En wat is daarmee aan de hand dat die vervangen moet worden?quote:
Hij is niet aan vervanging toe, hij is net 2 maanden oud. Maar mijn vader wil graag iMac. We zijn in de apple store geweest en 20" is net te groot voor hem.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
En wat is daarmee aan de hand dat die vervangen moet worden?
Ik ben nog steeds super blij met mijn anderhalf jaar oude alu-mac, de 20" met 256MB video en 2.4 GHz.
Ik vind de 24" persoonlijk te groot, dan zet ik er liever een tweede monitor naast.
Maar wel cool natuurlijk... een nieuwe mac!
Damn, 2x 24"... da's best wel... euhm.. veel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is niet aan vervanging toe, hij is net 2 maanden oud. Maar mijn vader wil graag iMac. We zijn in de apple store geweest en 20" is net te groot voor hem.
Ik heb een 24" HP scherm waar ik al mijn muziek en filmpjes nu mee bewerk, en ik wil hier graag een iMac van 24" naast.
Mijn vader krijgt mijn iMac en we gaan samen een nieuwe voor mij halen.
Ik ga dit weekend bezig met een filmpje, hopelijk is dit Maandag ofzo klaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, 2x 24"... da's best wel... euhm.. veel!
Ik verwacht wel super fimpjes en tracks van je dan natuurlijk!
Je hebt hem in het engels bekekenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:32 schreef lennartb.nl het volgende:
"He should stop beging sad, when I'm sad, I stop being sad, and be awesome instead!"
Welk bedrijf in Reeuwijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik had gisteren een sollicitatie in Reeuwijk en moest via Gouda terug... Ik heb medelijden met je als je in Gouda woont eigenlijk
Dude dat was geen tekkonkinkreet quotequote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt hem in het engels bekekenIn het Japans istienog stoerder!!
Grave of the fireflies gezien? Ik heb gehuild bij die film
nee johquote:
ik hoorde zeg maar bij een vast groepje die hard fans die veel foute dingen deden na lading bier. En tja die verhalen worden doorverteld. Hij kende veel verhalen over me, maar had me nog niet eerder gezien.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:11 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik snap het niet remko
En ik hoorde het over Prodigy![]()
![]()
Op die manierrrrrquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik hoorde zeg maar bij een vast groepje die hard fans die veel foute dingen deden na lading bier. En tja die verhalen worden doorverteld. Hij kende veel verhalen over me, maar had me nog niet eerder gezien.
Battlestar is zeker tof, t word na een tijdje alleen minder. 2de deel van seizoen 4 lijkt allemaal op elkaar, word een beetje saai op den duurquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
Battlestar galactica seizoen 1 en 2 gekregen![]()
Iemand die gekeken en is het vet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |