zie hier al paar vrouwenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik post zelf alleen hier, memory lane en in onzin
De rest heb ik niet echt een idee
Waar zoveel mogelijk vrouwen zijn lijkt mij
het leuke is dat jij in het begin niks te kiezen hebt alleen op het eind als er 2 over zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Paul het volgende:
Zet maar 10 dames neer
Ik kies toch Jojoortje
Wanneer de eerste jongen van de 10 dames 1 dame heeft gekozen, dan mag de gekoze dame een nieuwe dame uitkiezen.quote:
ja de vrouwen keuren in eerste instantie de mannenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
het leuke is dat jij in het begin niks te kiezen hebt alleen op het eind als er 2 over zijn.
Althans dat haal ik er uit
dat is weer veeeeel te ingewikkeld gok ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wanneer de eerste jongen van de 10 dames 1 dame heeft gekozen, dan mag de gekoze dame een nieuwe dame uitkiezen.
Deze gaat daarna door de vleeskeuring bij 10 mannen (die zich kunnen opgeven)
En als dat spel klaar is weer visa versa
Zo is het om en om
dan gaat dat niet lukkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil het graag vanavond een keer proberen, maar ik ben er de hele avond niet
waarom niet eerst even wat verder polsen en wat beter uitwerken, ik heb het ook ff achter neergelegd dus wie weetquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil het graag vanavond een keer proberen, maar ik ben er de hele avond niet
Hoebedoel je 'achter neergelegd' ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:19 schreef Re het volgende:
[..]
waarom niet eerst even wat verder polsen en wat beter uitwerken, ik heb het ook ff achter neergelegd dus wie weet
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, zoek maar eens 10 dames hier op Fok die single zijn, en dan een mannelijke fokker die geen nerd is!
üsers met meer dan 150 notes worden uitgesloten van deelnamequote:
Hoevele heb ik er?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef Re het volgende:
[..]
üsers met meer dan 150 notes worden uitgesloten van deelname
Ah, het is dus te merken dat Nikky gestopt isquote:
Het kan allebei leuk zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Tegan het volgende:
Dit wordt meer een vleeskeuring dan een date-zoek-topic...
Dat vrees ik ook. Wel echt iets voor KudFokker. Nou ja, een volg tvp'tje dan maar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Tegan het volgende:
Nou, ik gooi liever geen levensverhaal en foto's online, dan kan ik wel raden hoe ze Fokkers gaan reageren. Leuk?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het kan allebei leuk zijn
In ieder geval wel het proberen waard...
neuh gewoon zoals t programma he, een foto, daar krijg je verder ook geen info over de damesquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:35 schreef hetismijrobbert het volgende:
ja gewoon een apart aanmeld topic.
en van de vrouwen leeftijd iig.
dat gevoel heb ik ook bij het kijken van het programmaquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:38 schreef Tegan het volgende:
Je ging de boel toch overslaan als ik meedeedquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
neeeej maandag ben ik 2 weken weg! dan mis ik alle actie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |