Ik heb een heel druk sociaal leven (quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
- Hoeveel mannen worden per avond gekeurd?
- Wat als een vrouw niet aanwezig kan zijn, of meerder vrouwen?
- PM jij de mannen dat hij die avond aan de beurt is?
Bedenk je dat het veel werk is hoor
Dat moet ik ook nog uitwerkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:07 schreef JonKeL het volgende:
En als je je als man opgeeft en er blijft iemand over, moet je dan ook echt gaan daten?
Misschien dat het spontaner kan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
- Hoeveel mannen worden per avond gekeurd?
- Wat als een vrouw niet aanwezig kan zijn, of meerder vrouwen?
- PM jij de mannen dat hij die avond aan de beurt is?
Bedenk je dat het veel werk is hoor
Idd, lijkt mij dat 1 of 2x in de week beter te doen is. Grotere kans dat je 11 mensen bij elkaar kan krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag is hoe krijg je het voor elkaar wil krijgen om iedereen aanwezig te hebben en nog belangrijker elke avond? dan ben je na een week wel klaar met de kandidaten.
maar no offense
misschien moet je niet iedere keer met dezelfde 10 vrouwen bezig. gewoon, die vrouwen die dan aanwezig zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag is hoe krijg je het voor elkaar wil krijgen om iedereen aanwezig te hebben en nog belangrijker elke avond? dan ben je na een week wel klaar met de kandidaten.
maar no offense
Goede ideequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
of je maakt een aanmeld topic waar mensen zich gedurende de dag kunnen aanmelden
eerste man en eerste 10 vrouwen zijn die avond aan de beurt op een vaste tijd (zodat je als je je aanmeld je ook kunt bedenken dat je wel zeker tijd hebt die avond) en de 2e man en 11de vrouw zijn reserve of zo
ja, dat is verplichtquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
De vrouwen moeten neem ik aan ook iets van een foto van zichzelf posten?
Dit valt ook nog te herzien hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef Dertien_ het volgende:
Hoezo maar 10 vrouwen? Hoe meer vrouwen kunnen kiezen hoe beter denk ik want anders is de kans groter dat iedereen de man niet leuk gaat vinden.
Iedereen moet een beetje meespelen natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Misschien dat het spontaner kan.
Man plempt gewoon een filmpje en een foto neer, willekeurige foksters gaan-en en
-en
Het aantal keer per week moet ook nog uitgedacht wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
maar no offense
ja bv leeftijd zou leuk zijn straks doet je oma meequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja, dat is verplicht
+ eventueel een klein beetje standaard info.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Iedereen moet een beetje meespelen natuurlijk
Dus wanneer jeof
doet, moet je wel een toevoeging geven waarom je dat gedaan heeft.
Ik post zelf alleen hier, memory lane en in onzinquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Wordt het topic straks in GC gezet of blijft het hier staan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |