we hadden gewoon een smoes nodig om gezamelijk bier te drinken en o.a. Jiskefet te quoten. Waarom? Wist ik het maar.quote:
Maar Krezip.... come onquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
we hadden gewoon een smoes nodig om gezamelijk bier te drinken en o.a. Jiskefet te quoten. Waarom? Wist ik het maar.
Oke!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Battlestar is zeker tof, t word na een tijdje alleen minder. 2de deel van seizoen 4 lijkt allemaal op elkaar, word een beetje saai op den duur
Het begint met de mini serie, die is heel tof. Daarna krijg je de tv serie die ook tof is. Het word alleen minder na seizoen 4quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke!
Maar het begint eerst met een mini serie ofzo en dan gaat het daarop door of?
dat is bullshit. Ik heb nooit in een blad gestaan. Het was gewoon een mooie tijd. Vooral omdat ik jouw nog niet kendequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke!
Maar het begint eerst met een mini serie ofzo en dan gaat het daarop door of?
Lenny:
Pettigrew heeft nog als grootste fan in het fanclubblaadje van de krezip fanclub gestaan![]()
Daarom denk ik dat die nu weer keertje dat wou terug halen!
Tortilla met kip, die gemarineerd is in ketjap, knoflookpoeder en cayennepeper. beetje sla en tomaat, en dan saus naar keuze eroverheen.quote:
Gewaagde marinade! Maar ik heb niet zo'n zin in tortilla's.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:37 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tortilla met kip, die gemarineerd is in ketjap, knoflookpoeder en cayennepeper. beetje sla en tomaat, en dan saus naar keuze eroverheen.
Dat klinkt wel geilquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:42 schreef Fallen het volgende:
Kipfilet ingesmeerd met mosterd, omwikkeld met spek en aan het eind nog gecarameliseerd met honing, een lekker aardappelpuree en rode kool met appeltjes...
Het is toch winter vandaag, dus dat past prima!![]()
Ja en het is nog simpel ook.quote:
Dat gaat te ver Edjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
AQ je homovriendje heeft een nieuwe review uit.
Volgens z'n eigen site is het de beste review EVER zeker ? Ik snap niet dat zulke mensen moeite doen om die shit te maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat gaat te ver Edje![]()
Volgens de site is dat de beste review EVER! Met professionele middelen gemaakt! Dus ik ook vooral pettigrew vragen of dit nog een laatste kans te geven!
Zie het als een hobby wat die gewoon beetje voor de lol doet! Jij hebt vroeger toch ook wel dat soort dingen gedaan! Alleen was er toen (gelukkig) nog geen youtubequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Volgens z'n eigen site is het de beste review EVER zeker ? Ik snap niet dat zulke mensen moeite doen om die shit te maken.
Vraag me ook echt af of hij om het halfuur kijkt of er reacties over meer views zijn.
Zijn accent is echt erg, ik zou me echt kapot schamen als ik een accent zoals dat had. Die vent die de camera bedient is ook een 1e klas bosmongool, lijkt wel alsof hij constant in z'n reet wordt geneukt, zo beweegt hij met die camera, echt om te huilen.
Dat komt omdat hij de AVGN na wil doen en die reviewt ook alleen slechte games! Die kerel is trouwens wel echt geniaal maar goed ook 20 jaar ouderquote:En dan niet te praten over de manier hoe ze games "reviewen"
"Kom, we pakken wat kut games en we gaan die shit reviewen, laten we vooral kut games kiezen, kunnen we lekker negatief zijn"
Ik speel niet mee dus dat hoef je gelukkig niet te doenquote:En AQ als jij in die film gaat spelen eet ik mijn eigen kak op.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En AQ als jij in die film gaat spelen eet ik mijn eigen kak op.
pizza.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Kooktips voor vanavond? Iemand?
wanneer ga je een biography schrijven?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
Hij is nu wel een stuk beter!
Meestal valt er vaak een stilte of hij komt ff niet meer uit z'n woorden enzo en nu was het nog wel redelijk!!
Jij bepaalt wanneer ik eerlijk benquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:18 schreef AQuila360 het volgende:
Edje als je eerlijk bent zeg je dat het beter is!
Nu is het ook netter gemonteerd enzo
Je bent nooit eerlijk jij dat weet ik! Je verzint ook alles bij elkaarquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bepaalt wanneer ik eerlijk ben
Je vergist je echt als je denkt dat je zo ff een dialect afleerd. Dat je van de ene dag op de andere dag netjes ABN gaat praten (waar wordt dat uberhaupt gesproken) Ik heb echt jaren mijn best gedaan om van mijn dialect af te komen en het is me tot op de dag van vandaag niet gelukt. Bepaalde dingen heb ik wel afgeleerd. Maar als ik ook maar een beetje enthousiast word, praat ik gewoon sneller en daardoor slik ik weer delen van woorden in. Wees blij dat je Algemeen beschaaft Nederlands praat, maar iemand daar op aanvallen is te makkelijk. Wat mij eerder stoort is zijn monotome, saaie stem.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Volgens z'n eigen site is het de beste review EVER zeker ? Ik snap niet dat zulke mensen moeite doen om die shit te maken.
Vraag me ook echt af of hij om het halfuur kijkt of er reacties over meer views zijn.
Zijn accent is echt erg, ik zou me echt kapot schamen als ik een accent zoals dat had. Die vent die de camera bedient is ook een 1e klas bosmongool, lijkt wel alsof hij constant in z'n reet wordt geneukt, zo beweegt hij met die camera, echt om te huilen.
En dan niet te praten over de manier hoe ze games "reviewen"
"Kom, we pakken wat kut games en we gaan die shit reviewen, laten we vooral kut games kiezen, kunnen we lekker negatief zijn"
Als hij nu eens met inhoudelijke reviews komt die ergens op slaan, dan wil ik wel eens kijken. Ik kijk de 1e 2 minuten om hem uit te lachen.
En AQ als jij in die film gaat spelen eet ik mijn eigen kak op.
voor een goede discussie kun je me zelfs midden op de middag wakker makenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
Dikke lap tekst hier, zie je nauwelijks in deze SC. Wel tof dat er "discussies" worden gevoerd hier.
Haak eens wat aan dan, want is altijd wel leuk om te lezen en / of deel te nemenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
voor een goede discussie kun je me zelfs midden op de middag wakker maken
toen zat ik nog in het schietijzer van mijn pa..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Tain het volgende:
om dan maar een discussie aan te werpen, wat vinden jullie van 1986?
Euh... ff denken, toen was/werd ik 10...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
toen zat ik nog in het schietijzer van mijn pa..
ga ik morgen op inquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:18 schreef Tain het volgende:
om dan maar een discussie aan te werpen, wat vinden jullie van 1986?
De dood van wie?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Euh... ff denken, toen was/werd ik 10...
Even schaamteloos uit de 1986 wiki:
Best verkochte singles in Nederland:
Europe - The Final Countdown![]()
![]()
![]()
Communards - Don't Leave Me This Way![]()
![]()
Cliff Richard & The Young Ones - Living Doll![]()
Billy Ocean - When The Going Gets Tough, The Tough Get Going![]()
George Michael - A Different Corner![]()
Falco - Jeanny![]()
![]()
![]()
![]()
UB40 - Sing Our Own Song![]()
Berlin - Take My Breath Away![]()
![]()
Run-D.M.C. - Walk This Way![]()
![]()
Cock Robin - The Promise You Made![]()
Best verkochte album in Nederland:
Madonna - True Blue![]()
Wat hadden we verder nog... Tsjernobyl, Platoon, de dood van Cliff Burton...
Best wel een indrukwekkend jaar toen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:03 schreef koei het volgende:
[..]
De dood van wie?
Overigens schrok ik net dat het alweer 3 uur was, maar we missen natuurlijk een uur
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En sorry Edje maar ik was op een verjaardag van de vriend van me zusjemaar ik kon gewoon niet laten om op je compliment te reageren.
quote:
Nog steeds of maar is gaan slapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |