Ik heb geen idee, maar dat zien we vanavond welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
moe je er ook niet ff bij zetten dat het wel echt de bedoeling is dat mensen op date gaan?
of is dat niet de bedoeling?
owja en aan Re vragen of ie dat inschrijf topic op wil schonen/wil helpen schoon houden want anders heb je nog geen overzicht
nou ik gok dat we dat vertrouwen de mensen wel kunnen geven?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef eNGine10 het volgende:
Misschien ook even iets afspreken waardoor je kunt bewijzen dat het echt je eigen foto is? Anders kan iedereen gewoon een foto van internet af plukken.
Als het aan de TS ligt nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:12 schreef Maartel het volgende:
tvp!
Mag een er ook een homo (stom woord) in 't panel?
Aangezien 't uiteindelijk ws toch niet om echte dates gaat...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:38 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Als het aan de TS ligt niet![]()
[ afbeelding ]
Ik zit pas een paar weken op Fok! en weet daardoor ook niet echt hoever de crew van Fok! bereid is te helpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
De opzet zou anders moeten... :p een algeheel evenement bvb 10 mannelijke gebruikers X aantal vrouwen
man stuurt filmpjes naar MOD > mod stuurt ze door en zet ze op de site?
de vrouw kiest de filmpjes / man uit die ze het leukst / ontroerendst wat dan ook vinden .
stuurt dit door naar de MOD of KudFokker.
mogelijk daarna ronde 2dat is mijn idee hierover
iets beter uitgewertkt want je krijgt dan geen wachttijden
Man stuurt geschreven stukje in. met mogelijk foto. en de vrouw die het filmpje van de man heeft gekozen krijgt de rest te zien.
maar dat heeft niets met take me out te maken en is echt veeeel werk in opzet en zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
De opzet zou anders moeten... :p een algeheel evenement bvb 10 mannelijke gebruikers X aantal vrouwen
man stuurt filmpjes naar MOD > mod stuurt ze door en zet ze op de site?
de vrouw kiest de filmpjes / man uit die ze het leukst / ontroerendst wat dan ook vinden .
stuurt dit door naar de MOD of KudFokker.
mogelijk daarna ronde 2dat is mijn idee hierover
iets beter uitgewertkt want je krijgt dan geen wachttijden
Man stuurt geschreven stukje in. met mogelijk foto. en de vrouw die het filmpje van de man heeft gekozen krijgt de rest te zien.
Credits voor jou dat je dit gaat proberen te organiseren als je nog maar een paar weken op fok zitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zit pas een paar weken op Fok! en weet daardoor ook niet echt hoever de crew van Fok! bereid is te helpen.
Het is voorlopig even wachten op een reactie van Re.
Ik heb hem gePM'd of hij het inschrijftopic clean wil houden, en of hij kan helpen met de promotie ervan via hun PR.
Thnxquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef Kings het volgende:
[..]
Credits voor jou dat je dit gaat proberen te organiseren als je nog maar een paar weken op fok zit.
Vanavond gaat voor mij ook voorbij, te kort dag! Misschien eerder wekelijks op de woensdag ofzo?
Dan willen ze het vast ook wel op de frontpage aankondigen en kan iedereen die avond vrij houden.
Ideetje?
Er begint een beetje structuur in te komenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb de namen van de mensen wie zich ingeschreven hebben in de OP van [Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic ! gezet!
Wacht maar tot er straks mee ge-promote wordtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Er begint een beetje structuur in te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |