als jij weggaat en de mensen die er wel vertrouwen in hebben blijven gaat het echt wel werkenquote:
Het typt ook niet echt lekker met een hijgende baas in me nekquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
ow KF je spelling en grammatica is weer waardeloos
maar oke
het is te proberenquote:
Waar jij er 1 van bent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wel grappig idee. Maar aangezien Fok 92572598 mannelijke leden heeft en 15 vrouwen geef ik het weinig kans
We kunnen afspreken dat we dit 1x per avond doen, en 21:00 al vaste tijd afspreken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Vragen: Hoe/waar melden mannen zich aan (lijkt me niet in hetzelfde topic)
15 min reageertijd, moet er dus standaardmomenten komen anders zijn er geen 10 dames beschikbaar (zijn dit altijd dezelfde, met wisseling als iemand een date heeft?
youtube filmpje is misschien wat overdreven veel gedoe
Inderdaad. Hoe en waar kan je aanmelden?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Vragen: Hoe/waar melden mannen zich aan (lijkt me niet in hetzelfde topic)
15 min reageertijd, moet er dus standaardmomenten komen anders zijn er geen 10 dames beschikbaar (zijn dit altijd dezelfde, met wisseling als iemand een date heeft?
youtube filmpje is misschien wat overdreven veel gedoe
Juist wel. Je zult zeker iemand tussen dat beperkte aantal vrouwen vinden die zin heeft om mannen in een jury te zitten. En aan de andere kant heb je dat grote aantal mannen nodig om iemand met genoeg lef te vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wel grappig idee. Maar aangezien Fok 92572598 mannelijke leden heeft en 15 vrouwen geef ik het weinig kans
Aanmelden gaat minimaal 24 uur van te voren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe en waar kan je aanmelden?
15 minuten is wel erg kort. En dat youtubefilmpje is echt niet nodig.
- Hoeveel mannen worden per avond gekeurd?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
We kunnen afspreken dat we dit 1x per avond doen, en 21:00 al vaste tijd afspreken.
De 'registratie' wil ik wel voor me rekening nemen.
Mensen kunnen mij daarin PM'en.
Het lijkt mij ook handig om een soort van wachtrij aan te maken of iets dergelijks.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik gok dat ie gewoon een youtube filmpje bedoeld van een muziekje dat je leuk vind om inzicht te geven in de muzieksmaak van de kandidaat
niet een zelfgemaakt filmpje over je leven en zo
Ik heb een heel druk sociaal leven (quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
- Hoeveel mannen worden per avond gekeurd?
- Wat als een vrouw niet aanwezig kan zijn, of meerder vrouwen?
- PM jij de mannen dat hij die avond aan de beurt is?
Bedenk je dat het veel werk is hoor
Dat moet ik ook nog uitwerkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef JonKeL het volgende:
En als je je als man opgeeft en er blijft iemand over, moet je dan ook echt gaan daten?
Misschien dat het spontaner kan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
- Hoeveel mannen worden per avond gekeurd?
- Wat als een vrouw niet aanwezig kan zijn, of meerder vrouwen?
- PM jij de mannen dat hij die avond aan de beurt is?
Bedenk je dat het veel werk is hoor
Idd, lijkt mij dat 1 of 2x in de week beter te doen is. Grotere kans dat je 11 mensen bij elkaar kan krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag is hoe krijg je het voor elkaar wil krijgen om iedereen aanwezig te hebben en nog belangrijker elke avond? dan ben je na een week wel klaar met de kandidaten.
maar no offense
misschien moet je niet iedere keer met dezelfde 10 vrouwen bezig. gewoon, die vrouwen die dan aanwezig zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag is hoe krijg je het voor elkaar wil krijgen om iedereen aanwezig te hebben en nog belangrijker elke avond? dan ben je na een week wel klaar met de kandidaten.
maar no offense
Goede ideequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
of je maakt een aanmeld topic waar mensen zich gedurende de dag kunnen aanmelden
eerste man en eerste 10 vrouwen zijn die avond aan de beurt op een vaste tijd (zodat je als je je aanmeld je ook kunt bedenken dat je wel zeker tijd hebt die avond) en de 2e man en 11de vrouw zijn reserve of zo
ja, dat is verplichtquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
De vrouwen moeten neem ik aan ook iets van een foto van zichzelf posten?
Dit valt ook nog te herzien hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef Dertien_ het volgende:
Hoezo maar 10 vrouwen? Hoe meer vrouwen kunnen kiezen hoe beter denk ik want anders is de kans groter dat iedereen de man niet leuk gaat vinden.
Iedereen moet een beetje meespelen natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Misschien dat het spontaner kan.
Man plempt gewoon een filmpje en een foto neer, willekeurige foksters gaan-en en
-en
Het aantal keer per week moet ook nog uitgedacht wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
maar no offense
ja bv leeftijd zou leuk zijn straks doet je oma meequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja, dat is verplicht
+ eventueel een klein beetje standaard info.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Iedereen moet een beetje meespelen natuurlijk
Dus wanneer jeof
doet, moet je wel een toevoeging geven waarom je dat gedaan heeft.
Ik post zelf alleen hier, memory lane en in onzinquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Wordt het topic straks in GC gezet of blijft het hier staan dan?
zie hier al paar vrouwenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik post zelf alleen hier, memory lane en in onzin
De rest heb ik niet echt een idee
Waar zoveel mogelijk vrouwen zijn lijkt mij
het leuke is dat jij in het begin niks te kiezen hebt alleen op het eind als er 2 over zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Paul het volgende:
Zet maar 10 dames neer
Ik kies toch Jojoortje
Wanneer de eerste jongen van de 10 dames 1 dame heeft gekozen, dan mag de gekoze dame een nieuwe dame uitkiezen.quote:
ja de vrouwen keuren in eerste instantie de mannenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
het leuke is dat jij in het begin niks te kiezen hebt alleen op het eind als er 2 over zijn.
Althans dat haal ik er uit
dat is weer veeeeel te ingewikkeld gok ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wanneer de eerste jongen van de 10 dames 1 dame heeft gekozen, dan mag de gekoze dame een nieuwe dame uitkiezen.
Deze gaat daarna door de vleeskeuring bij 10 mannen (die zich kunnen opgeven)
En als dat spel klaar is weer visa versa
Zo is het om en om
dan gaat dat niet lukkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil het graag vanavond een keer proberen, maar ik ben er de hele avond niet
waarom niet eerst even wat verder polsen en wat beter uitwerken, ik heb het ook ff achter neergelegd dus wie weetquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil het graag vanavond een keer proberen, maar ik ben er de hele avond niet
Hoebedoel je 'achter neergelegd' ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:19 schreef Re het volgende:
[..]
waarom niet eerst even wat verder polsen en wat beter uitwerken, ik heb het ook ff achter neergelegd dus wie weet
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, zoek maar eens 10 dames hier op Fok die single zijn, en dan een mannelijke fokker die geen nerd is!
üsers met meer dan 150 notes worden uitgesloten van deelnamequote:
Hoevele heb ik er?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef Re het volgende:
[..]
üsers met meer dan 150 notes worden uitgesloten van deelname
Ah, het is dus te merken dat Nikky gestopt isquote:
Het kan allebei leuk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Tegan het volgende:
Dit wordt meer een vleeskeuring dan een date-zoek-topic...
Dat vrees ik ook. Wel echt iets voor KudFokker. Nou ja, een volg tvp'tje dan maar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Tegan het volgende:
Nou, ik gooi liever geen levensverhaal en foto's online, dan kan ik wel raden hoe ze Fokkers gaan reageren. Leuk?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het kan allebei leuk zijn
In ieder geval wel het proberen waard...
neuh gewoon zoals t programma he, een foto, daar krijg je verder ook geen info over de damesquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:35 schreef hetismijrobbert het volgende:
ja gewoon een apart aanmeld topic.
en van de vrouwen leeftijd iig.
dat gevoel heb ik ook bij het kijken van het programmaquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Tegan het volgende:
Je ging de boel toch overslaan als ik meedeedquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
neeeej maandag ben ik 2 weken weg! dan mis ik alle actie weer
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef Kings het volgende:
Ik doe mee!!![]()
Nu maar hopen dat het een beetje werkt!
Om eerlijk te zijn zit ik een beetje vastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:19 schreef Murmeli het volgende:
leuk idee KF... lukt het al met uitwerken?
ik ben eerlijk gezegd te lui om te helpen met het opzetten, misschien andere gegadigden?
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef hetismijrobbert het volgende:
je start in de ochtend een aanmeld topic. Eerste man en eerste 10 vrouwen die zich in dat topic aanmelden doen die avond mee in de take me out ronde. Man begint met plaatsen van een nummer dat hij zelf heeft gekozen + foto (eventueel hierna foto's en info vd dames voordat ze gaan stemmen ?!). Dan mogen de vrouwen ombeurten zeggen of ze in of out zijn dmv de smileys. Dan typt de man een verhaaltje over zichzelf en gaan de vrouwen opnieuw zeggen of ze in of out zijn. Zoiets?
ja alle credits voor jou hoor! Ik denk ik vat dit topic even samen in 1 postquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jalekker simpel
Een beetje zoals in mijn OP
Maar ik heb vanavond wel tijd, dus ik kan wel wat regelen
Haha zo bedoel ik het niet hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:24 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
ja alle credits voor jou hoor! Ik denk ik vat dit topic even samen in 1 post
Ja het is toch zo!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het niet hoor![]()
Maar bedankt!
Ik denk dat ik meteen maar het spits afbijt door als eerste man te gaan.
Kan ik meteen een voorbeeld geven over hoe het gaat
leuk dat je zelf als eerste man gaatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het niet hoor![]()
Maar bedankt!
Ik denk dat ik meteen maar het spits afbijt door als eerste man te gaan.
Kan ik meteen een voorbeeld geven over hoe het gaat
Re,quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef Re het volgende:
ik heb het even aan wat mensen van de PR gevraagd of ze hier iets mee kunnen eventueel (niets gegarandeerd).
Maar je moet het dus wel goed opzetten ja, en dat gaat je niet luken in je uppie denk ik, dus zet een en ander wat duidelijker neer en vertel waar je hulp nodig hebt van je mede users
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:03 schreef eNGine10 het volgende:
Nog een vraagjeDie foto, moet daar ook persé je gezicht op staan?
oke dan wacht ik nog even af. Als ik je nog ergens mee kan helpen dan zeg het maarquote:
Ik heb alleen nog promotie nodig...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oke dan wacht ik nog even af. Als ik je nog ergens mee kan helpen dan zeg het maar
In Lifestyle zitten wel meer vrouwen maar ik denk niet dat we zomaar overal een topic open mogen gooienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog promotie nodig...
Dus als jullie willen helpen met in andere secties van het forum, graag!
Ik heb geen idee, maar dat zien we vanavond welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
moe je er ook niet ff bij zetten dat het wel echt de bedoeling is dat mensen op date gaan?
of is dat niet de bedoeling?
owja en aan Re vragen of ie dat inschrijf topic op wil schonen/wil helpen schoon houden want anders heb je nog geen overzicht
nou ik gok dat we dat vertrouwen de mensen wel kunnen geven?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef eNGine10 het volgende:
Misschien ook even iets afspreken waardoor je kunt bewijzen dat het echt je eigen foto is? Anders kan iedereen gewoon een foto van internet af plukken.
Als het aan de TS ligt nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef Maartel het volgende:
tvp!
Mag een er ook een homo (stom woord) in 't panel?
Aangezien 't uiteindelijk ws toch niet om echte dates gaat...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:38 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Als het aan de TS ligt niet![]()
[ afbeelding ]
Ik zit pas een paar weken op Fok! en weet daardoor ook niet echt hoever de crew van Fok! bereid is te helpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
De opzet zou anders moeten... :p een algeheel evenement bvb 10 mannelijke gebruikers X aantal vrouwen
man stuurt filmpjes naar MOD > mod stuurt ze door en zet ze op de site?
de vrouw kiest de filmpjes / man uit die ze het leukst / ontroerendst wat dan ook vinden .
stuurt dit door naar de MOD of KudFokker.
mogelijk daarna ronde 2dat is mijn idee hierover
iets beter uitgewertkt want je krijgt dan geen wachttijden
Man stuurt geschreven stukje in. met mogelijk foto. en de vrouw die het filmpje van de man heeft gekozen krijgt de rest te zien.
maar dat heeft niets met take me out te maken en is echt veeeel werk in opzet en zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
De opzet zou anders moeten... :p een algeheel evenement bvb 10 mannelijke gebruikers X aantal vrouwen
man stuurt filmpjes naar MOD > mod stuurt ze door en zet ze op de site?
de vrouw kiest de filmpjes / man uit die ze het leukst / ontroerendst wat dan ook vinden .
stuurt dit door naar de MOD of KudFokker.
mogelijk daarna ronde 2dat is mijn idee hierover
iets beter uitgewertkt want je krijgt dan geen wachttijden
Man stuurt geschreven stukje in. met mogelijk foto. en de vrouw die het filmpje van de man heeft gekozen krijgt de rest te zien.
Credits voor jou dat je dit gaat proberen te organiseren als je nog maar een paar weken op fok zitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zit pas een paar weken op Fok! en weet daardoor ook niet echt hoever de crew van Fok! bereid is te helpen.
Het is voorlopig even wachten op een reactie van Re.
Ik heb hem gePM'd of hij het inschrijftopic clean wil houden, en of hij kan helpen met de promotie ervan via hun PR.
Thnxquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef Kings het volgende:
[..]
Credits voor jou dat je dit gaat proberen te organiseren als je nog maar een paar weken op fok zit.
Vanavond gaat voor mij ook voorbij, te kort dag! Misschien eerder wekelijks op de woensdag ofzo?
Dan willen ze het vast ook wel op de frontpage aankondigen en kan iedereen die avond vrij houden.
Ideetje?
Er begint een beetje structuur in te komenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb de namen van de mensen wie zich ingeschreven hebben in de OP van [Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic ! gezet!
Wacht maar tot er straks mee ge-promote wordtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Er begint een beetje structuur in te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |