie helpen?
En nu? lijkt me zo 123 te vervangen met ander module zoals dat bij een standaard pc kanquote:Op zondag 29 maart 2009 16:02 schreef Edwinuss het volgende:
Geheugen module was kaput. Zit nu nog maar 1 gig in
Kloptquote:Op zondag 29 maart 2009 16:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En nu? lijkt me zo 123 te vervangen met ander module zoals dat bij een standaard pc kan
Apple was volgens mij een beetje bitchy over welke merken er wel en niet in konden, vroeger in ieder geval!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En nu? lijkt me zo 123 te vervangen met ander module zoals dat bij een standaard pc kan
Dude!!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Apple was volgens mij een beetje bitchy over welke merken er wel en niet in konden, vroeger in ieder geval!
quote:Op zondag 29 maart 2009 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
Dead Space uitgespeeld! Wat een game
Net geruild tegen Mirror's Edge !
Hij is mijn nieuwe held!quote:
Waarom die ->quote:
Dat laatste is natuurlijk niet waar, maar goed fout is het zekerquote:
Waaromquote:
Games ruilen. Als je een goede beleving aan een game hebt gehad verkoop je die toch niet meer ? Of begrijp ik dat verkeerdquote:
Wat is de meerwaarde als je hem in je kast hebt staan?quote:Op zondag 29 maart 2009 18:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Games ruilen. Als je een goede beleving aan een game hebt gehad verkoop je die toch niet meer ? Of begrijp ik dat verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |