als jij weggaat en de mensen die er wel vertrouwen in hebben blijven gaat het echt wel werkenquote:
Het typt ook niet echt lekker met een hijgende baas in me nekquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
ow KF je spelling en grammatica is weer waardeloos
maar oke
het is te proberenquote:
Waar jij er 1 van bent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wel grappig idee. Maar aangezien Fok 92572598 mannelijke leden heeft en 15 vrouwen geef ik het weinig kans
We kunnen afspreken dat we dit 1x per avond doen, en 21:00 al vaste tijd afspreken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Vragen: Hoe/waar melden mannen zich aan (lijkt me niet in hetzelfde topic)
15 min reageertijd, moet er dus standaardmomenten komen anders zijn er geen 10 dames beschikbaar (zijn dit altijd dezelfde, met wisseling als iemand een date heeft?
youtube filmpje is misschien wat overdreven veel gedoe
Inderdaad. Hoe en waar kan je aanmelden?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Vragen: Hoe/waar melden mannen zich aan (lijkt me niet in hetzelfde topic)
15 min reageertijd, moet er dus standaardmomenten komen anders zijn er geen 10 dames beschikbaar (zijn dit altijd dezelfde, met wisseling als iemand een date heeft?
youtube filmpje is misschien wat overdreven veel gedoe
Juist wel. Je zult zeker iemand tussen dat beperkte aantal vrouwen vinden die zin heeft om mannen in een jury te zitten. En aan de andere kant heb je dat grote aantal mannen nodig om iemand met genoeg lef te vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wel grappig idee. Maar aangezien Fok 92572598 mannelijke leden heeft en 15 vrouwen geef ik het weinig kans
Aanmelden gaat minimaal 24 uur van te voren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe en waar kan je aanmelden?
15 minuten is wel erg kort. En dat youtubefilmpje is echt niet nodig.
- Hoeveel mannen worden per avond gekeurd?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
We kunnen afspreken dat we dit 1x per avond doen, en 21:00 al vaste tijd afspreken.
De 'registratie' wil ik wel voor me rekening nemen.
Mensen kunnen mij daarin PM'en.
Het lijkt mij ook handig om een soort van wachtrij aan te maken of iets dergelijks.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik gok dat ie gewoon een youtube filmpje bedoeld van een muziekje dat je leuk vind om inzicht te geven in de muzieksmaak van de kandidaat
niet een zelfgemaakt filmpje over je leven en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |