ben ik wel met je eens, ik ben dit jaar naar real-valencia geweest. Real Madrid is echt zo'n club waar meer dan de helft bestaat uit dagjes mensen en toeristen. Ondanks dat het een schitterend stadion is, is het net een theater, iedereen die zit netjes, je wordt gelijk aangetikt als je te lang staat etc. Enige gedeelte waar nog enigzins geluid vandaan komt is dat ultravakje. Alles draait allang niet meer om het voetbal en de supporters, de commercie voel je daar gewoon overal. Nou is dat overal wel tegenwoordigquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Kut beleid, kut supporters, de laatste jaren totaal geen rol gespeeld in de CL, kut Madrilenen.
Inderdaad, Real is een kutclub.
Denk het niet neequote:Op donderdag 26 maart 2009 11:06 schreef sjimz het volgende:
Ben het er wel mee eens dat Sulejmani even wat vertrouwen moet tanken in het 2e, maar of hij dat ook zo zou zien is nog maar de vraag.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Denk het niet nee![]()
Transfer van 16 miljoen en dan in de jeugdcompetitie moeten opdravenniet presteren
quote:
Je doet het erom hé.......quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:28 schreef versteegrob het volgende:
Wat fokking sneu zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:16 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik kom net dit tegen op youtube:
"Hey gappie, doe dat shirt eens snel uit!"
Ze waren een docu aan het maken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Kriegel het volgende:
Oh, en waarom hoor je die stemmen zo goed? Heeft er eentje naastgelopen met een microfoon soms?
De ArenA heeft een perfecte akoestiek. Vandaar dat er ook zoveel concerten worden gehouden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef Kriegel het volgende:
Ja, dat had ik begrepen, maar zij lopen honderd meter van de enige camera af. Dus of iedereen (inclusief die Feyenoorder) heeft een oortje in z'n trui hangen, of dit kan helemaal niet.
Meestal ben ik het in zulke gevallen wel eens met de kritiek, maar de enige IQ-loze kneus in dit hele filmpje is degene die doelbewust een f'noord shirt in de Arena aantrekt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat fokking sneu zeg.![]()
Natuurlijk moet die gast niet met een Feyenoord shirt gaan rondlopen in notabene de Arena, maar met vier tegen één ofzo meteen een potje gaan zitten dreigen tegen iemand die gewoon op een bedrijfsuitje is is echt triest. Je kunt 'm ook normaal vragen of ie z'n shirt uit wil doen, maar goed, dat zal wel het 'ware supportershart' zijn dat dit veroorzaakt. Gewoon IQ-loze kneuzen dus, maar je moet je toch ergens aan vasthouden.
Oh, en waarom hoor je die stemmen zo goed? Heeft er eentje naastgelopen met een microfoon soms?
Als hij een beetje karakter heeft wel. Want hij moet zeg maar in een flow komen . Dat doe je niet in de hoogste versnelling. Je begint laag en je werkt langzaam naar een hoger niveau en dan is het vertrouwen krijgen daardoor toch goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:06 schreef sjimz het volgende:
Ben het er wel mee eens dat Sulejmani even wat vertrouwen moet tanken in het 2e, maar of hij dat ook zo zou zien is nog maar de vraag.
Jammer alleen dat veel dingen die wij hier duidelijk zien, niet of anders gezien worden door Marco.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij een beetje karakter heeft wel. Want hij moet zeg maar in een flow komen . Dat doe je niet in de hoogste versnelling. Je begint laag en je werkt langzaam naar een hoger niveau en dan is het vertrouwen krijgen daardoor toch goed.
Eens hoor, maar nogmaals geen reden om maar stoer te blijven blaten dat je die kerel wel even "z'n kop eraf gaat trekken", maar natuurlijk "niet hier want er zijn zoveel mensen". Sure, verkoop 'm dan meteen een beuk als je echt zo mans bent, en dan zonder je maten erbij.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Meestal ben ik het in zulke gevallen wel eens met de kritiek, maar de enige IQ-loze kneus in dit hele filmpje is degene die doelbewust een f'noord shirt in de Arena aantrekt.
Want dat is ook gewoon stoerdoenerij.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eens hoor, maar nogmaals geen reden om maar stoer te blijven blaten dat je die kerel wel even "z'n kop eraf gaat trekken", maar natuurlijk "niet hier want er zijn zoveel mensen". Sure, verkoop 'm dan meteen een beuk als je echt zo mans bent, en dan zonder je maten erbij.![]()
Trouwens, voor hetzelfde geld heeft die gast er niet eens bij nagedacht. En ja, dat is heel erg dom.
Die kunnen we best gebruiken hier. Kop sterk fysiek niet de minste en voetballend zit het wel goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Engelaar mag weg bij Schalke.. Is te hopen dat ie niet naar psv gaat en daar z'n oude vorm terugvindt.
Is er eigenlijk al wat aan geruchten? Ben de laatste tijd alleen maar met werk bezig.
\'PSV richt pijlen op Engelaar\'quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Engelaar mag weg bij Schalke.. Is te hopen dat ie niet naar psv gaat en daar z'n oude vorm terugvindt.
Is er eigenlijk al wat aan geruchten? Ben de laatste tijd alleen maar met werk bezig.
En dat is misschien wel het ergste, als dat zo is. Waarom die blinde haat altijd naar "hullie"? Van alle kanten trouwens. Ben ik nou zo gek dat ik daar geen kut van snap? Sommigen van dat soort die-hards hebben dan zelfs nog het gore lef om te beweren dat je dan geen echte supporter bent, ik bedoel wtf man, dan ben ik het toch lekker niet. Mij een zorg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:11 schreef BoNi het volgende:
[..]Wees niet bang, dit is géén stoerdoenerij...
Wat dacht je van een microfoon + zender, die je in je broekzak doet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:48 schreef Kriegel het volgende:
Oh vind het niet erg om naar Oranje te kijken hoor, maar Ajax draait eindelijk een keer een beetje goed en wat moet ik dan kijken om 19.00 op de zondag?quote:
Je bent toch gewoon een sukkel als je een Feyenoordshirt aandoet naar de Arena.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En dat is misschien wel het ergste, als dat zo is. Waarom die blinde haat altijd naar "hullie"? Van alle kanten trouwens. Ben ik nou zo gek dat ik daar geen kut van snap? Sommigen van dat soort die-hards hebben dan zelfs nog het gore lef om te beweren dat je dan geen echte supporter bent, ik bedoel wtf man, dan ben ik het toch lekker niet. Mij een zorg.
Maar goed, ik wil het topic verder niet verneuken.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:32 schreef JeroenV het volgende:
Engelaar wordt in Duitsland als veel te traag gezien. Hebben we niet genoeg middenvelders inmiddels?
Ik reageer op Daggla.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:35 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Waar heb je 't over? Hij komt toch niet naar Ajax?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zeg vriend, wat moet jij in Londen dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:16 schreef w00h00 het volgende:
Ik was gisteren in Londen, en ik las daar in de Guardian dat Hiddink Van der Zee naar Chelsea wilt halen. Welke spelers heeft hij eigenlijk naar Ajax gehaald, Cvitanich?
bier drinkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg vriend, wat moet jij in Londen dan?
Ik bedoel dat Engelaar van mij best naar PSV mag, aangezien wij al genoeg middenvelders hebben en hij in Duitsland ook door de mand valtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Maar hoezo hebben we dan "wel genoeg middenvelders"? Ik snap het verband niet helemaal.
Hij IS van der Zeequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg vriend, wat moet jij in Londen dan?
engels bierquote:
Ah, vandaar. OK.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Engelaar van mij best naar PSV mag, aangezien wij al genoeg middenvelders hebben en hij in Duitsland ook door de mand valt
Er stond overigens ook bij dat Rijkaard hoofdcoach zou worden, Hiddink een beetje de godfather daarboven en Van der Zee voor de scouting, maar dat terzijdequote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
engels bier![]()
Maarre Van der Zee staat bekend als een meesterscout maar er is nog weinig uit zn hoed getoverd. Dat hij naar Chelsea kan komt vooral door zijn connecties met Lemic en de Visser en Hiddink.
Alsof Chelsea scoutquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Er stond overigens ook bij dat Rijkaard hoofdcoach zou worden, Hiddink een beetje de godfather daarboven en Van der Zee voor de scouting, maar dat terzijde
Ja spelers van 15 die een goede wedstrijd hebben gespeeld kunnen meteen naar Londen komen hoorquote:
Hadden we Goossens maar verkocht toen danquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:40 schreef jna het volgende:
[..]
Ja spelers van 15 die een goede wedstrijd hebben gespeeld kunnen meteen naar Londen komen hoor![]()
Goossens en Sarpong mochten toch ook meteen komen nadat ze een goed wk onder 17 ofzo hadden gespeeld
Dan had ie niks opgebracht want het was een jeugdspeler, nu verdien je er meer aan plus kan je hem terug halen als ie het daar goed doet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hadden we Goossens maar verkocht toen dan
Omdat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef Sethje het volgende:
Ik had goossens graag in het eerste zien spelen, prachtige speler
Ik had hem ook graag in het eerste gezien maar hij heeft zich niet zo ontwikkeld als iedereen had verwacht. Misschien komt het nog.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:51 schreef Sethje het volgende:
Ik had goossens graag in het eerste zien spelen, prachtige speler
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:09 schreef kevin6188 het volgende:
RTV Rijnmond: Ajax heeft interesse in Engelaar
Van Basten is gecharmeerd en zou het duo Engelaar/Aissati van vroeger bij FC Twente in ere willen herstellen. Bij Oranje was Van Basten ook al onder de indruk van Engelaar.
Tsja. Er zijn al zoveel middenvelders. Al zijn ze ook vaak geblesseerd. Zou wel eens einde Gabri kunnen betekenen...
quote:Ajacied Oleguer is helemaal op zijn plek in Amsterdam. Na een moeizaam begin, waar hij door trainer Marco van Basten zo nu en dan op de bank werd gelaten, maakt de oud-speler van FC Barcelona nu een sterke periode door.
De verdediger heeft zich niet alleen aangepast aan het Nederlandse voetbal, ook het leven in Amsterdam spreekt hem aan. "Het is een hele leuke stad, met een aangename sfeer. Ook de mensen zijn aardig. Verder is er een hoop te zien. Als ik vrij heb blijf ik thuis, of ga ik de stad in om een museum te bezoeken", aldus de Spanjaard op de officiële website van de club.
Oleguer is sinds enkele weken niet meer weg te denken uit het elftal van Van Basten. "Ik verbeter nog steeds. Ik speel steeds beter, en met meer vertrouwen. Ik denk dat dat heel belangrijk is voor alle spelers. Als je veel vertrouwen hebt, speel je ook beter."
De mandekker heeft zich dan ook weinig aangetrokken van de kritiek op zijn spel. "Je moet je niet te veel aantrekken van wat anderen en de media over je zeggen en schrijven. Voor hen is het moeilijk te begrijpen wat het met je doet als je in een vreemd land en in een nieuw elftal terecht komt. Je moet aan alle nieuwe indrukken wennen, en dat is niet eenvoudig."
Oleguer speelde tot dusver 22 competitieduels voor Ajax, waarin hij in het thuisduel met FC Groningen (1-0) als matchwinner van het veld stapte.
Eens.. Al zie ik liever hem dan Lindgren.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Liever geen Engelaar. We hebben met Lindgren, Anita, Enoh, Gabri en Vertonghen genoeg opties.
Mwoah. Vind het sowieso zonde om miljoenen uit te geven, terwijl je al vier hele talentvolle middenvelders hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eens.. Al zie ik liever hem dan Lindgren.
Dat zeker.. Ik ben ook niet voor zijn komst hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mwoah. Vind het sowieso zonde om miljoenen uit te geven, terwijl je al vier hele talentvolle middenvelders hebt.
In Oranje was ie juist erg sterk, vond ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Oef, Engelaar heeft mijn inziens alleen goed bij Twente gedraaid, bij oranje én duitsland kwam hij niet goed uit de verf.
Ik kan me nog een week herinneren waarin bijna iedereen hier kogelbrieven voor 'm aan het schrijven was.quote:
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als ik mocht kiezen tussen Lindgren en Engelaar, dan liever Engelaar.
Er waren er zat idd, maar ik heb hem tot de laatste minuut verdedigd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan me nog een week herinneren waarin bijna iedereen hier kogelbrieven voor 'm aan het schrijven was.
inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan me nog een week herinneren waarin bijna iedereen hier kogelbrieven voor 'm aan het schrijven was.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er waren er zat idd, maar ik heb hem tot de laatste minuut verdedigd..
Zoek maar na. Krakers onderling he.
Oh ik bedoelde jou ook niet, en ik geloof je direct.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er waren er zat idd, maar ik heb hem tot de laatste minuut verdedigd..
Zoek maar na. Krakers onderling he.
Er waren er nog een paar..quote:
Hahaha, idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde jou ook niet, en ik geloof je direct.
Maar ik weet nog dat hier héél veel mensen echt zeiden dat ze die gast NOOIT meer in het elftal wilden zien, miskoop van de eeuw, etc etc.
Vind het wel mooi aan hem dat zijn kledingstijl, in tegenstelling tot de meeste Ajaxvoetballers, redelijk alternatief is. Waar een Gregory van der Wiel er als een hippe mooiboy bijloopt heeft Oleguer dan zo'n wijde broek aan, gympies en een stoffige capuchontrui.![]()
En een baard.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het wel mooi aan hem dat zijn kledingstijl, in tegenstelling tot de meeste Ajaxvoetballers, redelijk alternatief is. Waar een Gregory van der Wiel er als een hippe mooiboy bijloopt heeft Oleguer dan zo'n wijde broek aan, gympies en een stoffige capuchontrui.![]()
Meters buiten spelquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er waren er nog een paar..
Tuurlijk zakte bij mij de moed na de zoveelste wedstrijd met fouten enigszins in de schoenen, maar ik heb hem nooit weggehoond, uitgescholden of loper bleren dat ie op moest rotten.
De enige Ajacied die dat soort reacties bij mij kon oproepen was Wamberto.
zegt ook al genoeg dat ie een relatief laag salaris heeft vergeleken met de rest. Bij Barca had ie ook al het laagste salaris van de hele selectiequote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar ik weet nog dat hier héél veel mensen echt zeiden dat ze die gast NOOIT meer in het elftal wilden zien, miskoop van de eeuw, etc etc.
Bij mij eigenlijk alleen Evander Sno. Jurgen Colin had ik zelfs een beetje medelijden mee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk zakte bij mij de moed na de zoveelste wedstrijd met fouten enigszins in de schoenen, maar ik heb hem nooit weggehoond, uitgescholden of loper bleren dat ie op moest rotten.
Dat is dan ook het enige goede, maar daarmee nam ie nog niet de woede weg die die onnozele glimlach opwekte als er weer eens een voorzet 30 meter over ging.quote:
Sno heeft idd de instelling van een steuntrekker die verplicht moet solliciteren. Maar di heeft verder ook geen ruk laten zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij mij eigenlijk alleen Evander Sno. Jurgen Colin had ik zelfs een beetje medelijden mee.
Maar goed, Sno heeft gewoon een verkeerde instelling. Iedere selectie-speler heeft een SCC waarmee hij de wedstrijd kan bekijken als hij niet in selectie zit, maar Sno heeft daar geen zin in. Bekende van me heeft die pas van hem geleend voor de thuiswedstrijd tegen Olympique Marseille. Belachelijk toch?
Misschien heeft Danilo die ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige goede, maar daarmee nam ie nog niet de woede weg die die onnozele glimlach opwekte als er weer eens een voorzet 30 meter over ging.
Vorig seizoen misschien maar dit jaar is hij gewoon bagger van wat ik heb gehoord.. staat hij wel in de basis bij Schalke?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Engelaar hoeft van mij niet zo nodig meer.
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:24 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaadDe ticket naar Barcelona was al geboekt
Há wamberto was een speler waar je het warmer van kreeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daarom staan Vertonghen of Wielaert langs hem natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.
Het verdedigen gaat hem best redelijk af, maar opbouwend vind ik hem echt matig. Het is allemaal te traag en hij toont te weinig initiatief om op te bouwen.
Hij is dan ook een mandekker, geen opbouwer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Klopt, ik stond al bij Ryanair aan de balie, maar ik ben nog steeds geen fan van hem hoor.
Het verdedigen gaat hem best redelijk af, maar opbouwend vind ik hem echt matig. Het is allemaal te traag en hij toont te weinig initiatief om op te bouwen.
De laatste paar weken vind ik hem juist veel beter opbouwend, Goede passes enzo. Goed het zal nooit een Danny Blind worden maar hij gaat echt wel vooruit. Wielaert brengt ook opbouwend te weinig vind ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Thx.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt een beetje tegen
Omdat ie m'n bloed liet koken jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Há wamberto was een speler waar je het warmer van kreeg.
Overigens is de kwaliteit zo slecht dat je het idee hebt dat het het ajax van de jaren 80 is
Wel een aardige gast.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die heb ik alleen van een meter of 20 gezien.. Eens even een portretfoto zoeken.
Die gozer moet gewoon rust in z'n kop krijgen. Gewoon vrij geven (uiteraard wel die speklaag wegwerken).quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind trouwens dat suljemani ook z'n zomervakantie wel mag overslaan. Beetje aan z'n voetbal werken en z'n speknek wegwerken. Ik kan me de laatste tijd mateloos irriteren aan die gozer en hij bakt er niks van en hij word elke week dikker waardoor hij nog slomer lijkt.
Precies, ik wil nu wel eens de oude Sulejmani van heerveen terug zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:46 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind trouwens dat suljemani ook z'n zomervakantie wel mag overslaan. Beetje aan z'n voetbal werken en z'n speknek wegwerken. Ik kan me de laatste tijd mateloos irriteren aan die gozer en hij bakt er niks van en hij word elke week dikker waardoor hij nog slomer lijkt.
Dan vind ik hem verdedigend nog te zwak, ik zie liever een verdediger die een spits de hele wedstrijd uit kan schakelen, en lekker kort kan verdedigen. Bij Oleguer is het allemaal net niet vind ik, te vaak slap verdedigen of niet opletten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is dan ook een mandekker, geen opbouwer.
Daar hebben we Vertonghen/Wielaert voor.
Ja gewoon in het tweede laten spelen zodat ie zijn vorm kan herpakken. Maar ja, hij kostte 16 miljoen dus dat doe je niet zomaar, en dat terwijl hij niet veel beter speelt dan menig jeugdspeler. Dan zou ik nog liever zo'n jeugdspeler erin zetten. Of Svietanietsj natuurlijk, als hij de plek van iemand anders niet inneemt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die gozer moet gewoon rust in z'n kop krijgen. Gewoon vrij geven (uiteraard wel die speklaag wegwerken).
Vermaelen! Of Vertonghen. Alhoewel vooral Vermaelen meestal 1 erge fout per wedstrijd heeft. Het is alleen wel echt een beer, dus hij kan ze zo opzij beuken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dan vind ik hem verdedigend nog te zwak, ik zie liever een verdediger die een spits de hele wedstrijd uit kan schakelen, en lekker kort kan verdedigen. Bij Oleguer is het allemaal net niet vind ik, te vaak slap verdedigen of niet opletten.
Ook met het oog op de eventuele CL, dan heb je wel iemand nodig die een spits van het kaliber Inzaghi, 90 minuten lang op de huid kan zitten, en dat zie ik niet zo snel gebeuren bij Oleguer..
En Oleguer weer naar de bank?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:55 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Vermaelen! Of Vertonghen. Alhoewel vooral Vermaelen meestal 1 erge fout per wedstrijd heeft. Het is alleen wel echt een beer, dus hij kan ze zo opzij beuken.
Daar hadden VDV En Huntelaar ook een neusje voor. Zo juichen dat je de volgende dag in alle kranten het feyenoordpubliek op de achtergrond zag staan scheldenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:57 schreef Silenus het volgende:
Zo'n goal van Wamberto is juist zo mooi omdat 'ie net voor de fanatieke Feyenoordfans wordt gemaakt. Al die koppies tegelijk zo van 'GVD, ALWEER!'.
Maar hij kon verder eigenlijk voor geen meter voetballen natuurlijk, die briljante goal tegen FC Utrecht ten spijt.
Grygera met zijn tongquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:01 schreef jna het volgende:
[..]
Daar hadden VDV En Huntelaar ook een neusje voor. Zo juichen dat je de volgende dag in alle kranten het feyenoordpubliek op de achtergrond zag staan schelden
Daarom mag Feyenoord niet degraderen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zoekt iemand nog een icoontje?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:34 schreef BigKahuna het volgende:
Dat was wel echt een geniale goal toen van Grygera daar.
Ik zat toen echt zo te kijken van "huh!?"
quote:
Heerlijke wedstrijdquote:
Dat was wel vet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:41 schreef kevin6188 het volgende:
Weet iemand of er nog filmpjes online staan na Twente-uit met dat gezang in de busjes voor Sno?
En om nog even na te genieten in de Livescoretopic van destijds, we komen erin als net de 1-0 voor Feyenoord is gevallen:quote:
Toch mooi dat een wedstrijdtopic toen krapjes 4 topics vulde..quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
En om nog even na te genieten in de Livescoretopic van destijds, we komen erin als net de 1-0 voor Feyenoord is gevallen:
Feyenoord - Ajax deel 3 Feyenoord voor...
Feyenoord - AJAX #4 zenuwslopende slotfase...
Leuk om weer even te lezen.
Dat komt door moi.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch mooi dat een wedstrijdtopic toen krapjes 4 topics vulde..
Nu zitten we al op 3 als de wedstrijd nog moet beginnen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
En om nog even na te genieten in de Livescoretopic van destijds, we komen erin als net de 1-0 voor Feyenoord is gevallen:
quote:Op zondag 17 april 2005 14:23 schreef VoreG het volgende:
KUYT GVD !@%!%!#!@ VONK! WAAR BEN JE IN GODSNAAM MEE BEZIG TERINDEBIEL
Dat heeft hem denk ik wel een note opgeleverdquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 14:29 schreef VoreG het volgende:
GOAL GRYGERA WAT EEN GOAAAAAAAAAAAAAAAAL JAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 17 april 2005 14:34 schreef Nashje het volgende:
GRYGERA![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
GRYGERA
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 14:35 schreef VoreG het volgende:
BOUKHARI LUL WAT DOE JE!
MADUROOOOOOOOOOOO JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 17 april 2005 14:35 schreef VoreG het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FOPKKING HEL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De holocaust is een hoax.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, de holocaust kwam ook door jou.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:01 schreef toma het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heeft hem denk ik wel een note opgeleverd
[..]
[..]
[..]
[..]
Mooiste klassieker ooitquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, Vermaelen moet linksback blijven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
oke, dus Oleguer voor de opbouw gebruiken en Vermealen als mandekker?
Precies. Maar eerlijk gezegd vind ik Vertonghen dus sterker ogen dan Wielaert.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, Vermaelen moet linksback blijven.
Wielaert/Vertonghen naas Ollie.
Ben het ook met Daggla eens. Maar Vertonghen presteert dit seizoen nog niet constant en aangezien hij net terug komt van een blessure is het misschien verstandig om hem rustig te brengen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:44 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Precies. Maar eerlijk gezegd vind ik Vertonghen dus sterker ogen dan Wielaert.
Overigens switchen die 2 Belgen tijdens wedstrijden ook wel eens van positie, aangezien Vertonghen aanvallend eigenlijk iets meer brengt dan Vermaelen.
Presteert niet constant?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:46 schreef toma het volgende:
[..]
Ben het ook met Daggla eens. Maar Vertonghen presteert dit seizoen nog niet constant en aangezien hij net terug komt van een blessure is het misschien verstandig om hem rustig te brengen.
Na een geweldige start van dit seizoen vind ik dat hij de laatste tijd een hoop matige wedstrijden heeft gespeeld. Maar misschien zie ik dat verkeerd?quote:
Dus wel Ollie als mandekker en Wielaert/Vertonghen voor de opbouw?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, Vermaelen moet linksback blijven.
Wielaert/Vertonghen naas Ollie.
Groningen-uit was minder. Maar verder kan ik niet veel slechte duels van 'm opnoemen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef toma het volgende:
[..]
Na een geweldige start van dit seizoen vind ik dat hij de laatste tijd een hoop matige wedstrijden heeft gespeeld. Maar misschien zie ik dat verkeerd?
Toch spreken de statistieken van Oleguer erg in zijn voordeel. Wanneer hij speelt krijgt Ajax bijna nooit een tegendoelpunt. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dus wel Ollie als mandekker en Wielaert/Vertonghen voor de opbouw?
Zoals ik in een eerdere post zei vind ik Ollie een matige mandekker en hebben we in de CL en voor het kampioenschap van volgend seizoen een stabieler iemand nodig, die wel iemand van kaliber kan uitschakelen.
Dat was op een moment dat heel het elftal als een stel nichten op het vekd rondliepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef toma het volgende:
[..]
Na een geweldige start van dit seizoen vind ik dat hij de laatste tijd een hoop matige wedstrijden heeft gespeeld. Maar misschien zie ik dat verkeerd?
Mooi toch. Eindelijk een goede breedte selectiequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie Vertonghen liefst op het middenveld eigenlijk, maar op wiens plek? Tsja.
Hij groeit steeds meer. Overigens verloren we het kampioenschap in de wedstrijden dat hij op de bank zat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dus wel Ollie als mandekker en Wielaert/Vertonghen voor de opbouw?
Zoals ik in een eerdere post zei vind ik Ollie een matige mandekker en hebben we in de CL en voor het kampioenschap van volgend seizoen een stabieler iemand nodig, die wel iemand van kaliber kan uitschakelen.
Sno moet zo snel mogelijk naar een andere club. Desnoods verhuren als we hem niet kunnen verkopen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef VoreG het volgende:
Enoh, Anita en Aisatti moeten eigenlijk spelen, maar Gabri Vertonghen en Lindgren ook.
En dan zou je ook nog Urby op het middenveld moeten hebben, heerlijk zo'n luxe positie!
Dan heb je nog De Jong op de bank zitten en Donald en Jarie die geblesseerd zijn. Sno vergeten we maar even.
GMTA.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie Vertonghen liefst op het middenveld eigenlijk, maar op wiens plek? Tsja.
`quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
GMTA..
Samen met Urby en Aissati op een middenveld lijkt mij prima.
Meer om voor wat extra vuurwerk te zorgen in het elftalquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Om het vuurwerk te verzorgen in de Arena?
Ach Ajax kennende komen Gabri, Lindgen en Anita toch wel regelmatig aan spelen toe danquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je het beste bent met Enoh - Aissati - Vertonghen, nu, straks en volgend seizoen.
Helaas voor Gabri, Lindgren, Anita. Maar ik denk dat je daar de beste balans hebt van diepgang, balbeheersing, inzicht en verdedigende kwaliteit.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat je het beste bent met Enoh - Aissati - Vertonghen, nu, straks en volgend seizoen.
Helaas voor Gabri, Lindgren, Anita. Maar ik denk dat je daar de beste balans hebt van diepgang, balbeheersing, inzicht en verdedigende kwaliteit.
Anita heb je nodig tegen zo'n Franse lul, of tegen een Affelay, of tegen een Perez. Middenvelders die net achter de spitsen hangen, en waar je gewoon een klein irritant kut stofzuigertje nodig hebt die gewoon elk duel wint en daarna de bal inlevert.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:02 schreef kevin6188 het volgende:
Ik denk dat de middenvelders sowieso hun minuten wel maken. Mogelijk kan de tactiek zelfs per wedstrijd verschillen.
Voorlopig Emanuelson - Dario - Suarez. Maar goed, als je er van uit zou gaan dat Emanuelson weggaat, kan je wel al met Sulejmani spelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dan zit Cvitanich dus op de bank? (er van uitgaande dat je Urby linksbuiten hebt).
Of Sullie op de bank?
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind dat juist Anita zowel op techniek en inzicht Enoh voorbijstreeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anita heb je nodig tegen zo'n Franse lul, of tegen een Affelay, of tegen een Perez. Middenvelders die net achter de spitsen hangen, en waar je gewoon een klein irritant kut stofzuigertje nodig hebt die gewoon elk duel wint en daarna de bal inlevert.
Maar tegen Sparta, Volendam en ADO thuis heb je gewoon drie voetballers nodig met inhoud en inzicht en balcontrole. En dat heeft Enoh weer meer dan Anita.
Anita is voor mij Gabri misschien wel echt voorbij gegaan als mannetjesputter op het middenveld hoor.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind dat juist Anita zowel op techniek en inzicht Enoh voorbijstreeft.
District oost present.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:51 schreef Silaz het volgende:
Zijn er hier, naast mijzelf dan, nog supporters uit District Oost die ook mailtje hebben gekregen van Ajaxlife? Betreffende busreis voor wedstrijd tegen Twente incl. kaart voor de match. Maar ik weet dus niet welk vak het is, en die 30¤ klinkt wel aanlokkelijkMaar om nou in een familievak ofzo te zitten
![]()
Gelukkig weet ik altijd of iemand goed is, ik zei altijd al dat Oleguer uitstekend kan verdedigen. Net zoals dat ik Rosenberg kapot goed vind, en dat laat ie wel zien bij Werderquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo zou ik het graag willen zien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:50 schreef w00h00 het volgende:
---------------------Vermeer------------
Van der Wiel--Wielaert--Ollie--Vermealen
--------------------------------------------------
----------------Vertonghen-----Urby---------
-----------------------Aissati------------------
----------Suarez---Dario-----Sulejmani
Ik zou niet zo snel twee linkspoten op het middenveld zetten, en Urby vind ik te aanvallend als je met een 10 gaat spelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo zou ik het graag willen zien.
Ter compensatie van de linkspoot die je centraal in de verdediging moet missen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel twee linkspoten op het middenveld zetten, en Urby vind ik te aanvallend als je met een 10 gaat spelen.
We willen ook dat je ophoudt met Thomas Vermaelen 'Vermealen' te noemen.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
We willen ook dat je ophoudt met Thomas Vermaelen 'Vermealen' te noemen.
Chivu zei ook dat ie graag nog een keer voor Ajax wilde spelen. Gravesen misschien een optie?quote:
Relaxed toch? Liever rustig dan dat we met elke pipo in verband gebracht worden, laat staan al onze spelers met allemaal andere clubs.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Chivu zei ook dat ie graag nog een keer voor Ajax wilde spelen. Gravesen misschien een optie?
Het is wel verdomde rustig rondom eventuele transfers he? Op Engelaar na dan.
Ja, nee. Alleen maar goed idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Relaxed toch? Liever rustig dan dat we met elke pipo in verband gebracht worden, laat staan al onze spelers met allemaal andere clubs.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Chivu zei ook dat ie graag nog een keer voor Ajax wilde spelen. Gravesen misschien een optie?
Het is wel verdomde rustig rondom eventuele transfers he? Op Engelaar na dan.
BeNeliga FTW ! Belgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:18 schreef Noshiba het volgende:
Even op een ander punt wat voor ons van grote waarde kan zijn,
Als die BeNeliga opgezet gaat worden en die 6+5 regel gaat ook door EN wij mogen dan bij die 6 NL'ers ook belgen opstellen dan worden we wereldkampioen
Haha ik ga vanaf me 1e al naar Griekenland tot 3 jaar geleden, dus ben 18 jaar lang daar geweest. Me pa kan ook goed grieks etcquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Whehehe.
Goed opgelet tijdens je neuk/zuipvakantie?.
Maar wij zijn geen tafellaken meerquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:54 schreef fathank het volgende:
Engelaar is een typisch voorbeeld van "te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken". Met hem ga je de oorlog echt niet winnen.
We zijn de laatste jaren meer een tissue, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:57 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Maar wij zijn geen tafellaken meer
Maar dat is geen Belg/NL, ivm 6+5 regel dan hequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha ik ga vanaf me 1e al naar Griekenland tot 3 jaar geleden, dus ben 18 jaar lang daar geweest. Me pa kan ook goed grieks etc![]()
Ik kan zelfs de rekening vragen in het grieks
Kun je nagaan hoe populair Henk ten Cate wel niet moet zijn daarzo. Eerst een 'grote' trainer van hét Ajax binnenhalen, om vervolgens ook nog groepswinnaar in de CL te wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Waar precies?
Overigens is Ajax in Griekenland nog steeds retepopulair.
Donequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[VBL-SC #35] En weer werken / school / stage
Daar maar verder SC'en, Daggla en Jasza.
Inderdaad. We hebben middenvelders genoeg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:00 schreef toma het volgende:
Engelaar mag trouwens lekker in Duitsland blijven.
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
District oost present.![]()
Ik kreeg 'm ook inderdaad, ik vroeg het me ook al af.
Inderdaad. Daar verbaasde ik me ook altijd over, helemaal omdat hij niet lang bij de selectie zat en direct mee mocht doen toen we voor het 'eggie' gingen voetballen. In zijn wedstrijd tegen rusland was het dan ook nait best. PSV mag hem hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Die Engelaar mag van mij naar PSV, heb nooit begrepen waarom hij bij Oranje werd gehaald.
Nou en? Machlas deed het ook heel goed bij Vitesse. En Sulejmani deed het ook vrij aardig bij Heerenveen en Sonck deed het ook aardig in Belgie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:05 schreef peaceman het volgende:
Zul je net zien dat Orlando het heel goed gaat doen bij PSV....
Ik wil volgend jaar eindelijk wel weer eens kampioen worden, dus hoe slechter het gaat bij de concurrentie hoe beter.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou en? Machlas deed het ook heel goed bij Vitesse. En Sulejmani deed het ook vrij aardig bij Heerenveen en Sonck deed het ook aardig in Belgie.
ik vond hem op het ek alleen goed tegen italie; tegen frankrijk en rusland was hij afschuwelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Die Engelaar mag van mij naar PSV, heb nooit begrepen waarom hij bij Oranje werd gehaald.
Ben het wel met je eens. We hebben een meer échte centrum spits nodig, jammer nog steeds dat er voor hunterlaar niet een directe versterking is gekomen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef N.i.c.k het volgende:
de posities die nog niet dubbelbezet zijn imo:
- een van de twee flanken. Leo behouden is daarom handig. Sarpong heeft me niet kunnen overtuigen. Misschien maar zelfs overwegen bakicioglu te handhaven. Ik zou op dit moment geen andere betaalbare versterking kunnen bedenken, die genoegen neemt met het spelen van de 2e viool.
- Centrumspits. Bodul is erg jong en ik weet niet wat zijn absolute talentenstatus is. Hij is contractvrij van Heereveen weggehaald meen ik.
- Een man achter Aissati. Al vind ik dat Siem de Jong nog wel een jaar de kans mag krijgen zich hier te bewijzen. Misschien nog een jong talent scouten, zoals die jongen van G Beerschot.
- Een back. Zowel links als rechts is er niets. Voordeel is dat onze verdedigers multifuntioneel inzetbaar zijn. Maar Olegeur op rechts is toch minder. Slijngaard op links, ik weet het niet. Is er iets in de jeugd, kan Blind als het moet op linksback ?
4 spelers halen is ook weer overdreven. Bij invulling van 2 open posities ben ik tevreden. Rest van het kapitaal moet maar gebruikt worden de selectie voor zo lang mogelijk bijeen te houden.
T komt ook wel goed uit,quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Houniet het volgende:
Ik vind dat het wel goed uitkomt, die interlands.
Ja, dat die B garnituur weg mag leek me al evident. Ik doelde met selectie op de selectiewaardige spelers.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. We hebben een meer échte centrum spits nodig, jammer nog steeds dat er voor hunterlaar niet een directe versterking is gekomen.
Backs zijn ook nodig, als je ziet wat we hadden met trabelsi + maxwell en waar we nu zitten zijn we ver afgedwaald.
Al ben ik het niet met je eens dat we het geld maar moeten houden om de selectie zo lang mogelijk bij elkaar te houden. Ik denk dat het juist verstandiger is een om een hele lading er uit te gooien zoals leonardo en sno misschien.
Was toch al van plan even mailtje te sturen hoe en wat, doe ik morgen wel even.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook!
Haal zelf wel kaartjes.. Vertrouw dat zaakje niet! Ga jij dr ff achteraan Silaz
!
Inderdaad, als ik de wedstrijden tegen HSV, PSV, Marseille, NAC en nog een stel anderen zie, dan zie ik veel potentie. Als je een team lang bij elkaar houdt dan krijg je automatismen en een echt teamgevoel, en dát is de basis voor succes. Niet "kom we gooien er 30 miljoen tegenaan en we kopen leuke spelers". Ik hoop dat we een AZ scenario krijgen, en volgend seizoen met een (bijna) ongewijzigd elftal spelen. Zie trouwens ook Feyenoord, die spelen met een hoop jeugdspelers en doen het nu best aardig omdat ze ingespeeld zijn. Zoveel heb je niet aan individuen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Al ben ik het niet met je eens dat we het geld maar moeten houden om de selectie zo lang mogelijk bij elkaar te houden. Ik denk dat het juist verstandiger is een om een hele lading er uit te gooien zoals leonardo en sno misschien.
Onder welke steen heb jij dan gezeten met het EK?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:45 schreef Dvm86 het volgende:
Het is natuurlijk ook maar net hoe je de recente vorm van AZ ziet t.o.v de rest van Nederland. Mijn inziens komt het niet door de sterkte van AZ maar meer door de wissevalligheid van Ajax en PSV dat AZ nu dit jaar kampioen is geworden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:12 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik de wedstrijden tegen HSV, PSV, Marseille, NAC en nog een stel anderen zie, dan zie ik veel potentie. Als je een team lang bij elkaar houdt dan krijg je automatismen en een echt teamgevoel, en dát is de basis voor succes. Niet "kom we gooien er 30 miljoen tegenaan en we kopen leuke spelers". Ik hoop dat we een AZ scenario krijgen, en volgend seizoen met een (bijna) ongewijzigd elftal spelen. Zie trouwens ook Feyenoord, die spelen met een hoop jeugdspelers en doen het nu best aardig omdat ze ingespeeld zijn. Zoveel heb je niet aan individuen.
Leonardo moet je gewoon naar Panathinaikos laten gaan, en ook Bakircioglu moet je laten gaan als je de kans krijgt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:22 schreef N.i.c.k het volgende:
de posities die nog niet dubbelbezet zijn imo:
- een van de twee flanken. Leo behouden is daarom handig. Sarpong heeft me niet kunnen overtuigen. Misschien maar zelfs overwegen bakicioglu te handhaven. Ik zou op dit moment geen andere betaalbare versterking kunnen bedenken, die genoegen neemt met het spelen van de 2e viool.
Sowieso al een uur minder door de zomertijd, dus ff flink wezen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
T komt ook wel goed uit,
maar wtf moet ik zondag nou doen![]()
waarom ook nietquote:Dat blijkt echter reuze mee te vallen. De in Osdorp geboren voetballer had op het vwo anderhalf jaar Grieks en Latijn in zijn pakket. Hij koopt hemden bij de Zeeman. Heeft drie jongere zussen, wil piano leren spelen en droomt ervan Daniel Alves van Barcelona achterna te gaan.
,,Als ik zo’n Zeeman-winkel binnenloop, zie je mensen wel kijken,’’ zegt hij. ,,Maar dat maakt me geen bal uit. Ze hebben er prima hemden. Zoek ik iets van een duur merk, dan kan ik het vaak nergens vinden.’’
Dat wilde ik laatst nog zeggen ja, ik kijk elke week die samenvattingen en die gast is echt een goede spelerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Leonardo moet je gewoon naar Panathinaikos laten gaan, en ook Bakircioglu moet je laten gaan als je de kans krijgt.
En je moet geen spelers halen voor de bank, je moet gewoon altijd spelers halen waarvan je denkl dat ze een versterking zijn voor de basiself. Laat de spelers het dan maar uitvechten wie er gaat spelen.
Ik zou Bryan Ruiz van KAA Gent wel een welkome versterking vinden voorin. Mooie technische speler.
Mooi gesproken.quote:,,Als rechtsback voel ik me steeds prettiger. Ik heb altijd centraal gespeeld, maar daar hoef ik niet zo nodig terug te keren. Ik ben open over mijn ambities: ik speel niet om een leuke carrière in de eredivisie op te bouwen, ik wil álles doen om de Europese top te halen en als centrumverdediger ga ik dat niet redden. Het zijn meestal beren van kerels die centraal staan. Ik ben dat niet. Rechtsback biedt mij de beste kansen.’’
Gregory moet nog veel verbeteren. voetballend zit het wel goed maar verdedigend is het vaak drama.. een manco die veel backs hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk stukje met Gregory zeg.
[..]
Mooi gesproken.
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ja
Welke positie speelt die?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat wilde ik laatst nog zeggen ja, ik kijk elke week die samenvattingen en die gast is echt een goede speler
Hij is bijna 2.00 meter lang.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:47 schreef fathank het volgende:
Laat hem lekker in Duitsland. Komt tekort.
Ik vind hem juist minder als back. Als hij een directe tegenstander heeft dan heeft hij het standaard moeilijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Leuk stukje met Gregory zeg.
[..]
Mooi gesproken.
Zo kan ik er nog meer invullenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef Trystar het volgende:
Sulejmani deed het leuk bij Heerenveen maar bij Ajax is het helemaal niets.
Wat een mongool die van Nijatten. Stekelenburg is een goeie gast in de groep zal niet voor niks aanvoerder zijn geweest. Die is gewoon teleurgesteld(en terecht) trouwens maar dat doet niks af aan zijn karakter.quote:
Dat hij dat toen zei was ook nog in de eerste emotie van de teleurstelling. Daar gaat hij ook totaal aan voorbij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat een mongool die van Nijatten. Stekelenburg is een goeie gast in de groep zal niet voor niks aanvoerder zijn geweest. Die is gewoon teleurgesteld(en terecht) trouwens maar dat doet niks af aan zijn karakter.
Ik vind van Nijatten normaal wel redelijke columns hebben maar deze is wel heel kort door de bocht. Heel het stuk slaat eigenlijk nergens op. Hij rechtvaardigt de keuze van Van Basten omdat Stekelenburg teleurgesteld is en niet op voetballende grond. Beetje raar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat hij dat toen zei was ook nog in de eerste emotie van de teleurstelling. Daar gaat hij ook totaal aan voorbij.
Het is niet noodzakelijk. Maar ik zie het wel gebeuren met Marco aan het roer. Beetje body zou niet mistaan in dit team trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
Engelaar? Net of we niet genoeg verdedigende middenvelders hebben. Kom op zeg.
We hadden hem dit seizoen geweldig goed kunnen gebruiken op tien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Nashje het volgende:
Engelaar? Net of we niet genoeg verdedigende middenvelders hebben. Kom op zeg.
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Engelaar is welkom. Iemand met body op het middenveld en wel volwassen is in zijn spel. Enoh schiet vooral daarin nog enorm tekort.
Ja echt he, Oleguer is dan ook een opbouwer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.
Nou inderdaad, wat een domme opmerking he Nashje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja echt he, Oleguer is dan ook een opbouwer..
Dom niet, roekeloos en onvolwassen. Je tweede zin klopt wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Enoh is gewoon een domme voetballer. Altijd zijn overtredingen nodig, en vaak op het randje van een rode kaart.
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dom niet, roekeloos en onvolwassen. Je tweede zin klopt wel.
Dat ben ik met je eens hoor, maar ruim dan meteen wat spelers op.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het is niet noodzakelijk. Maar ik zie het wel gebeuren met Marco aan het roer. Beetje body zou niet mistaan in dit team trouwens.
Dat zeg ik ook niet. Maar iedereen komt terug van blessures, en in dat blessurelijstje staan nog een stuk of 20 middenvelders. Helaas kunnen ze niet allemaal tegelijk spelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
We hadden hem dit seizoen geweldig goed kunnen gebruiken op tien.
Je moet niet alles baseren op 1 wedstrijd tegen Feyenoord, Biseswar is toch ook verder in de competitie geen topspeler gebleken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind hem juist minder als back. Als hij een directe tegenstander heeft dan heeft hij het standaard moeilijk.
Nee, ik hoor bij de groep die hem de nieuwe Vieira noemt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hoort zeker ook bij de groep die hem de nieuwe Davids noemt?
Ik zie dat je tijdens je ban wel hebt meegelezen, als je goed had gelezen had je gezien dat de 1 of 2 mensen die het zeiden, dat ze het over Anita hadden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.
Is baseer het niet alleen tegen Feyenoord. Tegen Heerenveen en Twente zakte hij ook door het ijs.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je moet niet alles baseren op 1 wedstrijd tegen Feyenoord, Biseswar is toch ook verder in de competitie geen topspeler gebleken?
Daarom heeft hij slechts één keer geel gepakt in de competitie ondanks al die overtredingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, dat is een maand of 2 geleden al gezegd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zie dat je tijdens je ban wel hebt meegelezen, als je goed had gelezen had je gezien dat de 1 of 2 mensen die het zeiden, dat ze het over Anita hadden.
Ik zou even nazoeken welke wedstrijden Enoh ook daadwerkelijk heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is baseer het niet alleen tegen Feyenoord. Tegen Heerenveen en Twente zakte hij ook door het ijs.
Edit: En tegen Hakola had hij het ook enorm lastig. En tegen Vitesse (al had heel Ajax het daar moeilijk). En de eerste helft tegen Nac.
Het gaat over van der Wielquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik zou even nazoeken welke wedstrijden Enoh ook daadwerkelijk heeft gespeeld.
Klopt, kunnen we meteen beginnen met Snoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor, maar ruim dan meteen wat spelers op.
Wees eens duidelijker dan.quote:
Eens. Dat zou wel mooi zijn natuurlijk: Sno out, Engelaar in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Klopt, kunnen we meteen beginnen met Sno
Duidelijker? Hoe duidelijk wil je het hebben. Ik quote een bericht over van der Wielquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wees eens duidelijker dan.
Feyenoord en SCH is in het geval van Van der Wiel nogal enige tijd geleden.
Maar Enoh is toch de nieuwe Davids?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een bericht vol onzin. Ik ga er niet eens op in.
Volgens mij bedoelt DK Anita of toch niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maar Enoh is toch de nieuwe Davids?
Of heb je het nu over Van der Wiel?![]()
Ik snapte er ook al niets van.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt DK Anita of toch niet?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik quote een bericht van van der Wiel. Ik zeg dat ik hem tegen een directe tegenstander op rechtsback niet super vind. Dan lijkt het me toch dat ik het over van der Wiel heb.quote:
Hij reageert geen eens op mijn post. Weer uitgeluld.quote:
Welke post?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij reageert geen eens op mijn post. Weer uitgeluld.
Anders die van 'jouw' wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar goed, jou niveau is nu ook weer duidelijk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik quote een bericht van van der Wiel. Ik zeg dat ik hem tegen een directe tegenstander op rechtsback niet super vind. Dan lijkt het me toch dat ik het over van der Wiel heb.
En de naam Anita heb ik in dit topic nog geen enkele keer genoemd of gequote. Lijkt me niet dat ik het dan over Anita heb.
Maar goed, jou niveau is nu ook weer duidelijk.
Dit gaat toch zeker over Anita?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hoort zeker ook bij de groep die hem de nieuwe Davids noemt?
Er is er maar één in dit topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke post?
Dus je had het over Enoh toen je het over "de nieuwe Davids" had.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En de naam Anita heb ik in dit topic nog geen enkele keer genoemd of gequote. Lijkt me niet dat ik het dan over Anita heb.
Dan moet je dus weer even gaan oefenen met lezen, want niemand heeft Enoh een nieuwe Davids genoemd, dat ging over Anita.quote:
Maar het zei vooral iets over mijn niveau, hoor. Aldus DK.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:04 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dus je had het over Enoh toen je het over "de nieuwe Davids" had.
Volgens mij heeft hij veel meer kaarten gepakt dit seizoen. FF kijken waar ik dat kan vinden.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dus jij vind Enoh de nieuwe Davids? Beetje rare vergelijking hoor.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je 23 bent en je moet nog steeds constant je foute corrigeren met overtredingen dan ben je geen Ajax materiaal. En zeker niet de nieuwe Davids zoals sommige hem noemen.
Je zit er weer eens naast:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij veel meer kaarten gepakt dit seizoen. FF kijken waar ik dat kan vinden.
Dan zit Raymania ernaastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zit er weer eens naast:
http://ajax.netwerk.to/statistieken/kaarts.php
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom heeft hij slechts één keer geel gepakt in de competitie ondanks al die overtredingen.
Geef nou eens antwoord, wie heeft er hier gezegd dat Enoh de nieuwe Davids is?quote:
Ga lekker op je strepen staan oom agent. Hij heeft er dit seizoen 3 gepakt. Klaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij vindt lezen echt te moeilijk?
Ray heeft hier toch echt gelijk hoor
Waar slaat deze reactie nou weer op?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga lekker op je strepen staan oom agent. Hij heeft er dit seizoen 3 gepakt. Klaar.
Dat doet niks af op het feit dat hij zijn fouten moet corrigeren met overtredingen.
Fouten? Wat maakt het aantal gele kaarten nou uit in deze discussie? Het ging er om dat hij veel overtredingen nodig heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie nou weer op?
Je vind het nogal moeilijk om je eigen fouten toe te geven he
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fouten? Wat maakt het aantal gele kaarten nou uit in deze discussie? Het ging er om dat hij veel overtredingen nodig heeft.
Ventquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:15 schreef _Mike_ het volgende:
En weer negeert Dirk een post waar hij geen antwoord op kan geven.
En hoeveel van die overtredingen zijn uiteindelijk doorslaggevend geweest tot een tegendoelpunt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Fouten? Wat maakt het aantal gele kaarten nou uit in deze discussie? Het ging er om dat hij veel overtredingen nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |