quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef Kings het volgende:
Ik doe mee!!![]()
Nu maar hopen dat het een beetje werkt!
Om eerlijk te zijn zit ik een beetje vastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:19 schreef Murmeli het volgende:
leuk idee KF... lukt het al met uitwerken?
ik ben eerlijk gezegd te lui om te helpen met het opzetten, misschien andere gegadigden?
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef hetismijrobbert het volgende:
je start in de ochtend een aanmeld topic. Eerste man en eerste 10 vrouwen die zich in dat topic aanmelden doen die avond mee in de take me out ronde. Man begint met plaatsen van een nummer dat hij zelf heeft gekozen + foto (eventueel hierna foto's en info vd dames voordat ze gaan stemmen ?!). Dan mogen de vrouwen ombeurten zeggen of ze in of out zijn dmv de smileys. Dan typt de man een verhaaltje over zichzelf en gaan de vrouwen opnieuw zeggen of ze in of out zijn. Zoiets?
ja alle credits voor jou hoor! Ik denk ik vat dit topic even samen in 1 postquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jalekker simpel
Een beetje zoals in mijn OP
Maar ik heb vanavond wel tijd, dus ik kan wel wat regelen
Haha zo bedoel ik het niet hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:24 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
ja alle credits voor jou hoor! Ik denk ik vat dit topic even samen in 1 post
Ja het is toch zo!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het niet hoor![]()
Maar bedankt!
Ik denk dat ik meteen maar het spits afbijt door als eerste man te gaan.
Kan ik meteen een voorbeeld geven over hoe het gaat
leuk dat je zelf als eerste man gaatquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het niet hoor![]()
Maar bedankt!
Ik denk dat ik meteen maar het spits afbijt door als eerste man te gaan.
Kan ik meteen een voorbeeld geven over hoe het gaat
Re,quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:30 schreef Re het volgende:
ik heb het even aan wat mensen van de PR gevraagd of ze hier iets mee kunnen eventueel (niets gegarandeerd).
Maar je moet het dus wel goed opzetten ja, en dat gaat je niet luken in je uppie denk ik, dus zet een en ander wat duidelijker neer en vertel waar je hulp nodig hebt van je mede users
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:03 schreef eNGine10 het volgende:
Nog een vraagjeDie foto, moet daar ook persé je gezicht op staan?
oke dan wacht ik nog even af. Als ik je nog ergens mee kan helpen dan zeg het maarquote:
Ik heb alleen nog promotie nodig...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oke dan wacht ik nog even af. Als ik je nog ergens mee kan helpen dan zeg het maar
In Lifestyle zitten wel meer vrouwen maar ik denk niet dat we zomaar overal een topic open mogen gooienquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog promotie nodig...
Dus als jullie willen helpen met in andere secties van het forum, graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |